Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Τέσσερις κρίσιμες αλλαγές-Υπόμνημα στον Υπουργό Υποδομών απέστειλε ο Δήμαρχος Δυτ. Αχαΐας για την Πατρών- Πύργου

Δημοσιεύθηκε

στις

Προς τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή απευθύνθηκε ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Σπύρος Μυλωνάς με αναλυτικό υπόμνημα σχετικά με τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου.

Ο Δήμαρχος αναφέρεται στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που διέρχεται από τα όρια του Δήμου και θέτει τα τέσσερα κρίσιμα σημεία που θα πρέπει να ενσωματωθούν στη μελέτη κατασκευής του έργου.

Τα τέσσερα αυτά σημεία αφορούν στην σύνδεση της Αχαγιάς με τον αυτοκινητόδρομο, τα προβλήματα που θα προκύψουν στο ύψος του Αλισσού, στη μη πρόβλεψη σύνδεσης του αυτοκινητόδρομου με το αεροδρόμιο του Αράξου και στο σταθμό των διοδίων.
Σημειώνεται ότι στην παρέμβασή του ο Δήμαρχος δεν περιορίζεται στη διατύπωση των αιτημάτων αλλά τεκμηριώνει τεχνικοοικονομικά τις προτάσεις με στόχο αφενός μεν την αρτιότερη κατασκευή του έργου αλλά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του συνόλου των δημοτών.

Ο Δήμαρχος υπενθυμίζει στον Υπουργό ότι μέχρι σήμερα και παρά τα αλλεπάλληλα αιτήματα του Δήμου δεν έγινε καμία παρέμβαση στην υπάρχουσα εγκεκριμένη μελέτη κατασκευής του αυτοκινητόδρομου παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζονται τα προβλήματα κυκλοφοριακών συνδέσεων που δημιουργούνται στα όρια του Δήμου.
Αναλυτικά:

Α) Σύνδεση Κάτω Αχαΐας
Σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη η μοναδική κυκλοφοριακή σύνδεση του νέου αυτοκινητόδρομου με την ευρύτερη περιοχή και την έδρα του Δήμου Δυτικής Αχαΐας πραγματοποιείται μέσω του ανισόπεδου κόμβου Κάτω Αχαΐας, στην Χ.Θ. 17+735. Χιλιομέτρηση νέου αυτοκινητόδρομου.

Η χωροθέτηση του κόμβου Κάτω Αχαΐας στο σημείο που προ αναφέρθηκε, αποτελεί για την Κάτω Αχαΐα και την ευρύτερη περιοχή της δυτικής παράλιας ζώνης του οικείου Δήμου, μέγα πρόβλημα, καθώς εκτός των άλλων αυξάνεται το μεταφορικό κόστος, απομονώνεται η περιοχή, κ.α.
Ο Δήμος προτείνει, την κατασκευή ράμπας εξόδου από Πάτρα προς Κάτω Αχαΐα σε περιοχή προ του ποταμού Πείρου και μία ράμπα εισόδου στην ίδια περιοχή, με κατεύθυνση προς Πάτρα. Οι παρεμβάσεις αυτές θα οδηγήσουν στην κατασκευή ενός ημικόμβου για τις κατευθύνσεις, από και προς, Πάτρα οι οποίες θα συνδεθούν με το τμήμα της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. Πατρών-Πύργου που παραμένει στην περιοχή λόγω της εκτροπής του νέου αυτοκινητόδρομου προς νέα χάραξη, πριν τον ποταμό Πείρο.

Β) Σύνδεση Δ.Δ. Αλισσού, Δ.Δ. Κάτω Αλισσού, Δ.Δ. Λουσικών , Δ.Δ. Αχαϊκού καθώς και των παρακείμενων σε αυτά οικισμών.
Σύμφωνα λοιπόν, με την μελέτη κατασκευής η σύνδεση με τον νέο αυτοκινητόδρομο διακόπτεται εντελώς καθώς πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο και η πρόσβαση σε αυτόν επιτρέπεται μόνο από κόμβους, ενώ το Δημ. Διαμέρισμα Άνω Αλισσού και τα γειτονικά αυτού Δημ. Διαμερίσματα αποκόπτονται τελείως και από την Π.Ε.Ο. Πατρών – Πύργου.

Προτείνεται, η κατασκευή κάθετης οδού, με διάβαση του αυτοκινητόδρομου και σύνδεση αυτής με την Π.Ε.Ο. Πατρών – Πύργου, σύνδεση με την Π.Ε.Ο. Πατρών – Πύργου, μέσω αναβάθμισης μικρού μήκους τοπικού οδικού δικτύου, αναβάθμιση της υφιστάμενης Νότιας παράπλευρης οδού που θα επιτρέψει στους κατοίκους της περιοχής να προσεγγίζουν τον προτεινόμενο ημικόμβο που προαναφέρθηκε ώστε να εισέρχονται-εξέρχονται, στον αυτοκινητόδρομο, στην κατεύθυνση προς και από Πάτρα.

Γ) Αεροδρόμιο Αράξου – Δυτική παράλια ζώνη.
Από την μελέτη δεν προβλέπεται σύνδεση του αεροδρομίου Αράξου και της ευρύτερης Δυτικής παράλιας ζώνης του Δήμου μας με τον νέο αυτοκινητόδρομο. Το αεροδρόμιο Αράξου αποτελεί σοβαρό έργο υποδομής της περιοχής.

Δ) Θέση σταθμού διοδίων
Σε ό,τι αφορά τη δημιουργία και λειτουργία του σταθμού διοδίων, ο Δήμαρχος επισημαίνει ότι η θέση του θα πρέπει να είναι στα όρια των Νομών Αχαΐας και Ηλείας για να αποφεύγεται η οικονομική επιβάρυνση των κατοίκων του Δήμου που μετακινούνται καθημερινά εντός του Δήμου μας και προς Πάτρα ενώ θα επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό και τη μεταφορά των προϊόντων που φθάνουν η φεύγουν από την περιοχή μας.

«Πιστεύουμε ότι, οι βελτιώσεις αυτές είναι απαραίτητες για το μέλλον των κατοίκων της περιοχής, εφ’ όσον ο νέος αυτοκινητόδρομος διέρχεται κατά περίπτωση από κατοικημένες περιοχές και θα τις χαρακτηρίσει για τις επόμενες δεκαετίες. Πιστεύουμε επίσης ότι οι παρεμβάσεις αυτές θα δώσουν την απαραίτητη αναπτυξιακή διέξοδο που χρειάζεται η περιοχή.

Θεωρούμε ότι είναι λογικές, δεν δημιουργούν πρόβλημα στην εξέλιξη κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, καθότι συμπληρωματικές και δεν ξεφεύγουν από τα πεπραγμένα σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις κατασκευής αυτοκινητοδρόμων. Θεωρούμε σημαντική επίσης την άμεση ενσωμάτωση αυτών των παρατηρήσεων στην μελέτη του έργου, ώστε να κατασκευαστούν παράλληλα με την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.

Με το παρόν έγγραφό μας επικεντρώνουμε στα ζητήματα ζωτικής σημασίας για τον Δήμο μας», καταλήγει ο Δήμαρχος.
Να σημειωθεί πως το υπόμνημα κοινοποιήθηκε επίσης στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη καθώς και σε όλους τους βουλευτές του νομού.

 

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Το μήνυμα του Περικλή Νταβλούρου για την Καρδιοθωρακοχειρουργική

Δημοσιεύθηκε

στις

Με ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο Καθηγητής Καρδιολογίας Περικλής Νταβλούρος αναφέρθηκε σε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση της Καρδιοθωρακοχειρουγικής Κλινικής, στην οποία την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η πρώτη επέμβαση.

Αναλυτικά αναφέρει:

“Πριν λίγο έλαβα το μήνυμα από τον καρδιοχειρουργό κ. Ν. Χαροκόπο: Ο ασθενής ξύπνησε και είναι καλά…

Αυτό το μήνυμα σφράγισε το τέλος μιας προσπάθειας που διήρκεσε περίπου 1.5 χρόνο και την αρχή μιας νέας περιόδου για το ΠΓΝΠ: Η Καρδιοχειρουργική επέστρεψε -στην ουσία ιδρύθηκε- στο νοσοκομείο.
Στη διάρκεια αυτής της περιόδου όσοι δε γνωρίζουν τι απαιτείται για τη δημιουργία μιας νέας μεγάλης και πολύ απαιτητικής κλινικής, εξάντλησαν την κριτική τους στις “καθυστερήσεις”. Σήμερα οι Κασσάνδρες διαψεύστηκαν. Πάμε λοιπόν να δούμε τι χρειάστηκε…
1. Ισχυρή πολιτική βούληση που ποτέ ως σήμερα δεν υπήρξε. Χίλια μύρια ας καταλογίζουν στην ηγεσία του ΥΥΠ, αλλά αυτό το είπε, το υποστήριξε, το έκανε! Στα θετικά λοιπόν της παρούσας διακυβέρνησης.
2. Λεφτά! (όπως είχε πει ο ΓΑΠ, υπάρχουν). Εκεί μπήκε γενναία στη μέση η περιφέρεια (Χαράλαμπος Μπονάνος, και Φαρμάκης), αλλά και η 6η ΥΠΕ (Γιάννης Καρβέλης). Και μπράβο τους.
3. Ταχύτητα στις απίστευτα γραφειοκρατικές διαδικασίες προκήρυξης θέσεων και στους διορισμούς, τρέξιμο στους διαγωνισμούς, αναμόρφωση χώρων (μεγάλο εγχείρημα με πολλές “αντιστάσεις”…, κτλ. Ίσως αυτό να ήταν το δυσκολότερο κομμάτι… Εδώ “έβαλε πλάτη” ο Γιάννης Καρβέλης με ξενύχτια και άπειρες ώρες εργασίας, η διοίκηση του νοσοκομείου (άρχισε επί Γιουλη Μαμμη και κυριολεκτικά εκτοξέυτηκε με Δ. Μπάκο) και το ΔΣ, η επιτροπή χώρων (Δημήτρης Γούμενος), το επιστημονικό συμβούλιο (Μάρκος Μαραγκός), οι διευθυντές της ιατρικής υπηρεσίας (Lambis Gogos και Ε. Λιάτσικος, ειδικά ο δεύτερος έκανε απίστευτη δουλειά), η τεχνική υπηρεσία, οι διοικητικοί υπάλληλοι, η νοσηλευτική υπηρεσία, η αναισθησιολογική και η καρδιολογική κλινική (με προκήρυξη δικών μας θέσεων για να βοηθήσουν στην ΚΧ) και βέβαια το απίστευτο “σπρώξιμο” από το υπουργείο. Από τους τοπικούς βουλευτές -προσωπική εκτίμηση- μεγαλύτερο ενδιαφέρον έδειξε ο Ιάσων Φωτήλας ίσως και λόγω ιδιότητας (τομεάρχης υγείας).
4. Διεύθυνση κλινικής. Εδώ καταλυτική ήταν η προκήρυξη θέσης απο το παν/μιο επί προεδρείας Δημήτρης Γούμενος.
5. Και ίσως το σημαντικότερο… Τεράστια μάχη με “κεκτημένα”, κατεστημένες νοσηρές και ιδιοκτησιακές νοοτροπίες, αντιζηλίες, γκρίνια, πολιτικές έριδες, γραφειοκρατία, νοοτροπίες μικρομάγαζου και εμπάθειες.
Και όμως η διαδρομή ολοκληρώθηκε! Και μάλιστα (πολύ σημαντικό), εν μέσω πανδημίας…
Για εμάς που το ζήσαμε, το είδαμε και βιώσαμε αγωνίες, απογοητεύσεις, αντιξοότητες, η ολοκλήρωση του εγχειρήματος μοιάζει με θαύμα!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, ένα μεγάλο μπράβο σε όλους. Προχωράμε μπροστά, αφήνουμε πίσω το παρελθόν και τη μιζέρια”.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Αναστάτωση στην Εγλυκάδα-Πυρκαγιά σε Ι.Χ(ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)

Δημοσιεύθηκε

στις

Αναστάτωση επικράτησε το απόγευμα του Σαββάτου στην περιοχή της Εγλυκάδας.

Ένα Ι.Χ το οποίο ήταν σταθμευμένο στην οδό Πέλοπος τυλίχθηκε στις φλόγες, με τους κατοίκους να καλούν άμεσα την Π.Υ που έφτασε στο σημείο με δύο οχήματα και έξι άνδρες.

Η φωτιά πιθανότατα ξέσπασε εξαιτίας βραχυκυκλώματος, με το όχημα να υφίσταται σοβαρές υλικές ζημιές.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

1630 νέα κρούσματα κορωνοϊού-64 στην Αχαΐα-Αυξάνονται οι ασθενείς στις ΜΕΘ

Δημοσιεύθηκε

στις

Τα νέα κρούσματα, οι νεκροί και οι διασωληνωμένοι. Αναλυτικά πώς «κινήθηκε» ο κορονοϊός τις τελευταίες 24 ώρες στην Ελλάδα. Όλη η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ.

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 1.630, εκ των οποίων 5 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 189.831 (ημερήσια μεταβολή +0.9%), εκ των οποίων 51.8% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 52 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.550 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα. Ημερήσια εξέλιξη της πανδημίας: Η ημερήσια κατανομή των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων είναι η ακόλουθη (η γραμμή παριστάνει την συνολική, αθροιστική κατανομή των κρουσμάτων).

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 29, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 6.468 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Η διαχρονική εξέλιξη των συνολικών κρουσμάτων και συνολικού αριθμού των θανάτων ασθενών COVID-19 παρουσιάζεται στο ακόλουθο διάγραμμα.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 379 (71.0% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 84.2% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.338 ασθενείς. Οι νέες εισαγωγές ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 346 (ημερήσια μεταβολή +28.15%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 285 ασθενείς.

Hλικιακή κατανομή: Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 105 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 15 έως 103 έτη).

 Αναλυτικά η γεωγραφική κατανομή των νέων κρουσμάτων

 

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα