Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022
Connect with us

Χωρίς κατηγορία

Γλυκά Νερά: Τι θα ισχυριστεί ο συζυγοκτόνος ενώπιον του ανακριτή – Το μέλλον της μικρής Λυδίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Μετά την προθεσμία που έλαβε, ο πιλότος, θα βρεθεί ενώπιον του ανακριτή την ερχόμενη Τρίτη (22.06.2021) για να απολογηθεί για τη δολοφονία της συζύγου του, Κάρολαϊν, μέσα στο σπίτι τους στα Γλυκά Νερά, τα ξημερώματα της 11ης Μαΐου.

Σύμφωνα με το MEGA, η υπερασπιστική του γραμμή δεν θα απέχει ιδιαίτερα από όσα είπε στην προανάκριση. Θα δηλώσει μετανιωμένος και θα εστιάσει στην απουσία προμελέτης, θα ισχυριστεί ότι δεν ήταν προσχεδιασμένο το έγκλημα.

Από την πλευρά των συνηγόρων του, μπορεί να αμφισβητήσει την ώρα που αφαιρέθηκε η κάρτα μνήμης. Θα προσπαθήσει να αποδυναμώσει τα υπάρχοντα στοιχεία, καθώς από την πρώτη στιγμή υποστήριξε ότι όλα έγιναν πάνω σε κάποιον καβγά.

Τι θα ισχυριστεί ενώπιον του ανακριτή:
-Έχει μετανιώσει για τη δολοφονία
-Δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει την Κάρολαϊν
-Δεν ήταν προμελετημένο το έγκλημα
– «Έπαιζε θέατρο» για την… κόρη του

Τι θα γίνει με την επιμέλεια της μικρής Λυδίας

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του MEGA, κρίσιμες θα είναι οι επόμενες ημέρες για την επιμέλεια της -ενός έτους-Λυδίας. Υπάρχει επαφή μεταξύ των οικογενειών του Μπάμπη και της Κάρολαϊν για το παιδί και μόνο. Υπάρχει περίπτωση από την οικογένεια του δράστη να υποβάλλουν αίτημα να πάρουν την επιμέλεια. Τον τελευταίο λόγο έχουν οι κοινωνικές υπηρεσίες.

newsit.gr

Χωρίς κατηγορία

Σωτήρης Κακαλέτρης: Ο άνθρωπος πίσω από τα εμβλήματα μαχητικών αεροπλάνων και ασκήσεων

Δημοσιεύθηκε

στις

Συνέντευξη στον Διονύση Ζακυνθινό

Ο Σωτήρης Κακαλέτρης είναι Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
Αλλά η αγάπη του για την Πολεμική Αεροπορία τον ώθησε σε μια ιδιαίτερη δραστηριότητα, η οποία σχετίζεται με τη σχεδίαση και επίβλεψη παραγωγής αεροπορικών προϊόντων.

Από τα συλλεκτικά σήματα μέχρι και τον επετειακό διάκοσμο ενός μαχητικού αεροπλάνου, ο Σωτήρης Κακαλέτρης είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από εντυπωσιακές δημιουργίες.


Είναι αυτός που «χρωμάτισε» την πρόσφατη άσκηση «Tiger Meet», ενώ την υπογραφή του φέρουν τα εμβλήματα των ελληνικών Ραφάλ. Τελευταία συνεργάστηκε και με την Εθνική Φρουρά της Κύπρου για τα εμβλήματα των πληρωμάτων του κυβερνητικού αεροσκάφους Embraer, που τής παραχωρήθηκε από την Ελλάδα.
Αν και γεννήθηκε στην Αμαλιάδα, ζει μόνιμα στην Πάτρα και μίλησε στη «Γ» για το ξεχωριστό έργο που επιτελεί, μέσω του «Aviation Project», όπως ονομάζεται το «παιδί» του, που μετράει πλέον επτά χρόνια ζωής.

Ποιο είναι ακριβώς το αντικείμενο του «Aviation Project»;

Το «Aviation Project» (AP) αναλαμβάνει τη σχεδίαση και επίβλεψη παραγωγής αεροπορικών προϊόντων. Με τον σχετικό όρο, εννοούμε ένα φάσμα προϊόντων, που ξεκινά από τα συλλεκτικά σήματα και φτάνει στον επετειακό διάκοσμο ενός αεροσκάφους. «Aviation» γιατί σχετίζεται με την αεροπορία και «Project» γιατί κάθε έργο προσεγγίζεται ξεχωριστά και σημειολογικά.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τον σχεδιασμό σημάτων;

Λόγω καταγωγής, ανατράφηκα με τα Φάντομ να πετούν πάνω από το κεφάλι μου. Συλλέκτης ο ίδιος αεροπορικών αντικειμένων και θαυμαστής της Πολεμικής Αεροπορίας, δεν άργησα να αναγνωρίσω την ανάγκη μου για ιδία έκφραση. Έτσι, τα αντικείμενα συλλογής έγιναν πρωτίστως αντικείμενα που είχα σχεδιάσει ο ίδιος. Η σχετική ενασχόληση μου και η άοκνη μελέτη της Ιστορίας της Πολεμικής Αεροπορίας, ήταν απλά τα εφόδια για να ξεκινήσω, το 2015, το AP.

Και πώς φτάσατε στο σημείο να υποστηρίξετε μία διεθνή άσκηση όπως το «Tiger Meet»;

Η συνεργασία μου με τις Πολεμικές Μοίρες της 116 Πτέρυγας Μάχης του Αράξου υπήρξε σταθερή τα τελευταία χρόνια. Όταν η 335 Μοίρα ανέλαβε τη διοργάνωση της διεθνούς άσκησης «Tiger Meet», για πρώτη φορά στην 80ετή ιστορία της, η ανάθεση του έργου ήταν μεγάλη τιμή και συνάμα ευθύνη για εμένα.
Το έργο ξεκίνησε με τη σχεδίαση του επίσημου εμβλήματος, το 2021, και συνεχίστηκε μέχρι το Μάιο του 2022. Η γκάμα των προϊόντων ήταν πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα. Σήματα, αναμνηστικές πλακέτες, σημαίες, αφίσες, αυτοκόλλητα, ρούχα, καπέλα, μπρελόκ και πάσης φύσης σουβενίρ, έπρεπε να σχεδιαστούν και να παραχθούν μεθοδικά. Από τον διάκοσμο του αεροσκάφους μέχρι το μενού του επίσημου δείπνου της άσκησης, ακολουθήθηκε κοινή σχεδιαστική γραμμή. Η πρόκληση της χρονικής διαχείρισης του έργου, επίσης, ήταν μεγάλη.

Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες της συνεργασίας σας με τις Ένοπλες Δυνάμεις;

Η συνεργασία με τους ανθρώπους της Πολεμικής Αεροπορίας, της Αεροπορίας Στρατού, και του Πολεμικού Ναυτικού κρύβει προκλήσεις. Η εργασία πραγματοποιείται, συνήθως, από απόσταση και ξεκινάει πάντα από τη σημειολογική ανάλυση του κάθε έργου.
Ωστόσο, η πειθαρχία που εκ των πραγμάτων διέπει τον βίο των σύγχρονων Ικάρων μας, εγγυάται πάντα το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Ποιες είναι οι συνεργασίες που θεωρείτε ορόσημο στην πορεία σας;

Κάθε έργο κουβαλά τη δική του ξεχωριστή ιστορία. Θα μπορούσα, ωστόσο, να σταθώ στη γιορτή για τη συμπλήρωση 30 ετών του FOB Aktion (AWACS) και την απόσυρση των φωτοαναγνωριστικών Φάντομ της 348 Μοίρας, στη Λάρισα.
Η δε συνεργασία μου με την 336 Μοίρα «Όλυμπος», αποτελεί πρότυπο ως προς τη διαχείριση μιας αεροπορικής μπουτίκ. Επίσης, κάθε χρόνο εορτάζονται επέτειοι ιδρύσεως Μοιρών, αλλά διοργανώνονται και διεθνείς ασκήσεις, όπως ο «Ηνίοχος», στις οποίες μου ζητούνται ιδέες και προτάσεις προς υλοποίηση. Έτσι, η ανάγκη για αεροπορικά προϊόντα είναι συνεχής. Σίγουρα, όμως, η άσκηση «Tiger Meet» του Αράξου αποτέλεσε την πιο ξεχωριστή αποστολή μου.

Ποια είναι τα άλλα πρόσφατα έργα σας για την Πολεμική Αεροπορία;

Φέτος, το «Aviation Project» ήταν πιο δραστήριο από ποτέ. Μαζί με τους ανθρώπους της 332 Μοίρας, όσο ακόμα εκπαιδεύονταν στη Γαλλία, σχεδιάσαμε τα εμβλήματα των ελληνικών Rafale. Στήσαμε τη μπουτίκ του θρυλικού Spitfire της 359 ΜΑΕΔΥ και συνεργαστήκαμε για πρώτη φορά με την Ομάδα «Ζευς». Πρόσφατα, συνεργάστηκα και με την Εθνική Φρουρά της Κύπρου για τα εμβλήματα που θα φέρουν τα πληρώματα του κυβερνητικού αεροσκάφους Embraer.

Με τι άλλο ασχολείται το «AP»;

Η παλέτα είναι μεγάλη, ωστόσο ενδεικτικά αναφέρω, εκτός από τα σήματα, τη σχεδίαση ρούχων, ρολογιών, προφίλ – διάκοσμου – μοντέλων αεροσκαφών, αναμνηστικών πλακετών κ.λπ.

Ποια είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση που έχετε εισπράξει από την δουλειά σας;

Πιστεύω ότι ήταν η στιγμή που επισκέφτηκα τον Άραξο μαζί με τον 2 ετών γιο μου, τον Μάριο. Έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πλέον, θεωρώ, με τι ακριβώς ασχολείται ο μπαμπάς.

Πού μπορεί ο κόσμος να δει δουλειά σας και να προμηθευτεί προϊόντα σας;

Στις μπουτίκ των Μοιρών ανά την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Εορτής της Πολεμικής Αεροπορίας, κάθε Νοέμβριο, ενώ προϊόντα μου εκτέθηκαν και στην Τανάγρα, στο πλαίσιο του air show «Athens Flying Week». Τέλος, δείγματα της δουλειάς μου είναι διαθέσιμα και από το βρετανικό eshop: runway25.com και φυσικά στο aviationproject.com.

 

Περισσότερα

Χωρίς κατηγορία

Φαβορί ο Επίσκοπος Ωλένης για τη Μητρόπολη Ηλείας

Δημοσιεύθηκε

στις

Το νέο μητροπολίτη Ηλείας αναμένεται να εκλέξει η ιερά σύνοδος στις 7 Οκτωβρίου και ως φαβορί για την ανάληψη της Μητροπολιτικής Έδρας φέρεται να είναι ο Επίσκοπος Ωλένης, κ. Αθανάσιος, που είναι εξάλλου και ο «διάδοχος» που έχει υποδείξει ο παραιτηθείς Μητροπολίτης, κ. Γερμανός.

Ο Επίσκοπος Ωλένης, κατά κόσμον Αριστείδης Μπαχός, γεννήθηκε στη Ξυλοκέρα Ηλείας στις 10 Φεβρουαρίου 1954. Αποφοίτησε από τη Θεολογική Σχολή Αθηνών το 1982. Έχει υπηρετήσει ως Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Άνω Δίβρης Ηλείας και εκλέχτηκε τιτουλάριος Επίσκοπος Ωλένης το 2009.

 

Περισσότερα

Χωρίς κατηγορία

Έρευνα: Σημαντικά αυξημένος ο κίνδυνος διαβήτη για τα παιδιά που πέρασαν Covid-19

Δημοσιεύθηκε

στις

Τα παιδιά που αρρώστησαν με Covid-19, έχουν σημαντικά αυξημένο (κατά 72%) κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 1, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Είναι πάντως ασαφές σε ποιό βαθμό η ίδια η νόσος πυροδοτεί την εκδήλωση παιδικού διαβήτη.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Case Western Reserve του Κλίβελαντ, με επικεφαλής την καθηγήτρια Πάμελα Ντέηβις, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «JAMA Network Open», ανέλυσαν στοιχεία για περίπου 571.000 ασθενείς έως 18 ετών στις ΗΠΑ και άλλες 13 χώρες, οι οποίοι είχαν διαγνωστεί με Covid-19 ή με άλλη αναπνευστική λοίμωξη κατά τη διετία 2020-2021.
Διαπιστώθηκε ότι το επόμενο εξάμηνο από την λοίμωξη με κοροναϊό 123 παιδιατρικοί ασθενείς είχαν διαγνωσθεί για πρώτη φορά με διαβήτη τύπου 1 (ποσοστό 0,043%), έναντι 72 (ποσοστό 0,025%) μεταξύ όσων είχαν περάσει άλλη αναπνευστική λοίμωξη πλην Covid-19. Αυτό ισοδυναμεί με μια αύξηση 72% στις νέες διαγνώσεις παιδικού διαβήτη στους ασθενείς με Covid-19. Αυτό ίσχυε τόσο για τα μικρότερα παιδιά (0-9 ετών), όσο και για τα μεγαλύτερα (10-18 ετών).
«Οι οικογένειες υψηλού κινδύνου για διαβήτη τύπου 1 στα παιδιά τους θα πρέπει να βρίσκονται ιδιαίτερα σε εγρήγορση για σχετικά συμπτώματα μετά από Covid, το ίδιο και οι παιδίατροι, από τη στιγμή ιδίως που η παραλλαγή Όμικρον εξαπλώνεται τόσο γρήγορα στα παιδιά. Μπορεί να δούμε μια σημαντική αύξηση στα περιστατικά διαβήτη τύπου 1 τους επόμενους μήνες και χρόνια», δήλωσε η δρ Ντέηβις.
Ο διαβήτης τύπου 1 θεωρείται αυτοάνοση πάθηση. Συμβαίνει κυρίως όταν το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται στα κύτταρα που παράγουν την ορμόνη ινσουλίνη, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η παραγωγή της. Είναι μια νόσος συχνότερη στα παιδιά από ό,τι ο διαβήτης τύπου 2 που εμφανίζεται κυρίως στους ενήλικες με το πέρασμα του χρόνου, καθώς ο οργανισμός τους αποκτά αντίσταση (αντοχή) στην ινσουλίνη, ενώ αργότερα το πάγκρεας τους σταματά να παράγει επαρκή ινσουλίνη, με συνέπεια να αυξάνεται το σάκχαρο στο αίμα τους.

Μια άλλη πρόσφατη μελέτη, με επικεφαλής τον καθηγητή Γκρέιχαμ Ογκλ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, η οποία δημοσιεύθηκε στο διαβητολογικό-ενδοκρινολογικό περιοδικό «The Lancer Diabetes & Endocrinology», εκτιμά ότι ο αριθμός των ανθρώπων στον κόσμο που ζουν με διαβήτη τύπου 1 θα διπλασιασθεί έως το 2040, από 8,4 εκατομμύρια το 2021 (μόνο το 18% ήσαν κάτω των 18 ετών, ενώ το 64% ήσαν 20-59 ετών και το 19% άνω των 60 ετών) σε 13,5 έως 17,4 εκατομμύρια το 2040.
Είναι αξιοσημείωτο ότι, σύμφωνα με τους ερευνητές, παρόλο που ο διαβήτης τύπου 1 παραδοσιακά θεωρείται παιδική ασθένεια, το 2021 εκτιμάται ότι περισσότεροι ενήλικες (316.000) από ό,τι παιδιά και έφηβοι (194.000) διαγνώστηκαν με την ασθένεια, με μέση ηλικία διάγνωσης τα 32 έτη. Οι θάνατοι λόγω της νόσου παγκοσμίως το 2021 υπολογίστηκαν σε 175.000.

 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα