Πέμπτη 15 Απριλίου 2021
Connect with us

Ελλάδα

Κρήτη : Του επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ παρά το ότι φορούσε μάσκα και είχε βεβαίωση μετακίνησης

Δημοσιεύθηκε

στις

Στην καταγγελία ότι του βεβαιώθηκε με καταχρηστικό τρόπο, παράβαση για τον περιορισμό της κυκλοφορίας, προχώρησε κάτοικος στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Ο ίδιος δέχτηκε έλεγχο από αστυνομικούς μόλις 100 μέτρα από την επιχείρησή του και σύμφωνα με τα λεγόμενά του, φορούσε μάσκα και είχε μαζί του τη σχετική βεβαίωση μετακίνησης.

Όμως για κακή του τύχη είχε ξεχάσει την ταυτότητά του στο κατάστημά του.

Όπως καταγγέλλει ενώ ήταν εμφανές ότι η μετακίνησή του ήταν νόμιμη και φορούσε τη μάσκα του, οι αστυνομικοί «πιάστηκαν» από το γεγονός ότι είχε ξεχάσει την ταυτότητα και του έκοψαν πρόστιμο, παρά το ότι ζήτησε να του επιτρέψουν να πάει να τη φέρει.

Ο επιχειρηματίας υποστηρίζει στο creta24.gr, πως η ταυτότητά του βρισκόταν «10 βήματα» από το σημείο του ελέγχου.

Μάλιστα αναφέρει πως ζήτησε από τους αστυνομικούς να του επιτρέψουν να φέρει την ταυτότητά του ωστόσο εκείνοι αρνήθηκαν. «Τώρα είναι αργά, την έχουμε κόψει ήδη. Κάνε ένσταση αν θες», ήταν η απάντησή τους σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο επιχειρηματίας δηλώνει αγανακτισμένος που μέσα σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία καλείται να πληρώσει 300ευρώ, αλλά και για την συμπεριφορά των αστυνομικών οι οποίοι όπως τονίζει «έψαχναν αφορμή για να «κόψουν» το 300άρι».

www.in.gr

Ελλάδα

3833 νέα κρούσματα-104 θάνατοι και νέο ρεκόρ διασωληνωμένων

Δημοσιεύθηκε

στις

Ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ σήμερα, Πέμπτη 15 Απριλίου 2021, 3.833 νέα κρούσματα κορονοϊού στη χώρα μας, εκ των οποίων 16 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 308.006 (ημερήσια μεταβολή +1.3%), εκ των οποίων 51.3% άνδρες.
Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 60 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.636 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 104, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 9.239 θάνατοι. Το 95.5% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 819 (62.9% άνδρες), αριθμός που αποτελεί νέο ρεκόρ. Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 84.9% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.925 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 526 (ημερήσια μεταβολή -6.41%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 515 ασθενείς. Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

 

Περισσότερα

Ελλάδα

Lockdown : Πότε θα σταματήσουμε να στέλνουμε SMS – Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το άνοιγμα της χώρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Εικόνα σταθεροποίησης παρουσιάζει το τρίτο επιδημικό κύμα τις τελευταίες ημέρες, στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας μας, επιτρέποντας στην κυβέρνηση -παρόλο πάντως που τα νοσοκομεία συνεχίζουν να δέχονται ασφυκτική πίεση- να σχεδιάσει εν μέρει το σταδιακό άνοιγμα της χώρας το προσεχές διάστημα.

Oπως υπογράμμισε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, τα ημερήσια κρούσματα ήταν τις τελευταίες επτά ημέρες κατά μέσο όρο 2.800, όταν την προηγούμενη Τετάρτη ήταν περισσότερα από 3.000, τα ενεργά κρούσματα έχουν υποχωρήσει σε 27.500 από περισσότερα από 30.000 που ήταν πριν από μία εβδομάδα, ενώ ο δείκτης θετικότητας έχει σταθεροποιηθεί κάτω από το 6% (5,47% ήταν την προηγούμενη εβδομάδα).

Στο ποσοστό θετικότητας εστίασε μάλιστα και η κυβερνητική εκπρόσωπος, Αριστοτελία Πελώνη, παρουσιάζει σταδιακή μείωση. Έσπευσε, πάντως, να επισημάνει πως η ισορροπία παραμένει εύθραυστη, κάνοντας λόγο για την «τελευταία και πιο ευαίσθητη φάση της πανδημίας στην οποία βαδίζουμε».

Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε στους τρεις παράγοντες που αποτελούν «συμμάχους» για το άνοιγμα της χώρας. Και δεν είναι άλλοι από τα εμβόλια, τα self test -τα οποία μάλιστα από την προσεχή Δευτέρα επεκτείνονται σε χιλιάδες εργαζόμενους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα- καθώς και τις καλές καιρικές συνθήκες.

Σε ό,τι αφορά στα αυτοδιαγνωστικά τεστ, στην κυβέρνηση είναι ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της διαδικασίας και σταδιακά σκέφτονται την εφαρμογή του ίδιου μοντέλου σε όλους τους κλάδους μέχρι να φτάσουμε στην ανοσία της αγέλης μέσω του εμβολιασμού. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μέτρο εξετάζεται και για τη… μεγάλη έξοδο των εκδρομέων του Πάσχα, εφόσον πάντα υπάρχει το «πράσινο φως» των ειδικών.

Πότε θα σταματήσουμε να στέλνουμε SMS
Η περιβόητη «επιστροφή στην κανονικότητα» περιλαμβάνει σειρά χαλάρωσης μέτρων, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται και οι μετακινήσεις.

Σημειώνεται πως εδώ και αρκετούς μήνες, όπως και στο πρώτο κύμα της πανδημίας, οι μετακινήσεις συνδυάστηκαν με το SMS στο 13033, η αποστολή του οποίου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση κάθε φορά που κάποιος επιθυμεί να βγει από το σπίτι του.

Με δεδομένο ότι το επόμενο διάστημα -έστω και σταδιακά θα αρθούν οι συγκεκριμένοι περιορισμοί- το SMS στο 13033 οδεύει προς κατάργηση.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το άνοιγμα της εστίασης οδεύει για την Τρίτη 4 Μαΐου -αρχικά σε εξωτερικούς χώρους- και ο τουρισμός για την Παρασκευή στις 14 Μαΐου. Όπερ σημαίνει ότι οι μετακινήσεις θα ανοίξουν και σταδιακά θα αποχαιρετίσουμε και την αποστολή SMS.

Πάντως, δεν είναι βέβαιο ότι ακόμη και να ανοίξει η κυκλοφορία, θα είναι ελεύθερες οι μετακινήσεις όλη την ημέρα. Πρόκειται για ένα ζήτημα που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και κυρίως τα επιδημιολογικά δεδομένα τον επόμενο μήνα.

Ο σχεδιασμός για «απελευθέρωση» δραστηριοτήτων
Οι ημερομηνίες για την «επιστροφή στην κανονικότητα» μπορεί να μην έχουν κλειδώσει ακόμη, ωστόσο υπάρχει ένα προσχέδιο στο τραπέζι της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με αυτό, malls, κέντρα αισθητικής και φροντιστήρια -μόνο όμως για τους μαθητές Λυκείου- αναμένεται να σηκώσουν ρολά στις 19 Απριλίου, δηλαδή την επόμενη Δευτέρα.

To Σάββατο 24 Απριλίου ενδέχεται να υπάρξει πλήρης απελευθέρωση του λιανεμπορίου και οι καταναλωτές θα μπορούν να ψωνίζουν κανονικά, δίχως click away και click in shop / click inside.

Σύμφωνα με το MEGA, η εστίαση θα ανοίξει την Τρίτη του Πάσχα 4 Μαΐου, μόνο σε εξωτερικούς χώρους, με τραπεζάκια και θα συνοδεύεται από αυστηρά μέτρα προστασίας τόσο για εργαζομένους όσο και για πελάτες. Μάλιστα, πιθανολογείται να τεθεί σε ισχύ και μειωμένο ωράριο λειτουργίας για τα καταστήματα της εστίασης αλλά και η παραχώρηση επιπλέον εξωτερικού χώρου.

Η απόφαση για επαναλειτουργία του κλάδου που έχει πληγεί περισσότερο από την πανδημία θα γίνει με γνώμονα και την τουριστική περίοδο, η οποία ανοίγει επισήμως στις 14 Μαΐου, γεγονός που σημαίνει ότι η εστίαση δεν μπορεί να είναι κλειστή με τουρίστες στη χώρα.

Η σχετική συνεδρίαση των ειδικών του υπουργείου Υγείας αναμένεται να πραγματοποιηθεί την εβδομάδα ακριβώς μετά το Πάσχα.

Σε ό,τι αφορά την επαναλειτουργία των γυμνασίων και των δημοτικών σχολείων, πληροφορίες αναφέρουν ότι πιθανή ημερομηνία είναι η Δευτέρα 10 Μαΐου και στόχος του υπουργείου είναι η απρόσκοπτη λειτουργία τους έως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Ωστόσο όλα θα εξαρτηθούν και από τις εισηγήσεις των ειδικών, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα και την εικόνα της πανδημίας του κοροναϊού.

www.in.gr

Περισσότερα

Ελλάδα

Πέθανε ο δημοσιογράφος Νίκος Ζαχαριάδης

Δημοσιεύθηκε

στις

Θρήνος στον δημοσιογραφικό κόσμο, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες της ΕΡΤ πέθανε, σε ηλικία μόλις 55 ετών, ο δημοσιογράφος Νίκος Ζαχαριάδης.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, καθώς βρισκόταν σε επαγγελματικό ραντεβού, ο Νίκος Ζαχαριάδης ένιωσε αδιαθεσία και κλήθηκε ασθενοφόρο. Δεν πρόλαβε όμως, και κατά τη διακομιδή του σε νοσοκομείο απεβίωσε.

Στο άκουσμα της είδησης του θανάτου του δημοσιογράφου τα Social Media γέμισαν με μηνύματα φίλων και συνεργατών toy.

«Αντίο Nikos Zachariadis ήσουν από τους πιο χαρισματικούς και ευφυείς ανθρώπους που γνώρισα. Αλλά λόγια δεν υπάρχουν τώρα» έγραψε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος, Κώστας Γιαννακίδης.

Ποιος ήταν ο Νίκος Ζαχαριάδης
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966, τελείωσε το Κολλέγιο Αθηνών και σπούδασε στο Πολιτικό τμήμα της Νομικής Σχολης, στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Παράλληλα ξεκίνησε να εργάζεται στο Ραδιόφωνο της ΕΤ-2. Το 1989 πέρασε στην εφημερίδα «Αυγή» ως Κριτικός Κινηματογράφου. Στην ίδια θέση έχει εργαστεί επίσης στις εφημερίδες «Ελεύθερος Τύπος» και «Μεσημβρινή».

Το 1993, εγκαταλείπει τις εφημερίδες για τα περιοδικά. Αρχικά ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό ΜΑΧ στη συνέχεια στο περιοδικό Nitro. Επι 5 χρόνια έγραφε τις «Απορίες Ενός Ζαλισμένου Αθηναίου» στο περιοδικό Downtown, από όπου προέκυψαν και δύο βιβλία. Από το 2005 μέχρι το 2012, δούλεψε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», όπου είχε την ευθύνη του ένθετου περιοδικού «Big Fish» μέχρι το 2008. Στην Athens Voice είχε τη στήλη «Forrest Gump» και την καθημερινή διαδικυακή στήλη Moufanet.

Επίσης από το 2015 δίδασκε Applied Jourlanism στο Metropolitan College.

«Από δημοσιογράφος ζωγράφος»
Εκτός από τη δημοσιογραφία ο Νίκος Ζαχαριάδης αγαπούσε και την τέχνη. Σε κείμενό του στην Athens Voice τον Δεκέμβριο του 2020 είχε εξηγήσει πώς «άλλαξε καριέρα από δημοσιογράφος σε ζωγράφος».

«Η ζωγραφική, και μάλιστα αυτού του είδους η ζωγραφική, που δεν έχει τίποτα το ‘αφηρημένο’ ή το πηγαίο, δεν υπήρξε ποτέ η βασική μου προτεραιότητα. Δεν ήμουν δηλαδή εκείνος που στο δημοτικό σκιτσάριζε τους φίλους του και τη δασκάλα στην τάξη. Πιο πολύ μου άρεσε να παίζω με λέξεις, ή να φτιάχνω ιστορίες. Ποτέ δεν θεώρησα ότι δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς να ζωγραφίζω. Μια χαρά μπορούσα. Και το έκανα. Αν και πάντα ζήλευα λίγο αυτή τη μποέμικη δημιουργικότητα των καλλιτεχνών. Ώσπου, μετά από 15 χρόνια ‘καριέρας’, βρέθηκα τυχαία έξω από ένα μαγαζί που πουλούσε χρώματα και τελάρα ζωγραφικής. Όχι αυτά για τους χομπίστες, που πουλάνε επίσης χάντρες, και κάθε είδους υλικό για χειροτεχνίες. Από τα άλλα, τα hardcore» έγραφε.

Πηγή εικόνας: Athens Voice

«Ήταν 2001. Χριστούγεννα. Ούτε είχα πάρει χαμπάρι πώς είχε γίνει όλο αυτό αλλά η δεκαετία του ’90 είχε πάει καλά. Επιτυχημένες στήλες, περιοδικά, διευθυντικές θέσεις. Και όλα αυτά με μια χαριτωμένη ελαφρότητα. Με μια χαώδη ευκολία. Ολονυχτίες για ‘να κλείσει το περιοδικό’, κείμενα που γράφονταν τις πρώτες πρωινές ώρες, δικαιολογίες σε αγχωμένους αρχισυντάκτες για τις καθυστερήσεις των κειμένων. Αλλά όλα έμοιαζαν σαν μια γιορτή. Το Wrangler μου κι εγώ σε μια πόλη που, όπως όλη η χώρα, ζούσε σε ένα ατέλειωτο πάρτι. Ήταν καλή δεκαετία για να είσαι 35 χρονών. Μόλις είχε εκδοθεί το πρώτο βιβλίο με τις ‘Απορίες ενός ζαλισμένου Αθηναίου’ και για πρώτη φορά καταλάβαινα τι σημαίνει δημοσιότητα. Πάρτι για το λανσάρισμα, συνεντεύξεις σε εκπομπές, άνθρωποι που δεν τους γνώριζα ποτέ να μου κάνουν επιθέσεις οικειότητας, του τύπου ‘εσύ είσαι ο ζαλισμένος Αθηναίος, που γράφει αυτά στο Downtown;’. Κι εγώ μόλις είχα μετακομίσει σε ένα καινούργιο σπίτι, όπως πάντα δυσανάλογα μεγαλύτερο από τις ανάγκες μου. Άλλωστε η γενιά μου ήταν η πρώτη γενιά που μετέτρεπε εκ συστήματος το δεύτερο υπνοδωμάτιο σε «δωμάτιο για τα ρούχα και τα παπούτσια.

»Και κάπως έτσι, φθάσαμε στην εποχή που όπως συμβαίνει με όλους τους ανθρώπους γύρω στα 50, αρχίζουν οι αναθεωρήσεις. Το επάγγελμά μου έπαψε να είναι πλέον γόνιμο. Τα γραφεία των περιοδικών και των εφημερίδων δεν είναι πλέον κατάμεστα από κόσμο που γελάει και βρίσκεται σε μια διαρκή δημιουργική αλληλεπίδραση. Η ζήτηση εύκολων και γρήγορων κειμένων για το διαδίκτυο, με διάρκεια ζωής μιας ημέρας, κυριαρχεί. Δεν το λέω με παράπονο. Έτσι συμβαίνει στη ζωή.

»Οπότε αναγκάζεσαι να προσαρμοστείς. Και κάπου εκεί, κατά τη διαδικασία «προσαρμογής», όπως λέγεται κομψά η «επιβίωση», αναγκάζεσαι να απαντήσεις και στο ερώτημα «τι μου αρέσει πραγματικά να κάνω;». Κάπως έτσι, οι πίνακες και οι μπογιές και τα πινέλα, που ύστερα από μια μετακόμιση κατέληξαν αμπαλαρισμένα στην αποθήκη του πατρικού μου σπιτιού για σχεδόν 8 χρόνια, φορτώθηκαν μια Κυριακή του 2018 όπως-όπως σε ένα «ταπεινό» Yaris (το Wrangler είχε αποσυρθεί με τις πινακίδες του κατατεθειμένες) και ξαναβρήκαν την κυρίαρχη θέση τους στο σπίτι. Και από τότε είναι πάντα εκεί.

Πηγή εικόνας: Athens Voice

»Νέα έργα, πιο συνειδητοποιημένα, άρχισαν να δημιουργούνται, η τεχνική εξελίχθηκε μαζί με την εξοικείωση και όλο αυτό άρχισε να παίρνει μια πιο συγκεκριμένη μορφή και να αποκτά μεγαλύτερο χώρο. Όταν μάλιστα ήρθε η πρόταση για τη Saatchi Art, μέσω φίλου μιας φίλης και αναγκάστηκα για πρώτη φορά να περιγράψω με λέξεις τι ακριβώς κάνω (η Saatchi απαιτούσε ένα βιογραφικό και «λίγα λόγια για τη δουλειά σας»), απέκτησε ένα σχήμα. Οπότε για εμένα η περίοδος της καραντίνας ήταν από τις πιο δημιουργικές. Φωτογράφιση των έργων, πλημμύρα νέων ιδεών και ατέλειωτα ξενύχτια. Μέσα σε ένα μετα-αποκαλυπτικό σκηνικό, επαγγελματικά και κοινωνικά, δεν έχεις πολλές επιλογές. Βόλτα με τον σκύλο και projects.

»Εξάλλου, σε όλη μου την επαγγελματική ζωή, δούλευα με εικόνες και με «αναποδογύρισμα» της πραγματικότητας. Αυτοί οι πίνακες είναι απλώς μια ακόμα εκδοχή του ίδιου πράγματος. Τα σύγχρονα ιερογλυφικά, τα pictograms, είναι μια παγκόσμια γλώσσα που βασίζεται στα στερεότυπα, επειδή τα στερεότυπα είναι άμεσα αναγνωρίσιμα. Είναι κατά κάποιο τρόπο η εικόνα του μοντέρνου κόσμου και των προδιαγραφών του. Με άλλα λόγια, σε ανθρώπους σαν εμένα, σχεδόν «φωνάζουν». Ζητώντας σου να αφηγηθείς την «άλλη», κρυφή ιστορία τους. Να την προεκτείνεις και να την αναποδογυρίσεις. Να παίξεις με το «και αν…». Με το «γιατί όχι;». Και να το κάνεις σε πίνακα, όχι ηλεκτρονικά στο photoshop. Προσθέτοντάς τους, με τις ατέλειες του χεριού, μια άλλη πιο ανθρώπινη διάσταση.

»Και στο κάτω-κάτω, αυτά τα μικρά, συμβολικά ανθρωπάκια με έσωσαν πολλές φορές στο παρελθόν από εκείνο το χριστουγενιάτικο μεσημέρι. Τους το χρωστάω».

www.in.gr

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα