Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Τραγωδία στο Αγρίνιο: 49χρονος πήγε για ψαροτούφεκο και ανασύρθηκε νεκρός στη Στράτο

Δημοσιεύθηκε

στις

Σοκ έχει προκαλέσει στο Αγρίνιο η είδηση του θανάτου 49χρονου άνδρα ο οποίος πήγε χθες για ψαροτούφεκο στη γέφυρα Αχελώου και ανασύρθηκε νεκρός τα ξημερώματα στη Στράτο.

Ειδικότερα ο άνδρας έφυγε από το σπίτι του χθες το πρωί, αλλά δεν επέστρεψε, με αποτέλεσμα οι δικοί του άνθρωποι να ανησυχήσουν και να δηλώσουν την εξαφάνιση στην Αστυνομία.

Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες του karvasaras.gr, μετά από αναζητήσεις της Αστυνομίας με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου, η σορός του άτυχου άνδρα ανασύρθηκε γύρω στη 1:00 τα ξημερώματα από τα νερά του Αχελώου στην τεχνητή λίμνη, κοντά στη γέφυρα, στη Στράτο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο θάνατος του 49χρονου φαίνεται να οφείλεται σε πνιγμό, αν και για τα αίτια έχει παραγγελθεί νεκροψία – νεκροτομή στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών.

*Φωτογραφία αρχείου

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Ξεκίνησε ο κύκλος των καταθέσεων για την δολοφονία Μπερδέση – Κλιμάκιο της ΓΑΔΑ βρίσκεται στην Ερμού

Δημοσιεύθηκε

στις

Το κατώφλι της Ερμού πέρασαν αργά το βράδυ της Τετάρτης για να δώσουν καταθέσεις άτομα που έχουν τεθεί  από την πρώτη στιγμή στο κάδρο των αστυνομικών ερευνών για την υπόθεση δολοφονίας του 38χρονου Πατρινού πυγμάχου Τάσου Μπερδέση.


Κλιμάκιο της ΓΑΔΑ κατέφθασε το απόγευμα της Τετάρτης στην Πάτρα και ήδη – σύμφωνα με πληροφορίες του gnomip.gr – έχουν κληθεί για να δώσουν καταθέσεις συγκεκριμένα πρόσωπα.

Από την πρώτη στιγμή η Ασφάλεια Αττικής που χειρίζεται την υπόθεση της δολοφονίας του Τάσου Μπερδέση είχε στρέψει το βλέμμα της στην Πάτρα.

Μάλιστα, είχαν κληθεί στην Αθήνα κάποια άτομα για να δώσουν πληροφορίες, ενώ πλέον το κλιμάκιο κατέφθασε στην Πάτρα έχουν πλέον στοχεύσει τις έρευνες προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

H «Πρόταση» και η κανονικότητα

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Η ολομέλεια της Κίνησης «Πρόταση» πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, στο Πάρκο της Πλαζ, με την ελπίδα για επιστροφή στην κανονικότητα.

Μετά τις επίκαιρες ενημερώσεις από τον πρόεδρο Ανδρέα Σαμοθρακίτη και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο Βασίλη Πασσά για τις πρωτοβουλίες της «ΠΡΟΤΑΣΗΣ» και τις επερχόμενες εκδηλώσεις, ακολούθησε μία δημιουργική διεργασία, όπου τέθηκαν προβληματισμοί στο αν ξαναγυρίζουμε στην «κανονικότητα» και ποια είναι αυτή για τον καθένα, αν επανεντασσόμαστε ομαλά γενικά και ειδικά στην «ΠΡΟΤΑΣΗ», αν οι κραδασμοί της επιδημίας μας έχουν κλονίσει στο εθελοντικό μας έργο ή όχι, αλλά κυρίως αν έχουμε κάπου  ατομικά και συλλογικά να ακουμπάμε, για να παίρνουμε θάρρος και κουράγιο.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Γρ. Αλεξόπουλος: «Στέλνουμε την ιστορία μας στην Αθήνα»

Δημοσιεύθηκε

στις

Πριν από λίγες ημέρες, φορτώθηκαν από την Πάτρα με προορισμό το Μουσείο Σιδηροδρόμων Αθηνών δύο κομμάτια της ιστορίας της πόλης που βρίσκονταν στο μηχανοστάσιο του Αγίου Διονυσίου.

Ο λόγος για την θρυλική ατμήλατο των ΣΠΑΠ, την Linke- Hoffmann του 1925 και την αυτοκινητάμαξα Uerdingen κατασκευής του 1937.

Και τα δύο θα συντηρηθούν, θα αναπαλαιωθούν και θα πάρουν τη θέση τους στο Μουσείο των Αθηνών. Ωστόσο, το γεγονός αυτό σχολιάστηκε από αρκετούς Πατρινούς, καθώς και από τον επικεφαλής της παράταξης «Πρωτεύουσα Ξανά», Γρηγόρη Αλεξόπουλο, οι οποίοι θεωρούν πως χάνεται ένα μέρος της ιστορίας της πόλης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Αλεξόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων πως «η μετακόμιση αυτών των ιστορικών σιδηροδρομικών «αποτυπωμάτων» που χάνει η Πάτρα και κερδίζει η Αθήνα, μας θυμίζει μια άλλη αντίστοιχη «περιπέτεια»: τις μηχανές των άλλοτε ανθηρών βιομηχανιών της πόλης των Πατρών οι οποίες αποτελούν μέρος της βιομηχανικής ιστορίας της. Πολλές από αυτές καταστράφηκαν, άλλες λεηλατήθηκαν, κάποιες εκλάπησαν και άλλες περιμένουν την συντήρηση και αξιοποίησή τους εδώ και χρόνια.

Η νέα και σίγουρα απογοητευτική εξέλιξη σε σχέση με τα τρένα, έρχεται να φωτίσει για άλλη μια φορά την αδυναμία της πόλης να ασχοληθεί, να διασώσει και να προβάλει την ιστορία της κατά τρόπο που θα ενισχύσει το σύγχρονο προφίλ της.

Το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η Πάτρα, δεν ενδιαφέρθηκε για την αξιοποίηση των ιστορικών της «θησαυρών», φέρνει για άλλη μια φορά στο φως, με απογοητευτικό τρόπο την αδυναμία συνειδητοποίησης ότι η πόλη έχει ανάγκη από ένα φιλόδοξο σχέδιο που θα τη βοηθήσει να βελτιώσει την εικόνα της, να βελτιώσει το προφίλ της και την οικονομική της υπόσταση, βασισμένη σε ένα σύγχρονο μοντέλο ανάδειξης της πολιτιστικής της κληρονομιάς, του μνημειακού της πλούτου και αξιοποίησης της ιστορικής της προίκας.

Στον αντίποδα αυτής της μετακόμισης των αμαξοστοιχιών του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, συναντάμε πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη και η Καλαμάτα.

Στην μεν πρώτη συναντάμε το Σιδηροδρομικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, συναντάμε το Δημοτικό Πάρκο Σιδηροδρόμων Καλαμάτας, το μοναδικό στο είδος του υπαίθριο μουσείο στην Ελλάδα, γνωστό σε όλους τους φίλους των Σιδηροδρόμων ανά τον κόσμο.

Από τη μια έχουμε δύο παραδείγματα αξιοποίησης του ιστορικού πλούτου των πόλεων κατόπιν κινητοποίησης των Φορέων των περιοχών και βεβαίως των Δήμων, με διεκδικήσεις και αναζήτηση χρηματοδοτικών εργαλείων και από την άλλη έχουμε ένα παράδειγμα μεταφοράς του σε άλλες πόλεις.

Αυτό είναι πέρα για πέρα λυπηρό και σίγουρα δεν ταιριάζει στην ιστορία της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της χώρας.
Είναι τώρα η ώρα να αλλάξουμε τρόπο σκέψης, να αλλάξουμε τρόπο αντιμετώπισης της κληρονομιάς μας.
Η Πάτρα δεν αντέχει άλλες απώλειες».

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Coffe Island

Αυτή την εβδομάδα