Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021
Connect with us

Ελλάδα

Πιερρακάκης: «Με τη συμμετοχή των πολιτών θα φτάσουμε ταχύτερα σε ένα επαρκές τείχος ανοσίας»

Δημοσιεύθηκε

στις

Μετά το άνοιγμα των ραντεβού για εμβολιασμό άνω των 30 ετών αναμένονται ανακοινώσεις και για τις ηλικιακές ομάδες 40-44 και 45-49 ετών, δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, ενώ επισημαίνει ότι «ανοίγοντας τα ραντεβού εμβολιασμού για τις ηλικίες άνω των 30 ετών, θα είμαστε πολύ κοντά στο να κάνουμε πράξη για όλους αυτό που είχαμε πει από την πρώτη στιγμή: ότι όποιος θέλει να εμβολιαστεί, θα μπορεί να το κάνει γρήγορα, απλά και με ασφάλεια».

Παράλληλα, ο υπουργός ανακοινώνει ότι σε λίγες ημέρες το gov.gr εμπλουτίζεται με μια νέα πλατφόρμα, το Know Your Customer«η οποία αρχικά θα διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές τους με τις τράπεζες, αλλά κυρίως θα διασφαλίσει τα προσωπικά τους δεδομένα. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη: ότι πλέον όποιος πολίτης το επιθυμεί δεν θα χρειάζεται να προσκομίζει στην τράπεζα που τηρεί λογαριασμό πιστοποιητικά, όπως το εκκαθαριστικό του, αλλά θα αποστέλλει μέσω της πλατφόρμας μόνο εκείνα τα στοιχεία που είναι αναγκαία για την τράπεζα».

Δεν παραλείπει να σχολιάσει και την επιλογή του από το Συμβούλιο του ΟΟΣΑ στην προεδρία του Global Strategy Group λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πρόκειται για «αναγνώριση της προόδου που κατέγραψε η χώρα μέσα στην πανδημία στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και ευρύτερα στην αντιμετώπιση προκλήσεων με καινοτόμα προσέγγιση».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης που παραχώρησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης:

Ερ.: Το Συμβούλιο του ΟΟΣΑ σας επέλεξε ως πρόεδρο το Global Strategy Group. Τι σημαίνει για την Ελλάδα η ανάληψη αυτή;

Απ.: Είναι πρώτα και πάνω απ’ όλα η αναγνώριση της προόδου που κατέγραψε η χώρα μέσα στην πανδημία στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και ευρύτερα στην αντιμετώπιση προκλήσεων με καινοτόμα προσέγγιση. Ασφαλώς το διαβατήριο της χώρας ήταν η συνολική αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχει το κράτος μέσω του gov.gr. Επιπλέον, ολοκληρώσαμε τη δημοπρασία για το φάσμα του 5G χωρίς να αποκλίνουμε από το χρονοδιάγραμμα και με προδιαγραφές που ενισχύουν την ταχεία ανάπτυξη των δικτύων πέμπτης γενιάς. Και αυτό είναι κάτι που το αναγνωρίζει και το παρατηρητήριο για το 5G της ΕΕ, κατατάσσοντας την Ελλάδα πίσω μόνο από τη Φινλανδία και τη Γερμανία, με την πρόοδό μας να βρίσκεται στο 99%.

Ταυτόχρονα, σημαντικό ρόλο έπαιξαν και άλλες παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες μας. Μια από αυτές, τα SMS στο 13033, αναγνώρισε πέρυσι ο ΟΟΣΑ ως βέλτιστη πρακτική, καθώς αξιοποιήσαμε μια εν πολλοίς ξεπερασμένη τεχνολογία με καινοτόμα οπτική, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των πολιτών. Όλα αυτά, η επίλυση εκκρεμοτήτων με το παρελθόν, η προσαρμογή στα νέα τεχνολογικά δεδομένα και η δημιουργική οπτική αποτέλεσαν το «διαβατήριο» της χώρας για αυτή τη θέση.

Από εκεί και πέρα, αναφορικά με τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το Global Strategy Group: όσα μας έμαθε η πανδημία αποτελούν την πυξίδα για την επόμενη ημέρα. Η πρόκληση για τον ΟΟΣΑ και τις χώρες – μέλη του είναι να σχεδιάσουμε όλοι μαζί τον οδικό χάρτη για την έξοδο από αυτή την κρίση. Και το Global Strategy Group μπορεί να συμβάλει καθοριστικά προς την κατεύθυνση αυτής της συνεργασίας.

Ερ.: Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για το άνοιγμα της πλατφόρμας για εμβολιασμό των ατόμων από 30 μέχρι 50 ετών, όπως ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη ο πρωθυπουργός; Αλλάζει κάτι στη διαδικασία κλεισίματος ραντεβού σε σχέση με όσα γνωρίζουμε ήδη;

Απ.: Στην πρόσφατη συνέντευξή του ο πρωθυπουργός συνόψισε όλη μας τη φιλοσοφία σε μία φράση: «το καλύτερο εμβόλιο είναι το γρήγορο εμβόλιο» – και αυτό προσπαθούμε καθημερινά να υλοποιούμε μέσα από το σύστημα για το κλείσιμο ραντεβού που έχουμε σχεδιάσει. Την Μεγάλη Τρίτη θα ανοίξει η πλατφόρμα για τις ηλικίες 30-39. Τα ραντεβού που θα διατίθενται θα αφορούν αποκλειστικά εμβολιασμό με το εμβόλιο της AstraZeneca, ενώ για τις ηλικιακές ομάδες 40-44 και 45-49 αναμένονται ανακοινώσεις τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Η διαδικασία παραμένει αμετάβλητη. Αυτό σημαίνει ότι από τη Μεγάλη Τρίτη οι συμπολίτες μας ηλικίας 30-39 θα έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν το ραντεβού τους στο emvolio.gov.gr, στα φαρμακεία και τα ΚΕΠ όλης της χώρας, ενώ όσοι είναι εγγεγραμμένοι στην άυλη συνταγογράφηση θα μπορούν να επιβεβαιώσουν την προ-κράτηση που θα τους προταθεί με SMS.

Ανοίγοντας τα ραντεβού εμβολιασμού για τις ηλικίες άνω των 30 ετών, θα είμαστε πολύ κοντά στο να κάνουμε πράξη για όλους αυτό που είχαμε πει από την πρώτη στιγμή: ότι όποιος θέλει να εμβολιαστεί, θα μπορεί να το κάνει γρήγορα, απλά και με ασφάλεια. Με τη συμμετοχή των πολιτών, μπορούμε να φτάσουμε ταχύτερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε ποσοστά εμβολιασμών που θα συνεπάγονται ένα επαρκές τείχος ανοσίας.

Ερ.: Περίπου πόσα μηνύματα έχουν σταλεί στο 13032 που τέθηκε σε λειτουργία από τις αρχές Απριλίου μέχρι σήμερα; Υπολογίζετε ότι στα μέσα Μαΐου θα σταματήσουμε να στέλνουμε μηνύματα για τις μετακινήσεις μας;

Απ.: Όπως και στο 13033, έχουμε επιλέξει να μη δίνουμε αριθμούς μηνυμάτων. Ο λόγος είναι ότι ο όγκος των SMS δεν οδηγεί στην εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Αυτό που μπορούμε να αξιολογήσουμε είναι ότι το άνοιγμα του λιανεμπορίου έγινε συντεταγμένα και με τήρηση των μέτρων. Αυτό αποδεικνύεται πέρα από κάθε αμφιβολία από την πτώση της θετικότητας των τεστ τις τελευταίες εβδομάδες, δηλαδή την αναλογία θετικών τεστ προς τον συνολικό τους αριθμό. Και πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι, έμποροι, υπάλληλοι και πολίτες, συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτό.

Τα μηνύματα είχαν εξαρχής ως σκοπό να αποτελέσουν διευκόλυνση, ώστε να μην συμπληρώνουμε κάθε φορά την αντίστοιχη φόρμα. Ο χρόνος που θα σταματήσουμε να τα χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας θα εξαρτηθεί από την πορεία των κρουσμάτων και τη φύση των μέτρων που θα ισχύουν. Έχουμε και την εμπειρία από πέρυσι ότι όσο περισσότερες δραστηριότητες ανοίγουν, τόσο πλησιάζουμε στο τέλος της διαδικασίας αποστολής μηνυμάτων.

Αυτό όμως που προέχει είναι ο στόχος που έχουμε μπροστά μας: σε λιγότερες από δέκα ημέρες η χώρα κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την άρση των περιορισμών. Και το κάνουμε συντεταγμένα, με σχέδιο και με δικλείδες ασφαλείας.

Ερ.: Την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάστηκαν οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες του Κτηματολογίου. Θα διευρυνθούν αυτές οι υπηρεσίες και σε άλλους τομείς;

Απ.: Ανοίγοντας τη βάση δεδομένων του Κτηματολογίου σε επαγγελματίες ικανοποιήσαμε ένα απόλυτα εύλογο αίτημα που διατύπωναν εδώ και χρόνια όλοι οι κλάδοι που σχετίζονται με τα ακίνητα. Δεν ήταν λογικό δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί, δικαστικοί επιμελητές να πρέπει να μεταβαίνουν στα κτηματολογικά γραφεία για να κάνουν επιτόπου έλεγχο μέσω υπολογιστή. Παράλληλα, διαβαθμίσαμε τα δεδομένα του Κτηματολογίου ώστε κάθε επαγγελματική ομάδα να έχει μόνο την αναγκαία για την εργασία της πρόσβαση στην κτηματολογική πληροφορία. Και αυτό διότι δεν ήταν επίσης σωστό να μην υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες στο ποιος βλέπει τι.

Αυτό είναι μόνο το πρώτο μας βήμα αναφορικά με το Κτηματολόγιο. Ασφαλώς επιθυμούμε να επεκτείνουμε και να ενδυναμώσουμε τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει, ώστε να εξελιχθεί από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε έναν φορέα διευκόλυνσης των πολιτών και σε παράγοντα επιτάχυνσης των συναλλαγών γύρω από τα ακίνητα και τη γη.

Η πρώτη μας όμως μέριμνα είναι να διευρύνουμε όσο το δυνατόν ταχύτερα την κάλυψη όλων των περιοχών από το Κτηματολόγιο. Αυτή τη στιγμή ηλεκτρονικά μπορεί να αναζητηθεί ένα στα τρία δικαιώματα επί ακινήτων, καθώς για τα υπόλοιπα η κτηματογράφηση είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Ερ.: Ποια είναι η επόμενη υπηρεσία που θα προστεθεί στο gov.gr με στόχο την γρήγορη και ασφαλή πλέον λόγω της πανδημίας απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών; Ποιες είναι οι προτεραιότητες που δίνετε όσον αφορά στην απλοποίηση των διαδικασιών του Δημοσίου και ποια ακόμη είναι τα μεγάλα κενά;

Απ.: Η επόμενη υπηρεσία που θα προσθέσουμε στο gov.gr είναι το Know Your Customer. Πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία αρχικά θα διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές τους με τις τράπεζες, αλλά κυρίως θα διασφαλίσει τα προσωπικά τους δεδομένα. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη: ότι πλέον όποιος πολίτης το επιθυμεί δεν θα χρειάζεται να προσκομίζει στην τράπεζα που τηρεί λογαριασμό πιστοποιητικά όπως το εκκαθαριστικό του, αλλά θα αποστέλλει μέσω της πλατφόρμας μόνο εκείνα τα στοιχεία που είναι αναγκαία για την τράπεζα.

Αυτή η διαδικασία, δηλαδή η αποστολή πληροφορίας αντί για την διακίνηση εγγράφων -ακόμα και ηλεκτρονικά- είναι η τελική φιλοσοφία απλοποίησης που θέλουμε να εισάγουμε στη λειτουργία του Δημοσίου. Μέχρι, όμως, να ψηφιοποιήσουμε το σύνολο των μητρώων και να υλοποιήσουμε τις απαραίτητες διασυνδέσεις μεταξύ τους, ασφαλώς θα συνεχίσουμε να συγχωνεύουμε ομοειδείς διαδικασίες και να καταργούμε εκείνες που είναι περιττές.

Για παράδειγμα, πριν από λίγες μέρες ολοκληρώσαμε μια πολύ σημαντική απλούστευση στα πιστοποιητικά φερεγγυότητας που εκδίδουν τα δικαστήρια. Ενοποιήσαμε τα 25 υφιστάμενα σχετικά πιστοποιητικά -μη πτώχευσης, μη διορισμού εκκαθαριστή, μη λύσης κλπ- σε ένα ενιαίο, τόσο για τους πολίτες, όσο και για τα νομικά πρόσωπα. Εξοικονομήσαμε έτσι χρόνο και πόρους όχι μόνο για τους ενδιαφερόμενους, αλλά και για τη Διοίκηση.

Ερ.: Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ) σχεδόν 9 στις 10 επιχειρήσεις υιοθέτησαν μεθόδους τηλεργασίας για την απασχόληση του προσωπικού τους, ενώ 6 στις 10 επιχειρήσεις έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Πώς το σχολιάζετε αυτό; Η Ελλάδα μπαίνει στην τροχιά της ψηφιακής ανάπτυξης και θα καταφέρει να προχωρήσει στην 4η βιομηχανική επανάσταση;

Απ.: Πράγματι, η εκτεταμένη εφαρμογή της τηλεργασίας ανέδειξε όλες τις πτυχές της. Και σίγουρα η τηλεργασία «ήρθε για να μείνει», όχι φυσικά σε τέτοια έκταση που εφαρμόζεται σήμερα, αλλά σε μεγαλύτερη συγκριτικά με πριν από την πανδημία.

Έχουμε πει και στο παρελθόν ότι οι ψηφιακές δυνατότητες πρέπει να λειτουργούν ως μοχλός διευκόλυνσης και ενδυνάμωσης. Αυτή την αρχή θα εφαρμόσουμε σε συνεργασία με τους υπόλοιπους φορείς, αλλά και με την κοινωνία των πολιτών, σε ό,τι έχει να κάνει με την τηλεργασία στην μετά Covid-19 εποχή. Αυτή τη στιγμή, όμως, είμαστε προσηλωμένοι στην τεχνική υποστήριξη της τηλεργασίας, όσο αυτή αποτελεί ένα από τα όπλα για τον περιορισμό της πανδημίας.

Ελλάδα

Κορονοϊός: Γέννησε διασωληνωμένη στο Ιπποκράτειο – Η απόλυτη νίκη της ζωής

Δημοσιεύθηκε

στις

Δάκρυα χαράς και συγκίνησης στη Θεσσαλονίκη και το Ιπποκράτειο νοσοκομείο, μέσα στη «μαυρίλα» του κορονοϊού. Μια 32χρονη ασθενής έγινε μητέρα και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο βρέφος…

Στη Θεσσαλονίκη τα χθεσινά κρούσματα ξεπέρασαν τα 1.000, ενώ τα νοσοκομεία της πόλης ασφυκτιούν κάτω από την πίεση του κορονοϊού.Η εφημερία χθες (27-11-2021) στο Ιπποκράτειο δεν ξεκίνησε καλά, καθώς μέχρι νωρίς το απόγευμα έγιναν αρκετές εισαγωγές, στο σύνολο 30.

11 ασθενείς βρίσκονται διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ στα χειρουργεία, ενώ 110 άτομα βρίσκονται σε απλές κλίνες Covid.

Την ίδια στιγμή μία 32χρονη έγκυος που ήταν διασωληνωμένη στο Ιπποκράτειο γέννησε και αποσωληνώθηκε κατά τη διάρκεια της εφημερίας. Η μητέρα και το βρέφος είναι καλά στην υγεία τους.

Στη Θεσσαλονίκη σημειώνονται πολλές διασωληνώσεις εκτός ΜΕΘ, με την πλειοψηφία αυτών να μην έχει εμβολιαστεί, ενώ σημειώθηκε αύξηση κατά 32% στο ιικό φορτίο των αστικών λυμάτων, κάτι που απομένει να δούμε πως θα αποτυπωθεί στα κρούσματα τις επόμενες ημέρες.

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ

newsit.gr

Περισσότερα

Ελλάδα

Φώφη Γεννηματά: Σε κλίμα συγκίνησης το 40ήμερο μνημόσυνο στο Α’ Νεκροταφείο

Δημοσιεύθηκε

στις

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και θλίψης έγινε το 40ήμερο μνημόσυνο για το θάνατο της Φώφης Γεννηματά, που συγκλόνισε το πανελλήνιο.

Το παρόν έδωσε φυσικά και η οικογένεια της αδικοχαμένης προέδρου του ΚΙΝΑΛ.

 

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ

Περισσότερα

Ελλάδα

Από το νέο έτος-Αυτόματες κατασχέσεις για οφειλές στην Εφορία

Δημοσιεύθηκε

στις

Τον «Μεγάλο Αδελφό» για πάνω από 3,5 εκατομμύρια φορολογουμένους που έχουν ανοιχτούς λογαριασμούς με την Εφορία ετοιμάζει η ΑΑΔΕ προχωρώντας στο ηλεκτρονικό «φακέλωμα» όχι μόνο των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους αλλά και των εισοδημάτων και της περιουσιακής τους κατάστασης.

Ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός ενισχύεται με το Eispraxis. Πρόκειται για το νέο ηλεκτρονικό όπλο που επιστρατεύει η ΑΑΔΕ από τις αρχές του νέου έτους για να κυνηγήσει τους οφειλέτες και να εισπράξει τα χρέη από όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα αλλά δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους στην Εφορία.

Κάθε οφειλέτης θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο και ανάλογα με τη συμπεριφορά του το Eisxpaxis θα ενεργοποιεί αυτόματες κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών και περιουσιακών στοιχείων, πλειστηριασμούς και συμψηφισμούς επιστροφών φόρων με οφειλές.

Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα θα «βλέπει» το προφίλ κάθε οφειλέτη, θα ελέγχει την οικονομικήτου κατάσταση αντλώντας πληροφορίες για τα εισοδήματα και τα περιουσιακά του στοιχεία από όλα τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, το Taxis, το Icisnet, το Elenxis καθώς και από τρίτους (Κτηματολόγιο, πιστωτικά ιδρύματα, συμβολαιογράφοι, Χρηματιστήριο, ΕΡΓΑΝΗ, ΓΕΜΗ κ.ά.) ενώ θα ανταλλάσσει στοιχεία και πληροφορίες με κράτη-μέλη της ΕΕ.

Για κάθε οφειλή θα δημιουργηθεί ηλεκτρονικός φάκελος, ο οποίος θα ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία αποπληρωμής της, την τήρηση ή μη των ρυθμίσεων καθώς και τις ενέργειες και τα μέτρα που έχουν ληφθεί από τις εισπρακτικές αρχές. Παράλληλα το Eispraxis επιτρέπει τηναυτόματη είσπραξη των χρεών ενώ ενεργοποιούνται νέες μέθοδοι και τεχνολογίες στο πλαίσιο της αναγκαστικής είσπραξης οφειλών (δεσμεύσεις, κατασχέσεις, πλειστηριασμοίπεριουσιακών στοιχείων οφειλετών).

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ

Εγγυητές
Εκτός από τον πρωτοοφειλέτη θα παρακολουθούνται όλοι όσοι εμπλέκονται σε κάθε υπόθεση οφειλής, όπως συνυπόχρεοι, εγγυητές, νόμιμοι εκπρόσωποι (με αποτύπωση της περιόδου εκπροσώπησης), συσχετιζόμενες επιχειρήσεις (όμιλοι, απορροφήσεις, συγχωνεύσεις).

Με βάση τα παραπάνω θα αξιολογείται η οικονομική δυνατότητα του οφειλέτη για την αποπληρωμή του χρέους και θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά μηνύματα τακτοποίησης της εκκρεμότητας, προειδοποιήσεις για λήψη αναγκαστικών μέτρων κυρίως στους ασυνεπείς έχοντες και κατέχοντες, ενώ στις επιστροφές φόρων θα διενεργείται αυτόματος συμψηφισμός τους με τα χρέη. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των οφειλετών η φορολογική διοίκηση θα προχωρά σε κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, εισοδημάτων, κινητών και ακίνητων περιουσιακών στοιχείων και σε δεύτερη φάση σε πλειστηριασμούς.

Ειδικότερα με το νέο πληροφοριακό σύστημα Eispraxis:

▪ Θα επιλέγονται υποθέσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών μέσω κριτηρίων ανάλυσης κινδύνου με σκοπό την προτεραιοποίηση των πλέον εισπράξιμων ληξιπρόθεσμων οφειλών της φορολογικής διοίκησης.

▪ Θα παρακολουθείται η πορεία και το είδος των οφειλών καθώς και οι ενέργειες για την είσπραξή τους.

▪ Θα δημιουργηθεί βάση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για την εικόνα του οφειλέτη και των οφειλών και λοιπών συνδεδεμένων στοιχείων ώστε να είναι δυνατή η υλοποίηση συμψηφισμών και ρυθμίσεων, αποστολή ορθών ειδοποιήσεων και η λήψη κατάλληλων μέτρων.

▪ Θα υπάρξει αυτοματοποιημένη διαδικασία επιστροφών και συμψηφισμώναπό διάφορες πηγές (φορολογικά χρέη, ασφαλιστικά χρέη, τελωνεία, παρακράτηση μέσω φορολογικής ενημερότητας και βεβαίωσης οφειλής) και σύνδεση όλων των τρόπων εξόφλησης στον ίδιο τίτλο πληρωμής.

▪ Θα παρακολουθούνται οι ρυθμίσεις των οφειλών φορολογουμένων.

▪ Θα ενημερώνονται αυτόματα οι φορολογούμενοι για τις βεβαιωμένες οφειλές τους, την τήρηση ή μη τωνρυθμίσεών τους καθώς και για τις ηλεκτρονικές επιδόσεις και κοινοποιήσεις μέτρων αναγκαστικής είσπραξης.

▪ Θα ταξινομούνται οι υποθέσεις οφειλής βάσει συνόλου ιδιοτήτων (ονοματεπώνυμο οφειλέτη, ποσό οφειλής, χρονικό διάστημα καθυστέρησης υπόθεσης,ημερομηνία τελευταίας ενέργειας κ.λπ.).

▪ Θα εφαρμόζονται κριτήρια ανάλυσης κινδύνου και θα λαμβάνονται μέτρα αναγκαστικής είσπραξης με βάση τη συμπεριφορά του οφειλέτη και τις ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις για τα προτεινόμενα μέτρα.

▪ Θα παρακολουθούνται η απόδοση των μέτρων είσπραξης και η διαδικασία χαρακτηρισμού των οφειλών ως ανεπίδεκτων είσπραξης.

Συνολικά τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς την Εφορία έχουν φθάσει στα 109,414 δισ. ευρώ με το πραγματικό ληξιπρόθεσμο, εκ των οποίων τα 24,879 δισ. ευρώ είναι ανεπίδεκτα είσπραξης και εισπράξιμα θεωρούνται 84,537 δισ. ευρώ.

Οι φορολογούμενοι που εμφανίζονται με οφειλές στην Εφορία ανήλθαν σε 3.656.672 ΑΦΜ τον Σεπτέμβριο. Ανοιχτοί στην επιβολή αναγκαστικών μέτρων είσπραξης είναι 1.861.939οφειλέτες, ενώ υπό αναγκαστικά μέτρα είσπραξης (δεσμεύσεις και κατασχέσεις καταθέσεων και περιουσιακών στοιχείων) βρίσκονται 1.315.665 φορολογούμενοι.

www.in.gr

Περισσότερα
ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΑΧΑΪΑ - ΑΙΓΙΑΛΙΑ
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα