Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021
Connect with us

Ελλάδα

Συνωστισμός… δίχως τέλος στο Μετρό – Δείτε φωτογραφίες

Δημοσιεύθηκε

στις

Ανησυχητικές είναι οι εικόνες που κατέγραψε ο φακός του protothema.gr στο Μετρό, εξαιτίας του συνωστισμού που παρατηρείται από επιβάτες, οι οποίοι αν και φορούν μάσκες δεν κρατούν καμία απόσταση μεταξύ τους, ούτε μέσα στα βαγόνια.

Μέχρι και σε θέσεις όπου απαγορεύεται να κάθεται κάποιος, υπάρχουν επιβάτες που αγνοούν αυτή την οδηγία και κάθονται χωρίς να τηρούν το μέτρο της απόστασης.

Η κατάσταση στο Μετρό και στα λεωφορεία κάθε μέρα γίνεται και χειρότερη. Όπως θα παρατηρήσετε ο συνωστισμός τόσο στις αποβάθρες όσο και μέσα στους συρμούς είναι κάτι παραπάνω από εμφανής παρά τη ραγδαία εξάπλωση του κορωνοϊού

Είναι σαφές ότι ακόμα και η χρήση μάσκας δεν βοηθά αρκετά, αφού οι αποστάσεις είναι μηδενικές.

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ

Είναι πραγματικά θλιβερό το γεγονός πως σχεδόν κανείς δεν δείχνει διάθεση να συμμορφωθεί με τα μέτρα για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ενώ το ζήτημα θα πρέπει να εξεταστεί και από τους αρμόδιους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς έτσι ώστε να υπάρξουν περισσότερα και συχνότερα δρομολόγια για να μην στιβάζονται οι επιβάτες προκειμένου να πάνε στις εργασίες τους.

«Βόμβες» μετάδοσης της πανδημίας στην Αττική οι συγκοινωνίες

Οι ελλείψεις σε οδηγούς, λεωφορεία και συρμούς, η παλαιότητα του στόλου και η κακή συντήρηση, προβάλλουν οι κυριότερες αιτίες για την εικόνα ασφυξίας που επικρατεί τις τελευταίες εβδομάδες στις αστικές συγκοινωνίες, αποτελώντας βόμβες μετάδοσης της πανδημίας σε ολόκληρη την Αττική.

«Πρόσθετα μέτρα δεν μπορούμε να πάρουμε αφού οι χρονοαπoαστάσεις στις γραμμές 1 και 2 του μετρό είναι στα 4 και 4,5 λεπτά και αντίστοιχα στα 6 λεπτά στην γραμμή 1 (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος)»  επισημαίνει ο Πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ κ. Χάρης Δαμάσκος. Όπως αναφέρει, “για να κατέβει ο χρόνος θα έπρεπε να έχουμε περισσότερους συρμούς αλλά και περισσότερους οδηγούς που σήμερα δεν υπάρχουν”.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής παρουσιάζοντας προ ημερών τον κυβερνητικό σχεδιασμό για τις δημόσιες συγκοινωνίες δήλωσε ότι προγραμματίζονται 655 προσλήψεις με ταχύτατες διαδικασίες που θα δώσουν οξυγόνο στα ΜΜΜ.

Παράλληλα έχει προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το leasing 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων δεκαετίας, τα οποία όμως αναμένεται να κυκλοφορήσουν αρχές του 2021. Η σύμβαση έχει 3ετή διάρκεια, με δικαίωμα προαίρεσης επιπλέον ενός έτους και συνολικό προϋπολογισμό σχεδόν 50 εκατομμύρια.

Το leasing, σύμφωνα με τον υπουργό είναι μία από τις άμεσες δράσεις του υπουργείου για να βελτιωθεί η κατάσταση, μέχρι να λυθεί οριστικά το πρόβλημα, με την προμήθεια 1.000 νέων λεωφορείων για Αθήνα και 300 για Θεσσαλονίκη που θα προμηθευτεί η κυβέρνηση με ένα μεγάλο διαγωνισμό που δρομολογείται το επόμενο διάστημα.

Από τις νέες προσλήψεις, 200 άτομα προγραμματίζεται να προσληφθούν στην ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) και οι υπόλοιποι στην ΟΣΥ (λεωφορεία). Από αυτούς 80 είναι τεχνικό προσωπικό και 120 οδηγοί. Μόνο που οι τελευταίοι, για να βγουν στους δρόμους, θα χρειαστεί να περάσουν από ένα στάδιο εκπαίδευσης, κάτι που υπολογίζεται να τους εντάξει στο δυναμικό των συγκοινωνιών σε περίπου 1 χρόνο.

Στα προβλήματα στα ΜΜΜ θα πρέπει να προστεθούν τα απανωτά κρούσματα βανδαλισμών που κατήγγειλε και χθες η ΣΤΑΣΥ με επιθέσεις σε 15 συρμούς τις τελευταίες 10 μέρες, οι συχνές βλάβες σε οχήματα και συρμούς, οι οποίες προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις μέχρι να αποσυρθούν και να αντικατασταθούν, αυξάνοντας τις χρονοαποστάσεις αλλά και η προοδευτική αύξηση της επιβατικής κίνησης.

Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, την 1 Σεπτεμβρίου σημειώθηκαν 204.000 επικυρώσεις στην ΟΣΥ και 791.000 στην ΣΤΑΣΥ. Μία εβδομάδα αργότερα, στην ΟΣΥ επικυρώθηκαν 231.000 και αντίστοιχα 853.000 στην ΣΤΑΣΥ ενώ στις 15 Σεπτεμβρίου τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 245.000 και 911.000. Το αντίστοιχο περσινό διάστημα η επιβατική κίνηση των οδικών μεταφορών ήταν 416.000 και αντίστοιχα 1.371.000 στις σταθερές συγκοινωνίες.

Αυτό δείχνει μια σταδιακή ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης, η οποία εξηγείται και από το άνοιγμα των σχολείων και η οποία συγκρινόμενη με πέρσι αντιπροσωπεύει περίπου το 70-80% των επιβατών.

Κατά τον κ. Δαμάσκο, όπλα για την μείωση της επιβατικής κίνησης μπορούν να αποτελέσουν μόνο η τηλεργασία η οποία πλέον τίθεται σε εφαρμογή για το 40% των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα αλλά και η προσέλευση σε διαφορετικές ώρες στον δημόσιο τομέα.

Στην αναδιάταξη του χάρτη των συγκοινωνιών, αναμένεται να συμβάλλει και η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, με στόχο να αναλάβουν το 30% του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ. Η σύμπραξη, η οποία επί του παρόντος έχει τον χαρακτήρα του προσυμφώνου αφορά τα περιφερειακά δρομολόγια (π.χ Ραφήνα, Γέρακας, Γλυκά Νερά, Πεντέλη, Διόνυσο κ.α), ωστόσο συνεπάγεται ενίσχυση της ΟΣΥ με επιπλέον 203 οχήματα και 550 οδηγούς, σε ημερήσια βάση.

Η συνεργασία αυτή μπορεί να απελευθερώσει στόλο και προσωπικό από περιφερειακά δρομολόγια εντός της πόλης, συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση των ΜΜΜ. Όμως είναι άγνωστο πότε θα μπορέσει να υλοποιηθεί καθώς εκκρεμούν οι όροι της οικονομικής συμφωνίας και η έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Να σημειωθεί ότι η είσοδος των ΚΤΕΛ στις δημόσιες συγκοινωνίες, έχει προκαλέσει την αντίδραση του κλάδου των τουριστικών λεωφορείων, ο οποίος με επιστολή του στον Πρωθυπουργό έχει ζητήσει να γίνει διαγωνισμός και να κερδίσει αυτός που θα κάνει την πιο συμφέρουσα προσφορά.

Το υπουργείο προχωρεί παράλληλα και στην τρίτη φάση του σχεδιασμού, με την αναβάθμιση 15 γηρασμένων συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό και μετρούν 35 έτη ζωής και την αγορά 7 συρμών για τις Γραμμές 2.

«Επί 11 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη στο μετρό. Επί 13 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη στα λεωφορεία. Επί 11 χρόνια δεν έχει αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο» υπογράμμισε πρόσφατα ο κ. Καραμανλής, υποστηρίζοντας ότι η κατάσταση, έφτασε στα όρια της διάλυσης επί ΣΥΡΙΖΑ.

Σήμερα σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου, στην Αθήνα από τα 850 οχήματα που ήταν σε κυκλοφορία πριν ένα χρόνο, στο δρόμο έχουν βγει 1.150.

Ο υπουργός πάντως δεν έχει διστάσει δημόσια να δηλώσει ότι οι αστικές συγκοινωνίες χρειάζονται 2.000 λεωφορεία για να εξυπηρετηθεί αποτελεσματικά ο κόσμος και 6.000 οδηγούς.

metro5
metro4

πηγή: protothema

Ελλάδα

Κορονοϊός: Γέννησε διασωληνωμένη στο Ιπποκράτειο – Η απόλυτη νίκη της ζωής

Δημοσιεύθηκε

στις

Δάκρυα χαράς και συγκίνησης στη Θεσσαλονίκη και το Ιπποκράτειο νοσοκομείο, μέσα στη «μαυρίλα» του κορονοϊού. Μια 32χρονη ασθενής έγινε μητέρα και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο βρέφος…

Στη Θεσσαλονίκη τα χθεσινά κρούσματα ξεπέρασαν τα 1.000, ενώ τα νοσοκομεία της πόλης ασφυκτιούν κάτω από την πίεση του κορονοϊού.Η εφημερία χθες (27-11-2021) στο Ιπποκράτειο δεν ξεκίνησε καλά, καθώς μέχρι νωρίς το απόγευμα έγιναν αρκετές εισαγωγές, στο σύνολο 30.

11 ασθενείς βρίσκονται διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ στα χειρουργεία, ενώ 110 άτομα βρίσκονται σε απλές κλίνες Covid.

Την ίδια στιγμή μία 32χρονη έγκυος που ήταν διασωληνωμένη στο Ιπποκράτειο γέννησε και αποσωληνώθηκε κατά τη διάρκεια της εφημερίας. Η μητέρα και το βρέφος είναι καλά στην υγεία τους.

Στη Θεσσαλονίκη σημειώνονται πολλές διασωληνώσεις εκτός ΜΕΘ, με την πλειοψηφία αυτών να μην έχει εμβολιαστεί, ενώ σημειώθηκε αύξηση κατά 32% στο ιικό φορτίο των αστικών λυμάτων, κάτι που απομένει να δούμε πως θα αποτυπωθεί στα κρούσματα τις επόμενες ημέρες.

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ

newsit.gr

Περισσότερα

Ελλάδα

Φώφη Γεννηματά: Σε κλίμα συγκίνησης το 40ήμερο μνημόσυνο στο Α’ Νεκροταφείο

Δημοσιεύθηκε

στις

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και θλίψης έγινε το 40ήμερο μνημόσυνο για το θάνατο της Φώφης Γεννηματά, που συγκλόνισε το πανελλήνιο.

Το παρόν έδωσε φυσικά και η οικογένεια της αδικοχαμένης προέδρου του ΚΙΝΑΛ.

 

Περισσότερα

Ελλάδα

Από το νέο έτος-Αυτόματες κατασχέσεις για οφειλές στην Εφορία

Δημοσιεύθηκε

στις

Τον «Μεγάλο Αδελφό» για πάνω από 3,5 εκατομμύρια φορολογουμένους που έχουν ανοιχτούς λογαριασμούς με την Εφορία ετοιμάζει η ΑΑΔΕ προχωρώντας στο ηλεκτρονικό «φακέλωμα» όχι μόνο των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους αλλά και των εισοδημάτων και της περιουσιακής τους κατάστασης.

Ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός ενισχύεται με το Eispraxis. Πρόκειται για το νέο ηλεκτρονικό όπλο που επιστρατεύει η ΑΑΔΕ από τις αρχές του νέου έτους για να κυνηγήσει τους οφειλέτες και να εισπράξει τα χρέη από όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα αλλά δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους στην Εφορία.

Κάθε οφειλέτης θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο και ανάλογα με τη συμπεριφορά του το Eisxpaxis θα ενεργοποιεί αυτόματες κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών και περιουσιακών στοιχείων, πλειστηριασμούς και συμψηφισμούς επιστροφών φόρων με οφειλές.

Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα θα «βλέπει» το προφίλ κάθε οφειλέτη, θα ελέγχει την οικονομικήτου κατάσταση αντλώντας πληροφορίες για τα εισοδήματα και τα περιουσιακά του στοιχεία από όλα τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, το Taxis, το Icisnet, το Elenxis καθώς και από τρίτους (Κτηματολόγιο, πιστωτικά ιδρύματα, συμβολαιογράφοι, Χρηματιστήριο, ΕΡΓΑΝΗ, ΓΕΜΗ κ.ά.) ενώ θα ανταλλάσσει στοιχεία και πληροφορίες με κράτη-μέλη της ΕΕ.

Για κάθε οφειλή θα δημιουργηθεί ηλεκτρονικός φάκελος, ο οποίος θα ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία αποπληρωμής της, την τήρηση ή μη των ρυθμίσεων καθώς και τις ενέργειες και τα μέτρα που έχουν ληφθεί από τις εισπρακτικές αρχές. Παράλληλα το Eispraxis επιτρέπει τηναυτόματη είσπραξη των χρεών ενώ ενεργοποιούνται νέες μέθοδοι και τεχνολογίες στο πλαίσιο της αναγκαστικής είσπραξης οφειλών (δεσμεύσεις, κατασχέσεις, πλειστηριασμοίπεριουσιακών στοιχείων οφειλετών).

Εγγυητές
Εκτός από τον πρωτοοφειλέτη θα παρακολουθούνται όλοι όσοι εμπλέκονται σε κάθε υπόθεση οφειλής, όπως συνυπόχρεοι, εγγυητές, νόμιμοι εκπρόσωποι (με αποτύπωση της περιόδου εκπροσώπησης), συσχετιζόμενες επιχειρήσεις (όμιλοι, απορροφήσεις, συγχωνεύσεις).

Με βάση τα παραπάνω θα αξιολογείται η οικονομική δυνατότητα του οφειλέτη για την αποπληρωμή του χρέους και θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά μηνύματα τακτοποίησης της εκκρεμότητας, προειδοποιήσεις για λήψη αναγκαστικών μέτρων κυρίως στους ασυνεπείς έχοντες και κατέχοντες, ενώ στις επιστροφές φόρων θα διενεργείται αυτόματος συμψηφισμός τους με τα χρέη. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των οφειλετών η φορολογική διοίκηση θα προχωρά σε κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, εισοδημάτων, κινητών και ακίνητων περιουσιακών στοιχείων και σε δεύτερη φάση σε πλειστηριασμούς.

Ειδικότερα με το νέο πληροφοριακό σύστημα Eispraxis:

▪ Θα επιλέγονται υποθέσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών μέσω κριτηρίων ανάλυσης κινδύνου με σκοπό την προτεραιοποίηση των πλέον εισπράξιμων ληξιπρόθεσμων οφειλών της φορολογικής διοίκησης.

▪ Θα παρακολουθείται η πορεία και το είδος των οφειλών καθώς και οι ενέργειες για την είσπραξή τους.

▪ Θα δημιουργηθεί βάση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για την εικόνα του οφειλέτη και των οφειλών και λοιπών συνδεδεμένων στοιχείων ώστε να είναι δυνατή η υλοποίηση συμψηφισμών και ρυθμίσεων, αποστολή ορθών ειδοποιήσεων και η λήψη κατάλληλων μέτρων.

▪ Θα υπάρξει αυτοματοποιημένη διαδικασία επιστροφών και συμψηφισμώναπό διάφορες πηγές (φορολογικά χρέη, ασφαλιστικά χρέη, τελωνεία, παρακράτηση μέσω φορολογικής ενημερότητας και βεβαίωσης οφειλής) και σύνδεση όλων των τρόπων εξόφλησης στον ίδιο τίτλο πληρωμής.

▪ Θα παρακολουθούνται οι ρυθμίσεις των οφειλών φορολογουμένων.

▪ Θα ενημερώνονται αυτόματα οι φορολογούμενοι για τις βεβαιωμένες οφειλές τους, την τήρηση ή μη τωνρυθμίσεών τους καθώς και για τις ηλεκτρονικές επιδόσεις και κοινοποιήσεις μέτρων αναγκαστικής είσπραξης.

▪ Θα ταξινομούνται οι υποθέσεις οφειλής βάσει συνόλου ιδιοτήτων (ονοματεπώνυμο οφειλέτη, ποσό οφειλής, χρονικό διάστημα καθυστέρησης υπόθεσης,ημερομηνία τελευταίας ενέργειας κ.λπ.).

▪ Θα εφαρμόζονται κριτήρια ανάλυσης κινδύνου και θα λαμβάνονται μέτρα αναγκαστικής είσπραξης με βάση τη συμπεριφορά του οφειλέτη και τις ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις για τα προτεινόμενα μέτρα.

▪ Θα παρακολουθούνται η απόδοση των μέτρων είσπραξης και η διαδικασία χαρακτηρισμού των οφειλών ως ανεπίδεκτων είσπραξης.

Συνολικά τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς την Εφορία έχουν φθάσει στα 109,414 δισ. ευρώ με το πραγματικό ληξιπρόθεσμο, εκ των οποίων τα 24,879 δισ. ευρώ είναι ανεπίδεκτα είσπραξης και εισπράξιμα θεωρούνται 84,537 δισ. ευρώ.

Οι φορολογούμενοι που εμφανίζονται με οφειλές στην Εφορία ανήλθαν σε 3.656.672 ΑΦΜ τον Σεπτέμβριο. Ανοιχτοί στην επιβολή αναγκαστικών μέτρων είσπραξης είναι 1.861.939οφειλέτες, ενώ υπό αναγκαστικά μέτρα είσπραξης (δεσμεύσεις και κατασχέσεις καταθέσεων και περιουσιακών στοιχείων) βρίσκονται 1.315.665 φορολογούμενοι.

www.in.gr

Περισσότερα
ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα