Πάτρα - Δ. Ελλάδα
Πού αποδίδεται η «βουτιά» στα σούπερ μάρκετ
Δημοσιεύθηκε
3 έτη πρνστις
Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για την αγορά καθώς οι Έλληνες αποφεύγουν να καταναλώσουν, ακόμη και στο σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν στη foodexpo, ο Μάιος έκλεισε με μείωση του τζίρου κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Η πτώση της ζήτησης στα σούπερ μάρκετ αποδίδεται τόσο στην επανεκκίνηση της εστίασης όσο και στις καταναλωτικές τάσεις που ανέδειξε η κρίση της πανδημίας, με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές λόγω της αβεβαιότητας για την επόμενη μέρα.
Σχετικά θέματα
Επόμενο «μέτωπο» ο βακαλάος-Πτώση στις πωλήσεις στα Σαρακοστιανά, στροφή καταναλωτών στα καταψυγμένα ψάρια και θαλασσινά
Τα 4 νέα μέτρα – Η λίστα με τις μειώσεις τιμών σε 108 διαφορετικά brands στα σούπερ μάρκετ
«Περικοπές» στις τιμές-Από αυτή την εβδομάδα οι νέοι μειωμένοι τιμοκατάλογοι στα Σούπερ Μάρκετ
«Βουτιά» στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος για το Φεβρουάριο – «Ενισχύεται ο ανταγωνισμός», λέει το ΥΠΕΝ
Αύξηση τζίρου 9,5% για τα σούπερ μάρκετ στο 11μηνο- Οι πρωταθλητές των ανατιμήσεων και η στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Αλυσίδα σούπερ μάρκετ είχε στήσει παράνομο εργαστήριο μαϊμού απορρυπαντικών – Θα πληρώσει €300.000 στην Ariel