Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αχαΐα: Αναβλήθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα των μοναχών για τους πυλώνες και ο ΑΔΜΗΕ υπέβαλε αίτηση ανάκλησης

Δημοσιεύθηκε

στις

Αίτηση ανάκλησης της προσωρινής διαταγής με την οποία διεκόπησαν οι εργασίες εγκατάστασης των πυλώνων της γραμμής Μεγαλόπολης – Πάτρας υπέβαλε χθες ο ΑΔΜΗΕ στο Πρωτοδικείο Καλαβρύτων.

Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 110 εκατ. ευρώ, κρίσιμου για την ευστάθεια του Συστήματος και της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας το οποίο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 98%. Όμως οι δύο τελευταίοι πυλώνες που απομένουν να τοποθετηθούν συναντούν την αντίδραση της Ιεράς Μονής Αγίων Θεοδώρων στα Καλάβρυτα.

Στις 27 Νοεμβρίου οι μοναχές της Ιεράς Μονής κατέθεσαν αίτηση ασφαλιστικών μέτρων και το Πρωτοδικείο Καλαβρύτων εξέδωσε προσωρινή διαταγή με την οποία οι εργασίες ανεστάλησαν μέχρι να συζητηθούν τα ασφαλιστικά μέτρα τα οποία είχαν προσδιοριστεί για χθες. Όμως η συζήτηση δεν θα γίνει λόγω της πανδημίας και η προσωρινή διαταγή αναστολής εργασιών επεκτείνεται αυτόματα. Με την αίτησή του ο ΑΔΜΗΕ ζητά να συνεχιστούν οι εργασίες έως ότου γίνει η συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων.
Η ολοκλήρωση του Δυτικού Διαδρόμου της Πελοποννήσου θα επιτρέψει την αναβάθμιση του δικτύου μεταφοράς της Περιφέρειας στα 400 κιλοβόλτ (σήμερα σε αντίθεση με την υπόλοιπη χώρα λειτουργεί στα 150 κιλοβόλτ) και κατ επέκταση στη βελτίωση της ευστάθειας. Επίσης θα επιτρέψει να απορροφηθεί περαιτέρω ισχύς από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θα αρθεί ο κορεσμός του δικτύου στην Πελοπόννησο η οποία έχει ευρύτερες επιπτώσεις στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
Την ίδια ώρα η εμπλοκή του έργου έχει αντίκτυπο και σε επίπεδο επενδύσεων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην Πελοπόννησο και όχι μόνο.
Πιο συγκεκριμένα, η Πελοπόννησος παραμένει «κορεσμένη» για επενδύσεις πράσινης ενέργειας και τα έργα ΑΠΕ που έχουν ήδη πάρει προσφορές σύνδεσης με τον όρο ηλέκτρισης της γραμμής αυτής δεν θα μπορούν να συνδεθούν και να λειτουργήσουν.
Για το διάστημα που παραμένει «παγωμένο» το έργο (από τον Σεπτέμβριο 2019) ο Διαχειριστής δεν λαμβάνει έσοδα, καθώς για να γίνει αυτό θα πρέπει η νέα γραμμή να τεθεί σε λειτουργία. Για τον ίδιο λόγο, το Δημόσιο πλήττεται διπλά, αφού δεν εισπράττει ούτε φορολογικά έσοδα για την ίδια επένδυση και αυτές που το συνοδεύουν.
Όπως φαίνεται, το πρόβλημα δεν είναι του ΑΔΜΗΕ, αλλά ολόκληρης της χώρας. Γιατί μεγάλα έργα υποδομών, με σημαντικά οφέλη για την κοινωνία και το περιβάλλον, κινδυνεύουν να σταματήσουν ανά πάσα στιγμή. Ακόμη και όταν έχουν ολοκληρώσει όλα τα στάδια της αδειοδότησής τους, συμπεριλαμβανομένης της ΑΕΠΟ που αποτελεί τη βασική άδεια για μεγάλα έργα υποδομής στη χώρα. Τέτοιου είδους φαινόμενα έχουν ολέθριες οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές συνέπειες συνολικά.

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΠΑΤΡΑ: Θλίψη για τον θάνατο του Γιώργου Αραβαντινού

Δημοσιεύθηκε

στις

  1. Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 53 ετών ο Γιώργος Αραβαντινός. Γνωστός στην πατραϊκή κοινωνία και ιδιαίτερα στο χώρο της εστίασης καθώς είχε εργαστεί κατά το παρελθόν σε πολύ γνωστά νυχτερινά καταστήματα της πόλης. Υπήρξε σε νεαρή ηλικία πυγμάχος της αγαπημένης του Παναχαϊκής, της οποίας ήταν και ένθερμος οπαδός. Χαμογελαστός και ιδιαίτερα αγαπητός, η  είδηση του θανάτου του  “πάγωσε” όλους όσοι τον γνώριζαν.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακλυστεί από μηνύματα φίλων του, που τον αποχαιρετούν.

 

Γ.Γ

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Σκαγιοπούλειο: Διαμαρτυρία για τους κάδους

Δημοσιεύθηκε

στις

Την ανάγκη να δοθεί έμφαση στην καθαριότητα αλλά και την απολύμανση των κάδων απορριμμάτων ζητούν οι κάτοικοι στην περιοχή του Σκαγιοπουλείου.

 

Συγκεκριμένα, αναγνώστρια της «Γ» δηλώνει πως στη συμβολή των οδών Μεσολογγίου και Σμύρνης υπάρχουν δύο κάδοι απορριμμάτων, από τους οποίους αναδύεται έντονη δυσοσμία με αποτέλεσμα να μην τολμούν να ανοίξουν τα παράθυρα. Μάλιστα, αναφέρουν πως συχνά πυκνά οι κάδοι ξεχειλίζουν από σκουπίδια διαφόρων ειδών, μέχρι και τηλεοράσεις (!) που εναποθέτουν ορισμένοι ασυνείδητοι. Ζητά την παρέμβαση του Δήμου Πατρέων για να υπάρξει πρόγραμμα απολύμανσης και καλύτερης διαχείρισης των απορριμμάτων.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

«Προχωρούν» τα πεζοδρόμια

Δημοσιεύθηκε

στις

Με γρήγορους ρυθμούς προχωράει και η ανακατασκευή των πεζοδρομίων στο «νέο δρόμο», στην είσοδο της Πάτρας.

 

Βέβαια, για ακόμα μία φορά λόγω των έργων έχει περιοριστεί το πλάτος του δρόμου σχεδόν στο μισό, με αποτέλεσμα κατά τις ώρες αιχμής να υπάρχουν ουρές. Πάντως, η είσοδος της πόλης, σταδιακά αποκτάει «νέα» και πιο περιποιημένη μορφή. Βέβαια, όπως πολλές φορές έχουμε σημειώσει, δεν έχει σημασία μόνο η (ανα)κατασκευή αλλά και η συντήρηση…

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα