Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020
Connect with us

Auto

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ: Στις 19-20 Δεκεμβρίου τελικά η Ανάβαση Πιτίτσας

Δημοσιεύθηκε

στις

Όπως ανακοινώθηκε η Ανάβαση Πλατάνι-Πιτίτσα θα διεξαχθεί τελικά το διήμερο στις 19-20 Δεκεμβρίου 2020, έπειτα από απόφαση της ΕΠ.Α. και την έγκριση της Διοίκησης της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.

Ο αγώνας της Αχαΐας ήταν προγραμματισμένος για τις 17-18 Οκτωβρίου, όμως στις παραμονές της διεξαγωγής του ανεβλήθη λόγω των έκτακτων μέτρων υγειονομικού πρωτοκόλλου επιπέδου 3 για την αντιμετώπιση του Covid-19.
Κατά συνέπεια, ο αγώνας που διοργανώνει το Σωματείο ΑΟΠ θα αποτελέσει τον 6ο, και τελευταίο, γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2020.

Auto

VW Golf GTI τρακάρει στην εθνική με 240 χλμ/ώρα (+video)

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο οδηγός του μοντέλου έμεινε έκπληκτος όταν το προπορευόμενο όχημα εισήλθε στη λωρίδα του.

Όνειρο ζωής συνιστά για πολλούς οδηγούς ανά τον κόσμο το βίωμα της απόλυτης οδηγικής «ελευθερίας», το οποίο προσφέρει σε μεγάλο βαθμό o αυτοκινητόδρομος Autobahn στη Γερμανία.

Την τύχη με το μέρος του είχε και ο οδηγός ενός Volkswagen Golf GTI, όχι όμως λόγω της παρουσίας του στον περίφημο αυτοκινητόδρομο. Αλλά διότι τόσο το όχημά του όσο και ο ίδιος, βγήκαν ακέραιοι μετά από μια σύγκρουση σε ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο οδηγός της επιθετικής εκδοχής του hatchback μοντέλου κινούταν αμέριμνος στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας (σ.σ. αριστερή), καταγράφοντας με μια κάμερα τύπου GoPro την εμπειρία του.

Με το κοντέρ να γράφει 240 χλμ./ώρα, αίφνης, ο οδηγός ενός προπορευόμενου μοντέλου Skoda αποφάσισε να εισέλθει στη λωρίδα του. Όπως φαίνεται στο οπτικοακουστικό υλικό που δημοσίευσε ο Youtuber “Carpool of Eren”, η εν λόγω πρωτοβουλία δεν είχε μελετηθεί προσεκτικά, με τον άνθρωπο που κάθεται πίσω από το τιμόνι της Skoda να μην παρατηρεί την “προέλαση” του Golf GTI, λίγα μέτρα πιο πίσω.

Έτσι, παρά τις επίμονες προσπάθειες του οδηγού του τελευταίου να μειώσει ταχύτητα, η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Για καλή τύχη αμφότερων, τα εμπλεκόμενα στο συμβάν αυτοκίνητα δεν απέκλιναν από την πορεία τους, με μοναδικό αντίτιμο κάποιες φθορές στα πλευρά τους.

Το συγκεκριμένο συμβάν, ωστόσο, θορύβησε τον οδηγό του γερμανικού μοντέλου, ο οποίος χρειάστηκε να περάσει ώρα μέχρι να ξεπεράσει το σοκ.

ΠΗΓΗ: https://www.newsauto.gr/

 

Περισσότερα

Auto

Ποιοι κάτοχοι διπλώματος ΙΧ θα μπορούν να οδηγούν μοτοσικλέτες ελεύθερα;

Δημοσιεύθηκε

στις

Ισοδύναμα αλλά υπό προϋποθέσεις και με πρακτικές εξετάσεις οδήγησης αποφάσισε να είναι τα διπλώματα οδήγησης των αυτοκινήτων με εκείνα των δικύκλων με κυβισμό έως 125 κ.εκ. η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr η ισοδυναμία θα είναι εν μέρει (demi) και θα αφορά μόνο όσους έχουν δίπλωμα οδήγησης για πάνω από 12 έτη ή θα είναι άνω των 30 ετών!

Η συγκεκριμένοι οδηγοί αυτοκινήτων θα μπορούν να αποκτούν και δίπλωμα οδήγησης για δίκυκλο έως 125 κ.εκ. μόνο κατόπιν πρακτικών εξετάσεων οδήγησης ακόμη και χωρίς τη συμβολή των Σχολών Οδηγών καθώς θα μπορούν με το δικό τους δίκυκλο ή κάποιου γνωστού τους να μεταβαίνουν στο χώρο εξετάσεων ώστε να περάσουν μόνο από τις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης!

Ναι σωστά διαβάσατε οι οδηγοί που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις εξαιρούνται από τις θεωρητικές εξετάσεις αλλά και από τα μαθήματα οδήγησης, τα οποία γίνονται προαιρετικά, και βέβαια με αυτό τον τρόπο το κόστος απόκτησης της άδειας οδήγησης για δίκυκλο 125 κ.εκ. μειώνεται στο ελάχιστο καθώς το μόνο έξοδο αφορά στην απόκτηση του e-παραβόλου προγραμματισμού πρακτικών εξετάσεων που κοστίζει μόλις 15 ευρώ.

Με αυτό τον τρόπο τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εκτιμούν πως ικανοποιούν τα αιτήματα των Σχολών Οδηγών όσο και των πολιτών αλλά και εμπόρων δικύκλων.

Οι Σχολές Οδηγών σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr άσκησαν αφόρητες πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση για να μην επιτευχθεί η ισοδυναμία μεταξύ των διπλωμάτων οδήγησης αυτοκινήτων και δικύκλων έως 125 κ.εκ. καθώς θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα στην… οδική ασφάλεια.

Βέβαια κανείς δεν έκανε λόγο για τα… φακελάκια που θα χάνονταν καθώς αποτελεί κοινό μυστικό ότι αυτά τα χρήματα τα μοιράζονται κάποιοι εξεταστές με κάποιες Σχολές Οδηγών που εν τέλει δίνουν διπλώματα με το αζημίωτο σε ανθρώπους που ίσως να μην έχουν οδηγήσει ποτέ στη ζωή τους!

Αλλά σύμφωνα με κάποιους οι άνθρωποι που οδηγούν χρόνια αυτοκίνητα δεν έχουν καμία οδική παιδεία…

Τελικά η demi-ισοδυναμία στα διπλώματα οδήγησης μεταξύ ΙΧ και δίκυκλου αποτελεί το πρώτο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση και ο χρόνος και τα αποτελέσματα από την συγκεκριμένη κίνηση θα αποδείξουν αν οι Έλληνες οδηγοί θα μπορούν στο απώτερο μέλλον να οδηγούν με το δίπλωμα αυτοκινήτου και δίκυκλο έως 125 κ.εκ. και χωρίς να δίνουν πρακτικές εξετάσεις οδήγησης…

Περισσότερα

Auto

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur

Δημοσιεύθηκε

στις

Το υπερπολυτελές σεντάν της Bentley εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρό μοτέρ και «απογειώνει» τις επιδόσεις του.

Στην καρδιά του μοντέλου βρίσκεται ο τετράλιτρος κινητήρας V8 (αντικαθιστά τον απερχόμενο W12), διπλά υπερτροφοδοτούμενος, ο οποίος παράγει μέγιστη ισχύ 550 PS και χρησιμοποιεί twin-scroll turbos για να φτάσει τη μέγιστη ροπή 770 Nm κάτω από τις 2.000 σ.α.λ..

Ένα βασικό χαρακτηριστικό των twin-scroll turbos είναι τα δύο ξεχωριστά, παράλληλα κανάλια ροής στο περίβλημα του στροβίλου. Το αποτέλεσμα είναι υψηλή ροπή διαθέσιμη σε χαμηλές ταχύτητες. Τα turbos βρίσκονται μέσα στο «V» του κινητήρα, ελαχιστοποιώντας την απόσταση που διανύουν τα καυσαέρια από τον κινητήρα στους στροβιλοσυμπιεστές, εξασφαλίζοντας ταχεία απόκριση και υψηλή απόδοση.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, ο V8 μπορεί να «απενεργοποιήσει» τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους του υπό συνθήκες ελαφρού φορτίου, όταν η ζήτηση ροπής είναι κάτω των 235 Nm και οι στροφές του κινητήρα είναι κάτω από 3000 σ.α.λ.. Η αλλαγή δεν είναι αντιληπτή στους επιβάτες – με χρόνους απενεργοποίησης περίπου 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου (το δέκατο του χρόνου που χρειάζεται για να ανοιγοκλείσουν τα βλέφαρα). Το αποτέλεσμα είναι ένα όφελος μείωσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 16%, πράγμα που σημαίνει επίσης αυξημένη αυτονομία, χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις και περισσότερη οδήγηση μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Η διαμόρφωση 90 μοιρών “V”, ο εγκάρσιος στροφαλοφόρος άξονας και οκτώ τέλεια ισορροπημένοι κύλινδροι, δίνουν στον κινητήρα τον χαρακτηριστικό ήχο ενός V8 καθώς και εντυπωσιακές επιδόσεις. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα 318 χλμ./ώρα.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης All-Wheel Steering είναι ένα νέο χαρακτηριστικό τεχνολογίας για τη Flying Spur, το οποίο βελτιώνει τόσο τη σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους όσο και την ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, το σύστημα οδηγεί τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του κύκλου στροφής, την αύξηση της ευελιξίας και τη διευκόλυνση κατά τους ελιγμούς στάθμευσης.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Κατά τη διάρκεια ελιγμών υψηλής ταχύτητας, το σύστημα οδηγεί τους πίσω τροχούς στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, αυξάνοντας τη σταθερότητα και καθιστώντας πιο ασφαλή την προσπέραση και τις αλλαγές λωρίδων.

Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/aytokinito/me-550-aloga-i-koryfaia-bentley-flying-spur

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Advertisement

Αυτή την εβδομάδα