Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022
Connect with us

Συνεργασίες

Στους 43.500 ασφαλισμένους έφθασε το «bewell» της INTERAMERICAN

Ανανεωμένο πελατολόγιο με χαμηλή μέση ηλικία
Ανοίγει η «βεντάλια» στην πρωτοβάθμια φροντίδα με νέο πολυϊατρείο 
Αυξάνονται οι υπηρεσίες μέσα από το οικοσύστημα Υγείας

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Σε πορεία ανάπτυξης βρίσκεται το «bewell» της INTERAMERICAN, που από τα τέλη 2018 σηματοδότησε τη στροφή της εταιρείας σε ένα πρότυπο σύστημα ευέλικτης ασφάλισης Υγείας, με βασικό γνώρισμα την προσωποποιημένη ασφάλιση.

Το σύστημα «bewell», στο κλείσιμο του Σεπτεμβρίου, παρουσιάζει ήδη ένα χαρτοφυλάκιο 21,5 εκατ. ευρώ με 43.500 ασφαλισμένους, από τους οποίους οι 8 στους 10 ασφαλίζονται για πρώτη φορά στην INTERAMERICAN. Σε κάθε συμβόλαιο αντιστοιχούν 1,6 ασφαλισμένοι και 2,1 προϊόντα ανά ασφαλισμένο, μέσα από το απεριόριστο εύρος επιλογών για καλύψεις. Φυσικά, το «bewell» έχει συμβάλει και στα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων της εταιρείας στον τομέα των ατομικών συμβολαίων Υγείας, όπου τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στο 9μηνο του 2020 αυξήθηκαν κατά 2,3% έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2019.

 

Η αντίληψη ολιστικής διαχείρισης της υγείας που χαρακτηρίζει το σύστημα υγείας  «bewell»,  βασίζεται σε έξι τομείς επιλογών των ασφαλιζομένων: ιατρούς και διαγνωστικές εξετάσεις, διαχείριση επειγόντων περιστατικών, παροχή επιδομάτων, νοσηλεία λόγω ασθένειας ή ατυχήματος, νοσηλεία μόνο μετά από ατύχημα και φάρμακα. Το «bewell» εξατομικεύει απόλυτα την ασφαλιστική κάλυψη και την προσαρμόζει στις ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες του πελάτη, για τον ίδιο και για κάθε μέλος της οικογένειας του, ακολουθώντας τον σε κάθε ηλικιακή περίοδο της ζωής του. Το συμβόλαιο συνδιαμορφώνεται από την εταιρεία και τον πελάτη, με παραμετροποίηση όλων των δεδομένων και αξιοποίηση των ιδιόκτητων υποδομών της INTERAMERICAN για αποτελεσματικότερες και πιο άμεσες υπηρεσίες, προς όφελος του πελάτη. 

 

Ποσοτική έρευνα στο πελατολόγιο του «bewell» καταδεικνύει την ιδιαίτερα υψηλή ικανοποίηση των νεώτερων και πιο μορφωμένων πελατών. Άλλωστε, η μέση ηλικία των ασφαλισμένων του συστήματος είναι τα 29 έτη. Το Net Promoters Score (NPS), ο σύνθετος δείκτης ικανοποίησης που αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης του προγράμματος σε τρίτους, είναι σημαντικά υψηλότερος από τα διεθνή standards στον τομέα ασφάλισης της Υγείας, ενώ πολύ υψηλή είναι και η αναγνώριση του «value for money» της ασφάλισης από τους πελάτες. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία, που πρώτη εισήγαγε στην αγορά και τα ετησίως ανανεούμενα ασφαλιστήρια, αξιοποιεί το συγκριτικό πλεονέκτημα της άντλησης τεχνογνωσίας από τη μητρική ACHMEA, τον μεγαλύτερο ιδιωτικό ασφαλιστικό οργανισμό υγείας πανευρωπαϊκά, καθώς επίσης και από τις διεθνείς συμπράξεις της (ΕURAPCO, International Federation of Health Plans). 

 

Εστίαση και επένδυση στις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες Υγείας

 

Η INTERAMERICAN ετοιμάζεται για ένα νέο άνοιγμα στις υπηρεσίες υγείας. Η στρατηγική για την ολοκληρωμένη διαχείριση της Yγείας, στο πλαίσιο της αποστολής της εταιρείας «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα», δίνει έμφαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα και πρόληψη. Έχοντας επενδύσει σε ιδιόκτητα πολυϊατρεία για τις πρωτοβάθμιες  υπηρεσίες, η INTERAMERICAN σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή τους, ώστε να ενισχύσει περισσότερο την καθετοποίηση της διαχείρισης και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της και να ελέγξει αποτελεσματικότερα την ποιότητα των υπηρεσιών.

 

Το πολυϊατρείο Medifirst για τα βόρεια προάστια της Αθήνας (Μαρούσι), που λειτουργεί από τις αρχές του 2018 με 15 τμήματα ειδικοτήτων και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς στα διαγνωστικά τμήματά του (μαγνητικής τομογραφίας, ψηφιακής ακτινογραφίας, ψηφιακής μαστογραφίας, μέτρησης οστικής πυκνότητας, υπερήχων/triplex), αποτελεί, ήδη, επιτυχημένο πρότυπο. Το επόμενο ανάλογο βήμα με πολυϊατρείο θα υλοποιηθεί σε έναν ακόμη μεγάλο δήμο της Αττικής, στο Περιστέρι για το κοινό των δυτικών προαστίων και θα δοθεί σε χρήση στις αρχές του 2021. Σημειώνεται ότι το πρώτο Μedifirst λειτουργεί από το 2002 στα νότια προάστια (Αργυρούπολη), ενώ λειτουργεί με τα εξωτερικά ιατρεία της για την πρωτοβάθμια περίθαλψη και η γενική κλινική Αθηναϊκή Μediclinic, στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Μαβίλη. 

 

Συνολικά κατά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, στα δύο Medifirst της INTERAMERICAN έτυχαν πρωτοβάθμιας φροντίδας με check-up, κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις 58.568 περιστατικά. Η Αθηναϊκή Mediclinic, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα διαχειρίστηκε 4.015 νοσηλείες, 3.619 χειρουργικές επεμβάσεις και 16.821 επισκέψεις σε ιατρούς. Ακόμη, η εταιρεία υποστηρίζει τα ασφαλιστικά προγράμματά της με ένα πανελλαδικά αναπτυγμένο Δίκτυο Υγείας, που αριθμεί σήμερα 1.385 επίλεκτους ιατρούς, 763 χειρουργούς με ειδική σχέση συνεργασίας, 250 συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα -συμπεριλαμβανομένων και των ακτινολογικών και μικροβιολογικών εργαστηρίων- και 32 νοσηλευτικές μονάδες.

 

Παράλληλα, αναπτύσσονται οι ποιοτικές υπηρεσίες του Οικοσυστήματος Υγείας INTERAMERICAN, με τον εμπλουτισμό της ασφαλιστικής κάλυψης με σειρά υπηρεσιών που κατευθύνουν τον πελάτη σε ένα νέο τρόπο ζωής, σε μια «νέα εμπειρία». Το Δίκτυο Υγείας, οι ιδιόκτητες υποδομές και η Γραμμή Υγείας 1010 βρίσκονται στον πυρήνα αυτών των υπηρεσιών. Ευρύτερα, παρέχονται ήδη δυνατότητες υπηρεσιών για την άσκηση, την ψυχική υγεία, τη διατροφή, τη λογο/εργοθεραπεία και την εκπαίδευση/ενημέρωση. Τόσο στο ασφαλιστικό μέρος όσο και στο πελατοκεντρικό φάσμα υπηρεσιών για καλύτερη υγεία, που αναπτύσσει η εταιρεία, έρχονται στο προσκήνιο προκλήσεις της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας οι οποίες αλλάζουν το τοπίο και σταδιακά οδηγούν σε έναν πιο πληροφορημένο και υπεύθυνο για την υγεία του, πολίτη. Η INTERAMERICAN είναι ανοικτή σε αυτές τις προκλήσεις, με χαρακτηριστική την πρόσφατη mobile εφαρμογή MediON για έλεγχο συμπτωμάτων της COVID-19, που χρησιμοποιείται από ασφαλισμένους της εταιρείας. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Οικοσυστήματος Υγείας, εξάλλου, η INTERAMERICAN συνεργάζεται και με επιστημονικούς φορείς, οργανισμούς και ινστιτούτα, όπως φέτος με το Ινστιτούτο PROLEPSIS για την υγιεινή διατροφή και πρόληψη.

Συνεργασίες

Το νέο OLYMPIA ODOS app που πρέπει να κατεβάσουμε όλοι στο κινητό μας

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Τα τελευταία χρόνια ολο και περισσότεροι  επισκέπτες ανακαλύπτουν τις ομορφιές της Πελοποννήσου! Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι και το εμφανώς αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο και τώρα πλέον το OLYMPIA  ODOS APP, ένας  πολύ χρήσιμος συνοδηγός στα  ταξίδια μας για να  εξερευνίσουμε ολη την  Βόρεια  Πελοπόννησο.

Η καινοτόμα εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού είναι ήδη διαθέσιμη δωρεάν για όλους   για λειτουργικά συστήματα iOS και Android και προσφέρει υπηρεσίες που αναβαθμίζουν σημαντικά την άνεση και την ασφάλεια κάθε ταξιδιώτη στον αυτοκινητόδρομο.

Μία εφαρμογή η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να προγραμματίζουν με μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια το ταξίδι τους, ενώ φροντίζουν να εμπλουτίζουν τη διαδρομή τους με ακόμα περισσότερες απολαυστικές εμπειρίες. Η εφαρμογή παρέχει νέες δυνατότητες στους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου, ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής σε μία ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών που κάνουν κάθε διαδρομή πιο ευχάριστη και πιο ασφαλή.

Όλοι οι ταξιδιώτες, ανεξαρτήτως συνδρομής στον πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, θα λατρέψουν αυτό το νέο app, αφού μέσω αυτού έχουν πρόσβαση σε μια γκάμα από «έξυπνες» υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να υπολογίζουν το κόστος των διοδίων, να επιλέγουν τη βέλτιστη διαδρομή και να ενημερώνονται σχετικά με την πρόγνωση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο. Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους χρήστες, μέσω του διαδραστικού χάρτη της εφαρμογής,  να εντοπίζουν  εγκαίρως σημεία ενδιαφέροντος όπως Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, Χώρους Στάθμευσης και Υγιεινής, εξόδους από τον αυτοκινητόδρομο κ.α. καθώς και να συνδέονται τηλεφωνικά με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη.

Με στόχο να αναδείξει τα ωραιότερα σημεία πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, η εφαρμογή αποτελεί ταυτόχρονα και έναν -νέας γενιάς- ταξιδιωτικό οδηγό της Βόρειας Πελοποννήσου με δεκάδες επιλεγμένα αξιοθέατα, στα οποία όλοι οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν εικονικά.

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, η Ολυμπία Οδός, από την έναρξη της κατασκευής του αυτοκινητόδρομού της, παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, έχοντας επιτύχει τη μείωση κατά 93% των τροχαίων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα. Επιπλέον, βάζοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των διαδικασιών της, η εταιρεία ήταν η πρώτη που εφάρμοσε το Hybrid, ένα σύστημα που επιτρέπει τη χιλιομετρική χρέωση διοδίων με αποτέλεσμα τη μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, αλλά και τη δικαιότερη χρέωση των ταξιδιωτών.

Για τους συνδρομητές του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS τα οφέλη είναι ακόμα περισσότερα, καθώς τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν μέσω αυτής όλες τις ενέργειες που αφορούν το λογαριασμό τους, όπως να τον φορτίσουν ηλεκτρονικά, να παρακολουθούν 24/7 το λογαριασμό τους, να επεξεργάζονται τα στοιχεία του προφίλ τους και να δηλώνουν την απώλεια ή κλοπή του.

Μέσα από κάθε της βήμα, η Ολυμπία Οδός παραμένει πιστή στις δεσμεύσεις της απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον δημιουργώντας έργο προστιθέμενης αξίας για όλους μας. Και τώρα, η εταιρεία μάς καλεί στη νέα, ψηφιακή εποχή μέσα από το Olympia Odos App!

Περισσότερα

Συνεργασίες

Η FRONERI προχωρά σε μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Η FRONERI βάζει για ακόμα μία φορά τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της και προχωράει στην μείωση του πλαστικού που περιλαμβάνεται στις συσκευασίες της.  

Ειδικότερα, καταργεί 5.000.000 πλαστικά κουταλάκια από τα κυπελάκια παγωτού και τα αντικαθιστά με ξύλινα. Επιπλέον, αντικαθιστά 3.500.000 πλαστικές τάπες πυραύλων και 3.700.000 πλαστικά καπάκια και μεμβράνες με αντίστοιχα χάρτινα υλικά. 

Επιπροσθέτως, η FRONERI επεκτείνει πλέον τις δράσεις της για τη μείωση του πλαστικού και στα σημεία πώλησης των προϊόντων της, διαθέτοντας πράσινους κάδους απορριμμάτων αποκλειστικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει στην ελληνική αγορά μεγάλα brands όπως το Nuii, NIRVANA, MAGNUM, LACTA και OREO – στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια για ένα κόσμο με λιγότερα πλαστικά και αποδεικνύει έμπρακτα, σε καθημερινή βάση, πως η απόλαυση μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Νέο κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας στην Πάτρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Παρουσία στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, με νέο κατάστημα στην Πάτρα αποκτά η Παγκρήτια Τράπεζα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού της σχεδίου, το οποίο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη των εργασιών της στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. 

 

Από τις 18 Ιουλίου, το νέο κατάστημα λειτουργεί σε αναμορφωμένο κτίριο στην οδό Αγίου Ανδρέου 28 & Λ.  Όθωνος – Αμαλίας 37 με πρόσοψη σε δύο κεντρικές αρτηρίες της πόλης των Πατρών με έντονη εμπορική δραστηριότητα.

 

Το κατάστημα υποστηρίζει 7μελής ομάδα έμπειρων τραπεζικών στελεχών με επικεφαλής την κ. Θεοδώρα Καρανδρίκα. 

 

Η νέα μονάδα λειτουργεί με βάση το αναβαθμισμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που εφαρμόζει η Τράπεζα στο δίκτυό της που στοχεύει στην αποτελεσματική κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των πελατών της και στην παροχή της καλύτερης δυνατής τραπεζικής εμπειρίας, τόσο για απλές όσο και για σύνθετες και εξειδικευμένες ανάγκες.

 

Για το σκοπό αυτό έχουν διαμορφωθεί διακριτοί χώροι μέσα στο κατάστημα που υποστηρίζουν από τη μία τις παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες και από την άλλη τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη με ψηφιακά μέσα, ενώ εξειδικευμένο προσωπικό  παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες  ακόμη και απομακρυσμένα μέσω video conference.

 

Σε δήλωσή του στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας του νέου καταστήματος, ο CEO της Τράπεζας κ. Αντώνης Βαρθολομαίος ανέφερε:

 

«Φιλοδοξούμε να χτίσουμε μια νέα τράπεζα. Μια τράπεζα εύρωστη, σύγχρονη, λειτουργική και έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών.  Μια τράπεζα ΑΝΑΦΟΡΑΣ για τον μέσο Έλληνα, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιώτη. Στρατηγικό στόχο μας, αποτελεί η ενίσχυση του αποτυπώματός μας στην υπόλοιπη χώρα πέρα από τα όρια της Κρήτης μέσα από την αναδιάρθρωση του δικτύου των καταστημάτων μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινούμε τη λειτουργία του νέου καταστήματός μας προκειμένου να εξυπηρετήσουμε μια εξαιρετική από πλευράς δυναμικής αγορά, όπως αυτή της Πάτρας». 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα