Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022
Connect with us

Ελλάδα

Ταυτοποιήθηκαν οκτώ άτομα για τη διαπόμπευση του πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Εξιχνιάστηκε η υπόθεση της επίθεσης σε βάρος του Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που είχε γίνει στις 29 Οκτωβρίου, και για την οποία ταυτοποιήθηκαν οκτώ άτομα.

Όπως αναφέρει η Αστυνομία σε ανακοίνωσή της, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης που διενεργήθηκε ταυτοποιήθηκαν για την εμπλοκή τους 8 άτομα, που κατηγορούνται για εγκληματική οργάνωση, αρπαγή από κοινού με βία και απειλή βίας, δια παρανόμου κατακρατήσεως με σκοπό ανοχής πράξης, για την οποία ο παθών δεν έχει υποχρέωση, παράνομη κατακράτηση και παράνομη βία από κοινού, διατάραξη λειτουργίας δημόσιας Υπηρεσίας από κοινού και φθορά ξένης ιδιοκτησίας πραγμάτων, χρησιμευόντων στο κοινό όφελος από κοινού.

Η προκαταρκτική εξέταση υποβλήθηκε στην Εισαγγελία και η υπόθεση παραπέμφθηκε σε κύρια ανάκριση.

Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ επικαλούμενο αστυνομική πηγή, οι κατηγορούμενοι είναι επτά άνδρες και μία γυναίκα, εκ των οποίων οι έξι φοιτητές. Και οι οκτώ ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο, ενώ κάποιοι από αυτούς, σύμφωνα με την αστυνομία, έχουν απασχολήσει και πάλι στο παρελθόν για καταλήψεις και επεισόδια.

Σε ό,τι αφορά την επικήρυξη, που είχε ανακοινώσει τότε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, όπως ανέφερε στέλεχος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη στο ΑΜΠΕ, δεν τίθεται θέμα, καθώς η εξιχνίαση της υπόθεσης επιτεύχθηκε από τη μεθοδική και στοχευμένη έρευνα της Κρατικής Ασφάλειας.

Auto

Τέσσερις μύθοι και τρεις αλήθειες για την οδήγηση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε

στις

Υπάρχουν κάποια στερεότυπα που μας ακολουθούν και πολλές φορές, ακόμη κι αν μάθουμε τι ακριβώς συμβαίνει, συνεχίζουμε στο αρχικό τέμπο. Η δύναμη της συνήθειας κερδίζει την πραγματικότητα. Πόσοι από εμάς δεν έχουμε βγάλει την ταχύτητα, αφήνοντας το αυτοκίνητό μας στην κατηφόρα να κινηθεί στη «νεκρά» για να γλιτώσουμε καύσιμα; Ίσως οι περισσότεροι. Μύθος ή πραγματικότητα; Τι ακριβώς συμβαίνει;

Ένας από τους πιο έμπειρους δημοσιογράφους στο χώρο του αυτοκινήτου, ο Νίκος Τσάδαρης, μάς εξηγεί πως μόνο σε μία περίπτωση υπάρχει λόγος να γίνεται η παραπάνω ενέργεια. «Αν μιλάμε για μία μεμονωμένη κατηφόρα, πλέον ταξιδεύουμε πιο οικονομικά έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο και αφήνοντας το πόδι από το γκάζι», λέει στο podcast του Newsbeast. «Αν όμως υπάρχουν διαδοχικές ανηφόρες – κατηφόρες, ανηφόρες – κατηφόρες, ενδεχομένως, βγάζοντας ταχύτητα σε μια κατηφόρα και αφήνοντας το αυτοκίνητο να ρολάρει, μπορεί με το ίδιο ρολάρισμα να ανέβει την ανηφόρα που ακολουθεί. Εκεί λοιπόν είναι στην οδηγική αίσθηση που έχει ο καθένας, σε σχέση με τον δρόμο που ταξιδεύει».

Υπεργενικευμένες πεποιθήσεις που μας συντροφεύουν στα ταξίδια και τους δρόμους μας ψάχνουν απαντήσεις. Είναι καλό να γεμίζουμε με καύσιμα το όχημά μας όταν αδειάσει ή να μην αφήσουμε να ανάψει το λαμπάκι; Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν «δυνατούς» προφυλακτήρες, όπως τα παλιά, για να πηγαίνουμε πιο συχνά στο συνεργείο; Χαλάει ο δίσκος όταν «παίζουμε» στην ανηφόρα με το συμπλέκτη και το γκάζι; Αντιολισθητικές αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες; Ποιος ευθύνεται όταν χτυπήσει ένας μοτοσικλετιστής που κινείται ανάμεσα σε δύο λωρίδες;

Ακούστε την ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Νίκο Τσάδαρη στο podcast του Newsbeast

Timeline
1:00 Αν στην κατηφόρα βγάλουμε ταχύτητα και το αυτοκίνητο κινείται μόνο του, κάνουμε οικονομία στη βενζίνη;

3:41 Είναι καλό να φουλάρουμε το ντεπόζιτο της βενζίνης όταν φτάνει στο όριο, ώστε να μην ανακατεύονται τα μείγματα ή δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο;

6:33 Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν προφυλακτήρες αντίστοιχης δυναμικής με τους παλαιότερους με σκοπό να πηγαίνουν, για μικροζημιές, πιο συχνά συνεργείο; Μύθος ή αλήθεια;

9:04 Σε ένα σηματοδότη σε ανηφόρα, τραβάμε αποκλειστικά χειρόφρενο ή μπορούμε να «παίξουμε» με συμπλέκτη και γκάζι; Χαλάει πιο σύντομα ο δίσκος;

11:01 Αν ένα αυτοκίνητο χτυπήσει μοτοσικλετιστή που κινείται ανάμεσα από δυο λωρίδες, ποιος ευθύνεται;

13:00 Τι συμβαίνει με τα όρια ταχύτητας.

18:03 Τι είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε όταν κινούμαστε στα χιόνια. Αντιολισθητικές αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες; Τι παρέχει περισσότερη ασφάλεια;

Περισσότερα

Ελλάδα

Σε στάση εργασίας προχωρούν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί στις 15 Δεκεμβρίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί όλης της χώρας αναμένεται να πραγματοποιήσουν στάση εργασίας, την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου.

Πιο συγκεκριμένα, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) προανήγγειλε την στάση εργασίας από τις 11:30 το πρωί μέχρι τη λήξη του ωραρίου, με τη δυνατότητα επιπλέον 3ωρης στάσης εργασίας από τους Συλλόγους για τη διευκόλυνση της συμμετοχής στις συγκεντρώσεις.

Παράλληλα, προγραμματίζεται συγκέντρωση των εκπαιδευτικών στις 12:00 στα Προπύλαια, μαζί με την ΟΛΜΕ (καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) και την ΟΙΕΛΕ (ιδιωτικού τομέα) και πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών.

«Συνεχίζουμε – δυναμώνουμε τον αγώνα για εργασία και μισθό με αξιοπρέπεια, υπερασπιζόμαστε τα εργασιακά μας δικαιώματα και το επιστημονικό μας έργο», αναφέρει η ΔΟΕ.

Στην σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας σημειώνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής οικονομικά και εργασιακά αιτήματα:

– Άμεση καταβολή δώρου Χριστουγέννων, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού, αυξήσεις στους μισθούς μας, απόδοση του ΜΚ (Μισθολογικό Κλιμάκιο) 2016 – 2017, αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ με προσαύξηση 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.

– Τερματισμό της εργασιακής ομηρίας. Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιορισμένων που συμπληρώνουν τη διετία, χωρίς επιπλέον προϋποθέσεις.

– Εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών και των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ολιγοθέσια Δημοτικά με αυτό των υπόλοιπων εκπαιδευτικών.

– Κατάργηση των νόμων 4692/20, 4823/21 και όλο το πλαίσιο που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

«Ο αυταρχισμός του υπουργείου Παιδείας δεν θα περάσει», επισημαίνει στην ανακοίνωσής της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος.

Περισσότερα

Ελλάδα

Κικίλιας: Πότε θα γίνει η νέα κλήρωση για το «Τουρισμός Για Όλους» – Οι δικαιούχοι των voucher

Δημοσιεύθηκε

στις

Σύσκεψη με φορείς του Τουρισμού της Πελοποννήσου πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο πλαίσιο της περιοδείας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Αρκαδία. Μετά τη συνάντηση ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε, μιλώντας σε δημοσιογράφους, τα μέχρι τώρα δεδομένα της τουριστικής σεζόν αναφορικά με την Πελοπόννησο, σύμφωνα με τα οποία παρουσιάζει αύξηση 7% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις, αύξηση 2% στις επισκέψεις και αύξηση 16% στη μέση διάρκεια παραμονής σε σχέση με το 2019-χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.

Παράλληλα, τόνισε πως κατά την διάρκεια της σύσκεψης εργασίας ανακοινώθηκαν νέα έργα υποδομών για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, σημειώνοντας στο ίδιο πλαίσιο πως «ενημερώσαμε για τη στήριξη της ενεργειακής αναβάθμισης των ορεινών ξενοδοχείων, εκεί που η Αρκαδία πρωταγωνιστεί, με ειδική μέριμνα στα μικρά ξενοδοχεία, μέσα από το πρόγραμμα «Εξοικονομώ»» , ένα πρόγραμμα το οποίο συνολικά ανέρχεται σε 100. εκ ευρώ.

«Τουρισμός Για Όλους» – Πότε θα γίνει η νέα κλήρωση

Τέλος, ο υπουργός τουρισμού υπογράμμισε ότι η στήριξη του χειμερινού/ορεινού τουρισμού είναι διαρκής καθώς τόσο ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού κάνει εκ νέου την καμπάνια «Greece does have a winter» όσο και το Υπουργείο Τουρισμού μέσα από το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» θα προχωρήσει σε νέα κλήρωση 125.000 αύλων ψηφιακών καρτών στα τέλη Ιανουαρίου.

Η νέα κλήρωση αναμένεται θα μοιράσει voucher αξίας 150 ευρώ. Οι νέες επιταγές που θα προκύψουν από την κλήρωση, θα δοθούν σε όσους είχαν κάνει το περασμένο καλοκαίρι αίτηση με τους κωδικούς τους Taxisnet στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://vouchers.gov.gr/ όπου θα αναρτηθούν οι νέοι πίνακες με τα αποτελέσματα της νέας κλήρωσης.

Τα χρήματα θα πιστωθούν άμεσα στους δικαιούχους με τη μορφή άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, την οποία οι δικαιούχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για διαμονή σε τουριστικά καταλύματα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» θα είναι σε ισχύ μέχρι τον Ιούνιο του 2023.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα