Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022
Connect with us

Υγεία

20 TIPS για να κάνεις το σεξ που πάντα ονειρευόσουν

Δημοσιεύθηκε

στις

Αν το σεξ φαντάζει μια βαρετή, άνευρη, άχρωμη διαδικασία για εσένα και τον σύντροφό σου, μάλλον κάτι δεν γίνεται σωστά.

Και όχι τόσο κατά τη διάρκεια της πράξης, όσο πριν ή μετά από αυτή. Υπάρχουν τρόποι το σεξ να γίνει η πιο συναρπαστική εμπειρία. Γιατί είναι κατά βάσιν παιχνίδι του μυαλού και αυτό μπορεί να διεγερθεί με πολλαπλούς τρόπους: τους παρακάτω 20.

Να σε αγγίζει χαμηλά… σιγά και απαλά: Ο θεραπευτής Simone Bienne συμβουλεύει τους άνδρες να αγγίζουν τις συντρόφους τους στην περιοχή γύρω από το αιδοίο πολύ απαλά και πολύ αργά. Αυτό θα αποβεί άκρως ερεθιστικό.

Σωπάστε εντελώς για λίγα λεπτά: Η sex educator Jenny Block υποστηρίζει ότι το σεξ είναι μια πρακτική που αφορά το κορμί και το πνεύμα. Όταν αυτά είναι συντονισμένα, τότε αυτό γίνεται καλύτερα. Αντί, λοιπόν για βογγητά, ή βωμολοχίες στο κρεβάτι, δοκιμάστε να… σωπάσετε για λίγα λεπτά ώστε να διεγείρετε τις αισθήσεις σας. Αυτό θα ενθαρρύνει τον σύντροφό σας να βρει νέους τρόπους για να επικοινωνήσει μαζί σας.

Προκαταρκτική… γυμναστική: Λίγα λεπτά γυμναστικής (20 λεπτά είναι ικανοποιητικός χρόνος!) είναι αρκετά για να διεγείρουν το σώμα περισσότερο κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Τέξας.

Aνάσυρε από την μνήμη σου εμπειρίες sex που σε ευχαρίστησαν: Ο sex therapist Μike Lousada αναφέρει ότι “Όταν μιλάμε για το sex που έχουμε απολαύσει στο παρελθόν διεγείρουμε τις ερωτικές μας ενορμήσεις”. Φέρτε στο μυαλό σας το sex που κάνατε σε ένα μέρος που σας ευχαρίστησε, την μουσική που μπορεί να ακούγατε εκείνη την στιγμή. Μιλήστε γι’αυτό. Επαναλάβετε.

Δες άλλες γυναίκες να διεγείρονται: Η Kathrine O’ Connell White του Tufts University School of Medicine αναφέρει ότι το πορνό επιδρά διεγερτικά αρκετές φορές στην γυναίκα. Βλέποντας εκείνη άλλες γυναίκες να έχουν οργασμό μπορεί να ερεθιστεί.

Άλλαξτε μέρος και ώρα που συνήθως κάνετε sex: Η θεραπεύτρια Michele McCulle αναφέρει: “Ξεχάστε το πολύ πρωινό σεξ ή το σεξ πριν κοιμηθείτε, ή την κρεβατοκάμαρά σας”. Κάντε το πχ. Πριν το βραδινό σας. Και κάπου που δεν το έχετε ξανακάνει.

Αγόρασέ του ένα sex toy: Οι ανδρικοί δονητές έχουν αύξηση 72% τα τελευταία χρόνια. Μπορεί αυτό το βοήθημα να είναι κάτι διαφορετικό για εκείνον και να τον βγάλει από την ρουτίνα.

“Πάλη” πριν το σεξ: Όταν τα γυμνά σώματα έρχονται σε επαφή με πίεση που μοιάζει με πάλη μπορεί να προκληθεί μεγαλύτερη διέγερση αναφέρει υπέυθυνος του Pornhub. Η “γυμνή πάλη” είναι μια κατηγορία videos σε sites ερωτικού περιεχομένου που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα.

Πες του: “Αυτό δεν το έχω ξανακάνει ποτέ”: Οι άνδρες θέλουν να νιώθουν “καινοτόμοι, κυρίαρχοι” αναφέρει ο sex therapist Ian Kerner. Όταν νιώθει ότι σου προσφέρει νέες εμπειρίες, νέες συγκινήσεις… αποδίδει καλύτερα.

Στείλ’του ξαφνικά ένα ερωτικό μήνυμα: Θα είναι για εκείνον μια ευχάριστη… πολλά υποσχόμενη έκπληξη. Όταν αιφνιδιάζεται, νιώθει ότι τον πειριμένουν συγκινήσεις. Φρεσκάρεται το μυαλό και των δυο σας.

Πριν το σεξ μύρισε κάτι που αγαπάς πολύ: Οι μυρωδιές είναι άκρως διεγερτικές και μπορούν να σου φτιάξουν την διάθεση. Ιδίως αυτές που είναι συνδεδεμένες με τα ερωτικά σου γούστα.

Επισκέψου sex shop, αγόρασε βιβλία που μπορούν να σε βοηθήσουν: Απόκτησε νέες προσλαμβάνουσες γύρω από το sex. Θα σε βοηθήσουν να δοκιμάσεις πράγματα που σίγουρα δεν είχες τολμήσει μέχρι πρότινος… γιατί δεν ήξερες ότι υπάρχουν.

Φαντασιώσου την κορύφωσή σου: Η Christina Gordon, θεραπεύτρια, αναφέρει ότι όσο πιο πολύ σκέφτεσαι την στιγμή που θα έρθεις σε οργασμό και οι αισθήσεις σου απογειωθούν, τόσο πιο κοντά της μπορείς να φτάσεις.

Αυτοσυγκέντρωση – Συντονίστε τις ανάσες σας: Aκολούθησε την ανάσα του ή εκείνος την δική σου. Το sex μπορεί να είναι μια διαδικασία διαλογισμού που μπορεί να απογειώσει τις αισθήσεις σας.

Το μασάζ μπορεί να είναι διεγερτικό: Απαλές κινήσεις των δαχτύλων στο σώμα του και στο σώμα του μπορούν να φέρουν χαλάρωση και να σας κάνουν να απολαύσετε το σεξ καλύτερα.

Πες του τι σκέφτεσαι να του κάνεις και τι θέλεις να σου κάνει: Η φαντασία μπορεί να σας κάνει να ξεπεράσετε τα standards σας, ακόμα και τα όρια του εαυτού σας αναφέρει ο Dr Lorri Brotto του UΒC Sexual Health Laboratory. Μιλήστε ανοιχτά μαζί του για την εμπειρία που θέλετε να ζήσετε.

“Παίξε” με την ένταση του οργασμού: Λίγο πριν την κορύφωση, δοκιμάστε να δείτε τα όρια του οργασμού. Δείτε πόσο και με ποιο τρόπο μπορείτε να τον παρατείνετε. Μην… βιαστείτε για την κορύφωση.

Aν σου στείλει πονηρό μήνυμα… αιφνιδίασέ τον: Μια κοφτή απάντηση όπως “Δεν μπορώ να περιμένω”, τον διεγείρει και τον κάνει να μην μπορεί να περιμένει ούτε εκείνος. Παίξε με τις λέξεις. Το sex είναι παιχνίδι του μυαλού.

Ενθάρρυνέ τον – Δώσε εσύ παραπάνω διάρκεια: Μην βιάζεσαι, μην αγχώνεσαι να τελειώσει γρήγορα η διαδικασία, δώσε χρόνο εσύ, μίλα του κατά τη διάρκεια του σεξ, πες του πόσο τον θέλεις, πόσο ωραία περνάς την ώρα που τα κορμιά σας ενώνονται. Θα θέλει να σε ευχαριστήσει παραπάνω με τον τρόπο του.

Aγκαλιαστείτε μετά το σεξ για κάποια λεπτά: Η σφιχτή αγκαλιά μετά το σεξ μπορεί να αυξήσει τις επιδόσεις των συντρόφων σε επόμενη φορά σύμφωνα με έρευνα.

Περισσότερα

Υγεία

Πανεπιστήμιο του Χιούστον: H μέθοδος για να καίμε λίπος ενώ καθόμαστε στο γραφείο μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει σχεδόν δέκα ώρες την ημέρα καθιστός, ενώ με την πανδημία να πυροδοτεί την ανάγκη για τηλεργασία στο σπίτι, ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι μονόδρομος.

Ωστόσο, ο συγκεκριμένος τρόπος ζωής, είναι επιβλαβής για την καρδιά, ενώ έχει κατηγορηθεί και για παθήσεις όπως ο διαβήτης, οι δυσλειτουργίες στο μεταβολισμό, καθώς και για σοβαρά προβλήματα στην πλάτη. Μοναδική λύση αποτελεί η άσκηση.

Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ζήτηση για όρθια γραφεία, έχει αυξηθεί σημαντικά. Φαίνεται, όμως, ότι υπάρχει ένας τρόπος να ενεργοποιήσετε τις μεταβολικές δραστηριότητες του οργανισμού, ενώ κάθεστε.

Διαβάστε επίσης: Η στατική άσκηση που σμιλεύει το σώμα σε 28 ημέρες
Η μέθοδος Soleus Pushup
Ειδικοί στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον, ερευνούν μια τεχνική που ονομάζεται Soleus Pushup (SPU), η οποία περιλαμβάνει την ενεργοποίηση του πέλματος στην περιοχή της γάμπας για την ενίσχυση του μεταβολισμού με ελάχιστη σωματική προσπάθεια.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εδώ είναι ότι ο μυς του πέλματος μπορεί να διατηρήσει τη δραστηριότητα του μεταβολισμού σε λειτουργία για ώρες χωρίς να κουράζεται, ακόμη και όταν το άτομο κάθεται σε μια καρέκλα. Η βασική κατευθυντήρια αρχή είναι ότι σε μυϊκές ίνες ηρεμίας όπως το πέλμα, η κατανάλωση ενέργειας είναι ελάχιστη.

Η ώθηση του πέλματος περιλαμβάνει την ανύψωση της φτέρνας στο μέγιστο ύψος της, ενώ το μπροστινό πόδι διατηρείται κολλημένο στο έδαφος και καταλήγει σε αργό κατέβασμα της φτέρνας. Κατά τη διεξαγωγή των δοκιμών, η ομάδα ανακάλυψε ότι η περιοχή του πέλματος αναδείχθηκε στο πιο ενεργό σημείο στο σώμα για τη διάσπαση υδατανθράκων, όπως η γλυκόζη.

Μελέτη που διεξήχθη σε εθελοντές με ποικίλα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, από ανθρώπους που διάγουν καθιστική ζωή, μέχρι αθλητικούς τύπους, διαπίστωσε ότι κανένα γνωστό φάρμακο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο μέγεθος του οξειδωτικού μεταβολισμού σε ολόκληρο το σώμα, όπως μπορεί να επιτευχθεί με τη μέθοδο Soleus Pushup.

Ευρήματα, τα οποία έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό iScience, υποστηρίζουν ότι η τεχνική PSU είναι πιο αποτελεσματική στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα, ακόμα και από προπονήσεις όπως το τρέξιμο σε διάδρομο ή από ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Ένα όφελος για όσους εργάζονται μπροστά από έναν υπολογιστή
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών SPU, διαπιστώθηκε ότι η μέθοδος οδήγησε σε 52% υψηλότερη απώλεια σακχάρου στο αίμα, ενώ η απαίτηση σε ινσουλίνη περιορίστηκε κατά 60%.

Επιπλέον, διπλασιάστηκε ο ρυθμός μεταβολισμού του λίπους στο σώμα, μειώνοντας το συνολικό επίπεδο λίπους στο αίμα. Τονίζοντας τις μεγάλες δυνατότητες της αξιοσημείωτης έρευνάς του, ο καθηγητής Μαρκ Χάμιλτον από το Health and Human Performance στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον σημειώνει ότι «παρά το γεγονός ότι το πέλμα καταλαμβάνει μόνο το 1% του σωματικού βάρους, είναι ικανό να αυξήσει τον μεταβολικό του ρυθμό κατά τη διάρκεια των SPU συσπάσεων, οι οποίες διπλασιάζουν έως και τριπλασιάζουν την οξείδωση των υδατανθράκων σε ολόκληρο το σώμα».

in.gr

Περισσότερα

Υγεία

Αλτσχάιμερ: Πειραματικό φάρμακο δίνει ελπίδες για την επιβράδυνση της νόσου

Δημοσιεύθηκε

στις

Το ενθαρρυντικό αυτό αποτέλεσμα του πειραματικού φαρμάκου, που αναπτύσσεται από τις εταιρείες Eisai (Ιαπωνία) και Biogen (ΗΠΑ), προέκυψε από μια κλινική δοκιμή τελικού σταδίου σε 1.800 ασθενείς που βρίσκονταν στο αρχικό στάδιο της νόσου Αλτσχάιμερ.

Το lecanemab, ενός αντισώματος που χορηγείται ενδοφλέβια, μπορεί να οδηγήσει στην έγκριση κυκλοφορίας του, δίνοντας έτσι νέες ελπίδες στους ασθενείς με τη συγκεκριμένη ανίατη μέχρι στιγμής νευροεκφυλιστική πάθηση και στις οικογένειες τους, που έχουν δει κατ’ επανάληψη διάφορα φάρμακα να εμφανίζουν αρχικά πολλές υποσχέσεις κατά τις αρχικές δοκιμές τους, οι οποίες όμως μετά διαψεύδονται στην πράξη. Η σχετική απόφαση από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) των ΗΠΑ αναμένεται τον ερχόμενο Ιανουάριο, ενώ θα ακολουθήσουν ανάλογες αιτήσεις στις αντίστοιχες αρχές της Ιαπωνίας και της Ευρώπης, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και τους New York Times.

Η κλινική δοκιμή φαίνεται να επιβεβαιώνει τη θεωρία ότι η απομάκρυνση των ‘πλακών’ της πρωτεΐνης βήτα αμυλοειδούς από τον εγκέφαλο των ασθενών σε αρχικό στάδιο Αλτσχάιμερ (κάτι που επιτυγχάνει το νέο φάρμακο στοχεύοντας την εν λόγω πρωτεΐνη προτού αυτή δημιουργήσει τοξικές συσσωματώσεις), μπορεί να καθυστερήσει την εξέλιξη της νόσου. Από την άλλη, το φάρμακο εμφανίζει αυξημένη πιθανότητα παρενεργειών, όπως πρήξιμο του εγκεφάλου και μικρο-αιμορραγίες, που όμως θεωρούνται ανεκτές.

Παγκοσμίως ο αριθμός των ασθενών με Αλτσχάιμερ αναμένεται να φθάσει τα 139 εκατομμύρια έως το 2050. Και άλλες εταιρείες βρίσκονται στο τελικό στάδιο ανάπτυξης και δοκιμής αντισωμάτων κατά των πλακών της νόσου, όπως τα gantenerumab της Roche και donanemab της Eli Lilly.

 

Περισσότερα

Υγεία

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Ποια φάρμακα επιδεινώνουν το πρόβλημα

Δημοσιεύθηκε

στις

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι μια χρόνια πάθηση κατά την οποία τα οξέα του στομάχου περνούν τον οισοφαγικό σφιγκτήρα και παλινδρομούν προς τον οισοφάγο. Αυτή η αντίστροφη πορεία του οξέος προκαλεί ερεθισμό και φλεγμονή του βλεννογόνου του οισοφάγου και μια διαρκή ενόχληση.

Η ενοχλητική και επώδυνη πάθηση του πεπτικού συστήματος εκτιμάται ότι επηρεάζει μεγάλο ποσοστό ενηλίκων – υπολογίζεται ότι πάσχει το 30% των ενηλίκων στις ΗΠΑ σύμφωνα με παλιότερη μελέτη, δημοσιευμένη στο Gastroenterology.

Εκτός από άλλους οργανικούς παράγοντες, αρκετές είναι και οι τροφές που μπορούν να πυροδοτήσουν αυτό το φαινόμενο, όπως η υψηλή πρόσληψη λίπους και τα πικάντικα φαγητά. Αντίστοιχα όμως και διαφορετικές φαρμακευτικές αγωγές έχει φανεί εντείνουν το πρόβλημα.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί της Mayo Clinic, στα φάρμακα που μπορούν να ερεθίσουν τον οισοφάγο και να προκαλέσουν αίσθημα καύσου συμπεριλαμβάνονται:

  • τα αντιβιοτικά όπως η τετρακυκλίνη και η κλινδαμυκίνη
  • τα διφωσφονικά που λαμβάνονται από το στόμα, όπως η αλενδρονάτη, η ιμπανδρονάτη και η ριζεδρονάτη
  • τα συμπληρώματα σιδήρου
  • η κινιδίνη (αντιαρρυθμικό φάρμακο)
  • τα αναλγητικά, όπως η ιβουπροφαίνη και η ασπιρίνη
  • τα συμπληρώματα καλίου

Από την άλλη, τα φάρμακα και τα συμπληρώματα διατροφής που μπορεί να αυξήσουν την παλινδρόμηση οξέων και να επιδεινώσουν τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι:

  • τα αντιχολινεργικά, όπως η οξυβουτυνίνη, που συνταγογραφούνται για την υπερδραστήρια ουροδόχο κύστη και το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου
  • τα τρικυκλικά αντικαταθλιπτικά (αμιτριπτυλίνη, δοξεπίνη)
  • οι αναστολείς διαύλων ασβεστίου, στατίνες, αναστολείς του μετατρεπτικού ενζύμου της αγγειοτενσίνης (ΜΕΑ) και νιτρικά που χρησιμοποιούνται για την υψηλή αρτηριακή πίεση και τις καρδιακές παθήσεις
  • η προγεστερόνη
  • τα αγχολυτικά, συμπεριλαμβανομένων των βενζοδιαζεπινών, όπως η διαζεπάμη και η τεμαζεπάμη
  • η θεοφυλλίνη (βρογχοδιασταλτικό)

Σε κάθε περίπτωση, συμβουλευτείτε έναν ειδικό σχετικά με την περίπτωση τυχόν αγωγή που λαμβάνεται να επιδεινώνει τα συμπτώματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα