Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στράτος Βαρδάκης στη “Γ”: “Να σταθούμε όρθιοι μέχρι τον Απρίλιο”

Δημοσιεύθηκε

στις

 Αδύνατη η επαναλειτουργία της εστίασης με περιορισμούς στην κυκλοφορία και αυστηρά πρωτόκολλα, εκτιμά ο Αιγιώτης επιχειρηματίας Στράτος Βαρδάκης μιλώντας αποκλειστικά στην “Γνώμη” των Πατρών (Πέμπτη 3/12/2020).

Προβληματισμός επικρατεί γενικά στους εστιάτορες και στην Αιγιάλεια καθώς τα σενάρια για επαναλειτουργία, πριν τις γιορτές, με αυστηρά πρωτόκολλα από τον ΕΟΔΥ και απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ, από ΕΛ.Α.Σ και Πολιτική Προστασία, περιορίζουν κάθε δυνατότητα μιας σωστής επανεκκίνησης του κλάδου παροχής υπηρεσιών εστίασης και αναψυχής. Συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι του κλάδου έχουν ήδη στείλει το μήνυμά τους προς την κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία να μην ανοίξουν καθόλου τα μαγαζιά την περίοδο των εορτών. «Εκτιμώ ότι δεν θα ανοίξουμε πριν τις γιορτές και, ορθά θα έλεγα, φαίνεται ότι θα επικρατήσει αυτό το σενάριο καθώς οι αυστηροί περιορισμοί όσον αφορά στα μέτρα κατά του συγχρωτισμού, στο εσωτερικό των καταστημάτων μας, καθιστούν τις επιχειρήσεις μας μη λειτουργικές» αναφέρει ο επιχειρηματίας και μέλος του ΣΚΕΑΝΑ Στράτος Βαρδάκης. Σύμφωνα με τον κ.Βαρδάκη, μια βιαστική απόφαση να ανοίξουν τα εστιατόρια πριν ή και μέσα στις γιορτές, θα δημιουργήσει, τόσο στους επαγγελματίες όσο και στους πελάτες, περισσότερα προβλήματα απ όσα εκτιμούν ότι θα λύσουν όσοι τάσσονται υπέρ της επανεκκίνησης της εστίασης. «Η πλειοψηφία των καταναλωτών θα πρέπει να ρισκάρει γνωρίζοντας ότι στο τέλος θα είναι ασφαλές, για να μην συνωστιστούν, να βρίσκονται εκτός καταστήματος. Εντός και με όριο κάλυψης το 50% οι συνθήκες θα είναι δύσκολες καθώς τα μέτρα ασφαλείας θα είναι πολύ αυστηρά. Η τήρησή τους μάλιστα, η οποία είναι προαπαιτούμενη, απαιτεί σημαντικά έξοδα από τους συναδέλφους αλλά και συνεχείς ελέγχους εκ μέρους των αρχών. Αν όλα τα θεωρητικά δεν λειτουργήσουν και πρακτικά, η ζημιά θα είναι μεγάλη. Διότι όσοι συνάδελφοι εγκλωβιστούν στο σενάριο του ‘ακορντεόν’, άνοιξε-κλείσε ανά 15ήμερο, θα αντιμετωπίσουν πολύ μεγαλύτερες ζημιές απ όσα θα είχαν μένοντας σε αναστολή για το χειμώνα 2020-2021» σύμφωνα με τον κ.Βαρδάκη. «Αυτό που είναι το πιο ασφαλές, όσο αφορά τα αστικά κέντρα όπου υφίστανται οι περισσότερες επιχειρήσεις με την πλειοψηφία των εργαζομένων στον κλάδο αλλά και προμηθευτές – παραγωγοί, είναι η κυβέρνηση να απλώσει ένα δίχτυ ασφαλείας μέχρι και τον Μάρτιο που δεν θα είναι απλά μια εναλλακτική αλλά η βασική προϋπόθεση επιβίωσης για την πλειοψηφία» τονίζει και επισημαίνει: «Με βοήθεια από το κράτος, θα σταθούμε όρθιοι μέχρι τον Απρίλιο ώστε πλέον να μπούμε σε μια νέα κανονικότητα, από του χρόνου την άνοιξη, όπως πρέπει για ένα κλάδο που εξαρτάται από τα καταναλωτικά και αναλώσιμα είδη και όχι από διαρκή αγαθά, ρούχα και υποδήματα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης». ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Μετά το καλοκαίρι και την πρώτη επανεκκίνηση της οικονομίας η οποία έγινε μετά από μια συντεταγμένη περίοδο 1ης καραντίνας, οι συνθήκες σε αυτό το 2ο lockdown, φαίνεται ότι έχουν διαφοροποιηθεί προς το δυσμενέστερο. «Κατά τη 1η περίοδο του lockdown, όσοι συνάδελφοι είχαν τη δυνατότητα, δούλεψαν με delivery και take away. Σήμερα δυστυχώς ο κόσμος βαδίζει σε μια ακόμη μεγαλύτερη αβεβαιότητα γι αυτό και οι υπηρεσίες που παρέμειναν στην διανομή, έχουν σημαντική κάμψη. Εφόσον δεν υπάρξει ένα σωστό σχέδιο για την επόμενη μέρα στην οικονομία, πολλοί συνάδελφοι θα αποσυρθούν, ίσως και μέσα στο χειμώνα» εκτιμά, επισημαίνοντας ότι η αλυσίδα της κρίσης διευρύνεται τόσο με τους επαγγελματίες και παραγωγούς που εργάζονται στις λαϊκές αγορές. ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ… Σύμφωνα με τον κ.Βαρδάκη, οι επαγγελματίες πρέπει να μείνουν ενωμένοι και σε συνεχή επαφή και συνεργασία με τις αρχές, ιδιαίτερα τη Δημοτική Αρχή. «Πρώτα απ όλα, για εμάς όλους που θέλουμε την Πολιτεία δίπλα μας, θα πρέπει εξ αρχής να γνωρίζουμε ότι είναι υποχρέωσή μας να συμβάλουμε για να βγούμε όλοι μαζί στο ξέφωτο. Δεν γίνεται ο επαγγελματίας να πληρώνει Εφορία και Δήμο όταν δεν εισπράττει όπως δεν γίνεται και η Δημοτική Αρχή με την Κυβέρνηση να μην υπολογίζουν στη δική μας υποχρέωση για βοήθεια. Αν η Πολιτεία και η Αυτοδιοίκηση, που όπως και εμείς, λειτουργούν με πολλές αδυναμίες και προβλήματα μέσα στην πανδημία, δεν σταθούν όρθιες, δεν θα μπορούμε στο τέλος να λογίζουμε στη στήριξή τους» επισημαίνει ο πρώην αντιδήμαρχος, ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος και πρώην μέλος του συνδυασμού της Βασιλικής Ψυχράμη.

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Δημοπρατείται η γραμμή Αίγιο-Ρίο

Δημοσιεύθηκε

στις

Ακόμα δύο διαγωνισμοί πρόκειται να βγουν από την ΕΡΓΟΣΕ το επόμενο δίμηνο, στα πλαίσια της προώθησης των σιδηροδρομικών μεταφορών. Πρόκειται για το έργο της Β΄ φάσης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας αλλά και το έργο της ολοκλήρωσης της νέας διπλής γραμμής Αίγιο-Ρίο.

Το μήμα Αίγιο-Ρίο, πρόκειται για το σημαντικότερο έργο της τρέχουσας περιόδου. Αφορά την ολοκλήρωση της νέας διπλής γραμμής από το Αίγιο μέχρι το Ρίο. Η μεγάλη εργολαβία που έχει κόστος άνω των 120 εκατ. ευρώ, είναι σε τελικό στάδιο ωρίμανσης και τις επόμενες ημέρες η ΕΡΓΟΣΕ θα στείλει τα τεύχη δημοπράτησης στην Διαχειριστική Αρχή προς έγκριση. Αν δεν υπάρξουν σημαντικές παρατηρήσεις, τότε το έργο θα μπορέσει να προκηρυχθεί τον Μάρτιο.
Στο τμήμα Αίγιο-Ρίο, σήμερα εκτελούνται παράλληλα δύο εργολαβίες με αντικείμενο την δημιουργία υποδομής. Σε αυτή την εργολαβία θα συμπεριλαμβάνονται: η επιδομή (γραμμές), σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση, ETCS και οι νέοι σταθμοί και στάσεις Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Αγ. Βασίλειος, Ρίο και Μποζαϊτικα.
Τα έργα αναμένεται να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κατασκευαστικού κλάδου που βλέπουν νέα σιδηροδρομικά έργα μετά από αρκετό καιρό. Αυτά τα δύο νέα έργα έρχονται να προστεθούν σε άλλα δύο έργα της ΕΡΓΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, τις επόμενες ημέρες αναμένεται το πράσινο φως από τη Διαχειριστική Αρχή του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ του ΕΣΠΑ για το έργο της Β`φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας. Στη συνέχεια το Δ.Σ. θα πάρει απόφαση για τη δημοπράτηση του έργου και θα προκηρυχθεί.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, μέσα στον Ιανουάριο το έργο θα έχει βγει στον άερα με τη δημοπράτηση να τοποθετείται τον ερχόμενο Μάρτιο. Το έργο αφορά τον εκσυγχρονισμό ακόμα τριών αποβαθρών με την παράλληλη τοποθέτηση γραμμών ηλεκτροκίνησης, νέα επιδομή και σύγχρονες λειτουργίες (ανελκυστήρες, κυλιόμενες κλίμακες κ.α.).
Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και η περίφημη υπόγεια σύνδεση του Κεντρικού Σταθμού με τον παρακείμενο σταθμό Μετρό “Σταθμός Λαρίσης” αλλά και Η/Μ εγκαταστάσεις εντός του σταθμού. Το κόστος του έργου αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Κακοποίηση και δολοφονία ζώων-Όλοι το νου μας!

Δημοσιεύθηκε

στις

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Προχωρούν σημαντικά έργα από τον ΟΣΕ-Ο ποδηλατόδρομος από Αίγιο – Διακοπτό & η προέκταση του προαστιακού προς Κάτω Αχαΐα

Δημοσιεύθηκε

στις

Απόδωσε καρπούς η προσπάθεια που γίνεται από τη Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος για αξιοποίησης της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής που ενώνει το Διακοπτό με το Αίγιο (ή το Αίγιο με το Διακοπτό) και την μετατροπή της σε έναν σύγχρονο ποδηλατόδρομο.

Στη προχθεσινή συνάντηση που είχε ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτομίας Φωκίωνας Ζαΐμης με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Θανάση Κοτταρά στην Αθήνα οριστικοποιήθηκε το «πράσινο» φως.
«Τα νέα είναι ευχάριστα. Στη συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ και κατόπιν σχετικής αιτήσεως μας προ μηνών λάβαμε θετική οριστική απάντηση για την αλλαγή της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Αιγιο-Διακοφτο σε καθεστώς κατηργημένου δικτύου ώστε να προχωρήσει το σχέδιο της ΠΔΕ για ένα μεγάλο πρωτοποριακό ποδηλατόδρομο περ. 13 χλμ. Μια μεγάλη μας παρέμβαση που ξεκίνησε ως όραμα βιώσιμης κινητικότητας αλλά και αναψυχής προχώρα σταθερά στην υλοποίηση για το συμφέρον των κατοίκων της περιοχής», τόνισε ο κ. Ζαΐμης.
Ταυτόχρονα, ο κ. Ζαΐμης ζήτησε και έλαβε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωση των έργων υποδομής στη σιδηροδρομική γραμμή Καμίνια – Κάτω Αχαΐα που τόσο ανάγκη έχουν οι δημότες αναφέροντας τα εξής:
«Τα νέα είναι καλά και για την επέκταση του προαστιακού μέχρι την κάτω Αχαΐα. Τα έργα υποδομής θα έχουν γίνει εντός του μήνα στην γραμμή Καμίνια-Κάτω Αχαΐα ώστε αμέσως μετά να δύναται να αυξηθεί η ταχύτητα του τρένου και η διαδρομή Ρίο- Κάτω Αχαΐα και να διαρκεί έως 27 λεπτά»,.
Στη συνάντηση παρέστη και το μέλος του Δ.Σ του ΟΣΕ Μάκης Κατσιγιάννης καθώς ο συνεργάτης του αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτομίας Δημήτρης Μπαρμπούνης.

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα