Πέμπτη 22 Απριλίου 2021
Connect with us

Πολιτισμός

Πρέσβειρα του ελληνικού πολιτισμού

Η διεθνούς φήμης καλλιτεχνική διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Καμεράτας στο Βερολίνο, Μαρία Μακράκη μίλησε στον Αχιλλέα Παπαδιονυσίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Η διεθνούς φήμης και πολυβραβευμένη διευθύντρια ορχήστρας κα Μαρία Μακράκη  που διαπρέπει  στην  Γερμανία παρεχώρησε στον Αχιλλέα Παπαδιονυσίου μία άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη.

Η Μαρία Μακράκη, πρέσβειρα του ελληνικού πολιτισμού στην Ευρώπη, από το 2007 είναι  η καλλιτεχνική διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Καμεράτας στο Βερολίνο, ενώ το  καλλιτεχνικό της έργο επικεντρώνεται στη δημιουργία και εφαρμογή πρωτοποριακών διασυνοριακών προγραμμάτων που αναδεικνύουν τις ιδιαιτερότητες της σύγχρονης ευρωπαϊκής μουσικής.

 

ΕΡ. Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την μουσική;

 

ΑΠ.: Η αγάπη μου για τη μουσική συνδέεται με τις πρώτες μου αναμνήσεις αφού διαπίστωσα πολύ νωρίς μια φυσική έλξη που ήταν καθοριστική. Με τον πατέρα μου ακούγαμε καθημερινά κλασική μουσική, ο οποίος μου καλλιέργησε το ενδιαφέρον και το ζήλο μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο πνευματικών αναζητήσεων. Ξεκίνησα τις μουσικές μου σπουδές στο πιάνο σε ηλικία τεσσάρων ετών, όπου και είχα τα πρώτα οικογενειακά ερεθίσματα. Συνειδητοποίησα άμεσα τη μεγάλη εσωτερική ικανοποίηση να επικοινωνώ και να εκφράζω τη μουσική μου αντίληψη μέσα από την κλασική μουσική, ενώ το συναίσθημα της αρμονίας, της πληρότητας και της ενότητας ήταν αφοπλιστικό. Η αδιαμφισβήτητη εγκεφαλική πρόκληση σε συνδυασμό με τη δημιουργική διαδικασία μεταμόρφωσης του ήχου σε πολυποίκιλα αυθεντικά συναισθήματα αποτέλεσαν για μένα πόλο έλξης ζωής.

Μετά το δίπλωμά μου στο πιάνο και στα ανώτερα θεωρητικά η σύνδεση της επιστήμης με την τέχνη αποτέλεσαν ένα κεντρικό άξονα για την περαιτέρω εξέλιξή μου, με αποτέλεσμα την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο Φυσικό τμήμα του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το πάθος μου όμως για τη μουσική με ώθησε να συνεχίσω τις σπουδές μου στη διεύθυνση ορχήστρας στο Πανεπιστήμιο Kαλών Tεχνών του Βερολίνου με ειδικό καθηγητή τον Hanns Martin Rabenstein και μεταπτυχιακές σπουδές στα Πανεπιστήμια Hanns Eisler του Βερολίνου και της Ζυρίχης με καθηγητές τους Hans Dieter Baum και Johannes Schlaefli.Ανάμεσα στους δασκάλους μου συγκαταλέγονται καιοι διακεκριμένοι μαέστροι GeorgeA. Albrecht, Andrey Boreyko, Carlo M. Giulini, Lorin Maazel, Kurt Masur, Sir Roger Norrington, Jorma Panula.

 

ΕΡ.: Ποιές Ορχήστρες έχετε διευθύνει;

 

ΑΠ.: Έχω συμπράξει με Ευρωπαϊκές ορχήστρες στην Αγγλία, Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ιταλία, Ουκρανία, Πολωνία, Ρουμανία, Τσεχία, στην Τουρκία και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, όπως μεταξύ άλλων με τις Ραδιοφωνίες της Κολωνίας, Μονάχου, Στουτγάρδης, Φρανκφούρτης, Βουκουρεστίου, Αθηνών με τις οποίες ολοκληρώσα και ηχογραφήσεις, με τις Φιλαρμονικές ορχήστρες Baden-Badener, Janacek, Jenaer, Kharkov, Krakow, New Brandenburg, Rheinische, Robert-Schumann, τις Συμφωνικές ορχήστρες Βερολίνου, Bergische, Bochum, Boston, Nuremberg, Tschaikovsky, West Bohemian, τις Kρατικές ορχήστρες και θέατρα Bremen, Bremerhaven, Chemnitz, Constanta, Giessen, Halle, Heidelberg, Kassel, Leipzig, Muenster, Pforzheim, Rostock.

 

ΕΡ.: Οι κυριότεροι σταθμοί στην πορεία σας ποιοι είναι;

 

ΑΠ.: Είχα την ιδιαίτερη τύχη μέσω ενός κρατικού θεσμού προώθησης διευθυντών ορχήστρας να συγκαταλέγομαι μετά από βράβευση στην καλλιτεχνική λίστα των «Μαέστρων του Αύριο-Maestros von Morgen» του Γερμανικού Συμβουλίου Μουσικής Deutscher Musikrat-Dirigentenforum, όπου μπόρεσα να συμπράξω με επίλεκτες ορχήστρες και να αποκτήσω ξεχωριστή εμπειρία. Στον διεθνή διαγωνισμό διεύθυνσης ορχήστρας στην Τσεχία μου απονεμήθηκε το πρώτο βραβείο και μπόρεσα να συνεργαστώ με ορχήστρες διεθνούς εμβέλειας, όπως επίσης και το πρώτο Βραβείο στο διαγωνισμό στο Solingen της Γερμανίας, όπου και ανέλαβα τη θέση της διευθύντριας ορχήστρας της ακαδημίας της Bergische Symphony Orchestra. Στο διαγωνισμό διεύθυνσης ορχήστρας στο Bad Homburg μπόρεσα να αποσπάσω το δεύτερο βραβείο και να συμπράξω με επίλεκτες ορχήστρες της Γερμανίας και Πολωνίας.

 

ΕΡ.: Ποιο είναι το έργο της Ευρωπαϊκής Καμεράτας που διευθύνεται από το 2017;

 

ΑΠ.: Μετά την κρατική θέση μου ως μαέστρος στην Όπερα του Chemnitz της Γερμανίας με τη Φιλαρμονική ορχήστρα Ρόμπερτ Σούμαν, ανέλαβα την καλλιτεχνική διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Καμεράτας με έδρα το Βερολίνο. Μέσα από την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Καμεράτας, της ορχήστρας της Ευρώπης, θέλησα να συμβάλλω ενεργά στην καλλιέργεια διαπολιτισμικού διαλόγου σε συνάφεια με τα θεμελιώδη ζητήματα της Ατζέντας της ΕΕ για τον πολιτισμό, ώστε να βιώσουμε ουσιαστικότερα την Ευρώπη ως το κοινό μας σπίτι. Η Ευρωπαϊκή Καμεράτα με τα τρία ευέλικτα μουσικά σχήματά της στο Βερολίνο, στο Ίνσμπρουκ και στην Αθήνα δημιουργεί ένα μεγαλύτερο τόξο στο γεωγραφικό χάρτη, από το βορρά μέχρι το νότο της Ευρώπης κτίζοντας γέφυρες για μια καλύτερη πολιτισμική ανταλλαγή, διείσδυση και ευρωπαϊκή εμβάθυνση. Μέσα από καινοτόμα προγράμματα στόχος της Καμεράτας είναι να διεγείρει το ενδιαφέρον του ακροατή για τους πολιτιστικούς θησαυρούς της Ευρώπης σήμερα, ενώ συγχρόνως τιμά τα ιδανικά της αρμονίας και της ενότητας, που πάντοτε θα αποτελούν την ουσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

 

ΕΡ.: Θεωρείστε Πρέσβειρα του ελληνικού πολιτισμού στην Ευρώπη


ΑΠ.:
Το 2019 είχα την ιδιαίτερη τιμή να βραβευθώ με το βραβείο «Eξάλειπτρον» για τη συμβολή μου στην ανάδειξη του Ελληνικού πολιτισμού στον τομέα της μουσικής. Επιδιώκω μέσα από τα προγράμματά μας να αναδεικνύω τον Ελληνικό πλούτο και το ανεξίτηλο αποτύπωμα που αυτός άφησε στη διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού χάρτη και των αξιών του. Είναι όμως μια συνεχή πάλη και διαρκή πρόκληση.

 

ΕΡ.: Που επικεντρώνεται το καλλιτεχνικό σας έργο;

 

ΑΠ.: Ως καλλιτεχνική διευθύντρια και μαέστρος της Ευρωπαϊκής Καμεράτας επικεντρώνομαι στη δημιουργία και εφαρμογή πρωτοποριακών διασυνοριακών προγραμμάτων που αναδεικνύουν τις ιδιαιτερότητες της σύγχρονης Ευρωπαϊκής μουσικής. Το ενδιαφέρον μου εστιάζεται κυρίως στην επεξεργασία και ανάπτυξη επίκαιρων ευρωπαϊκών θεμάτων όπου οι τέχνες να συνδυάζονται με τη μουσική σε μια ευρύτερη οπτική συνθέτοντας καινοτόµα προγράµµατα μέσα σε πειραματικούς χώρους. Με τη διαμόρφωση ξεχωριστών συναυλιακών κύκλων στόχος μας είναι να σκιαγραφήσουμε, να τιμήσουμε αλλά και να μεταφέρουμε με όλες τις αισθήσεις στον ακροατή την «Ενότητα μέσα από τη Διαφορετικότητα». Ένας επιπλέον στόχος είναι να ενθαρρύνουμε ενεργά το διάλογο μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών για μια καλύτερη κατανόηση και προσέγγιση μέσα από τη διεθνή γλώσσα της μουσικής.

 

ΕΡ.: Πόσο συνηθισμένο είναι μια γυναίκα να διευθύνει Ορχήστρα;

 

ΑΠ.: Σίγουρα η εικόνα μιας γυναίκας μαέστρου στο πόντιουμ δεν είναι οικεία αλλά όταν υπάρχει μεράκι, αγάπη για το αντικείμενο, εργατικότητα και προσήλωση στο στόχο, καλλιεργώντας συνάμα ανθεκτικότητα, επιμονή και υπομονή, διαμορφώνει κανείς τις καταστάσεις με τέτοιο τρόπο ώστε με συνέχεια και διεισδυτικότητα να πραγματοποιεί τα όνειρά του.

 

ΕΡ.: Τι είναι αυτό που αγαπάτε περισσότερο στο επάγγελμά σας;

 

ΑΠ.: Την άμεση και διεισδυτική επικοινωνία με το ορχηστρικό σύνολο ως ένα ζωντανό παλλόμενο οργανισμό και την όλη διαδικασία της μεταμόρφωσης του ήχου σε αυθεντικά συναισθήματα που φέρνουν συγκίνηση και ανάταση ψυχής. Το τελικό ηχητικό και παραστατικό αποτέλεσμα είναι μια επίπονη αλλά συνάμα συναρπαστική και δημιουργική διαδικασία που όταν επιτευχθεί μπορεί να προσφέρει μοναδικές μαγικές ενωτικές στιγμές.

 

ΕΡ.: Ποιες οι δυνατότητες μιας Διευθύντριας Ορχήστρας στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό;

 

ΑΠ.: Η Γερμανία ως χώρα με παράδοση στην κλασική μουσική με βοήθησε να ξεδιπλώσω τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες και μου έδωσε ευκαιρίες για να εξελιχθώ. Θεωρώ όμως ότι μέσα σε ένα παγκοσμιοποιημένο σύστημα δεν υπάρχουν μονόδρομοι και μπορεί κανείς να διαμορφώσει ικανές συνθήκες ώστε να αναπτυχθεί επαγγελματικά και στην Ελλάδα. Θα ήταν όμως σίγουρα χρήσιμο για έναν καλλιτέχνη να αποκτήσει εμπειρίες και να διευρύνει τους ορίζοντές του αναζητώντας δυνατότητες και στο εξωτερικό.

 

ΕΡ.: Πώς κρίνετε την σχέση των Ελλήνων με την κλασική μουσική;

 

ΑΠ.: Όλα ανάγονται στην εκπαίδευση. Στην Ελλάδα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια θετικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση εφόσον υπάρχουν σήμερα μουσικά πανεπιστήμια, σχολές, συναυλιακοί χώροι και άμεση πρόσβαση στη γνώση. Μια εύνομη πολιτεία πρέπει να συμβάλλει με κεντρικό σχεδιασμό στην ενίσχυση των δομών που προάγουν τον πολιτισμό, την ελευθερία έκφρασης, το σεβασμό και το ανοιχτό βλέμμα στη διαφορετικότητα.

 

Ερ.: Η Μουσική σαν μέσον διαπαιδαγώγησης;

 

ΑΠ.: Η μουσική παιδεία είναι επιτακτική ανάγκη για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας. Σε προηγμένες κοινωνίες διαχρονικά όπως και στην αρχαιότητα αποτελούσε μέρος μιας συνολικής εκπαίδευσης με απώτερο στόχο την αναβάθμιση του μέσου επιπέδου διαβίωσης και την καλλιέργεια χαρακτήρων σύμφωνα με αξιακά πρότυπα.

 

 

ΕΡ.: Ποιά τα μελλοντικά σας σχέδια;

 

ΑΠ.: Στο πλαίσιο του ετήσιου προγράµµατος 2020 με θέμα την «Οδύσσεια» η Ευρωπαϊκή Καµεράτα μεταφέρει τον κύκλο συναυλιών της για το 2021 δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να ανακαλύψει και να βιώσει τη µουσική, την τέχνη και τον πολιτισµό µε έναν πολυδιάστατο τρόπο. Το μελλοντικό ενδιαφέρον μου εστιάζεται κυρίως στην εμψύχωση, στη βιωσιμότητα και στην κινητικότητα των Ευρωπαϊκών πολιτιστικών παραγόντων καθώς και στη διασυνοριακή διάδοση καλλιτεχνικών έργων σε πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις. Σχεδιάζω επίσης περαιτέρω συμπράξεις με διεθνή μουσικά σύνολα ενώ παράλληλα ηγούμαι του Ευρωπαϊκού Φεστιβάλ Πολιτισμού και του Φεστιβάλ Σύγχρονης Μουσικής Regain, με στόχο την παρουσίαση ταλαντούχων καλλιτεχνών στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό προσκήνιο. Επιπλέον συμμετέχω στην Αναργύρειο και Κοργιαλένειο νεοσύστατη Μουσική Ακαδημία Σπετσών και δίνω διαλέξεις με θέμα την «ηγεσία».

Περισσότερα
Advertisement

Πολιτισμός

Η τέχνη είναι ανάγκη-Κατά της κατάργησης των μαθημάτων στο Λύκειο και η ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Πατρέων Καρναβάλι Πάτρας τίθεται ολόθερμα στο πλευρό του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας και της Ένωσης Εικαστικών Τεχνών Πάτρας στηρίζοντας τα δίκαια αιτήματά τους αλλά και τα αιτήματα κάθε υγιώς σκεπτόμενου ανθρώπου που αντιδρά στην κατάργηση των εικαστικών και των άλλων μαθημάτων όπως η μουσική και η κοινωνιολογία στο Λύκειο, καθώς και στην υποβάθμιση της δημόσιας Παιδείας προς όφελος των ιδιωτικών δομών και της δημιουργίας πρότυπων και πειραματικών σχολείων που αποσκοπούν σε μόρφωση για λίγους και οδηγούν στον αχαλίνωτο ανταγωνισμό των εκπαιδευτικών και των μαθητών.

Όπως επισημαίνει με παρέμβασή της η πρόεδρος της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας Ήρα Κουρή:
«Είναι αυτονόητο ότι η διδασκαλία και η ενασχόληση με τις Τέχνες είναι ουσιαστικό και θεμελιώδες συστατικό για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και συγκροτημένης προσωπικότητας που οφείλουμε να ενισχύσουμε για τα παιδιά μας στο πλαίσιο μιας έμπρακτης Γενικής Παιδείας. Μιας παιδείας που όλοι οι μαθητές θα είναι ίσοι και θα έχουν την ευκαιρία για δωρεάν και πολύμορφη μόρφωση και εκπαίδευση μέσα στο σχολείο τους. Τα μαθήματα της τέχνης δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη αφού η αισθητική αγωγή και η καλλιτεχνική παιδεία συμβάλλουν καταλυτικά στην ενίσχυση της αντίληψης, τη βελτίωση της επικοινωνίας και συνεργασίας, στο να γίνουν δηλαδή τα παιδιά μας καλύτεροι άνθρωποι και όχι ψυχροί αριθμοί στα γρανάζια μιας αέναης, αδίστακτης και ανταγωνιστικής παραγωγικής διαδικασίας στις απαιτήσεις της αγοράς.
Τον ρόλο των μαθημάτων τέχνης και τη συνεισφορά τους σε μια ανθρώπινη συμπεριφορά την αντιληφθήκαμε πολλές φορές στο Πατρινό Καρναβάλι και την εισπράξαμε στο μέγιστο σε ένα ευρύτατο φάσμα εκδηλώσεων, από το Καρναβάλι των Μικρών μέχρι καλλιτεχνικούς, καρναβαλικούς διαγωνισμούς και θεατρικές παραστάσεις. Η καλλιτεχνική προδιάθεση των μαθητών έχοντας αφετηρία από την επαφή τους με τις τέχνες στα σχολειά τους, εκδηλώθηκε ποικιλοτρόπως και είχε γόνιμους καρπούς και στο Καρναβάλι. Με τις δυο μου ιδιότητες, ως εκπαιδευτικού για πολλά χρόνια στο Λύκειο και ως προέδρου της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας, ενός δημοτικού οργανισμού με σαφή καλλιτεχνικό προσανατολισμό, θεωρώ ότι οφείλουμε όλοι να ενώσουμε τις φωνές μας και να υψώσουμε ένα συμπαγές τείχος στις μεθοδεύσεις και τα ψηφίσματα νόμων της Κυβέρνησης που απαξιώνουν τα αναφαίρετα δικαιώματα των παιδιών μας. Ενόψει της εκδίκασης αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας που θα γίνει στις 13 Μαΐου, οφείλουμε να αρθρώσουμε ξεκάθαρη τη στάση μας και να αντιταχτούμε στα κυβερνητικά σχέδια που υλοποιούνται μέσω πανδημίας».

 

Περισσότερα

Πολιτισμός

Στα… μονοπάτια του ‘21-Έργα τέχνης σημαντικών ζωγράφων με θέμα την Επανάσταση αναρτήθηκαν στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Με την ανάρτηση στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου ψηφιακά ανατυπωμένων έργων τέχνης σημαντικών Ελλήνων και φιλελλήνων ζωγράφων με θέμα την επανάσταση του ‘21, συνεχίστηκαν το πρωί της Δευτέρας 19 Απριλίου, οι δράσεις που έχουν προγραμματίσει και υλοποιούν ο Δήμος Πατρέων και ο Πολιτιστικός Οργανισμός, για την συμπλήρωση των 200 χρόνων.

Η ανάπτυξη των έργων στον πεζόδρομο, αποτελεί μέρος της ενιαίας εικαστικής διαδρομής που έχει σχεδιαστεί με στόχο τη διάχυση της τέχνης στην πόλη και την ανάδειξη της εικαστικής μας κληρονομιάς.
Η εικαστική διαδρομή που διαμορφώνεται θα αποτυπωθεί σε ειδική έκδοση αλλά και σε ψηφιακή μορφή και θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε dvd.
Την επιμέλεια είχαν η ιστορικός τέχνης Ξένια Γιαννούλη και ο εικαστικός Πέτρος Λαμπρινάκος.

 

 

Περισσότερα

Πολιτισμός

«1821- Η επιθεώρηση»-«Κλείδωσαν» οι συνεργάτες της νέας μεγάλης παραγωγής που ετοιμάζουν Δελοιβοριάς και Καραντζάς

Δημοσιεύθηκε

στις

Ένας κι ένας είναι οι συνεργάτες της νέας μεγάλης παραγωγής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά «1821 – η επιθεώρηση» (τίτλος υπό διερεύνηση). Λένα Κιτσοπούλου, Γιάννης Αστερής, Γλυκερία Μπασδέκη, Κώστας Μανιάτης, Κώστας Κωστάκος, Κέλλυ Παπαδοπούλου και Φοίβος Δεληβοριάς μια δυνατή συγγραφική ομάδα και οι Eλένη Κοκκίδου, Νίκος Καραθάνος, Γιώργος Γάλλος, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Γιάννης Νιάρρος, Μιχάλης Οικονόμου, Γιάννης Κουκουράκης, Γιάννης Κλίνης, Βάσω Καβαλιεράτου, Πάνος Παπαδόπουλος, Ηλίας Μουλάς, Ιωάννα Πιατά, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, μια εξίσου δυνατή ερμηνευτική ομάδα με guests τους Λυδία Φωτοπούλου, Μαρία Καβογιάννη, Μάρθα Φριντζήλα, Χρήστος Λούλης θα αξιοποιήσουν στα κείμενα την υποκριτική τους στόφα για να κάνουν το κοινό να γελάσει, να στοχαστεί και να ταξιδέψει με τη δημιουργική ιδέα που συνέλαβαν ο Φοίβος Δελοιβοριάς και ο Δημήτρης Καραντζάς.

Μετά από τόσο μεγάλο διάστημα σιωπής θέλουμε το θέατρο ν’ ανεβάσει ένταση και να φέρει νέες, ωραίες, πρωτότυπες και γενναίες ιδέες. Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά από την αρχή της καραντίνας δημιούργησε ένα κόσμο ελπίδας και ανοιχτόκαρδης συνεργασίας μέσα από δράσεις του και μια από αυτές ήταν η «Μετακίνηση 7» στο πλαίσιο της οποίας είδαμε το βιντεάκι-προάγγελος της επιθεώρησης που ετοιμάζουν δυο ορμητικοί καλλιτέχνες, ο τραγουδοποιός Φοίβος Δελοιβοριάς και ο σκηνοθέτης Δημήτρης Καραντζάς. Η παράσταση τους αναπροσαρμόζει την επιθεώρηση στα δεδομένα της εποχής μας, δεν γνωρίζουμε ποιος/ ποιοι ακριβώς θα δεχθούν τις επιθεωρησιακές βολές τους, όμως γεγονός είναι πως η παράσταση δημιουργήθηκε με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821. Οι δυο καλλιτέχνες όπως μας αποκάλυψαν δεν φιλοδοξούν να ξανατραγουδήσουν το «”χαίρε, ω χαίρε”, χωρίς να εμποδίζονται από τα “περασμένα μεγαλεία” και το “διηγώντας τα να κλαις”» θέλουν όμως να θέσουν ερωτήματα όπως το τι συνιστά αυτό που λέμε εθνική ταυτότητα, πώς και γιατί «χρησιμοποιούμε» την Ιστορία κι αν είναι εφικτή μια επανάσταση εν έτει 2021. Κοιτάζοντας το παρελθόν η επιθεώρηση, αυτό το βαθύτατα λαϊκό θεατρικό είδος σε κρίσιμες ιστορικοπολιτικές περιόδους «μιλά» μοναδικά τις αλήθειες, τους καημούς και τους πόθους του λαού και διδάσκει πολλά στη σύγχρονη ελληνική δραματουργία. Περιμένουμε λοιπόν την new age επιθεώρηση του Φοίβου Δελοιβοριά και του Δημήτρη Καραντζά, που σηματοδοτεί την αρχή μιας συνεργασίας: το Βεάκειο αμφιθέατρο θα είναι από φέτος η σταθερή καλοκαιρινή σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα