Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στις 9 Φεβρουαρίου η αποσφράγιση των προσφορών για το σημαντικό έργο αναβάθμισης της ασφάλειας στην Πατρών- Πύργου

Δημοσιεύθηκε

στις

Στον «αέρα» βγαίνει ο διαγωνισμός για το μεγάλο έργο «Επείγουσες παρεμβάσεις αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) Πατρών – Πύργου» προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με την προκήρυξη η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 9 Φεβρουαρίου.

Το έργο θα εκτελεστεί στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, εντός των Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας και Ηλείας.
Ο υφιστάμενος οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, από το τέλος της παράκαμψης Πατρών μέχρι την αρχή της παράκαμψης Πύργου (πριν το αστικό τμήμα Πύργου), έχει μήκος περί τα 80 χλμ. Το αρχικό τμήμα μήκους 12,80 χλμ είναι κοινό με τον μελλοντικό αυτοκινητόδρομο ενώ το υπόλοιπο τμήμα της οδού μέχρι το αστικοποιημένο τμήμα του Πύργου με τις διαμορφωμένες παράπλευρες οδούς έχει μήκος 66,70 χλμ.
Η προθεσμία εκτέλεσης των εργασιών είναι δώδεκα μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Η σύμβαση αφορά την εκτέλεση εργασιών για τη βελτίωση του υφιστάµενου οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, συνολικού µήκους 85 χλµ, από το τέλος της παράκαµψης Πατρών µέχρι την αρχή της παράκαµψης Πύργου. Συγκεκριµένα, οι εργασίες αφορούν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο χρονικό διάστηµα µέχρι την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητοδρόµου, στο οποίο ο υφιστάµενος άξονας θα διατηρήσει τον υπερτοπικό χαρακτήρα του και την ανάγκη επίτευξης υψηλών ταχυτήτων, όπως επισημαίνεται. Στόχος είναι οι διορθωτικές επεμβάσεις να «τρέξουν» το συντομότερο δυνατό, προκειμένου να περιοριστούν τα θανατηφόρα τροχαία και στην κατεύθυνση αυτή το έργο απαλλάχθηκε και από τη διαδικασία της περιβαλλοντικής αδειοδότησης με σχετική απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Μεταξύ άλλων παρεμβάσεων, περιλαμβάνει:
– Διάστρωση αντιολισθηρής στρώσης σε όλο το μήκος της οδού.
– Διαχωρισμό κατευθύνσεων κυκλοφορίας με εύκαμπτα κολωνάκια σήμανσης.
– Τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε μήκος 45 χλμ και στις δύο κατευθύνσεις.
– Διαγράμμιση του οδοστρώματος σε όλο το μήκος της οδού.
– Εκσκαφή – φρεαζάρισμα του υφιστάμενου οδοστρώματος.
– Καθαρισμό των τάφρων και κλαδοκοπές στην παράπλευρη βλάστηση.
– Φωτεινή Σηματοδότηση σε 18 υφιστάμενους κόμβους.
– Κατασκευή οδοφωτισμού σε 7 υφιστάμενους κόμβους.
– Κατασκευή 5 διαβάσεων πεζών.
Με τις παρεμβάσεις αυτές, θα επιτευχθεί η άμεση αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου, ενώ παράλληλα προχωρούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα οι ενέργειες για να κατασκευαστεί ο νέος. Σημειώνεται ότι από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, μόνο το αρχικό τμήμα μήκους 12,80 χλμ είναι κοινό με τον μελλοντικό αυτοκινητόδρομο.


Ροή ειδήσεων

Advertisement