Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
Connect with us

Οικονομία

Στροφή σε οnline αγορές μέσα στην καραντίνα

Δημοσιεύθηκε

στις

Με… κατεβασμένα ρολά είναι από το περασμένο Σάββατο τα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας, όμως ολοένα και περισσότεροι έμποροι προσπαθούν να προωθήσουν το εμπόρευμά τους μέσω διαδικτύου.

«Μετά την πρώτη καραντίνα αρκετοί συνάδελφοι κατανοώντας την ανάγκη για στροφή και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είχαν προγραμματίσει την δημιουργία e shop παράλληλα με το φυσικό τους κατάστημα. Είναι γεγονός ότι οι online αγορές έχουν αυξηθεί και πως το ηλεκτρονικό εμπόριο αποκτά μεγάλη δυναμική.,

Όμως, η παρουσία του φυσικού καταστήματος είναι αναγκαία. Οι επιπτώσεις από το 2ο Lockdown στις επιχειρήσεις μας είναι καταστροφικές» δηλώνει ερωτηθείς σχετικά από την «Γ» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος.

«ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΜΑΣ ΕΞΟΔΑ;»

Εκφράζει την αγωνία του καθώς το διάστημα της καραντίνας οι υποχρεώσεις «τρέχουν» χωρίς όμως ο κλάδος να επιδοτείται. «Αυτή τη φορά δεν έχουμε λάβει καμία χρηματοδότηση, τα ενοίκια τρέχουν και δεν θα μπορέσουμε να καλύψουμε ούτε το 60%, όπως επίσης οι λογαριασμοί ρεύματος και τα τρέχοντα λειτουργικά έξοδα.

Πώς θα καλυφθούν αυτά; Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα είμαστε όλοι μαζί μετά το πέρας αυτής της καραντίνας. Επίσης, το μόνο σίγουρο είναι ότι η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων δεν θα σωθεί, ακόμα και να ανοίξουμε στις αρχές Δεκεμβρίου», σημειώνει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

Ωστόσο, προβληματισμός επικρατεί με αφορμή το δεύτερο κύμα της πανδημίας κορωνοϊού και lockdown και και για τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα προϊόντων μόδας.

Παρόλο τον θετικό αντίκτυπο που είχε γενικότερα η πανδημία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και με το 26% των fashion eshop να βλέπει τα έσοδά του να αυξάνονται, ταυτόχρονα ένα 20% είδε τα έσοδά του να μειώνονται εξαιτίας αυτής.

Σύμφωνα με έρευνα της μηχανής αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI, το 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των eshop πιστεύει ότι θα είναι πολύ δύσκολη η περίοδος του δεύτερου lockdown. Στον αντίποδα, 47% των online καταστημάτων αναμένει θετικό αντίκτυπο ενώ μόλις το 17% των καταστημάτων και με φυσικό κατάστημα βλέπει θετικές προοπτικές.

Η έρευνα της μηχανής αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI πραγματοποιήθηκε από τις 02 έως και τις 18 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή στελεχών από 44 καταστήματα μόδας (καταστήματα με πολλαπλά κανάλια διανομής και μόνο ηλεκτρονικά) με στόχο την καταγραφή των προσδοκιών για τους επόμενους μήνες, τις συγκρίσεις με την προηγούμενη χρονιά αλλά και τις πιθανές ανακατατάξεις που να μπορεί να επέλθουν στον κλάδο.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, πάνω από το 60% των eshop επενδύουν στο να ενισχύσουν τα αποθέματά τους (stock) πριν από την περίοδο του Black Friday και των Χριστουγέννων, κάτι που δείχνει ότι διαβλέπουν θετικά αποτελέσματα για το τέλος της χρονιάς παρά το δεύτερο κύμα της πανδημίας.


Ροή ειδήσεων

Advertisement