Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Ποιες «τρύπες» παρουσιάζουν τα νέα μέτρα και προβληματίζουν τους πολίτες και της Αχαΐας

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο «Μ.Πόγιας» βγήκε… σεργιάνι και κατέγραψε χθες στην τελευταία σελίδα της «Γ» τις πρώτες αρρυθμίες για τα μέτρα που ανακοινώθηκαν και θα ισχύσουν, κατ’αρχήν, μέχρι τις 6 τα ξημερώματα της 16ης Μαρτίου.

Κανένας, ωστόσο, δεν μπορεί να είναι βέβαιος ότι την επομένη της Καθαρής Δευτέρας, θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και θα γίνουν τα πρώτα (έστω και βρεφικά) βήματα προς την επάνοδο της κανονικότητας.
Βλέποντας στις τηλεοπτικές οθόνες και ακούγοντας από τις ραδιοφωνικές εκπομπές τους ειδικούς, οι περισσότεροι είναι εκείνοι που αμφιβάλλουν, εάν η ισχύς των μέτρων ολοκληρωθεί στις 16 Μαρτίου ή πάρει παράταση για το… μέλλον!
Κωδικοί επί κωδικών. Μετακινήσεις με χιλιομετρικούς «κόφτες». Αλλά και οι συνηθισμένοι περίπατοι, που (πλέον) πάνε… περίπατο με το φόβο των υψηλών προστίμων…
Έτσι ή κάπως έτσι «γιορτάζουμε» τα πρώτα γενέθλια της πανδημίας και κάποιοι ή μάλλον οι περισσότεροι, νιώθουν σαν να μην πέρασε μια μέρα από πέρυσι…
Τα «νέα» μέτρα, με «άρωμα» από το παρελθόν, που ξεκίνησαν να… εφαρμόζονται από προχθές στη μισή Ελλάδα (και στην Αχαΐα), έχουν πολλούς αστερίσκους κι ακόμη περισσότερα ερωτηματικά…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Έκλεψε την εικόνα του Αγίου Νικολάου-Μεθαύριο ενώπιον του Ανακριτή Πατρών ο άνδρας που συνελήφθη από την Ασφάλεια για την κλοπή

Δημοσιεύθηκε

στις

Το κατώφλι του Ανακριτή Πατρών θα περάσει μεθαύριο Δευτέρα ο ιερόσυλος, ο οποίος αφαίρεσε την εικόνα του Αγίου Νικολάου από τον Ιερό Ναό του Αγίου, στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Ο άνδρας συνελήφθη προχθές το πρωί, στην Πάτρα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας, οι οποίοι μετά από έρευνες τον εντόπισαν και σε βάρος του σχημάτισαν δικογραφία για κλοπή και φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., «ο συλληφθείς, τα ξημερώματα της Τετάρτης αφαίρεσε από Ιερό Ναό στην Πάτρα, εικόνα του Αγίου Νικολάου, ενώ παράλληλα προκάλεσε φθορές σε κάμερα, που βρισκόταν εξωτερικά του Ναού.
Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών ταυτοποίησαν άμεσα τα στοιχεία του δράστη, τον οποίο συνέλαβαν, ενώ κατάσχεσαν την κλεμμένη εικόνα του Αγίου Νικολάου και την απέδωσαν στον προϊστάμενο ιερέα του Ιερού Ναού».
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πατρών, ασκήθηκε δίωξη σε βάρος του και παραπέμφθηκε για να απολογηθεί ενώπιον του Ανακριτή.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Έτοιμη η 6η τοιχογραφία του ArtWalk 6!-«Δραπέτευσε από το παρελθόν»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

«Ο άνθρωπος τελικά δημιουργεί το εφικτό», με μία συμβολική φράση του Μίκη Θεοδωράκη ξεκίνησε να μας παρουσιάζει το έργο του ο διάσημος Νορβηγός street artist, Anders Gjennestad, ο οποίος ταξίδεψε στην Πάτρα για να δημιουργήσει την έκτη τοιχογραφία του 6ου Διεθνούς Street Art Festival Πάτρας | ArtWalk 6.

Η καλλιτεχνική διαδικασία του Anders Gjennestad είναι ιδιαίτερη και πολύ προσωπική, έχει εμμονή με τη λεπτομέρεια και συνδέεται άμεσα με την ιδιοσυγκρασία του. Η σύλληψη της ιδέας πίσω από κάθε τοιχογραφία, προέρχεται από ασπρόμαυρες φωτογραφίες που τραβά ο ίδιος με πρωταγωνιστές ανθρώπινα σώματα σε δράση. Στη συνέχεια, δημιουργεί εξαιρετικά λεπτομερή στένσιλ πολλαπλών επιπέδων από χαρτόνι- δεν είναι τυχαίο ότι ταξίδεψε με δύο αποσκευές γεμάτες με τα στένσιλ του- τα οποία χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει τις χαρακτηριστικές ανθρώπινες φιγούρες του. Οι φιγούρες αυτές, είναι τόσο ρεαλιστικά ζωγραφισμένες, που μοιάζουν σαν να έχουν παγώσει σε φαινομενικά υπερρεαλιστικές σωματικές συσπάσεις, σε ένα δικό τους σύμπαν που δεν υπακούει στους νόμους της φυσικής.

Ο λόγος για τον οποίο επιμένει να μην κάνει καμία προετοιμασία στον τοίχο, πριν την παρέμβαση του; Μας απαντά ότι όλες οι επιφάνειες, όσο φθαρμένες κι αν είναι, μπορούν «να μας διηγηθούν μία ιστορία». Η προσέγγισή του παραπέμπει έντονα στην παράδοση του Objet Trouvé των αρχών του 20ου αιώνα, καθώς ο ίδιος πιστεύει ότι οι επιφάνειες που επιλέγει, διαθέτουν μία κάποια αισθητική ποιότητα, η οποία πηγάζει από την εμφάνιση που έχουν και γι’ αυτό χρειάζονται ελάχιστη παρέμβαση. Οι φθαρμένοι τοίχοι, οι σκουριασμένες μεταλλικές ή οι αλλοιωμένες γύψινες επιφάνειες επιτείνουν την συναισθηματική επίδραση που έχουν τα έργα τέχνης, ειδικά στο μέγεθος μιας τοιχογραφίας, στον θεατή. Ο θεατής, εξάλλου, πρέπει να νιώθει την ελευθερία να βγάζει τα δικά του συμπεράσματα, παρατηρώντας ένα έργο τέχνης.

Όπως μας αποκάλυψε, το δεύτερο ταξίδι του στην Ελλάδα, μετά από αυτό που είχε κάνει με την οικογένειά του, όταν ήταν παιδί, επανέφερε στο μυαλό του όμορφες μνήμες και, σχετικά με την πρώτη του επίσκεψη στην Πάτρα, τον εντυπωσίασε η μορφολογία της πόλης, η ζωντάνια της γειτονιάς στην οποία βρίσκεται η τοιχογραφία του και η ζεστασιά κι ο ενθουσιασμός των κατοίκων.

«Δραπέτευσε από το παρελθόν», ο τίτλος της 46ης τοιχογραφίας του ArtWalk 6, την οποία μπορείτε να θαυμάσετε από κοντά στην οδό Κεφαλληνίας 32, στην Πλατεία Επτανήσου.

 

Η 6η τοιχογραφία του 6ου Διεθνούς Street Art Φεστιβάλ Πάτρας | ArtWalk 6, πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Νορβηγικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

 

Περισσότερες πληροφορίες για τον Anders Gjennestad, μπορείτε να βρείτε εδώ

 

Τo ArtWalk 6 τελεί υπό την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, την θερμή βοήθεια των χρυσών χορηγών Χρυσανθόπουλος Α.Ε. (πατρινή εταιρία ανυψωτικών μηχανημάτων) και VECHRO (ελληνική βιομηχανία χρωμάτων) και των μεγάλων χορηγών Coffeebrands (πατρινή αλυσίδα καφέ) και ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ.

 

 

Περισσότερες πληροφορίες για τον οργανισμό και τις δράσεις του μπορείτε να βρείτε: 

στην ιστοσελίδα μας www.artinprogress.eu,
στο Facebook (Art In Progress) (ArtWalk) ή 

το instagram (artinprogress.patras) (artwalk_festival).

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Παράπονα για τη μη χρήση μάσκας από επιβάτες του Αστικού ΚΤΕΛ

Δημοσιεύθηκε

στις

Πρωί της περασμένης Τρίτης ηλικιωμένη επιβάτιδα, εισήλθε στο λεωφορείο της γραμμής «105» από την Εγλυκάδα (ανέβηκε στην στάση κοντά στην αφετηρία) με προορισμό το κέντρο της πόλης.

Έως εδώ όλα καλά… Η ηλικιωμένη δεν φορούσε μάσκα και προστατευόταν με χαρτομάντιλο, το οποίο, όταν κατέβηκε στη στάση της Γούναρη, αντί να το πετάξει, το έβαλε πάλι στην τσέπη της. Δικαιολογημένα τα παράπονα άλλων επιβατών. Γιατί ο οδηγός δεν της έκανε παρατήρηση, αφήνοντάς την να περάσει;

ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΑΙΧΜΗΡΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα