Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο-Στο πρόγραμμα «my KEP live» εντάχθηκαν Καλάβρυτα και Ναυπακτία

Published

on

Στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ, με (myKEPlive) εντάχθηκαν και οι Δήμοι Καλαβρύτων και Ναυπακτίας.

Tο my KEP live είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός τους, μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός του, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Το myKEPlive περιλαμβάνει υπηρεσίες στις κάτωθι θεματικές ενότητες:
1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις του Δήμου Καλαβρύτων
3. Εξυπηρέτηση δημοτών με αναπηρία
4. Εξυπηρέτηση από το Δήμο Καλαβρύτων για κάθε είδους υπηρεσίες που κανονικά παρέχονται με αυτοπρόσωπη παρουσία (αιτήσεις, βεβαιώσεις, δικαιολογητικά κτλ.).
Προκειμένου να έχουν πρόσβαση στη νέα αυτή υπηρεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέρχονται στην εφαρμογή myKEPlive είτε από το gov.gr, είτε από το gsis.gr.

Τα βήματα είναι απλά:
1. Είσοδος στο gov.gr
2. Επιλογή «Πολίτης και καθημερινότητα»
3. Επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών»
4. «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)»
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους δημότες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των δημοτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.

Όσον αφορά στα Καλάβρυτα για περαιτέρω πληροφορίες, οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2692360502 & 2692360506 & 2692032755.

Αντίστοιχα, ο Αντιδήμαρχος του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού κ.Γιάννης Παπαϊωαννίδης δήλωσε σχετικά: «Ως Δήμος εργαζόμαστε ώστε σταδιακά να διευρύνουμε τις ψηφιακές δυνατότητές μας. Σε συνέχεια των 10 ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχουμε στους δημότες μέσω του eservices.nafpaktos.gr, εντασσόμαστε στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης myKEPlive με σκοπό την εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας.

Ήδη προγραμματίζουμε το επόμενο ψηφιακό μας βήμα, για το οποίο θα υπάρξουν σύντομα σχετικές ανακοινώσεις. Με το αρμόδιο Τμήμα Προγραμματισμού καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η δύσκολη αυτή περίοδος της πανδημίας να λειτουργήσει ως αφορμή για την επίσπευση της ψηφιακής μας μετάβασης. Πρωταρχικοί στόχοι παραμένουν η ασφάλεια των εργαζομένων και των εξυπηρετούμενων, η απρόσκοπτη λειτουργία των Υπηρεσιών μας και η διαφάνεια».

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement