Connect with us

Ελλάδα

Εικόνες χάους από εταιρεία courier – Μαζικές αγορές έκαναν οι Έλληνες

Published

on

Οι ηλεκτρονικές αγορές, ξεπέρασαν καλθε προσδοκία για την black friday.

Οι Έλληνες αγόρασαν ηλεκτρονικά, τεράστιες ποσότητες αγαθών. Το γεγονός δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στις εταιρείες κούριερ, αφού ο αυξημένος όγκος ήταν μη αναμενόμενος.

Μάλιστα με ανάρτησή του εργαζόμενος παρουσιάζει τον «χαμό» που γίνεται στις αποθήκες.

Δείτε εικόνες:

Δείτε την οργισμένη ανάρτηση, εργαζομένου σε εταιρεία κούριερ:

Καραντινα – Black Friday – Χριστούγεννα – Εταιρείες ταχυμεταφορων
Θα τα πω απλα.

  1. Σταματα να απαιτείς να παραλάβεις το δεμα σου “τωρα”. Δεν υπήρχε δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει το “τωρα”
    Οι εταιρείες courier θέτουν προτεραιότητες στις παραδόσεις τους.
    Ευπαθείς προϊόντα- δικηγόροι- συμβολαιογράφο κλπ κλπ. Όταν περιμένεις τα παπούτσια σου,θα έρχεσαι σε δεύτερη μοίρα.
  2. Μην απαιτείς να προσλαβω προσωπικό για να σε εξυπηρετήσω την ωρα που θες εσύ.
    Δεν θα προσλαβω όσο η δουλειά βγαίνει βάση του οκταωρου που δουλεύουν οι διανομείς. Κάποιοι θα παραλάβουν στις 9 κάποιοι στις 5. Είναι απλό.
    P.S – Και να προσλαβω προσωπικό θα πρέπει να αγοράσω και μέσα (ΙΧ-Μηχανακια) για να κάνουν την διακίνηση. Θεωρείς λογικό να προβώ σε ένα τέτοιο άνοιγμα για 5,10 μέρες η ακόμη και για έναν μήνα; #genius
  3. Σταματα να παραγγέλνεις σαν να μην υπάρχει αύριο αποστολες που δεν θα παραλάβεις ποτέ. Δημιουργείς όγκο στις εταιρείες και καθυστερείς αποστολες σε ανθρώπους που τις έχουν πραγματικά ανάγκη.
  4. Σταματα να πουλάς ψεμα στο προσωπικό αυτών των εταιρειών όπως το : “Ποτε θα μου φέρετε την παραγγελία μου ,δεν μπορώ να σας περιμένω ολη μερα σπιτι . Θέλω να βγω να κανω της δουλειές μου” και να τελειώνεις την φράση σου λέγοντας “Δεν μπορώ να έρθω να το πάρω από εκεί ,έχουμε lockdown και απαγορεύεται να βγω”
  5. Σταματα να καλεις 24 ώρες το 24ωρο στις εταιρείες κουριερ αποσπώντας πολύτιμα λεπτά από το προσωπικό τους για να ρωτήσεις “Να σας δώσω ένα νούμερακι να δούμε αν ηρθε το δεμα;”
    ΜΠΕΣ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.ΣΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΚΟΥΡΙΕΡ.
    6.Σταματα να βρίζεις το προσωπικό των εταιρειών για τον λόγο που δεν έχει φτάσει το δεμα σου. Βρίσκεσαι εν μέσω μιας πανδημίας σε συνδυασμό με ενα “BLACK FRIDAY” (ο Θεός να την κανει) . ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΓΚΟΣ , ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΉΣΕΙΣ.
    Όσο και να βρισεις την υπάλληλο της ρεσεψιόν, όσο και να τα χώσεις στον κουριερ, το δεμα σου δεν θα ερθει πιο γρήγορα. Απλα θα τους χαλάσεις την ήδη βεβαρυμένη ψυχολογία για ακόμη μια μερα.

Δείξτε κατανόηση και βοηθήστε και εσεις με την σειρά σας να φέρουμε εις πέρας έναν ακόμη άθλο.
Δεν μπορείς να απαιτείς την εξυπηρέτηση που σου δίνουν εκατοντάδες καταστήματα της Ζακυνθου να στην δώσουν 8 εργαζόμενοι στην Γενική Ταχυδρομική και σε κάθε Ταχυδρομική.
Ζούμε ολη μερα ,κάθε μερα με το άγχος να τα προλάβουμε ολα ,για εσάς.
Δεν βλέπουμε το σπίτι μας , έχουμε ξεχάσει τα πρόσωπα των ανθρώπων μας ,για εσενα.
Ζούμε με ντεπόν από την πίεση, για εσενα και το ευχαριστώ απο ΕΣΕΝΑ ειναι να μου πεις ότι δεν ξερω να κανω την δουλειά μου.
Αν εν έτη 2020 αυτή είναι η παιδεία μας….λυπάμαι.
Καληνύχτα Έλληνα.

WWW.NPRESS.GR

Ροή ειδήσεων

Advertisement