Τετάρτη 12 Μαΐου 2021
Connect with us

Auto

Ποιοι κάτοχοι διπλώματος ΙΧ θα μπορούν να οδηγούν μοτοσικλέτες ελεύθερα;

Δημοσιεύθηκε

στις

Ισοδύναμα αλλά υπό προϋποθέσεις και με πρακτικές εξετάσεις οδήγησης αποφάσισε να είναι τα διπλώματα οδήγησης των αυτοκινήτων με εκείνα των δικύκλων με κυβισμό έως 125 κ.εκ. η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr η ισοδυναμία θα είναι εν μέρει (demi) και θα αφορά μόνο όσους έχουν δίπλωμα οδήγησης για πάνω από 12 έτη ή θα είναι άνω των 30 ετών!

Η συγκεκριμένοι οδηγοί αυτοκινήτων θα μπορούν να αποκτούν και δίπλωμα οδήγησης για δίκυκλο έως 125 κ.εκ. μόνο κατόπιν πρακτικών εξετάσεων οδήγησης ακόμη και χωρίς τη συμβολή των Σχολών Οδηγών καθώς θα μπορούν με το δικό τους δίκυκλο ή κάποιου γνωστού τους να μεταβαίνουν στο χώρο εξετάσεων ώστε να περάσουν μόνο από τις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης!

Ναι σωστά διαβάσατε οι οδηγοί που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις εξαιρούνται από τις θεωρητικές εξετάσεις αλλά και από τα μαθήματα οδήγησης, τα οποία γίνονται προαιρετικά, και βέβαια με αυτό τον τρόπο το κόστος απόκτησης της άδειας οδήγησης για δίκυκλο 125 κ.εκ. μειώνεται στο ελάχιστο καθώς το μόνο έξοδο αφορά στην απόκτηση του e-παραβόλου προγραμματισμού πρακτικών εξετάσεων που κοστίζει μόλις 15 ευρώ.

Με αυτό τον τρόπο τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εκτιμούν πως ικανοποιούν τα αιτήματα των Σχολών Οδηγών όσο και των πολιτών αλλά και εμπόρων δικύκλων.

Οι Σχολές Οδηγών σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr άσκησαν αφόρητες πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση για να μην επιτευχθεί η ισοδυναμία μεταξύ των διπλωμάτων οδήγησης αυτοκινήτων και δικύκλων έως 125 κ.εκ. καθώς θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα στην… οδική ασφάλεια.

Βέβαια κανείς δεν έκανε λόγο για τα… φακελάκια που θα χάνονταν καθώς αποτελεί κοινό μυστικό ότι αυτά τα χρήματα τα μοιράζονται κάποιοι εξεταστές με κάποιες Σχολές Οδηγών που εν τέλει δίνουν διπλώματα με το αζημίωτο σε ανθρώπους που ίσως να μην έχουν οδηγήσει ποτέ στη ζωή τους!

Αλλά σύμφωνα με κάποιους οι άνθρωποι που οδηγούν χρόνια αυτοκίνητα δεν έχουν καμία οδική παιδεία…

Τελικά η demi-ισοδυναμία στα διπλώματα οδήγησης μεταξύ ΙΧ και δίκυκλου αποτελεί το πρώτο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση και ο χρόνος και τα αποτελέσματα από την συγκεκριμένη κίνηση θα αποδείξουν αν οι Έλληνες οδηγοί θα μπορούν στο απώτερο μέλλον να οδηγούν με το δίπλωμα αυτοκινήτου και δίκυκλο έως 125 κ.εκ. και χωρίς να δίνουν πρακτικές εξετάσεις οδήγησης…

Auto

Formula 1: Τρομακτικό ατύχημα στο Grand Prix της Ίμολα μεταξύ Ράσελ και Μπότας

Δημοσιεύθηκε

στις

Επεισοδιακό ήταν το grand prix της Ίμολα, αφού οι Βαλτέρι Μπότας και Τζορτζ Ράσελ είχαν μία σύγκρουση στον 33ο γύρο, που τους έθεσε αμφότερους νοκ άουτ και οδήγησε σε κόκκινη σημαία για να μαζευτούν τα συντρίμμια των μονοθεσίων τους.
Οι δύο οδηγοί μονομαχούσαν για την ένατη θέση στην κατάταξη, με αυτόν της Mercedes να έχει μέτριο αγώνα ενώ εκείνος της Williams φλέρταρε με τους πρώτους φετινούς του βαθμούς.

Ενώ προσέγγιζαν την Ταμπουρέλο, ο Βρετανός ανοίχτηκε δεξιά για να προσπεράσει, ο Φινλανδός ακολούθησε την αγωνιστική γραμμή κινούμενος λίγο πιο δεξιά και ως συνέπεια, ο Russell πάτησε στο βρεγμένο γρασίδι.

Στη συνέχεια έχασε τον έλεγχο, έπεσε πάνω στη Mercedes και ακολούθησε… σκόνη και θρύψαλα. Ευτυχώς αμφότεροι βγήκαν από τα διαλυμένα μονοθέσιά τους δίχως να έχουν τραυματιστεί, υπήρξε όμως ενταση.

Ο ένας κατηγόρησε τον άλλο, ο Russell έσπευσε πάνω από το κόκπιτ του αντιπάλου του και του ζήτησε το λόγο, την ώρα που ο Bottas απάντησε με υψωμένο το μεσαίο δάκτυλο. Όλα αυτά, ενώ αμφότεροι είναι οδηγοί που ανήκουν στη Mercedes, άρα θα έχει ενδιαφέρον η αντιμετώπιση του συμβάντος από τον επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γερμανικής εταιρείας, Toto Wolff.

f1__2_
f1__3_

 

Περισσότερα

Auto

Τόσα λιγότερα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν το 2020 λόγω covid-19

Δημοσιεύθηκε

στις

Λόγω των περιοριστικών μέτρων που πάρθηκαν για τη μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, η παραγωγή οχημάτων στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 4.243.577 μονάδες το 2020.

Αυτό το νούμερο αυτό αντιστοιχεί στο 22,9% της συνολικής παραγωγής της ΕΕ το 2019 και περιλαμβάνει την κατασκευή επιβατικών αυτοκινήτων, φορτηγών, βαν και λεωφορείων.

Οι μεγαλύτερες απώλειες προήλθαν κατά το διάστημα Μαρτίου – Μαϊου 2020, αφού τότε όλα τα εργοστάσια σταμάτησαν την παραγωγή οχημάτων.

Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται πόσα λιγότερα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν την προηγούμενη χρονιά

 

Αυστρία              63.479

Βέλγιο  22.105

Τσεχία  269.788

Φιλανδία           29.157

Γαλλία  881.287

Γερμανία            1.192.112

Ουγγαρία           91.829

Ιταλία   114.174

Ολλανδία           65.045

Πολωνία             192.232

Πορτογαλία          73.834

Ρουμανία           52.784

Σλοβακία            129.007

Σλοβενία            58.239

Ισπανία 577.130

Σουηδία             44.333

Βρετανία            387.065

Σύνολο 4.243.577

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Περισσότερα

Auto

Το “γύρισε” ο Hamilton και οδηγεί Porsche

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο επτάκις πρωταθλητής της F1, Βρετανός οδηγός είναι γνωστό ότι ακολουθεί μία διαφορετική γραμμή σε ότι αφορά την προσωπική του ζωή, που πολλές φορές αρκετά ΜΜΕ τόσο της Μεγ. Βρετανίας, όσο και παγκοσμίως δεν την αφήνουν αχαρακτήριστη.

Το τελευταίο περιστατικό που δημοσιεύεται εδώ και λίγες ώρες στο Διαδίκτυο και τον έχει ως πρωταγωνιστή έχει επίκεντρο το αυτοκίνητο που επέλεξε για να περιπλανηθεί στους δρόμους του διάσημου και κοσμικού Μπέβερλι Χιλς, στα περίχωρα του Λος Άντζελες. Πιο συγκεκριμένα ο Χάμιλτον αποφάσισε να πάρει μία πρώτη γεύση από την ηλεκτροκίνητη και εντυπωσιακής σχεδίασης Porsche Taycan Turbo S.

Ποιο είναι το περίεργο θα αναρωτηθείτε αρκετοί από εσάς. Απλά, ότι ο πολυνίκης της Φόρμουλα 1 οδηγός έχει συμβόλαιο με την ομάδα της Mercedes-AMG Petronas, το οποίο ανανέωσε πρόσφατα έναντι μίας εξωπραγματικής αμοιβής που φτάνει τα 40 εκατομμύρια λίρες το χρόνο. Ίσως στο συμβόλαιο να αναγράφεται ο όρος που του απαγορεύει να οδηγεί άλλο μοντέλο, πλην από αυτά του Γερμανού κατασκευαστή.

Από την άλλη, πολλοί θα πουν και δικαιολογημένα ότι ο Χάμιλτον έχει το δικαίωμα να δοκιμάζει όποιο αυτοκίνητο του αρέσει, καθώς χωρίς αυτόν ίσως η ομάδα να μην είχε τις επιτυχίες που την έχουν κάνει και για φέτος το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο. Κάτι που έχει συμβεί και στο παρελθόν με τον 36χρονο Βρετανό σταρ, όπως στην περίπτωση που οδήγησε μία Ferrari LaFerrari.

H ηλεκτρική Taycan Turbo S διαθέτει δύο μοτέρ με συνδυαστική ισχύ μέχρι και 761 ίππους, σε λειτουργία overboost, ροπή που αγγίζει τα 1.050 Nm, μπαταρία ιόντων-λιθίου 93,4 kWh και εξωπραγματικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα).

Περισσότερα
EKO
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Super market arapis
Coffe Island

Αυτή την εβδομάδα