Τρίτη 3 Αυγούστου 2021
Connect with us

Αθλητισμός

«Έφυγε» ο θρυλικός Άγγλος της Λίβερπουλ Ρέι Κλέμενς

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Ένας από τους κορυφαίους τερματοφύλακες, η κολόνα… της μεγάλης Λίβερπουλ του Μπιλ Σάνκλι, Ρέι Κλέμενς, ο Ρέι Κλέμενς, έφυγε από την ζωή σε ηλικία 72 ετών από την επάρατο νόσο.

Το 2005 είχε διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη, αλλά τον νίκησε. Εφτά χρόνια αργότερα, όμως, ο εφιάλτης επέστρεψε στην σπονδυλική στήλη και παρά την διαρκή μάχη και τις χημειοθεραπείες, το νήμα της ζωής του άρχισε σιγά-σιγά να κόβεται…

Ο Ρέι Κλέμενς έκανε την πρώτη από τις συνολικά 758 συμμετοχές του στην πρώτη κατηγορία του αγγλικού ποδοσφαίρου, η ιδιότητα του προπονητή τερματοφυλάκων δεν υπήρχε. Και ο μετέπειτα προπονητής τερματοφυλάκων στις εθνικές ομάδες της Αγγλίας, ένας βρετανικός θρύλος κάτω από τα δοκάρια, είχε να το λέει για το πόσο άλλαξε με τα χρόνια η συγκεκριμένη θέση.

ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Στα 23 χρόνια της λαμπρής καριέρας του, ο Ρέι Κλέμενς έγινε ένας από τους μόλις 25 ποδοσφαιριστές που κατέγραψε πάνω από χίλια παιχνίδια στο ενεργητικό του. Αναδείχθηκε στην Σκάνθορπ, αλλά εκτοξεύτηκε στην Λίβερπουλ, για λογαριασμό της οποίας τον απέκτησε ο θρυλικός Μπιλ Σάνκλι.

Κάτω από την κόκκινη εστία (1967-1981), παρ’ ότι μικρός δεν ήθελε να γίνει τερματοφύλακας και ασχολήθηκε σοβαρά με την θέση μετά τα 15 του χρόνια, ο Κλέμενς κατέκτησε 19 τίτλους, μεταξύ των οποίων ξεχώρισαν τα πέντε πρωταθλήματα (1973, 1976, 1977, 1979, 1980) και τα τρία Κύπελλα Πρωταθλητριών (1977, 1978, 1981), όντας η κολόνα στα μετόπισθεν της Λίβερπουλ που θάμπωσε την ποδοσφαιρική Ευρώπη την δεκαετία του ’70.

Το 1981, σε ηλικία 33 ετών, άλλος θα μπορούσε να σκεφτεί ακόμα και την απόσυρση εκείνη την εποχή. Όχι, όμως, ο βιονικός Κλέμενς, ο οποίος μεταπήδησε στην Τότεναμ, έπαιξε μπάλα μέχρι τα σαράντα του (τεράστια κατόρθωμα εκείνη την εποχή, ακόμα και για τερματοφύλακα) και με τα Σπιρούνια κατέκτησε ένα Κύπελλο UEFA (1984) και ένα Κύπελλο Αγγλίας (1982), ως πιο ξεχωριστές επιτυχίες.

Με την Εθνική ομάδα, παρ’ ότι βρισκόταν σταθερά στην σκιά του Πίτερ Σίλτον (125 συμμετοχές), κατέγραψε 61 παρουσίες και αποτέλεσε παράδειγμα μαχητικότητας τόσο εντός, όσο κυρίως εκτός γηπέδων, διαγράφοντας μια σύντομη πορεία στην προπονητική (με τον Νταγκ Λίβερμορ για λίγο δίδυμο στην Τότεναμ και μια διετία στην Μπαρνέτ), προτού αναλάβει σημαντικό πόστο στην ομοσπονδία.

Παναχαϊκή

Διορία από την ΠΓΕ μέχρι την Πέμπτη για υποβολή προτάσεων

Δημοσιεύθηκε

στις

Ανακοίνωση εξέδωσε η Ερασιτεχνική Παναχαϊκή σχετικά με την παραχώρηση του μάνατζμεντ του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Στις 03.08.2021 συγκλήθηκε έκτακτο ΔΣ. της ΠΓΕ με θέμα τη λειτουργία του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Κατόπιν συζητήσεως, αποφασίστηκε να αναμένουμε τις επίσημες προτάσεις για την πορεία της ομάδας στη Γ εθνική, έως την Πέμπτη το βράδυ 9μ.μ..

Η πρόταση που θα πληροί τις προϋποθέσεις, κριτήρια και εγγυήσεις που τίθενται από την ΠΓΕ, θα ευδοκιμήσει.

Περισσότερα

Λοιπά Αθλήματα

Με 15 συμμετοχές ξεκινά το φετινό Ράλι Ιονίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Οπως ανακοίνωσε, ο ΙΟΠ, με 15 περίπου συμμετοχές, ξεκινάει την Πέμπτη 5/8, η πρώτη ιστιοδρομία του Ράλι Ιονίου (31η Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Ιονίου 2021) και με πολλές αλλαγές στο πρόγραμμα, λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων που ισχύουν για τους αγώνες της ανοικτής θάλασσας, φέτος.

 

Τα πληρώματα θα υποβληθούν σε rapid test, όπως ορίζει το πρωτόκολλο και στη συνέχεια, την Πέμπτη θα εκκινήσουν προς το Μεσολόγγι που είναι και ο πρώτος σταθμός.

Την Παρασκευή 6/8, θα ταξιδέψουν προς τη Ζάκυνθο, όπου και θα ολοκληρώσουν τη φετινή διοργάνωση.

Το φετινό πρόγραμμα έχει τροποποιηθεί, έχει μικρότερη διάρκεια αγώνα, δεν υπάρχουν τελετές απονομών, ούτε οι συνήθεις εκδηλώσεις που έδιναν χρώμα στη διοργάνωση, με σκοπό να τηρηθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας και πρόληψης που τα πρωτοκόλλα των διοργανώσεων απαιτούν.

Μια καινοτομία, ένεκα των μέτρων, θα είναι η επικοινωνία των πληρωμάτων με τις επιτροπές και με τη γραμματεία μέσω ηλεκτρονικών μέσων, όπου θα λαμβάνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τις ανακοινώσεις, τα αποτελέσματα και γενικά ό,τι χρειάζονται.

Οι διοργανωτές είναι ικανοποιημένοι με τις συμμετοχές, αφού η εμβληματική αυτή διοργάνωση είχε να αντιμετωπίσει, εκτός των περιοριστικών μέτρων του COVID, και απρόοπτα και αντιξοότητες, με πιο σημαντική εκείνη του κλεισίματος της Διώρυγας Κορίνθου, που στερεί τον ερχομό των σκαφών του κέντρου για τα οποία το Ιόνιο ήταν πάντα αγαπημένος προορισμός. Παρόλα αυτά, υπάρχει συμμετοχή αθηναϊκού σκάφους (σκάφος Χαρά-κυβερνήτης Σπύρος Τζίτζης), το οποίο έφθασε κάνοντας τον γύρο της Πελοποννήσου προκειμένου να συμμετάσχει στη διοργάνωση.

Επιπλέον, φέτος, η δημοσιοποίηση του αγώνα αντικειμενικά ήρθε αργά και αυτό δεν έδωσε τη δυνατότητα στα ξένα σκάφη να προγραμματίσουν τη συμμετοχή τους. Έτσι το βάρος της διοργάνωσης έπεσε στα πληρώματα της δυτικής Ελλάδας τα οποία δήλωσαν συμμετοχή δείχνοντας την επιθυμία να κρατήσουν τον θεσμό ζωντανό, σε μια χρονιά δύσκολη, που χαρακτηρίζεται από μείωση των συμμετοχών και των πληρωμάτων πανελλαδικά.

Χορηγός του αγώνα είναι ο μεγάλος χορηγός του ομίλου μας SUPER CARGO που στηρίζει σε δύσκολους καιρούς έναν εμβληματικό αγώνα όπως είναι το Ράλι Ιονίου για την ιστιοπλοΐα ανοικτής θαλάσσης και το γιότινγκ στην περιοχή μας.

Περισσότερα

Ερασιτεχνικό

«Έφυγε» ο παλαίμαχος του ΑΠΟ Αρόη, Γιάννης Βιδάλης

Δημοσιεύθηκε

στις

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα