Δευτέρα 17 Μαΐου 2021
Connect with us

Συνεργασίες

Στόχος τα 500 καταστήματα έως το 2025

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Γρηγόρης», Μιλτιάδης Τριανταφύλλου,  μιλάει στη «Γ» για τις προοπτικές ανάπτυξης

 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Για την πορεία της εταιρείας «Γρηγόρης», πανελλαδικά, τις προοπτικές ανάπτυξης στη Δυτική Ελλάδα, μιλάει σήμερα στη «Γ», ο κ. Μιλτιάδης Τριανταφύλλου.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας αναφέρεται ακόμη στο μυστικό της επιτυχίας για το franchise, τα πλεονεκτήματα που έχουν οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες για να επενδύσουν σε κατάστημα «Γρηγόρης» στην περιοχή τους κ.α.

 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 

Κύριε Τριανταφύλλου πείτε μας για την πορεία της Γρηγόρης πανελλαδικά και τα σχέδιά σας για την ανάπτυξή σας στη Δυτική Ελλάδα.

 

Η μέχρι σήμερα πορεία του Γρηγόρη είναι εντυπωσιακή, καθώς διαθέτει πάνω από 360 καταστήματα καφεστίασης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μάλιστα, η ανάπτυξή μας συνεχίστηκε με τον ίδιο ρυθμό και στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας, αφού από πέρυσι το Μάιο μέχρι σήμερα έχουμε ανοίξει πάνω από 25 καταστήματα.

Από εδώ και πέρα, προχωράμε στην υλοποίηση του πλάνου μας, που είναι να υπάρχει  το «brand» Γρηγόρης σε κάθε πόλη της Ελλάδας και να φτάσουμε τα 500 καταστήματα έως το 2025.

Η Δυτική Ελλάδα και συγκεκριμένα η Πάτρα είναι πολύ υψηλά στους στόχους μας. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι έχουμε καθυστερήσει την παρουσία μας στην 3η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Στον Γρηγόρη αναπτυσσόμαστε με τη μέθοδο του franchise, οπότε ουσιαστικά αναζητάμε πιο ενεργητικά, πλέον, τους κατάλληλους συνεργάτες στην Πάτρα, που θα ανοίξουν τη δική τους πετυχημένη επιχείρηση Γρηγόρης και θα προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία στους Πατρινούς καταναλωτές.

Και ποιο θεωρείτε ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας για το franchise;

 

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η δική μας επιτυχία έχει τις βάσεις της στην τεράστια γνώση και εμπειρία που διαθέτουμε στο franchise.

Γνωρίζουμε, λοιπόν, πολύ καλά ότι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν μία πετυχημένη επιχείρηση franchise είναι: η δύναμη του brand, η προσεκτική επιλογή του σημείου, η συνεχής εκπαίδευση των συνεργατών και του προσωπικού τους, η πλήρης και ελκυστική στον πελάτη γκάμα και η εξαιρετική ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

 

 

-Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της εταιρείας σας, βάσει των οποίων ένας επιχειρηματίας μπορεί να ποντάρει για να επενδύσει σε ένα κατάστημα «Γρηγόρης» στην περιοχή του;

 

Ουσιαστικά είναι όλα όσα σας είπα παραπάνω. Στον τομέα του franchise δραστηριοποιούμαστε σχεδόν 30 χρόνια, μέσα στα οποία έχουμε αποκτήσει πολύτιμη τεχνογνωσία και γνωρίζουμε πλέον καλά τα βήματα της επιτυχίας.

Επιπλέον, λόγω και των μεγάλων επενδύσεων που κάνουμε στο marketing και την επικοινωνία σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια, εξασφαλίζουμε γρήγορα το κοινό που θα μπει στο κατάστημα. Διαθέτουμε ένα τεράστιο πελατολόγιο, το οποίο αγαπάει και εμπιστεύεται το brand Γρηγόρης. Σκεφτείτε ότι πάνω από 250.000 καταναλωτές επισκέπτονται καθημερινά τα καταστήματά μας για να απολαύσουν τα εκλεκτά χαρμάνια καφέ, τις χειροποίητες φρεσκοψημένες πίτες, τις δροσερές σαλάτες, τα φρεσκοφτιαγμένα σάντουιτς, καθώς και τα πεντανόστιμα γλυκίσματα που διαθέτουμε.

Κλείνοντας, επειδή όπως είπα και παραπάνω, η υποστήριξη έχει μεγάλη σημασία στο franchise, εμείς στο Γρηγόρη είμαστε συνεχώς δίπλα στους συνεργάτες μας από την πρώτη στιγμή. Η έμπειρη ομάδα μας τους καθοδηγεί στην επιλογή του κατάλληλου σημείου, ετοιμάζει τα σχέδια του καταστήματος, συμμετέχει στην επιλογή του προσωπικού, τους εκπαιδεύει δια βίου και τους βοηθάει καθημερινά να αναπτύξουν την επιχείρηση και την κερδοφορία τους.

Στόχος είναι βέβαια η γρήγορη απόσβεση της επένδυσης, η κατοχύρωση της κερδοφορίας και η μακροβιότητα της επιχείρησης. Δηλαδή ένας ευχαριστημένος και μακροχρόνιος συνεργάτης!

 

-Από ό,τι μας είπατε, τα καταστήματα Γρηγόρης προσφέρουν στον καταναλωτή μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Αυτή η προϊοντική γκάμα είναι σταθερή ή αλλάζει;

 

Η γκάμα μας συνεχώς διευρύνεται και ανανεώνεται, γιατί στον Γρηγόρη δεν επαναπαυόμαστε ποτέ. Η έμπειρη ομάδα μας R&D συνεχώς δοκιμάζει νέα προϊόντα που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας και θα ικανοποιούν και τους λάτρεις των παραδοσιακών συνταγών αλλά και εκείνους που αναζητούν πρωτότυπες γεύσεις ή ακολουθούν κάποια ειδική διατροφή, όπως πχ Gluten free και vegan. Μάλιστα, πριν λίγους μήνες λανσάραμε τη vegan τυρόπιτα κουρού, που έχει ενθουσιάσει τόσο τους vegan όσο και τους υπόλοιπους πελάτες μας.

Ταυτόχρονα, η διευρυμένη προϊοντική γκάμα μας, εξασφαλίζει στους συνεργάτες μας αυξημένη απόδοση και γρήγορη απόσβεση της επένδυσής τους. Και φυσικά προσελκύει πελάτες, αφού διαθέτουμε προϊόντα για όλους. Σε αυτό το σημείο, επιτρέψτε μου να τονίσω και την ποιότητα της προϊοντικής γκάμας. Εφαρμόζουμε πολύ αυστηρές διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου και για αυτό το λόγο διαθέτουμε άριστη ποιότητα προϊόντων και πρώτων υλών. Και αυτό είναι κάτι που το εισπράττουν οι εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές που μας εμπιστεύονται.

 

 

-Μία τελευταία ερώτηση. Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται πώς θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας;

 

Θα χαρούμε πολύ να εξηγήσουμε αναλυτικά την πρότασή μας σε όλους τους ενδιαφερόμενους. Οπότε, μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μας, είτε μέσω του site μας, το www.gregorys.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 99 71 170 ή μέσω email στο [email protected], ή μέσω των σελίδων που διαθέτουμε στα social media.

 

Συνεργασίες

Ο Γιάννης Καντώρος στο DELPHI ECONOMIC FORUM: «Η ψηφιακή εποχή ζητάει νέα αντίληψη για την εργασία»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Την αλλαγή του τρόπου εργασίας, ως βάση για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, ανέδειξε στο DELPHI ECONOMIC FORUM ο Γιάννης Καντώρος. Ο επικεφαλής της INTERAMERICAN, συμμετέχοντας σε πάνελ για την ασφάλιση στην εποχή μας, με θέμα «Digital transformation and the future of work in the post Covid era», μίλησε για την αναγκαιότητα του μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, όπου η ψηφιακή τεχνολογία και μια ανατρεπτική οργάνωση και λειτουργία οδηγούν σε μια νέα αντίληψη για την εργασία στο μέλλον.

 

Αυτές οι πρακτικές μετασχηματισμού, όπως είπε ο κ. Καντώρος, έχουν ήδη δρομολογηθεί στην INTERAMERICAN, ενώ αναγνώρισε ότι στην επιτάχυνση αυτής της μετάβασης συνέβαλαν καθοριστικά οι πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας. «Προφανώς, δεν είναι φυσιολογικό να δουλεύουν όλοι οι άνθρωποι της εταιρείας από τα σπίτια τους πέντε ημέρες την εβδομάδα. Όμως, κατά την πανδημία ανακαλύψαμε, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές, ότι αρκετά μπορούν να γίνονται πιο γρήγορα, πιο φθηνά και -γιατί όχι- πιο ευχάριστα από το σπίτι. Μελλοντικά, στον τομέα της εργασίας θα οδηγηθούμε σε ένα υβριδικό, μεικτό μοντέλο» επεσήμανε, τονίζοντας ότι η INTERAMERICAN προχωρεί αποφασιστικά σε αναθεώρηση οργάνωσης της εργασίας.

 

Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, το νέο μοντέλο αλλάζει σταδιακά την ιεραρχική δομή της παραδοσιακής διοικητικής πυραμίδας και πηγαίνει σε ένα οριζόντιο επίπεδο όπου οι άνθρωποι δουλεύουν σε ομάδες, με πολύ πιο φυσικό τρόπο και με μεγάλη αυτονομία στη λήψη αποφάσεων. Η λειτουργική προσαρμογή ισχύει και στη ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στο πλαίσιο απασχόλησης, όπως π.χ. στο ωράριο ή στην εμβόλιμη διευθέτηση προσωπικών και οικογενειακών θεμάτων. «Η σύγχρονη ψηφιακή οικονομία απαιτεί ανάλογα εργασιακά σχήματα, που κάνουν την εργασία πιο αποδοτική και πιο ευχάριστη για όλους. Οι έννοιες κλειδιά είναι η ευελιξία, η εμπιστοσύνη στον εργαζόμενο και βέβαια, η συνεχής επένδυση από την εταιρεία στην εκπαίδευσή του» υπογράμμισε.

 

Ο Γιάννης Καντώρος αναφέρθηκε, επίσης, στις προκλήσεις του τομέα της υγείας -ασφαλιστικά και σε υπηρεσίες- που ανέδειξε η πανδημία και στα θέματα που θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε κατά τα επόμενα χρόνια. «Είναι το δημογραφικό, καθώς θα πρέπει να υποστηρίξουμε συνταξιοδοτικά και με υπηρεσίες υγείας ανθρώπους που θα ζουν περισσότερο, ώστε να έχουν πιο ποιοτικά χρόνια ζωής. Το δεύτερο είναι η τεχνολογική πρόοδος στην υγεία, με καλύτερες ιατρικές θεραπείες αλλά και ακριβότερες, με συνέπεια να αυξηθεί επιθετικά το κόστος για την αντιμετώπιση χρονίων ασθενειών. Τέλος, στην Ελλάδα έχουμε ένα πολυδιασπασμένο σύστημα, όπου ο δημόσιος τομέας δουλεύει παράλληλα με τον ιδιωτικό, με πολύ λίγα σημεία επαφής και συνέργειες» παρατήρησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN, συμπληρώνοντας ότι το σύστημα υγείας θα πρέπει να ξανασχεδιαστεί όχι γύρω από τα νοσοκομεία -όπως λειτουργεί έως σήμερα- αλλά γύρω από τον ασθενή.

 

Στο πάνελ των συνομιλητών για τη σύγχρονη ασφάλιση, που συντόνισε η δημοσιογράφος Κατερίνα Παναγοπούλου, τοποθετήθηκε και ο Μιλτιάδης Νεκτάριος, ομότιμος καθηγητής Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά. Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN, με τον τρόπο εργασίας και το νέο επιχειρηματικό μοντέλο στο επίκεντρο, οργανώνει την Τρίτη 18 Μαΐου διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου.

 

Στο vimeo της INTERAMERICAN https://player.vimeo.com/video/547941414 η συζήτηση όπως αναπτύχθηκε στο πάνελ.

 

Φωτογραφία:

Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος INTERAMERICAN, στο DELPHI ECONOMIC FORUM.

 

Περισσότερα

Συνεργασίες

Συνέντευξη Τύπου για την INTERAMERICAN που αλλάζει!

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Η INTERAMERICAN ανακοινώνει ενημερωτική εκδήλωση για τις εξελίξεις στον Οργανισμό με τίτλο «Η INTERAMERICAN αλλάζει, επενδύοντας στο Μέλλον!» και με θεματική αναφορά στις σημαντικές αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί και ολοκληρώνονται φέτος. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18 Μάϊου και θα δοθεί σε live streaming για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και τους δημοσιογράφους, τους πελάτες της εταιρείας και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό, μέσω του Linkedin και του YouTube της INTERAMERICAN.

Κατά το πρώτο μέρος, θα αναπτυχθεί μια συζήτηση μεταξύ του Γιάννη Καντώρου, Διευθύνοντος Συμβούλου και του έγκριτου δημοσιογράφου Παύλου Τσίμα για τη βιώσιμη ασφάλιση, το επιχειρηματικό μοντέλο και τον νέο τρόπο εργασίας στην INTERAMERICAN, μέσα στην ευρύτερη θεώρηση της κατάστασης των πραγμάτων στην κοινωνία και την οικονομία κατά τη συγκυρία της πανδημίας και των πολλαπλών συνεπειών που έχει επιφέρει.

Κατά το δεύτερο μέρος, ο CEO θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα του Οργανισμού κατά το 2020 και τον επιχειρησιακό προσανατολισμό – το σχέδιο ανάπτυξης, με τη συμμετοχή στην παρουσίαση και των διοικητικών στελεχών της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Ο σύνδεσμος για την παρακολούθηση της εκδήλωσης θα γνωστοποιηθεί τη Δευτέρα, 17 Μαΐου.

Περισσότερα

Συνεργασίες

Γιάννης Καντώρος: «η INTERAMERICAN οργανωτικά περνάει σε άλλη εποχή»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Σε συνέντευξη που παρεχώρησε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής (25/4) ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN, έδωσε καθαρά το στίγμα της νέας οργανωτικής αντίληψης που η εταιρεία, πρωτοποριακά για την Ελλάδα σε τόσο μεγάλη έκταση, εισάγει στη δομή και λειτουργία της. Πρόκειται για μια σειρά αλλαγών στη λογική ενός πολύ πιο ευέλικτου οργανωτικού σχήματος και τρόπου εργασίας.

 

Στο νέο agile μοντέλο, που εξελίσσεται τμηματικά από το 2019 και ολοκληρώνεται αυτή την περίοδο με τη φάση του τελευταίου, τέταρτου «κύματος», όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της INTERAMERICAN «δεν υπάρχει μια ιεραρχία κάθετη στον οργανισμό, αλλά οριζόντιες ομάδες». Όπως εξηγεί, «οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής στους οποίους παρέχεται η αυτονομία να αποφασίζουν καταργώντας την ιεραρχία, έχουν πολύ καλύτερη γνώση και αντίληψη του τί πρέπει να γίνει στον τομέα της ευθύνης τους», παρατηρώντας πως έτσι επιταχύνεται και η διαδικασία προόδου ενός θέματος. «Η μεγάλη διαφορά είναι ότι στο agile μοντέλο λειτουργείς με σχέσεις, ενώ στο παραδοσιακό λειτουργείς με κανόνες» τονίζει ο κ. Καντώρος, υπογραμμίζοντας τον καθοριστικό ρόλο των tribes (φυλών) που έχουν σχηματισθεί.

 

Ακόμη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN σημειώνει πως το νέο, ευέλικτο μοντέλο συγκυριακά συνδέθηκε πολύ αποτελεσματικά με την αναγκαιότητα της εξ αποστάσεως εργασίας.  Ήδη, σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία προχώρησε σε νέα χωροθεσία με κατάργηση των κλειστών και προσωποποιημένων γραφείων, καθώς και στην απόφαση διατήρησης της τηλεργασίας σε ίση αναλογία χρόνου με την παρουσία στο γραφείο όταν περάσει η πανδημία, με επιλογή των εργαζομένων και βέβαια, σύμφωνα με τις ανάγκες της εργασίας και την απόδοση.

 

Στην ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη ο Γιάννης Καντώρος, αναφερόμενος ευρύτερα στην αγορά και στις επιπτώσεις της πανδημίας, υπογράμμισε την αύξηση της ευαισθησίας και συνειδητοποίησης του ρίσκου εκ μέρους των πολιτών. Με αφορμή τα πρόσφατα deals, χαρακτήρισε ως αναμενόμενη τη συγκέντρωση της ασφαλιστικής αγοράς, που σε βάθος χρόνου θα έχει σημαντικά μικρότερο αριθμό εταιρειών Ζωής – αφού «δεν θα έχει νόημα η διατήρηση μικρών χαρτοφυλακίων», αλλά και στον κλάδο των Γενικών ασφαλίσεων, όπου υπάρχει ήδη πολυδιάσπαση. Για τον κλάδο Υγείας, παρατήρησε ότι «εντείνεται ο ασφαλιστικός προβληματισμός από τη μεγάλη συγκέντρωση των νοσοκομειακών υπηρεσιών, καθώς μπορεί να μεταφραστεί σε υψηλότερο κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες και τον καταναλωτή».

 

Μιλώντας για την INTERAMERICAN, ο κ. Καντώρος τόνισε τη στρατηγική εστίαση στην πρωτοβάθμια Υγεία, καθώς και το αυξημένο ενδιαφέρον των πελατών για ασφάλιση. Όπως είπε, για την εταιρεία οι νέες πωλήσεις Υγείας κατά το πρώτο τρίμηνο ήταν αυξημένες κατά 10% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου, μολονότι φέτος είχαμε πανδημία ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο οι συνθήκες ήταν κανονικές. Ο επικεφαλής της INTERAMERICAN τόνισε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται να συνδυάσει την οργανική ανάπτυξη με εξαγορές ή συνεργασίες, όπως ακριβώς γίνεται στους τομείς της Οδικής Βοήθειας και της Υγείας όπου διαθέτει ιδιόκτητες υποδομές.

 

Φωτογραφία:

Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου INTERAMERICAN

Περισσότερα
EKO
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Super market arapis
Coffe Island

Αυτή την εβδομάδα