Κυριακή 18 Απριλίου 2021
Connect with us

Πολιτισμός

Χωρίς εκπτώσεις…

Πλούσιο και το φετινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου παρά τις συνθήκες του κορωνοϊού

Δημοσιεύθηκε

στις

Το φετινό 11ο Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου Αθήνας – Ethnofest πραγματοποιείται διαδικτυακά από τις 26 Νοεμβρίου – 6 Δεκεμβρίου, προσαρμοσμένο στις τρέχουσες συνθήκες θα παρουσιάσει στη διαδικτυακή εκδοχή 40 ταινίες και παράλληλες εκδηλώσεις.

ΤΑΙΝΙΕΣ

Το φετινό πρόγραμμα του φεστιβάλ, αφουγκραζόμενο την εποχή μας και την πληθώρα των διαδικτυακών ερεθισμάτων, προχώρησε σε μια μικρότερη σε αριθμό ταινιών εκδοχή του διατηρώντας όπως πάντα ακέραια τη δυναμική του. Οι ταινίες προβάλλονται μόνο με αγγλικούς υπότιτλους με εξαίρεση το τμήμα του Πανοράματος στο οποίο θα παρέχεται και δυνατότητα ελληνικού υποτιτλισμού.

-Φοιτητικές Ταινίες

Κάθε χρόνο, το Φεστιβάλ παρουσιάζει μια επιλογή των πιο άρτιων δειγμάτων από τις ταινίες που παράγονται στο πλαίσιο μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Οπτική Ανθρωπολογία και σε συναφή πεδία. Φέτος, οι δέκα προσεκτικά επιλεγμένες ταινίες του προγράμματος αποδεικνύουν τη σπουδαιότητα του κινηματογραφικού μέσου και το βαθμό εξέλιξης της χρήσης του στα ακαδημαϊκά προγράμματα.

Αυτοί Που Έχουν Μάτια Να Δουν, Θα Δούνε (Those Who Have Eyes To See, Shall See, Melanie Grant) σύμφωνα με ρητό των Πνευματικών Βαπτιστών του Τρινιντάντ, από όπου παίρνει και τον τίτλο της η ομώνυμη ταινία που εξερευνά τον τρόπο θέασης, συγκρίνοντας τη σαρκική, την πνευματική και την εθνογραφική ματιά. H ταινία Κόσμος (Mundo, Ana Edwards) διερευνά το εκτενές φαινόμενο του ευαγγελικού προσηλυτισμού αυτόχθονων πληθυσμών στη Νότια Αμερική και παρατηρεί πώς το τοπίο αναδιαμορφώνεται μέσα από τις ευαγγελικές αντιλήψεις. Το Θαρραλέο Κορίτσι Στην Ιπτάμενη Κούνια (The Daring Young Girl On The Flying Trapeze, Nina Ross), πρόκειται για μια καθαρή υπενθύμιση για τη μεταχείριση των ατόμων με αναπηρία, αλλά είναι πολύ περισσότερο η αξιοθαύμαστη ιστορία μιας γυναίκας που αρνήθηκε να περιοριστεί στις προσδοκίες που η κοινωνία είχε από εκείνη.

-Πανόραμα

Το φετινό Πανόραμα έχει άρωμα Λατινικής Αμερικής με ταινίες από την Αργεντινή, τη Βραζιλία και το Μεξικό. Μέσα από την προβολή επτά ντοκιμαντέρ πρωτοπόρων καλλιτεχνών διερευνά πολλαπλές θεματικές με έμφαση σε ζητήματα φύλου, ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πολιτιστικής ταυτότητας αναδεικνύοντας την αφηγηματική και ποιητική δύναμη της εικόνας μέσα από την ανθρωπολογική ματιά και ευαισθησία των κινηματογραφιστών. Οι ταινίες του τμήματος του Πανοράματος προβάλλονται με ελληνικούς υπότιτλους.

Η Βασίλισσα Της Λάπα (Queen of Lapa, Luana Muniz ) εξερευνά τις καθημερινές ζωές, τις αντιπαλότητες και τις αναζητήσεις για την αγάπη των εργατριών του σεξ σε μια πόλη γεμάτη εχθρότητα απέναντι στην κοινότητα LGBTQ. Τα Τραγούδια Που Δεν Τελειώνουν Ποτέ (Songs That Never End, Yehuda Sharim) είναι ένας λυρικός και ποιητικός διαλογισμός σχετικά με τον εκτοπισμό. Η Επιμονή (Persistence) Anne Huffschmid και Jan-Holger Hennies) μας ταξιδεύει στα τοπία εξαφάνισης του Μεξικού, ανάμεσα σε μαζικούς τάφους και θραύσματα, οικογένειες θυμάτων και ανθρωπολόγους ιατροδικαστές.

-Ειδική Θεματική Ενότητα – Επανεξετάζοντας το Brexit

Αυτή τη χρονιά, η ειδική θεματική ενότητα αφιερώνεται στο φαινόμενο του Brexit και τους αμέτρητους σχηματισμούς του. Την ενότητα επιμελείται o κοινωνικός ανθρωπολόγος Θεόδωρος Ρακόπουλος (Πανεπιστήμιο του Όσλο) ως καλεσμένος επιμελητής του Ethnofest. Το Brexit αποτέλεσε ένα διαρκές γεγονός του οποίου η έκβαση ακόμα ξεδιαλύνεται. Όσα προηγήθηκαν (μια παγκόσμια πιστωτική κρίση, κρίσεις δημοσίου χρέους), όσα έφεραν οι εντάσεις της περιόδου (με την άνοδο απολυταρχικών ηγεσιών και λαϊκισμού) και ό,τι ακολούθησε (η κρίση του κορονοϊού) διαμορφώνουν ένα φάσμα πολλαπλών κρίσεων άξιων προβληματισμού. Σε αντίθεση με άλλες τρέχουσες κρίσεις, το Brexit ήταν μια δημοφιλής επιλογή. Σαν μια μορφή έκφρασης της “άμεσης φωνής” του κόσμου, μια εκδήλωση λαϊκής κυριαρχίας, η ψήφος αποχώρησης δοκίμασε τα όρια και τους περιορισμούς της ίδιας της δημοκρατίας. Το δράμα που ακολούθησε, με το κράτος να ταλαντεύεται μεταξύ του “λαού”, του κοινοβουλίου αλλά και της δικαστικής εξουσίας, φανέρωσε πως ό,τι συνέβη στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια περίπτωση ενδεικτική για την ταυτότητα της σύγχρονης δημοκρατίας.

Οι τρεις ταινίες της ενότητας, Way My It Did I (Μαρία Αναστασίου), Ακούστε Τη Βρετανία, (Listen to Britain, Rhys Lewis) και ο Τελευταίος Γύρος Jaldi 5 (Last Round of Jaldi 5, Ellen Lapper) παρουσιάζουν διαφορετικές κινηματογραφικές προσεγγίσεις που επικεντρώνονται στον πυρήνα του διαλόγου πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα.

-Κινηματογραφικοί Πειραματισμοί στην Εθνογραφία

Όταν οι δημιουργοί πειραματίζονται με τα όρια της κινηματογραφικής φόρμας, τις τεχνικές αφήγησης και την εθνογραφική έρευνα, τα αποτελέσματα διευρύνουν τα όρια του κινηματογραφικού είδους και των κοινωνικών επιστημών, προσφέροντάς μας νέες εμπειρίες θέασης.

Στο Δάσος Από Σύννεφα (Cloud Forest, Eliane Esther Bots), πέντε Ολλανδέζες οδηγούν το θεατή σε ένα φαντασιακό ταξίδι μέσα από αναμνήσεις και εικόνες που έχουν δημιουργήσει από τις εμπειρίες των γονιών τους στον πόλεμο της πρώην Γιουγκοσλαβίας και μας καλούν να γίνουμε μέρος των στενών δεσμών της οικογένειάς τους. Η Απουσία (Absence, Roxanne Abel Gintz), είναι μια ερμηνευτική αυτοεθνογραφική ταινία που εκθέτει τις πρώτες αναλύσεις των δυσκολιών και των γνώσεων που συναντά μια ερευνήτρια κατά τη διάρκεια επιτόπιας έρευνας σε αγροτικές περιοχές της Βραζιλίας. Με τη φωνή της, η ερευνήτρια επαναδιεκδικεί τα συναισθήματα, τις διαισθήσεις και τις ευαισθησίες, οι οποίες, τη στιγμή που βιώθηκαν, είχαν υποτιμηθεί και με τη συνεργάτιδά της προσπαθούν να σπάσουν τη σιωπή της καταπίεσης που προέρχεται από την τοξική πατριαρχική αρρενωπότητα.

-Initiations

Στο εκπαιδευτικό περιβάλλον των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών αναδεικνύεται όλο και περισσότερο η σημασία της χρήσης των οπτικοακουστικών μέσων κατά την ερευνητική διαδικασία. Το τμήμα Initiations φιλοξενεί αυτές τις πρώτες απόπειρες νέων δημιουργών, οι οποίοι μέσα στο πλαίσιο των ποικίλων ακαδημαϊκών προγραμμάτων και summer schools καταφέρνουν να δημιουργήσουν ταινίες ανθρωπολογικού ενδιαφέροντος.

-Ειδικές Προβολές

Φέτος, στο πλαίσιο των Ειδικών Προβολών, η ενότητα Focus on Archive εξετάζει την επίκαιρη τάση της δημιουργικής χρήσης του αρχείου στο ντοκιμαντέρ έχοντας στόχο να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα στην ανάδειξη και εξερεύνηση της τάσης που θα μας απασχολήσει έντονα στο μέλλον. Η συνθήκη του lockdown έχει κάνει επιτακτική την ψηφιακή ανάδειξη και την δημιουργική ενασχόληση με το αρχείο ενώ μέσα από αυτή, έχει προκύψει μια πολύ ενδιαφέρουσα τάση για συνέργειες, διεπιστημονικότητα, και διάλογο μεταξύ καλλιτεχνών και ανθρωπολόγων.

Οι τέσσερις ταινίες της ενότητας χαρακτηρίζονται από διαφορετικές μεταξύ τους δημιουργικές χρήσεις του αρχείου στην κινηματογραφική αφήγηση και αποτελούν έμπνευση και έναυσμα για διάλογο.

-Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά – Ειδικό Αφιέρωμα Πολιτισμικό Τοπίο και Πολιτιστική Κληρονομιά

Το Ethnofest, διατηρώντας ως βασική του σταθερά την αναγνώριση της σημασίας της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς για την ανάδειξη των πολιτισμικών ταυτοτήτων μιας χώρας, εξετάζει στο φετινό πρόγραμμά του το Πολιτισμικό Τοπίο και τη σχέση του με το πεδίο της Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Στους ορεινούς οικισμούς της Ηπείρου τα ιερά δάση λειτουργούν ως τοπικά προσαρμοσμένα συστήματα διαχείρισης. Η ταινία Ιερά Δάση Ζαγορίου του Κώστα Βρακά, πραγματεύεται τη διατήρηση της φύσης μέσω θρησκευτικών δοξασιών και υπό το φόβο υπερφυσικών τιμωριών. Η ταινία St. Viniri – Το Ιερό Δάσος της Κωνσταντίνας Μεσσήνη, επικεντρώνεται στο δάσος της Αγίας Παρασκευής στη Βωβούσα, στο Ανατολικό Ζαγόρι ως ένα από τα εναπομείναντα ιερά δάση.

-Παράλληλες Εκδηλώσεις

Με εκπαιδευτικό αλλά και κινηματογραφικό ενδιαφέρον, οι παράλληλες εκδηλώσεις έρχονται να πλαισιώσουν τις ταινίες του φετινού προγράμματος, να διευρύνουν την οπτική γύρω από την έρευνα και την παραγωγή μέσα από τη ματιά σκηνοθετριών και σκηνοθετών, ερευνητών και άλλων επαγγελματιών και να προσδώσουν ένα πιο διαδραστικό χαρακτήρα.

 

Εργαστήρι για παιδιά

 

Η εθελοντική ομάδα Αιγίου «ΔΙΕΞΟΔΟΣ» του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αχαΐας σε συνεργασία με τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας διοργανώνουν εργαστήρι με θέμα «Αναγνωρίζω και Εκφράζω τα συναισθήματά μου».

Το εργαστήρι θα υλοποιηθεί την Κυριακή 29 Νοεμβρίου  και ώρες 18:00 –

19:30 μέσω της πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. #Εκπαιδευόμαστε_Σπίτι.

Η δράση αφορά παιδιά που φοιτούν στις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ του Δημοτικού Σχολείου

και όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο 2691026150 από τη Δευτέρα 23/11 έως και την Τετάρτη 25/11 και ώρες 10:00 – 12:00 το πρωί.

Καθώς ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 

Πολιτισμός

«1821- Η επιθεώρηση»-«Κλείδωσαν» οι συνεργάτες της νέας μεγάλης παραγωγής που ετοιμάζουν Δελοιβοριάς και Καραντζάς

Δημοσιεύθηκε

στις

Ένας κι ένας είναι οι συνεργάτες της νέας μεγάλης παραγωγής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά «1821 – η επιθεώρηση» (τίτλος υπό διερεύνηση). Λένα Κιτσοπούλου, Γιάννης Αστερής, Γλυκερία Μπασδέκη, Κώστας Μανιάτης, Κώστας Κωστάκος, Κέλλυ Παπαδοπούλου και Φοίβος Δεληβοριάς μια δυνατή συγγραφική ομάδα και οι Eλένη Κοκκίδου, Νίκος Καραθάνος, Γιώργος Γάλλος, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Γιάννης Νιάρρος, Μιχάλης Οικονόμου, Γιάννης Κουκουράκης, Γιάννης Κλίνης, Βάσω Καβαλιεράτου, Πάνος Παπαδόπουλος, Ηλίας Μουλάς, Ιωάννα Πιατά, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, μια εξίσου δυνατή ερμηνευτική ομάδα με guests τους Λυδία Φωτοπούλου, Μαρία Καβογιάννη, Μάρθα Φριντζήλα, Χρήστος Λούλης θα αξιοποιήσουν στα κείμενα την υποκριτική τους στόφα για να κάνουν το κοινό να γελάσει, να στοχαστεί και να ταξιδέψει με τη δημιουργική ιδέα που συνέλαβαν ο Φοίβος Δελοιβοριάς και ο Δημήτρης Καραντζάς.

Μετά από τόσο μεγάλο διάστημα σιωπής θέλουμε το θέατρο ν’ ανεβάσει ένταση και να φέρει νέες, ωραίες, πρωτότυπες και γενναίες ιδέες. Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά από την αρχή της καραντίνας δημιούργησε ένα κόσμο ελπίδας και ανοιχτόκαρδης συνεργασίας μέσα από δράσεις του και μια από αυτές ήταν η «Μετακίνηση 7» στο πλαίσιο της οποίας είδαμε το βιντεάκι-προάγγελος της επιθεώρησης που ετοιμάζουν δυο ορμητικοί καλλιτέχνες, ο τραγουδοποιός Φοίβος Δελοιβοριάς και ο σκηνοθέτης Δημήτρης Καραντζάς. Η παράσταση τους αναπροσαρμόζει την επιθεώρηση στα δεδομένα της εποχής μας, δεν γνωρίζουμε ποιος/ ποιοι ακριβώς θα δεχθούν τις επιθεωρησιακές βολές τους, όμως γεγονός είναι πως η παράσταση δημιουργήθηκε με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821. Οι δυο καλλιτέχνες όπως μας αποκάλυψαν δεν φιλοδοξούν να ξανατραγουδήσουν το «”χαίρε, ω χαίρε”, χωρίς να εμποδίζονται από τα “περασμένα μεγαλεία” και το “διηγώντας τα να κλαις”» θέλουν όμως να θέσουν ερωτήματα όπως το τι συνιστά αυτό που λέμε εθνική ταυτότητα, πώς και γιατί «χρησιμοποιούμε» την Ιστορία κι αν είναι εφικτή μια επανάσταση εν έτει 2021. Κοιτάζοντας το παρελθόν η επιθεώρηση, αυτό το βαθύτατα λαϊκό θεατρικό είδος σε κρίσιμες ιστορικοπολιτικές περιόδους «μιλά» μοναδικά τις αλήθειες, τους καημούς και τους πόθους του λαού και διδάσκει πολλά στη σύγχρονη ελληνική δραματουργία. Περιμένουμε λοιπόν την new age επιθεώρηση του Φοίβου Δελοιβοριά και του Δημήτρη Καραντζά, που σηματοδοτεί την αρχή μιας συνεργασίας: το Βεάκειο αμφιθέατρο θα είναι από φέτος η σταθερή καλοκαιρινή σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.

Περισσότερα

Πολιτισμός

Τέλος η υπομονή-Ο Πολιτιστικός Οργανισμός στηρίζει τους καλλιτέχνες και συμμετέχει στην αυτοκινητοπομπή διαμαρτυρίας μεθαύριο Κυριακή

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα της Ένωσης Εικαστικών Πάτρας και με αίσθημα ευθύνης της ιδιότητας του ως φορέας καλλιτεχνικών σπουδών μέσω της πολύχρονης λειτουργίας του Δημοτικού Ωδείου Πατρών, του Εικαστικού Εργαστηρίου του και του Χορευτικού του Δήμου Πατρέων στηρίζει των αγώνα για το δικαίωμα όλων των μαθητών στην αισθητική αγωγή και την καλλιτεχνική παιδεία, για μαθήματα τέχνης σε όλες τις τάξεις και σε όλα τα σχολεία, για διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και μονιμοποίηση των αναπληρωτών.

Η κατάργηση των εικαστικών και άλλων μαθημάτων, όπως η μουσική και η κοινωνιολογία, από το πρόγραμμα του Λυκείου καθώς που πρόσφατα προχώρησε η Κυβέρνηση ταυτόχρονα με την ψήφιση νόμων που υποβαθμίζουν τη Δημόσια Παιδεία, βάζουν στο στόχαστρο τη σταδιακή υποβάθμιση της αισθητικής αγωγής στα σχολεία.
Όπως προσφάτως η πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Πατρέων Κατερίνα Γεροπαναγιώτη, με αφορμή την επιστολή του υφυπουργού Πολιτισμού Νίκου Γιατρομανωλάκη με θέμα την επαναλειτουργία των δομών καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, σε δήλωσή της τόνισε πως «τίποτα δε μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης καλλιτεχνική εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο οφείλει να προχωρήσει άμεσα στη στήριξη όλων των φορέων καλλιτεχνικής εκπαίδευσης και την δημιουργία μιας δημόσιας και δωρεάν καλλιτεχνικής παιδείας χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις»
Μεθαύριο Κυριακή 18 Απριλίου η Ένωση Εικαστικών Πάτρας και το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών έχουν προγραμματίσει κινητοποίηση με αυτοκινητοπομπή. Ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων στηρίζει την κινητοποίηση και στηρίζει το διεκδικητικό πλαίσιο των σπουδαστών, εκπαιδευτικών και όλων των ανθρώπων της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, όπως αυτός εκφράζεται μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα.
Η εκκίνηση των οχημάτων θα γίνει στις 11.00 το πρωί από το Δημοτικό Πάρκινγκ της οδού Παπαφλέσσα (απέναντι από τον Άγιο Ανδρέα).
Η αυτοκινητοπομπή θα ακολουθήσει την διαδρομή Ακτή Δυμαίων , Βενιζέλου, Κορίνθου, Μαιζώνος, Γούναρη, Όθωνος Αμαλίας και επιστροφή στο χώρο του πάρκινγκ.

Περισσότερα

Πολιτισμός

«Γραφές της Επανάστασης»-Συνεχίζονται τα γυρίσματα για τα θεατρικά αναλόγια με θέμα την Εθνική παλιγγενεσία

Δημοσιεύθηκε

στις

Συνεχίζονται τα γυρίσματα για την παράσταση με τίτλο “Γραφές της Επανάστασης” που ετοιμάζει αυτό το διάστημα το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας με έμπνευση από την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

Πρόκειται για Θεατρικά Αναλόγια με θέμα την Εθνική παλιγγενεσία που σκηνοθετεί ο Πατρινός ηθοποιός Δημήτρης Γεωργαλάς που θα είναι και αφηγητής ενώ την σκηνοθετική επιμέλεια Video έχει αναλάβει ο σκηνοθέτης ταινιών όπως ο «Παράδεισος» και η «Κληρονόμος», Παναγιώτης Φαφούτης και ο Χρήστος Ορτέντζιο.

Οι ημερομηνίες που οι «Γραφές της Επανάστασης» θα προβληθούν διαδικτυακά με ελεύθερη πρόσβαση από το κοινό αλλά πιθανόν και τηλεοπτικά, δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται οι παραστάσεις να ξεκινήσουν προς τα τέλη Απριλίου, πριν το Πάσχα και όλο το Μάιο.

Παίζουν οι ηθοποιοί Μαρίνα Παντελάκη και Γεράσιμος Σοφιανός ενώ συμμετέχουν και οι μουσικοί Σταύρος Ξιούρας, Γιώργος Παπαγεωργίου.

Τα γυρίσματα λαμβάνουν χώρα στα εξής σημεία: Θέατρο Μπάρρυ, Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, Εγκαταστάσεις Achaia Clauss και στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών.
Φωτογραφίες προβών: Κώστας Καιμακάς, Φαύστα Φρατζή.

Στο μεταξύ ξεκίνησαν και οι πρόβες για τη νέα παραγωγή του σχήματος Άρμα Θέσπιδος του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας που έχει τον τίτλο «Ελευθερία, Ο Ύμνος των Ελλήνων» όπου τη σκηνοθεσία και τη δραματουργική επεξεργασία έχει αναλάβει ο Πατρινός ηθοποιός Χρήστος Στρέπκος. Η παράσταση που προορίζεται να παιχθεί σε ανοιχτούς χώρους το ερχόμενο καλοκαίρι μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες και αρθούν τα περιοριστικά μέτρα, βασίζεται στους «Ελεύθερους Πολιορκημένους» και στον «Ύμνο στην Ελευθερία» του Διονυσίου Σολωμού καθώς και στα απομνημονεύματα του οπλαρχηγού Σπυρομήλιου και ανεβαίνει λόγω των 200 χρόνων από την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης και έχει την έγκριση και στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα