Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020
Connect with us

Σινεμά

Oι κινηματογραφικές προβολές της ημέρας (25/10)

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΓΑΪΔΑΡΟΣ (GR)

Σκηνοθεσία: Αζίζ Τζιντάνι

Ακούγονται οι: Θοδωρής Σμέρος, Νίκος Παπαδόπουλος, Βασίλης Μήλιος, Γιάννης Στεφόπουλος, Μιχάλης Κοιλάκος, Μαρία Ζερβού, Αργύρης Παυλίδης, Ανδρέας Ευαγγελάτος, Κωνσταντίνος Λάγκος, Γιάννης Πανταγιάς, Μιχάλης Κοιλάκος

Διάρκεια: 105 λεπτά

Είδος ταινίας: Κινούμενα σχέδια

Η ΥΠΟΘΕΣΗ: Ο Μανγκού, ένας χαρούμενος και ανέμελος γαϊδαράκος, κάνει τα δικά του όνειρα μέχρι που -από τύχη- καταλήγει να θεωρείται ο πιο δημοφιλής διάδοχος του θρόνου, με αφορμή την επικείμενη αποχώρηση του βασιλιά λιονταριού. Δεν του περνάει από το μυαλό ότι πρόκειται για πλεκτάνη της δολοπλόκου αλεπούς που έχει τα δικά της κίνητρα και θέλει να θολώσει τα νερά της διαδοχής του λιονταριού. Θα καταφέρει ο Μανγκού να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να γίνει ο επόμενος αντάξιος βασιλιάς ή θα καταλήξει να είναι σκέτο πιόνι; Θα εκπληρώσει η πονηρή αλεπού τα δαιμόνια σχέδια της; Θα συνέλθει ποτέ το βασίλειο από το χάος;

(Αίθουσα 5: 18:30)

 

 

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΜΑΣ

Σκηνοθεσία: Γιούβαλ Άντλερ

Ηθοποιοί: Τζόελ Κίναμαν, Νούμι Ραπάς, Κρις Μέσινα

Διάρκεια: 97 λεπτά

Είδος ταινίας: Δραματική

(Αίθουσα 2: 20:00, 22:10)

 

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ (GR)

Σκηνοθεσία: Μαρκ Μάντεν

Ηθοποιοί: Ντίξι Εγκεριξ, Κόλιν Φερθ, Τζούλι Γουόλτερς, Ινταν Χέιχερστ

Διάρκεια: 99 λεπτά

Είδος ταινίας: Οικογενειακή φαντασίας

(Αίθουσα 7: 19:00)

 

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ (ENG)

Σκηνοθεσία: Μαρκ Μάντεν

Ηθοποιοί: Ντίξι Εγκεριξ, Κόλιν Φερθ, Τζούλι Γουόλτερς, Ινταν Χέιχερστ

Διάρκεια: 99 λεπτά

Είδος ταινίας: Οικογενειακή φαντασίας

(Αίθουσα 7: 21:20)

 

ΕΚΡΗΞΗ ΘΥΜΟΥ

Σκηνοθεσία: Ντέρικ Μπόρτε

Ηθοποιοί: Ράσελ Κρόου, Κάρεν Πιστόριους, Τζίμι Σίμπσον, Γκάμπριελ Μπέιτμαν

Διάρκεια: 91 λεπτά

Είδος ταινίας: Δράσης, Θρίλερ

(Αίθουσα 8: 21:40)

 

ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Σκηνοθεσία: Τιμ Χιλ

Ηθοποιοί: Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ούμα Θέρμαν, Κρίστοφερ Γουόκεν

Διάρκεια: 94 λεπτά

Είδος ταινίας: Οικογενειακή, κωμωδία

(Αίθουσα 8: 19:30)

 

SCOOBY DOO! (GR)

Σκηνοθεσία: Τόνι Σέρβον

Διάρκεια: 93 λεπτά

Είδος ταινίας: Κινούμενα σχέδια

(Αίθουσα 6: 18:15)

 

ΜΟΥΛΑΝ (GR)

Σκηνοθεσία: Νίκι Κάρο

Ηθοποιοί: Γιφέι Λιου, Ντόνι Γιέν, Τζέισον Σκοτ Λι, Ρον Γιουάν, Γκονγκ Λι, Τζετ Λι

Διάρκεια: 105 λεπτά

Είδος ταινίας: Οικογενειακή Περιπέτεια

(Αίθουσα 3: 18:45)

 

ΟΙ ΕΥΧΟΥΛΗΔΕΣ 2: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ (GR)

Σκηνοθεσία: Γουόλτ Ντόρν

Ακούγεται ο: Πάνος Μουζουράκης

Διάρκεια: 105 λεπτά

Είδος ταινίας: Μουσική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων

(Αίθουσα 2: 18:00)

 

Σινεμά

Σινεμά στην καραντίνα-Δέκα επίκαιρες ταινίες για την κοινωνική απομόνωση και τον εγκλεισμό

Δημοσιεύθηκε

στις

Η καραντίνα είναι μια καλή ευκαιρία να δείτε πολλές ταινίες, που ίσως πριν να μην είχατε τον χρόνο να το κάνετε και τι καλύτερο από το να έχουν μια θεματική που να μπορείτε να ταυτιστείτε.

Το molopoli.gr επέλεξε και σας προτείνει δέκα επίκαιρε ταινίες για την κοινωνική απομόνωση και τον εγκλεισμό

Κυνόδοντας (2009) – Γιώργος Λάνθιμος
Πρόκειται για τη μεγάλη επιτυχία του Έλληνα σκηνοθέτη, την οποία αν δεν έχετε δει, πρέπει να σπεύσετε κι αν πάλι την έχετε δει, μπορείτε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας. Μια οικογένεια ζει σ’ ένα μεγάλο σπίτι, τα έφηβα παιδιά της οποίας πιστεύουν πως δεν υπάρχει ασφαλής κόσμος έξω από αυτό. Είναι μια ιδέα την οποία τους έχει «φυτέψει» ο πατέρας τους από μικρά. Ζουν στο σπίτι και μαθαίνουν τον κόσμο γύρω τους με άλλο τρόπο. Όταν, όμως, υπάρχει η ανάγκη για διαφυγή, όλα όσα χτίστηκαν, μπορούν να καταρρεύσουν…

Σολάρις (1972) – Αντρέι Ταρκόφσκι
Ένας αστροναύτης πηγαίνει στο διαστημόπλοιο που περιστρέφεται γύρω από τον πλανήτη Σολάρις και σιγά σιγά κατανοεί ότι το πλήρωμα, που αποτελείται από δύο άτομα, έχει επηρεαστεί από τον πλανήτη, ο οποίος εισχωρεί στο μυαλό τους. Αργή και βασανιστική -πάντα με την καλή έννοια- θα σας βάλει σίγουρα μέσα στην ιστορία, να βιώσετε την βαθιά απομόνωση, μακριά από τη γη αλλά παρέα με τις καταπιεσμένες αναμνήσεις σας.

Shaking Τοkyo (2008) – Μπον Τζουν-χο
Είναι ένα από τα τρία τμήματα της ταινίας «Tokyo!» με τις άλλες δύο να είναι από άλλους σκηνοθέτες. Αναφέρεται στην ζωή των Χικικομόρι, Ιαπώνων οι οποίοι έχουν επιλέξει να μένουν έγκλειστοι και απομονωμένοι στο σπίτι τους χωρίς καμία κοινωνική συναναστροφή. Μιλάμε για ένα πραγματικό φαινόμενο με πάνω από 1,5 εκατομμύριο υποστηρικτές. Τι γίνεται, όμως, όταν ο έρωτας τους χτυπά την πόρτα;

Home (2008) – Oύρσουλα Μάιερ
Με πρωταγωνίστρια την Ιζαμπέλ Χούπερτ, ήδη καταλαβαίνουμε ότι θα έχει ενδιαφέρον. Η ταινία εξετάζει την άγρια μετάβαση μιας οικογένειας από την ζωή που ήξεραν στη νέα τους ζωή, που δεν είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν. Ζουν απομονωμένοι δίπλα σε έναν μισοτελειωμένο αυτοκινητόδρομο και τον έχουν προσαρμόσει στην καθημερινότητά τους εφόσον δεν περνούν αυτοκίνητα. Ωστόσο, μια μέρα εντελώς αναπάντεχα, ο αυτοκινητόδρομος ολοκληρώνεται, καθιστώντας πια μη βιώσιμη την κατάσταση δίπλα στο διαρκές μποτιλιάρισμα. Η οικογένεια, όμως, αρνείται να μετακομίσει…

Mustang (2015) – Ντενίζ Γκάμζε Έργκιουβεν
Πέντε αδερφές στην Τουρκία μένουν έγκλειστες στο σπίτι αφού η αυστηρή γιαγιά τους τις έπιασε να φλερτάρουν στον δρόμο με αγόρια. Τους απαγορεύεται όποια έξοδος μέχρι να παντρευτούν κι εκείνες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτήν την σκληρή καθημερινότητα του εγκλεισμού. Ωστόσο, η απόδραση και η προσπάθεια για την ανάκτηση της χαμένης ελευθερίας δεν σταματούν ποτέ για εκείνες.
Μπορείτε να δείτε την ταινία online στο πλαίσιο του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

This is not a film (2011) – Τζαφάρ Παναχί, Mojtaba Mirtahmasb
Μια ταινία ντοκιμαντέρ μας φέρνει αντιμέτωπους με μια μέρα στη ζωή του Ιρανού σκηνοθέτη Τζαφάρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί να γυρίζει ταινίες για 20 χρόνια καθώς κατηγορήθηκε για προπαγάνδα κατά της Ισλαμικής Δημοκρατίας. Εκκρεμεί, ακόμη, και μια εξαετή φυλάκιση. Στην ταινία βιντεοσκοπείται να μιλά με τον δικηγόρο του στην κουζίνα του σπιτιού του στην Τεχεράνη περιμένοντας να φυλακιστεί. Η ταινία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον κίνδυνο κατάρρευσης του σύγχρονου ιρανικού κινηματογράφου.

Nobody Knows (2004) – Χιροκάζου Κόρε Έντα
Στο Τόκιο, ο 12χρονος Ακίρα προσπαθεί να φροντίσει τα αδέρφια του και να επιβιώσουν αφού η μητέρα τους φεύγει με έναν άντρα παρατώντας τα. Δίνει στον Ακίρα ελάχιστα λεφτά, τα οποία γρήγορα τελειώνουν κι εκείνος προσπαθεί να τα βγάλει πέρα, ενώ το νερό και το ρεύμα στο διαμέρισμα έχουν κοπεί και ο ιδιοκτήτης ζητά το ενοίκιο. Είναι η φοβερή απεικόνιση της πλήρης ένδειας και του πώς οι φτωχοί περνάνε πια απαρατήρητοι. Ο νεαρός ηθοποιός μόλις στα 14 του είναι ο νεότερος ηθοποιός που κέρδισε στις Κάννες το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού.

The Hole (1998) – Τσάι Μινγκ-Λιάνγκ
Στην Ταϊβάν ξεσπά μια θανατηφόρα ασθένεια που προέρχεται από κατσαρίδες και σε συνδυασμό με την ασταμάτητη βροχή, συστήνεται στον κόσμο να φύγει από την πόλη. Ωστόσο, σε δύο διαμερίσματα το ένα πάνω από το άλλο, ανοίγει μια τρύπα και οι δύο ένοικοι -μια γυναίκα και ένας άντρας- που αρνούνται να φύγουν, αρχίζουν να έχουν επικοινωνία. Κατά βάση νευριάζει ο ένας με τον άλλον με αυτή τη διαρκή επικοινωνία των διαμερισμάτων αλλά εν τέλει η κατάσταση επιβάλλει την ανθρώπινη επαφή.

Ο Φάρος (2019) – Ρόμπερτ Έγκερς
Βαθιά συμβολικός και αλληγορικός, ο «Φάρος» με πρωταγωνιστές τον Ρόμπερτ Πάτινσον και τον Γουίλεμ Νταφόε, ξετυλίγει την ιστορία δύο αντρών που πηγαίνουν να προσέξουν έναν απομονωμένο φάρο. Ο ένας μεγάλος κι έμπειρος, ο άλλος νέος και δυνατός, θα δοκιμάσουν τις αντοχές τους απέναντι στην συμβίωση, στις αντίξοες συνθήκες και την ψυχική αστάθεια που μπορεί να τους προκαλέσει ο εγκλεισμός σε συνδυασμό με έντονες παραισθήσεις και άφθονο αλκοόλ.

Έρωτες χωρίς φραγμό (Persona, 1966) – Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
Μια από τις σημαντικότερες ταινίες τόσο στην φιλμογραφία του Σουηδού σκηνοθέτη όσο και της ιστορίας του κινηματογράφου. Δύο γυναίκες, μια ηθοποιός που έχει υποστεί σοκ και παραμένει βουβή και η νοσοκόμα που την φροντίζει, πηγαίνουν για κάποιες μέρες σε ένα απομονωμένο σπίτι δίπλα στην θάλασσα. Εκεί και οι δύο θα αντιμετωπίσουν τους εαυτούς τους, τα όριά τους, τις ενοχές και τις απόκρυφες επιθυμίες τους. Η σιωπή της μίας θα πυροδοτήσει την ανάγκη της άλλης για επαφή και η σύγκρουση έρχεται μέσα από ένα εκκωφαντικό ξέσπασμα. Αβοήθητες, στο έλεος του εαυτού τους και του απέναντι, μας προβάλλουν την απομόνωση στα σκοτεινά της

Περισσότερα

Σινεμά

Σινεμά στην καραντίνα-Δέκα επίκαιρες ταινίες για την κοινωνική απομόνωση και τον εγκλεισμό

Δημοσιεύθηκε

στις

Η καραντίνα είναι μια καλή ευκαιρία να δείτε πολλές ταινίες, που ίσως πριν να μην είχατε τον χρόνο να το κάνετε και τι καλύτερο από το να έχουν μια θεματική που να μπορείτε να ταυτιστείτε.

Το molopoli.gr επέλεξε και σας προτείνει δέκα επίκαιρε ταινίες για την κοινωνική απομόνωση και τον εγκλεισμό

Κυνόδοντας (2009) – Γιώργος Λάνθιμος
Πρόκειται για τη μεγάλη επιτυχία του Έλληνα σκηνοθέτη, την οποία αν δεν έχετε δει, πρέπει να σπεύσετε κι αν πάλι την έχετε δει, μπορείτε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας. Μια οικογένεια ζει σ’ ένα μεγάλο σπίτι, τα έφηβα παιδιά της οποίας πιστεύουν πως δεν υπάρχει ασφαλής κόσμος έξω από αυτό. Είναι μια ιδέα την οποία τους έχει «φυτέψει» ο πατέρας τους από μικρά. Ζουν στο σπίτι και μαθαίνουν τον κόσμο γύρω τους με άλλο τρόπο. Όταν, όμως, υπάρχει η ανάγκη για διαφυγή, όλα όσα χτίστηκαν, μπορούν να καταρρεύσουν…

Σολάρις (1972) – Αντρέι Ταρκόφσκι
Ένας αστροναύτης πηγαίνει στο διαστημόπλοιο που περιστρέφεται γύρω από τον πλανήτη Σολάρις και σιγά σιγά κατανοεί ότι το πλήρωμα, που αποτελείται από δύο άτομα, έχει επηρεαστεί από τον πλανήτη, ο οποίος εισχωρεί στο μυαλό τους. Αργή και βασανιστική -πάντα με την καλή έννοια- θα σας βάλει σίγουρα μέσα στην ιστορία, να βιώσετε την βαθιά απομόνωση, μακριά από τη γη αλλά παρέα με τις καταπιεσμένες αναμνήσεις σας.

Shaking Τοkyo (2008) – Μπον Τζουν-χο
Είναι ένα από τα τρία τμήματα της ταινίας «Tokyo!» με τις άλλες δύο να είναι από άλλους σκηνοθέτες. Αναφέρεται στην ζωή των Χικικομόρι, Ιαπώνων οι οποίοι έχουν επιλέξει να μένουν έγκλειστοι και απομονωμένοι στο σπίτι τους χωρίς καμία κοινωνική συναναστροφή. Μιλάμε για ένα πραγματικό φαινόμενο με πάνω από 1,5 εκατομμύριο υποστηρικτές. Τι γίνεται, όμως, όταν ο έρωτας τους χτυπά την πόρτα;

Home (2008) – Oύρσουλα Μάιερ
Με πρωταγωνίστρια την Ιζαμπέλ Χούπερτ, ήδη καταλαβαίνουμε ότι θα έχει ενδιαφέρον. Η ταινία εξετάζει την άγρια μετάβαση μιας οικογένειας από την ζωή που ήξεραν στη νέα τους ζωή, που δεν είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν. Ζουν απομονωμένοι δίπλα σε έναν μισοτελειωμένο αυτοκινητόδρομο και τον έχουν προσαρμόσει στην καθημερινότητά τους εφόσον δεν περνούν αυτοκίνητα. Ωστόσο, μια μέρα εντελώς αναπάντεχα, ο αυτοκινητόδρομος ολοκληρώνεται, καθιστώντας πια μη βιώσιμη την κατάσταση δίπλα στο διαρκές μποτιλιάρισμα. Η οικογένεια, όμως, αρνείται να μετακομίσει…

Mustang (2015) – Ντενίζ Γκάμζε Έργκιουβεν
Πέντε αδερφές στην Τουρκία μένουν έγκλειστες στο σπίτι αφού η αυστηρή γιαγιά τους τις έπιασε να φλερτάρουν στον δρόμο με αγόρια. Τους απαγορεύεται όποια έξοδος μέχρι να παντρευτούν κι εκείνες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτήν την σκληρή καθημερινότητα του εγκλεισμού. Ωστόσο, η απόδραση και η προσπάθεια για την ανάκτηση της χαμένης ελευθερίας δεν σταματούν ποτέ για εκείνες.
Μπορείτε να δείτε την ταινία online στο πλαίσιο του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

This is not a film (2011) – Τζαφάρ Παναχί, Mojtaba Mirtahmasb
Μια ταινία ντοκιμαντέρ μας φέρνει αντιμέτωπους με μια μέρα στη ζωή του Ιρανού σκηνοθέτη Τζαφάρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί να γυρίζει ταινίες για 20 χρόνια καθώς κατηγορήθηκε για προπαγάνδα κατά της Ισλαμικής Δημοκρατίας. Εκκρεμεί, ακόμη, και μια εξαετή φυλάκιση. Στην ταινία βιντεοσκοπείται να μιλά με τον δικηγόρο του στην κουζίνα του σπιτιού του στην Τεχεράνη περιμένοντας να φυλακιστεί. Η ταινία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον κίνδυνο κατάρρευσης του σύγχρονου ιρανικού κινηματογράφου.

Nobody Knows (2004) – Χιροκάζου Κόρε Έντα
Στο Τόκιο, ο 12χρονος Ακίρα προσπαθεί να φροντίσει τα αδέρφια του και να επιβιώσουν αφού η μητέρα τους φεύγει με έναν άντρα παρατώντας τα. Δίνει στον Ακίρα ελάχιστα λεφτά, τα οποία γρήγορα τελειώνουν κι εκείνος προσπαθεί να τα βγάλει πέρα, ενώ το νερό και το ρεύμα στο διαμέρισμα έχουν κοπεί και ο ιδιοκτήτης ζητά το ενοίκιο. Είναι η φοβερή απεικόνιση της πλήρης ένδειας και του πώς οι φτωχοί περνάνε πια απαρατήρητοι. Ο νεαρός ηθοποιός μόλις στα 14 του είναι ο νεότερος ηθοποιός που κέρδισε στις Κάννες το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού.

The Hole (1998) – Τσάι Μινγκ-Λιάνγκ
Στην Ταϊβάν ξεσπά μια θανατηφόρα ασθένεια που προέρχεται από κατσαρίδες και σε συνδυασμό με την ασταμάτητη βροχή, συστήνεται στον κόσμο να φύγει από την πόλη. Ωστόσο, σε δύο διαμερίσματα το ένα πάνω από το άλλο, ανοίγει μια τρύπα και οι δύο ένοικοι -μια γυναίκα και ένας άντρας- που αρνούνται να φύγουν, αρχίζουν να έχουν επικοινωνία. Κατά βάση νευριάζει ο ένας με τον άλλον με αυτή τη διαρκή επικοινωνία των διαμερισμάτων αλλά εν τέλει η κατάσταση επιβάλλει την ανθρώπινη επαφή.

Ο Φάρος (2019) – Ρόμπερτ Έγκερς
Βαθιά συμβολικός και αλληγορικός, ο «Φάρος» με πρωταγωνιστές τον Ρόμπερτ Πάτινσον και τον Γουίλεμ Νταφόε, ξετυλίγει την ιστορία δύο αντρών που πηγαίνουν να προσέξουν έναν απομονωμένο φάρο. Ο ένας μεγάλος κι έμπειρος, ο άλλος νέος και δυνατός, θα δοκιμάσουν τις αντοχές τους απέναντι στην συμβίωση, στις αντίξοες συνθήκες και την ψυχική αστάθεια που μπορεί να τους προκαλέσει ο εγκλεισμός σε συνδυασμό με έντονες παραισθήσεις και άφθονο αλκοόλ.

Έρωτες χωρίς φραγμό (Persona, 1966) – Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
Μια από τις σημαντικότερες ταινίες τόσο στην φιλμογραφία του Σουηδού σκηνοθέτη όσο και της ιστορίας του κινηματογράφου. Δύο γυναίκες, μια ηθοποιός που έχει υποστεί σοκ και παραμένει βουβή και η νοσοκόμα που την φροντίζει, πηγαίνουν για κάποιες μέρες σε ένα απομονωμένο σπίτι δίπλα στην θάλασσα. Εκεί και οι δύο θα αντιμετωπίσουν τους εαυτούς τους, τα όριά τους, τις ενοχές και τις απόκρυφες επιθυμίες τους. Η σιωπή της μίας θα πυροδοτήσει την ανάγκη της άλλης για επαφή και η σύγκρουση έρχεται μέσα από ένα εκκωφαντικό ξέσπασμα. Αβοήθητες, στο έλεος του εαυτού τους και του απέναντι, μας προβάλλουν την απομόνωση στα σκοτεινά της μονοπάτια.

 

Περισσότερα

Σινεμά

Τζέιμς Μποντ: Η Λασάνα Λιντς δέχθηκε επιθέσεις επειδή θα γίνει «πράκτωρ 007»

Δημοσιεύθηκε

στις

Όταν διέρρευσε η είδηση πέρυσι ότι η Λασάνα Λιντς (Lashana Lynch) θα έγραφε ιστορία με το να γίνει η πρώτη γυναίκα, και μάλιστα μαύρη γυναίκα, που θα υποδύονταν τον 007, δεν την υποδέχτηκαν όλοι με ενθουσιασμό.

Σε συνέντευξη της στο βρετανικό Harper’s Bazaar η ηθοποιός υπενθύμισε τις αντιδράσεις που σημειώθηκαν μόλις ανακοινώθηκε το cast της επερχόμενης ταινίας του Τζέιμς Μποντ, καθώς τα επιθετικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν ως στόχο την ίδια.

Μάλιστα όπως λέει αναγκάστηκε να διαγράψει τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απομονώθηκε και δεν έβλεπε κανέναν πλην από τα μέλη της οικογένειάς της. Ωστόσο, βρήκε παρηγοριά γνωρίζοντας ότι η κριτική δεν ήταν προσωπική.

«Είμαι μια μαύρη γυναίκα -αν ήταν μια άλλη μαύρη γυναίκα που θα έπαιζε τον ρόλο, θα γίνονταν η ίδια συζήτηση, θα δεχόταν τις ίδιες επιθέσεις, την ίδια κακοποίηση» είπε στο περιοδικό. «Απλώς πρέπει να θυμίζω στον εαυτό μου ότι η όλη συζήτηση γίνεται και πως είμαι μέρος σε κάτι που θα είναι πολύ, πολύ επαναστατικό».

«Βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση»

Στην επερχόμενη 25η ταινία του Τζέιμς Μποντ «No Time to Die», η βρετανίδα ηθοποιός υποδύεται την πράκτορα Nomi. Το 2019, η «The Mail on Sunday» ανέφερε ότι ο χαρακτήρας που υποδύεται στην ταινία είναι αυτός του πράκτορα 007 και της ανατίθεται να βρει τον Μποντ (Ντάνιελ Κρεγκ) και να τον πείσει να επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Η Λιντς παραδέχτηκε ότι βλέπει τον ρόλο της στην ταινία «No Time to Die» ως βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση στερεοτύπων γύρω από τη φυλή και το φύλο.

«Νιώθω ευγνωμοσύνη που θέτω σε αμφισβήτηση αυτά τα στερεότυπα. Απομακρυνόμαστε από την τοξική αρρενωπότητα, και αυτό συμβαίνει επειδή οι γυναίκες είναι ανοιχτές, διεκδικητικές, έχουν φωνή και φωνάζουν την κακή συμπεριφορά μόλις την εντοπίσουν».

«Δεν ήθελα να χάσω την ευκαιρία γι’ αυτό που μπορεί να αντιπροσωπεύει η Nomi», αποκάλυψε. «Έψαξα στο σενάριο για να δω εάν υπάρχει κάποια σκηνή για την οποία τα μέλη της Μαύρης κοινότητας θα κουνήσουν το κεφάλι τους, για τον τρόπο που παρουσιάζονται, αλλά χάρηκα όταν είδα ότι δείχνει την πραγματική τους ζωή.

Σε κάθε ταινία που συμμετέχω, ανεξάρτητα από τον προϋπολογισμό ή το είδος, η Μαύρη πλευρά που παρουσιάζω πρέπει να είναι 100% αυθεντική», είπε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Advertisement

Αυτή την εβδομάδα