Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020
Connect with us

Οικονομία

ΔΕΗ: Τι αλλάζει στις χρεώσεις από 1η Νοεμβρίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες που κάνουν χρήση του οικιακού νυχτερινού τιμολογίου Γ1Ν, myHome Online και MyHome Enter, με τμηματικό ωράριο, ότι θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Νοεμβρίου 2020 έως και την 30η Απριλίου 2021.

Οι ώρες που θα ισχύσει είναι από τις 3μμ έως τις 5μμ και από τις 2πμ έως τις 8πμ για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών και από 3.30μμ έως 5.30μμ και από 2πμ έως 8πμ για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών.

Περισσότερες πληροφορίες παρέχει το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 800-900-1000 και στα αρμόδια καταστήματα της ΔΕΗ σε κάθε περιοχή, όπως και στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr και του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr.

Οικονομία

Επίδομα 400 ευρώ: Ποιοι μακροχρόνια άνεργοι θα το λάβουν -Τα δύο βήματα της αίτησης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από μέρα σε μέρα αναμένεται να ανοίξει η ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα για το επίδομα 400 ευρώ που θα λάβουν φέτος οι μακροχρόνια άνεργοι.

Χθες, υπενθυμίζεται, «κλείδωσαν» οι λεπτομέρειες για την καταβολή της έκτακτης ενίσχυσης, το διπλό επίδομα που θα καταβληθεί στους δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος. Σε ό,τι αφορά το έκτακτο επίδομα των 400 ευρώ για τους μακροχρόνια ανέργους αυτό αφορά όλους όσοι:

είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο μακροχρόνια ανέργων του ΟΑΕΔ
έχουν την ιδιότητα του ανέργου για πάνω από 12 μήνες (αδιάλειπτα)
παραμένουν σε καθεστώς ανεργίας μέχρι τη δημοσίευση της σχετικής ΚΥΑ σε ΦΕΚ

Για να λάβουν το επίδομα των 400 ευρώ θα χρειαστεί επικαιροποίηση στοιχείων. Πρόκειται για μια απλή διαδικασία που θα γίνει μέσω της ειδικής πλατφόρμας. Ουσιαστικά, οι δικαιούχοι θα πρέπει να επιβεβαιώσουν (ή να καταχωρήσουν για πρώτη φορά) τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού και το ονοματεπώνυμό τους. Αν δεν είχαν καταχωρισμένα τα στοιχεία τους στον ΟΑΕΔ και δεν προβούν στις παραπάνω ενέργειες τότε δεν θα λάβουν το επίδομα.
Οπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η καταβολή στους μη επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους θα ολοκληρωθεί μέσω απευθείας κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων.
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/ellada/epidoma-400-eyro-makrohronia-anergoi-ta-2-bimata

Περισσότερα

Οικονομία

Εφορίες και το απόγευμα- ‘Άλλαξε από χθες το ωράριο και θα εξυπηρετούν από τις 7 το πρωί έως τις 7 μ.μ.

Δημοσιεύθηκε

στις

Διευρύνεται το ωράριο λειτουργίας των ΔΟΥ οι οποίες πλέον θα λειτουργούν έως αργά το απόγεμα με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των φορολογουμένων κατά τη διάρκεια των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας.

Με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, από χθες Δευτέρα 23 Νοεμβρίου, οι ΔΟΥ λειτουργούν ως εξής:
1. Ώρες εισόδου για το κοινό (για προγραμματισμένες συναντήσεις μόνο) και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης: 08.00 – 17.00.
2. Ταμειακές συναλλαγές: 08.00 – 15.00.
3. Οι ΔΟΥ θα λειτουργούν από τις 7:00 έως τις 19:00. Μεταξύ 17.00 και 19.00 εξυπηρετούνται μόνο κλήσεις προς τη γραμματεία των ΔΟΥ για τον προγραμματισμό συναντήσεων.
Για την αποφυγή του συγχρωτισμού και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, δημιουργούνται τέσσερις βάρδιες για τους υπαλλήλους, ως εξής:
-07:00-15:00
-08:00-16:00
-09:00-17:00
-10:00-19:00
Το σύνολο των υπαλλήλων, που βρίσκονται στο κτήριο της υπηρεσίας ταυτόχρονα, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 67% του συνόλου του προσωπικού, που υπηρετεί στην εν λόγω υπηρεσία.
Το υπόλοιπο προσωπικό εργάζεται εξ αποστάσεως. Οι υπάλληλοι της απογευματινής βάρδιας δουλεύουν εξ αποστάσεως το πρώτο τετράωρο της βάρδιας (10:00 –14:00) και αυτοπροσώπως στην υπηρεσία για το υπόλοιπο της βάρδιας (15:00-19:00).

 

Περισσότερα

Οικονομία

Black Friday:Τι να προσέξετε, τι πρέπει να ξέρετε

Δημοσιεύθηκε

στις

Η Black Friday έρχεται φέτος στις 27 Νοεμβρίου, εν μέσω κορονοϊου και lockdown.
Ενόψει των εμπορικών προσφορών, δίνονται οδηγίες προς τους καταναλωτές.

Φέτος η Black Friday θα γίνει… ηλεκτρονικά αλλά οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ώστε να μην πέσουν θύματα απάτης.
Στις οδηγίες της ενόψει Black Friday, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών και να ελέγχουν αν παρέχονται οι συγκεκριμένες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:
Η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).

Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν έξοδα σε περίπτωση επιστροφής κλπ). Επιβεβαιώστε ότι η τιμή που καλείστε να πληρώσετε ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα. Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγετε τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.

Η διαθεσιμότητα, ο τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.
Επισημαίνεται ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
Ο σύνδεσμος ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πανενωσιακή πλατφόρμα ΗΕΔ).

Πληροφορίες ασφάλειας του ιστότοπου: εμφάνιση εικονιδίου ασφάλειας, δηλ. μια κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser, ηλεκτρονική διεύθυνση που ξεκινά με https://).
Σ

υστήνεται επίσης στους καταναλωτές:
-Να μην παρέχουν ευαίσθητα δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
-Να αγνοήσουν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους.
-Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
Σε περιπτώσεις άγνωστων ηλεκτρονικών καταστημάτων και πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, να διερευνούν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.

Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της γενικής διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή ή να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους μέσω της φόρμας καταγγελιών που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.

 

 

 

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Advertisement

Αυτή την εβδομάδα