Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Θωράκιση» με… ψίχουλα-Στο ποσό των 130.000 εξαντλείται η χρηματοδότηση του Δήμου Πατρέων για την αντιπυρική περίοδο

Published

on

Με το ποσό των 130.000 ευρώ -που ακόμη δεν έχει καταβληθεί- καλείται ο Δήμος Πατρέων να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες «θωράκισης» εν όψει της αντιπυρικής περιόδου.

Χθες συνεδρίασε στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο (Σ.Τ.Ο.) του Δήμου Πατρέων, με θέμα τον απολογισμό και τις εκτιμήσεις της αντιπλημμυρικής περιόδου και την λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των δασικών και αγροτικών πυρκαγιών.
Παρών στην συνεδρίαση, ήταν ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ο οποίος σε σύντομο χαιρετισμό του, ανέφερε τα εξής: «Όλο αυτό το διάστημα, στα θέματα της Πολιτικής Προστασίας, είχαμε την ευκαιρία, να αναπτύξουμε μια σχέση καλής συνεργασίας, η οποία πρέπει να συνεχιστεί, για το καλό της πόλης μας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής. Σ’ αυτή την κατεύθυνση πρέπει να συνεχίσουμε και ό,τι εντοπίζει ο ένας, να ενημερώνει τον άλλον. Όλος ο Δήμος, με το δυναμικό που έχουμε, αλλά και την εμπειρία, καθώς και τους υπεύθυνους της Πολιτικής μας Προστασίας μπορούμε να βοηθήσουμε. Φυσικά, έχουμε και μια σειρά αιτημάτων προς την κυβέρνηση, που πρέπει να ικανοποιηθούν, ώστε να έχουμε όλα εκείνα τα εργαλεία, που θα μας κάνουν πιο αποτελεσματικούς», ανέφερε.
Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, επεσήμανε ότι ο Δήμος έχει θέσει σε υψηλή προτεραιότητα την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που του έχουν μεταφερθεί στο τομέα της Πολιτικής Προστασίας και αναφέρθηκε στην πολύ καλή συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, ενώ εξέφρασε τον προβληματισμό του για την αναντιστοιχία που παρατηρείται μεταξύ της κεντρικής πολιτικής στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας και των δημοτικών υπηρεσιών.
Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων «τα τελευταία χρόνια δεν έχει γίνει καμία νέα πρόσληψη μονίμου επιστημονικού και έμπειρου εργατοτεχνικού προσωπικού.
Επίσης σταγόνα στον ωκεανό των μεγάλων αναγκών του Δήμου μας αποτελεί η χρηματοδότηση των 130.000 € ετησίως, υπογραμμίζοντας μάλιστα την μεγάλη καθυστέρηση μεταφοράς του, καθώς δεν έχει καταβληθεί ακόμα, και βρισκόμαστε στα τέλη Απρίλη. Σημειώνουμε επίσης πως στο Δήμο μας απαιτείται πολλαπλάσια ετήσια δαπάνη μόνο για τις παρεμβάσεις αποψίλωσης των κοινοχρήστων χώρων, δασών, αλσών, κοινοτικών αγροτικών οδών, όπου μεγάλο μέρος αυτής της δαπάνης αναγκαστικά χρηματοδοτείται από το δημοτικό προϋπολογισμό».
«ΑΡΙΣΤΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ»
Στην συνεδρίαση του Οργάνου, συμμετείχαν εκπρόσωποι από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου – Δυτικής Ελλάδας – Ιονίου Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας, το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία, το Δασαρχείο Πατρών, το Κεντρικό Λιμεναρχείο και την ΔΕΥΑΠ.
Οι εκπρόσωποι των φορέων της Αποκεντρωμένης, αλλά και της Περιφερειακής Ενότητας, αναφέρθηκαν στην «άριστη και ουσιαστική συνεργασία τους με τον Δήμο», στην «άμεση παρέμβαση και συνδρομή» για όπου και όποτε ζητήθηκε, αλλά και για το «μεγάλο βάρος» που σηκώνουν οι Δήμοι, ενώ οι εκπρόσωποι της Πυροσβεστικής έκαναν λόγο για «εξαιρετική συνεργασία με τον Δήμο».

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement