Πάτρα - Δ. Ελλάδα
Ταλαιπωρία τέλος-Νέο τηλεφωνικό κέντρο στον Άγιο Αλέξιο
Δημοσιεύθηκε
3 έτη πρνστις
Πριν από την εκπνοή του 2020 και μετά από προσωπική παρέμβαση του υποδιοικητή του ΕΦΚΑ κ. Παγώνη το νέο τηλεφωνικό κέντρο στο κτίριο του Αγίου Αλεξίου είναι πραγματικότητα.
Η βλάβη που προκλήθηκε στο τηλεφωνικό κέντρο τον περασμένο Σεπτέμβριο και ταλαιπώρησε επί τρεις μήνες ασφαλισμένους και υπαλλήλους, γεγονός άλλωστε που είχε αναδείξει η «Γ», προκάλεσε την άμεση παρέμβαση της Κεντρικής Διοίκησης.
Έτσι και έγινε! Πλέον το κτίριο του Αγίου Αλεξίου διαθέτει σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο με περισσότερες γραμμές (68 συνολικά), με αποτέλεσμα μαζί με την έλευση του 2021 να αποκαθίσταται η ομαλή λειτουργία του τοπικού υποκαταστήματος και να γίνεται καλύτερη η εξυπηρέτηση των πολιτών.
ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΑΙΧΜΗΡΑ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ
Σχετικά θέματα
ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Οι πληρωμές έως τις 31 Μαρτίου
ΕΦΚΑ: Ξεκινούν οι πληρωμές των συντάξεων Απριλίου – Ποιοι πάνε ταμείο αυτή τη βδομάδα
e-ΕΦΚΑ: Νέα προειδοποίηση για προσπάθεια εξαπάτησης ασφαλισμένων
Παράταση ασφαλιστικής ικανότητας στον ΕΦΚΑ έως το 2025
e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι πληρώνονται σήμερα και ποιοι μέχρι τις 8 Μαρτίου
e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών έως τις 8 Μαρτίου