Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020
Connect with us

Οικονομία

Αλλάζουν όλα για τις προσλήψεις στο δημόσιο – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Δημοσιεύθηκε

στις

«Νέο» ενισχυμένο ΑΣΕΠ, πανελλαδικές εξετάσεις για τις προσλήψεις στο Δημόσιο, καθώς και «fast track» ψηφιακές διαδικασίες, ώστε να καλύπτονται άμεσα, αλλά με αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο, οι ανάγκες φορέων και υπηρεσιών και να τερματιστούν οι καθυστερήσεις ακόμα και πάνω από δύο έτη που υπάρχουν σήμερα από την προκήρυξη μέχρι τον διορισμό, προβλέπει το νομοσχέδιο που έχει καταρτίσει το υπουργείο Εσωτερικών και το οποίο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή εντός του Οκτωβρίου από τον υπουργό Τάκη Θεοδωρικάκο, αφού προηγουμένως τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Είκοσι έξι χρόνια μετά την ψήφιση και την εφαρμογή του εμβληματικού νόμου 2190/94, γνωστού ως «νόμου Πεπονή», που έβαλε τέλος στις πελατειακές σχέσεις, αλλά τροποποιήθηκε δεκάδες φορές στη συνέχεια για το άνοιγμα «παραθύρων» εξαιρέσεων, η κυβέρνηση προχωρά σε μια μεγάλη μεταρρύθμιση. Η διαδικασία επιλογής του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης εκσυγχρονίζεται και προσαρμόζεται στα δεδομένα της σημερινής εποχής, χωρίς να θίγεται το ΑΣΕΠ, το οποίο, μάλιστα, ενισχύεται περισσότερο, ώστε να αντεπεξέλθει στο έργο του. Σημαντική τομή είναι η καθιέρωση πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού, που θα διεξάγεται κάθε χρόνο.

Τις αλλαγές επεξεργάστηκε 19μελής Επιτροπή ειδικών που συστάθηκε για τον εκσυγχρονισμό του ν. 2190/1994, με πρόεδρο τον αντιπρόεδρο του ΑΣΕΠ, Διονύσιο Λασκαράτο, και μέλη τη γενική γραμματέα Ανθρώπινου Δυναμικού του υπουργείου Εσωτερικών, Bιβή Χαραλαμπογιάννη, τους αντιπροέδρους του ΑΣΕΠ, Ηλ. Νικολόπουλο, Αθ. Παπαϊωάννου, την αντιπρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, Μεταξία Ανδροβιτσανέα, τον νομικό σύμβουλο του κράτους του υπουργείου Εσωτερικών, Ν. Δασκαλαντωνάκη, γενικούς διευθυντές του ΑΣΕΠ και του υπουργείου Εσωτερικών.

Με το νέο νομοθετικό πλαίσιο διατηρείται η αντικειμενικότητα στον τρόπο επιλογής των υποψηφίων και ενισχύονται περαιτέρω η ψηφιοποίηση των διαδικασιών, που θα οδηγήσει σε ταχύτερη διεκπεραίωση των προσλήψεων, και η αξιοκρατία στην επιλογή προσωπικού με στόχο να επιλέγεται «ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση».

Η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Εσωτερικών προβλέπει την κατάργηση των ξεχωριστών προκηρύξεων που εκδίδονται από το ΑΣΕΠ για έναν ή για περισσότερους φορείς και την καθιέρωση ενός γραπτού διαγωνισμού κάθε χρόνο για όλες τις προσλήψεις τακτικού προσωπικού, με βάση τις ανάγκες των φορέων και των υπηρεσιών του Δημοσίου.

 Ο διαγωνισμός

Ο διαγωνισμός θα περιλαμβάνει ερωτήσεις γενικών γνώσεων για όλους τους υποψηφίους, εξειδικευμένες ερωτήσεις ανάλογα με τις ειδικότητες, καθώς και τεστ δεξιοτήτων και προσωπικότητας. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί μια «δεξαμενή» από την οποία η ανεξάρτητη Αρχή, αφού ελέγχει και διασταυρώνει τα προσόντα του κάθε υποψηφίου, στη συνέχεια θα αντλεί τους διοριστέους, ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες του κάθε φορέα.
Η επίδοση στη γραπτή δοκιμασία θα είναι το βασικό κριτήριο για την κάλυψη κενών θέσεων, καθώς δεν θα δίνεται τόση σημασία στα τυπικά προσόντα. «Δεν μας ενδιαφέρει τόσο η συσσώρευση χαρτιών (τίτλων σπουδών) και βαθμών από οποιοδήποτε πανεπιστήμιο όσο η αξιοποίηση των γνώσεων, των ικανοτήτων και της επαγγελματικής εμπειρίας», όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών.

Δικαιολογητικά

Ολες οι διαδικασίες θα διεξάγονται ηλεκτρονικά, διασφαλίζοντας την αντικειμενικότητα, καθώς δεν θα παρεμβάλλεται ανθρώπινο χέρι. Σχεδιάζεται, επίσης, η ανάπτυξη της διαλειτουργικότητας μεταξύ του ΑΣΕΠ και των εμπλεκόμενων φορέων. Δεν θα απαιτείται από τους υποψηφίους να προσκομίζουν τίτλους σπουδών και βεβαιώσεις, καθώς θα μπορεί το ΑΣΕΠ να τα αντλεί απευθείας από τις δημόσιες υπηρεσίες.

Τον Ιανουάριο ο κάθε φορέας θα ανακοινώνει στο υπουργείο Εσωτερικών τα κενά του, τα οποία θα αναζητούνται εσωτερικά μέσω αποσπάσεων και μετατάξεων. Τον Μάιο θα καταγράφονται όσες θέσεις δεν καλύφθηκαν από την κινητικότητα και θα αναζητούνται μέσω προσλήψεων, ενώ τον Σεπτέμβριο το Υπουργικό Συμβούλιο θα εγκρίνει το πακέτο προσλήψεων του επόμενου έτους, με βάση και τις δημοσιονομικές δυνατότητες της χώρας. Το υπουργείο εκτιμά πως με τον τρόπο αυτό θα κερδηθεί σημαντικός χρόνος για τις υπηρεσίες του Δημοσίου, καθώς και για τους ίδιους τους υποψηφίους, αφού θα βρίσκονται πιο γρήγορα στις θέσεις τους.

Στόχος είναι να μην υπερβαίνει το ένα έτος το διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή που μια υπηρεσία κοινοποιεί τις ανάγκες της στο αρμόδιο υπουργείο (και εγκρίνεται) έως την ανάρτηση των πινάκων διοριστέων. Σήμερα ο αντίστοιχος χρόνος φτάνει κατά μέσο όρο τα δύο έτη.

ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

Οι 8 βασικοί άξονες αναμόρφωσης του ν. 2190/1994

1 Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Σήμερα η έμφαση δίδεται στα τυπικά προσόντα, το πλήθος των οποίων «εξασφαλίζει» τον διορισμό ικανοποιώντας τις απαιτήσεις διαφάνειας και αμεροληψίας αλλά όχι της αντικειμενικότητας.

2 Διεξαγωγή γραπτών δοκιμασιών γνώσεων (γενικών ή/και ειδικών), δεξιοτήτων (αριθμητικός και γλωσσικός συλλογισμός, αφαιρετική ικανότητα, αξιολόγηση υποθετικών καταστάσεων) και προσωπικότητας για τη σκιαγράφηση του εργασιακού προφίλ του υποψηφίου, εξαλείφοντας, ταυτόχρονα, διαδικαστικές δυσχέρειες (βάσει της εμπειρίας του ΑΣΕΠ), όπως η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ή της εργασιακής εμπειρίας.

3 Ανάπτυξη ειδικά παραμετροποιημένου και προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις της δημόσιας διοίκησης επιστημονικού εργαλείου για τη διακρίβωση δεξιοτήτων και στοιχείων προσωπικότητας των υποψήφιων δημοσίων υπαλλήλων.

4 Ηλεκτρονικοποίηση διαδικασιών και ανάπτυξη διαλειτουργικότητας μεταξύ ΑΣΕΠ και εμπλεκομένων στις επιμέρους διαδικασίες φορέων που παρέχουν «στοιχεία – εισροές».

5 Σύντμηση χρόνου ολοκλήρωσης διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ, ώστε ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ υποβολής αιτήματος του φορέα και ανακοίνωσης του πίνακα διοριστέων να μην υπερβαίνει το ένα έτος. Σήμερα, μεσοσταθμικά, ο αντίστοιχος χρόνος υπερβαίνει ακόμα και τα δύο έτη.

6 Κατάργηση των ειδικών διατάξεων που θεσπίζουν αποκλίνουσες διαδικασίες ή μοριοδοτήσεις, στην κατεύθυνση της ενιαίας διαδικασίας.

7 Μείωση διοικητικού βάρους ΑΣΕΠ μέσα από τη δόμηση μιας στιβαρής, ενιαίας και προγραμματισμένης διαδικασίας σε αντίθεση με την ισχύουσα μη στοχοθετημένη κατανομή των ανθρώπινων πόρων της ανεξάρτητης Αρχής.

8 Ενίσχυση-ενδυνάμωση του ΑΣΕΠ τόσο ως προς το στελεχικό δυναμικό όσο και τους συμβούλους (αύξηση του αριθμού τους), προκειμένου να καταστεί δυνατή η με όρους αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας άσκηση του έργου της Αρχής.

«Πράσινο φως» για 12.253 προσλήψεις το 2021

Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων για το έτος 2021, μετά την εισήγηση της Επιτροπής Θεμάτων Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα.

Συνολικά, για το έτος 2021 εγκρίθηκαν:

9.574 προσλήψεις τακτικού προσωπικού.
61 προσλήψεις νομικών συμβούλων – δικηγόρων.
2.618 προσλήψεις ατόμων ως εποχικό προσωπικό.
Προτεραιότητα δόθηκε στη στελέχωση κρίσιμων τομέων της δημόσιας διοίκησης. Ειδικότερα ενισχύονται:

Η Υγεία, με προσλήψεις 1.100 ιατρών και 1.500 ατόμων σε θέσεις νοσηλευτικού και παραϊατρικού προσωπικού.
Η Αμυνα, με αύξηση των εισακτέων στις στρατιωτικές σχολές.
Ο τομέας της Προστασίας του Πολίτη, με την πρόβλεψη στοχευμένων προσλήψεων σε καίριες υπηρεσίες.
Τα υπουργεία με προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού, ύστερα από ουσιαστική αξιολόγηση των αιτημάτων τους.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση με 748 νέες προσλήψεις σε δήμους και περιφέρειες.
Οι μεταρρυθμίσεις που έρχονται

1 Διαχωρισμός αρμοδιοτήτων κράτους, περιφερειών, δήμων

Νέα αρχιτεκτονική ευέλικτης και πολυεπίπεδης διακυβέρνησης στην κεντρική διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Υλοποίηση μιας ρηξικέλευθης μεταρρύθμισης με τον νέο Ενιαίο Κώδικα της Αυτοδιοίκησης.

2 Θεσμοθέτηση τηλεργασίας στο Δημόσιο

Αξιοποίηση των βέλτιστων ευρωπαϊκών πρακτικών, ώστε να υπάρξουν μετρήσιμα αποτελέσματα στην εργασίας εξ αποστάσεως.

3 Νέο προσοντολόγιο δημοσίων υπαλλήλων

Στόχος ένα Δημόσιο σύγχρονο και με το πλέον άξιο ανθρώπινο δυναμικό.

4 Πλατφόρμα για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού

Οι Ελληνες που διαμένουν στο εξωτερικό θα μπορούν χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια και με πολύ εύκολα ηλεκτρονικά βήματα να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους και να ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές.

5 Νέος εκλογικός νόμος για την Αυτοδιοίκηση

Στόχος η διασφάλιση της κυβερνησιμότητας στους δήμους και τις περιφέρειες.

https://eleftherostypos.gr/ellada/644375-allazoun-ola-gia-tis-proslipseis-sto-dimosio-ola-osa-prepei-na-xerete/#/?playlistId=0&videoId=0

Οικονομία

Black Friday:Τι να προσέξετε, τι πρέπει να ξέρετε

Δημοσιεύθηκε

στις

Η Black Friday έρχεται φέτος στις 27 Νοεμβρίου, εν μέσω κορονοϊου και lockdown.
Ενόψει των εμπορικών προσφορών, δίνονται οδηγίες προς τους καταναλωτές.

Φέτος η Black Friday θα γίνει… ηλεκτρονικά αλλά οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ώστε να μην πέσουν θύματα απάτης.
Στις οδηγίες της ενόψει Black Friday, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών και να ελέγχουν αν παρέχονται οι συγκεκριμένες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:
Η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).

Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν έξοδα σε περίπτωση επιστροφής κλπ). Επιβεβαιώστε ότι η τιμή που καλείστε να πληρώσετε ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα. Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγετε τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.

Η διαθεσιμότητα, ο τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.
Επισημαίνεται ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
Ο σύνδεσμος ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πανενωσιακή πλατφόρμα ΗΕΔ).

Πληροφορίες ασφάλειας του ιστότοπου: εμφάνιση εικονιδίου ασφάλειας, δηλ. μια κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser, ηλεκτρονική διεύθυνση που ξεκινά με https://).
Σ

υστήνεται επίσης στους καταναλωτές:
-Να μην παρέχουν ευαίσθητα δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
-Να αγνοήσουν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους.
-Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
Σε περιπτώσεις άγνωστων ηλεκτρονικών καταστημάτων και πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, να διερευνούν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.

Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της γενικής διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή ή να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους μέσω της φόρμας καταγγελιών που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.

 

 

 

Περισσότερα

Οικονομία

Η «παγίδα» των αποδείξεων: Ποιοι πρέπει να καλύψουν μεγαλύτερο ποσό

Δημοσιεύθηκε

στις

Αντιμέτωποι με έξτρα χρέωση φόρου εισοδήματος θα βρεθούν, το 2021, χιλιάδες φορολογούμενοι για τους οποίους προβλέπεται προσωρινή κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, αν δεν λάβουν υπόψη τους ότι τα ποσά των δαπανών που πρέπει να εξοφλήσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής είναι τελικά πολύ πιο υψηλά από αυτά που έχουν προϋπολογίσει.

Πρόκειται για φορολογούμενους οι οποίοι αποκτούν φέτος εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ από επιχειρηματικές δραστηριότητες, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και ακίνητα.

Το ετήσιο πραγματικό εισόδημα καθενός από τους φορολογουμένους αυτούς το οποίο θα ληφθεί υπόψη για να υπολογιστεί το ποσό των δαπανών που απαιτείται να έχει εξοφλήσει με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής, ώστε να μην πληρώσει έξτρα φόρο 22%, θα είναι τελικά μεγαλύτερο, καθώς δεν θα αφαιρεθεί από αυτό η ειδική εισφορά αλληλεγγύης.

Κι αυτό θα συμβεί λόγω της κατάργησης της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης για τα εισοδήματα των συγκεκριμένων φορολογουμένων.

Ως εκ τούτου, το απαιτούμενο ποσό των δαπανών που θα πρέπει οι φορολογούμενοι αυτοί να έχουν καλύψει, έως το τέλος του τρέχοντος έτους, με ηλεκτρονικές πληρωμές, θα είναι, τελικά, υψηλότερο (σε σύγκριση με αυτό που θα προέκυπτε εάν ίσχυε και εξέπιπτε η ειδική εισφορά αλληλεγγύης).

Θα πρέπει, δηλαδή, να καλύψουν μεγαλύτερα ποσά δαπανών με ηλεκτρονικές πληρωμές για να αποφύγουν τον κίνδυνο απρόβλεπτης επιβάρυνσης με επιπλέον ποσά πληρωτέου φόρου εισοδήματος.

Με τις διατάξεις του άρθρου 7 του φορολογικού νόμου 4646/2019 προβλέπεται ότι:

Κάθε φορολογούμενος με ετήσιο εισόδημα προερχόμενο από μισθούς, συντάξεις, επιχειρηματική δραστηριότητα, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και ενοίκια ακινήτων, θα πρέπει να έχει πραγματοποιήσει κατά το χρονικό διάστημα από την 1η-1-2020 έως την 31η-12-2020 δαπάνες για αγορές αγαθών και παροχή υπηρεσιών συνολικού ύψους έως 30% του ετήσιου ατομικού πραγματικού εισοδήματός του από τις πηγές αυτές.

www.protothema.gr

Περισσότερα

Οικονομία

Ρύθμιση 120 δόσεων για τους δήμους: Απαλλαγή από προσαυξήσεις σε όσους πληρώσουν εφάπαξ

Δημοσιεύθηκε

στις

Η ρύθμιση για τις 120 δόσεις για οφειλές προς τους Δήμους αφορά και φυσικά και νομικά πρόσωπα, ενώ θα υπάρξει πρόβλεψη για απαλλαγή από πρόστιμα και προσαυξήσεις σε όσους κάνουν εφάπαξ εξόφληση των οφειλών τους, τόνισε στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, απαντώντας σε Ερώτηση του Βουλευτή του ΚΙΝΑΛ κ. Βασίλη Γκεγκέρογλου.

Ο υπουργός Εσωτερικών επισήμανε ότι απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία ήταν η διάσωση της ανθρώπινης ζωής. Ταυτόχρονα όμως, όπως σημείωσε, στήριξε με παρεμβάσεις της την Τοπική Αυτοδιοίκηση, την τοπική οικονομία, τους μικρομεσαίους, τους επαγγελματίες, τις επιχειρήσεις και φυσικά τους πιο αδύναμους σε οικονομικό επίπεδο.

Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος:

– Μέσα στο διάστημα της πανδημίας η Αυτοδιοίκηση έχει λάβει πάνω από 200 εκατ. ευρώ έκτακτη οικονομική στήριξη.

– Διασφαλίσθηκε ότι οι επιχειρήσεις που δεν λειτουργούν λόγω του lockdown δεν θα πληρώνουν δημοτικά τέλη στην περίοδο της καραντίνας. Και για το λόγο αυτό δόθηκε η πρόσθετη οικονομική στήριξη στην Αυτοδιοίκηση για να καλύψει την απώλεια εσόδων που θα έχει από τα μη εισπραχθέντα δημοτικά τέλη

– Με νομοθετική παρέμβαση που θα υπάρξει τις επόμενες ημέρες θα ρυθμισθούν οι οφειλές φυσικών προσώπων (ιδιώτες) και νομικών προσώπων (επιχειρήσεις) προς τους Δήμους σε 120 δόσεις. Αν η καταβολή των οφειλομένων γίνει εφάπαξ θα υπάρξει διευκόλυνση για απαλλαγή από πρόσθετα βάρη (τόκους, προσαυξήσεις, πρόστιμα κ.λπ.)

– Σε συνεργασία με τον υφυπουργό κ. Λιβάνιο ετοιμάζεται ρύθμιση που θα αφορά και το θέμα των αδήλωτων τετραγωνικών. «Μια αθόρυβη μεταρρύθμιση που πραγματοποιήθηκε και έβγαλε από το αδιέξοδο 3 εκατ. οικογένειες. Επειδή θα πρέπει να πληρωθούν τα τέλη, καθώς γίνεται η καταγραφή από τους Δήμους με βάση τα νέα τετραγωνικά –και αυτό σημαίνει 150 εκατ. έσοδα για την Αυτοδιοίκηση σε όλη τη χώρα- θα ετοιμάσουμε μια ειδική ρύθμιση και για τους πολίτες που υπάγονται σε αυτήν την κατηγορία», όπως σημείωσε.

Απαντώντας σε άλλη Ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ κ. Μ. Συντυχάκη για τις καταστροφές στην Κρήτη, ο κ. Θεοδωρικάκος είπε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών από τις πρώτες καταστροφές του Αυγούστου, μέχρι τις τελευταίες καταστροφές του Νοεμβρίου, έχει δώσει στην Κρήτη 11 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών και την ανακούφιση των πληγέντων.

www.protothema.gr

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Advertisement

Αυτή την εβδομάδα