Σάββατο 8 Μαΐου 2021
Connect with us

Οικονομία

Παράταση για κάρτες καυσαερίων και δελτία τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ

Δημοσιεύθηκε

στις

Παρατείνεται κατά 45 ημέρες η διάρκεια ισχύος των δελτίων Τεχνικού Ελέγχου από τα ΚΤΕΟ καθώς επίσης και των καρτών Ελέγχου Καυσαερίων δεδομένου ότι κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων ο τεχνικός έλεγχος επιτρέπεται μόνο σε φορτηγά και λεωφορεία και αυτό κατόπιν ραντεβού.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους που υπέγραψε ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης σε συνέχεια της απόφασης για τα έκτακτα μέτρα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, για το διάστημα από 7 Νοεμβρίου έως και 30 Νοεμβρίου 2020 επιτρέπεται μόνο ο τεχνικός έλεγχος φορτηγών και λεωφορείων με Μέγιστη Αποδεκτή Μάζα Φορτωμένου Οχήματος (ΜΑΜΦΟ) >3,5 t σε Δημόσια και Ιδιωτικά ΚΤΕΟ της χώρας, που διαθέτουν εγκεκριμένη γραμμή τεχνικού ελέγχου βαρέων οχημάτων και υπό την προϋπόθεση μεγίστου αριθμού εννέα ατόμων σε αναμονή και προσέλευσης κατόπιν ραντεβού.

Για όλες τις λοιπές κατηγορίες οχημάτων, δηλαδή με ΜΑΜΦΟ ≤ 3,5 t, παρατείνεται κατά 45 ημερολογιακές ημέρες η ημερομηνία διενέργειας του περιοδικού τεχνικού ελέγχου.

Παρατείνεται επίσης κατά 45 ημερολογιακές ημέρες η διάρκεια ισχύος των Καρτών Ελέγχου Καυσαερίων(ΚΕΚ), εφόσον η ημερομηνία επόμενου ελέγχου για την έκδοση της ΚΕΚ είναι εντός της χρονικής περιόδου από το Σάββατο 31-10-2020 έως και τη Δευτέρα 30-11- 2020.

Η ταξινόμηση μεταχειρισμένων επιβατηγών οχημάτων με προηγούμενη ταξινόμηση σε κράτη-μέλη της Ε.Ε. γίνεται με την προσκόμιση Πιστοποιητικού Τεχνικού Ελέγχου της χώρας προέλευσης, χωρίς την προσκόμιση Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου από δημόσιο ή ιδιωτικό ΚΤΕΟ εντός της ελληνικής επικράτειας. Το ΔΤΕ προσκομίζεται στην αρμόδια για την ταξινόμηση Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών εντός 45 ημερών από την ημερομηνία ταξινόμησης.

Ειδικότερα, τα μεταχειρισμένα επιβατηγά οχήματα με προηγούμενη ταξινόμηση σε κράτη-μέλη της Ε.Ε., που προορίζονται για την αντικατάσταση επιβατηγών δημοσίας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) (ταξί), ταξινομούνται με επιθεώρηση από την αρμόδια για την ταξινόμηση του οχήματος Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Το ΔΤΕ προσκομίζεται στην αρμόδια Υπηρεσία εντός 45 ημερών από την ημερομηνία ταξινόμησης.

Με άλλη εγκύκλιο, παρατείνεται για δύο μήνες η ισχύς των αδειών οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων και επιβατών, των οποίων θα έληγε το χρονικό διάστημα από 7 έως και 30 Νοεμβρίου 2020.

 

Οικονομία

«Αγοράστε, αν είστε έτοιμοι να χάσετε…»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Σε μια περίοδο που όλος ο πλανήτης – φυσικά και η Ελλάδα – κατακλύζονται από διαδικτυακές διαφημίσεις για επενδύσεις σε κρυπτονομίσματα και τα δημοσιεύματα για ανθρώπους που έγιναν εκατομμυριούχοι επενδύοντας ελάχιστα χρήματα σε κρυπτονομίσματα δίνουν και παίρνουν, ο διοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας, Άντριου Μπέϊλι, είπε: «Θα το επαναλάβω ξεκάθαρα, αγοράστε τα μόνο αν είστε έτοιμοι να χάσετε όλα σας τα χρήματα». Οι επενδύσεις σε κρυπτονομίσματα ενέχουν υψηλό ρίσκο και η εκτόξευση κάποιων κρυπτονομισμάτων σε δυσθεώρητα ύψη θυμίζει σε όλο και περισσότερους τις «φούσκες» άλλων ετών…

 

Περισσότερα

Οικονομία

Κρίσιμη εκπτωτική περίοδος για το εμπόριο

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Πρώτη Κυριακή των ενδιάμεσων εκπτώσεων η αυριανή και τα καταστήματα θα μπορούν να ανοίξουν, ελπίζοντας στο ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η πασχαλινή τόνωση της τοπικής αγοράς υπήρξε… μετρίου μεγέθους και πλέον, οι εμπορικές επιχειρήσεις της Πάτρας θα επιχειρήσουν να έλξουν καταναλωτές με εκπτώσεις και προσφορές, σε μία πολύ κρίσιμη περίοδο, ιδιαίτερα καθώς χάθηκε η περσινή ανοιξιάτικη περίοδος και αρκετά καταστήματα έχουν στοκάρει, ενώ παράλληλα καλούνται πλέον να αγοράσουν και προμήθειες για την επόμενη φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο…

Περισσότερα

Οικονομία

ΔΕΠΑ: επέκταση στις χρήσεις του φυσικού αερίου με τεχνολογίες CNG και LNG, ο ρόλος του λιμανιού της Πάτρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Η γρήγορη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της χώρας και η επίτευξη των εθνικών στόχων για το κλίμα περνά μέσα από την υποκατάσταση των «βρώμικων» καυσίμων, όπως το πετρέλαιο, το μαζούτ και ο λιγνίτης, από το πιο «καθαρό» φυσικό αέριο. Το τελευταίο άλλωστε, προκρίνεται διεθνώς ως το καύσιμο γέφυρα ανάμεσα στις συμβατικές και τις ανανεώσιμες πηγές, τη λειτουργία των οποίων υποστηρίζει και συμπληρώνει.

Έτσι, το φυσικό αέριο πρόκειται να καλύψει μεγάλος μέρος του κενού στην ηλεκτροπαραγωγή που δημιουργεί η προγραμματισμένη απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων μέχρι το 2028, ενώ η επέκταση της χρήσης του σε περισσότερες δραστηριότητες θα οδηγήσει σε ακόμα ταχύτερη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, με ευεργετικά αποτελέσματα τόσο για το περιβάλλον, όσο και για την οικονομία.

Εκεί ακριβώς επικεντρώνει το νέο business plan της ΔΕΠΑ, της εταιρείας που έφερε το φυσικό αέριο στην Ελλάδα και τώρα μεριμνά για φτάσουν τα οφέλη του σε περισσότερες επιχειρήσεις, νοικοκυριά, βιομηχανίες, αλλά και περιοχές της χώρας, με τη χρήση έξυπνων τεχνολογιών πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) και μικρής κλίμακας υγροποιημένου φυσικού αερίου (small scale LNG).

Σε αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία εγκαινίασε πρόσφατα την τροφοδοσία ενός υπερσύγχρονου θερμοκηπίου στη Δήμητρα Σερρών με μια μονάδα CNG, δυναμικότητας 5.000 Νμ3 ημερησίως, ενώ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις και με άλλες βιομηχανίες για την κατασκευή ανάλογων μονάδων.

ΔΙΚΤΥΑ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΨΑΘΟΠΥΡΓΟ

Επιπλέον, η ΔΕΠΑ αναπτύσσει συστηματικά ένα πανελλαδικό δίκτυο πρατηρίων με CNG (FISIKON) διαχέοντας, επεκτείνοντας την αεριοκίνηση σε όλη την επικράτεια.

Το τελευταίο διάστημα, μάλιστα, η εταιρεία επιταχύνει τον βηματισμό της στον συγκεκριμένο τομέα, έχοντας ήδη προσθέσει 4 νέα πρατήρια (ΣΕΑ Ευαγγελισμού Λαρίσης & ΣΕΑ Ψαθόπυργου Αχαίας), με άλλα 4 (σε Ηγουμενίτσα, Κοζάνη, Χαλκίδα, Θεσσαλονίκη) να κατασκευάζονται και να τίθενται σε λειτουργία εντός του 2021, ενώ άλλα 12 είναι υπό ανάπτυξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2022, σε όλη τη χώρα.
Αλλά και στη ναυτιλία, η ΔΕΠΑ πρωτοστατεί, μέσω των προγραμμάτων POSEIDON MED II και BlueHUBS, στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας με LNG στην Ανατολική Μεσόγειο.

Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία κατασκευάζει ένα καινοτόμο πλοίο μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 3.000 κ.μ., το πρώτο αυτού του είδους, το οποίο θα τροφοδοτεί τα λιμάνια και τα πλοία της ευρύτερης περιοχής, εισάγοντας την ελληνική ναυτιλία σε μια νέα εποχή.
Η εταιρεία άλλωστε έχει μεγάλη εμπειρία στις τεχνολογίες του CNG και ss LNG αφού τις αξιοποιεί εδώ και χρόνια στα νησιά της χώρας και σε περιοχές εκτός δικτύου, σπάζοντας την ενεργειακή απομόνωσή τους αλλά και συμβάλλοντας στην απεξάρτησή τους από το πετρέλαιο.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΛΠΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ
Στο ίδια πλαίσιο, η ΔΕΠΑ αναπτύσσει, σε συνεργασία με τον ΔΕΣΦΑ και τον Οργανισμό Λιμένα Πατρών, μια μονάδα υγροποιημένου φυσικού αερίου μικρής κλίμακας και LNG bunkering στους χώρους του λιμένα, με στόχο την τροφοδοσία όχι μόνο του λιμανιού, αλλά ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας.
Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο της δράσης του ευρωπαϊκού προγράμματος POSEIDON MED II, το οποίο υλοποιείται σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Ιταλία και Κύπρο) και περιλαμβάνει μικρής κλίμακας υποδομές σε έξι ευρωπαϊκά λιμάνια (Πειραιάς, Πάτρα, Ηράκλειο, Ηγουμενίτσα, Λεμεσός και Βενετία).
Η εγκατάσταση μικρής κλίμακας LNG στην Πάτρα προτείνεται να χωροθετηθεί στο νοτιοδυτικό τμήμα του λιμένα, σε έκταση περίπου 25.000 τετραγωνικών μέτρων, κοντά στις εκβολές του ποταμού Γλαύκου, εντός της χερσαίας ζώνης του λιμένα. Η αποθηκευτική ικανότητα της εγκατάστασης θα είναι 3.000 κυβικά μέτρα. Το μέγεθος των εγκαταστάσεων που μελετώνται να εγκατασταθούν στα μεγάλα λιμάνια της χώρας θα είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτό των τερματικών σταθμών LNG.

Περισσότερα
EKO
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Super market arapis
Coffe Island

Αυτή την εβδομάδα