Τρίτη 16 Απριλίου 2024
Connect with us

Ελλάδα

Ποια η (ουσιαστική) σκοπιμότητα;

Δημοσιεύθηκε

στις

«Στο τραπέζι παραμένει η παράταση του διδακτικού έτους» λένε – και ξαναλένε – τα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, όμως είναι αλήθεια πως δεν ξέρουμε ποιο θα είναι το πρακτικό αποτέλεσμα μίας παράτασης, σε ένα σχολικό έτος που έτσι κι αλλιώς δεν υπήρξε σχεδόν ποτέ κανονικό. Προφανώς, η τηλεκπαίδευση, όσο καλή και να είναι, δεν αναπληρώνει την κανονική (δια ζώσης) εκπαίδευση.

Όμως, τι μπορεί άραγε να «σωθεί» από μια χρονιά που σχεδόν στο σύνολό της δεν υπήρξε κανονική, ιδίως για τα παιδιά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ιδιαίτερα σε κάποιες περιοχές, όπως η Αχαΐα; Και πέρυσι, εξάλλου, η μικρή παράταση της σχολικής χρονιάς που αποφασίστηκε, δεν προσέφερε κάτι ουσιαστικό…

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement