Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αγκυροβολημένο λόγω κορωνοϊού

 

Με ερώτημα για το αν πρέπει να στηριχθεί η κρουαζιέρα και οι ναυτικοί απαντά ο ΟΛΠΑ στον Δήμο για την απομάκρυνση του «Οueen of the Oceans»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Αγκυροβολημένο λόγω της πανδημίας παραμένει στο βόρειο λιμάνι της Πάτρας το κρουαζιερόπλοιο «Οueen of the Oceans», φιλοξενώντας 35 εργαζόμενους που όλο αυτό το διάστημα δεν το εγκατέλειψαν στιγμή!

Ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών απάντησε άμεσα στο αίτημα του Δήμου για την απομάκρυνση του «Οueen of the Oceans», επισημαίνοντας ότι προέχει η στήριξη του κλάδου των ναυτικών, αλλά και της κρουαζιέρας, ενώ όπως υπενθυμίζει, το πλοίο βρίσκεται στον χώρο που προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων.

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ο Δήμος κάλεσε χθες τον ΟΛΠΑ, το ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση να απομακρύνουν άμεσα το παροπλισμένο κρουαζιερόπλοιο. Όπως ανέφερε σε σχετική του ανακοίνωση «Για περισσότερο από ένα χρόνο το κρουαζιερόπλοιο “Queen of the Oceans” παραμένει παροπλισμένο στη βόρεια πλευρά του λιμανιού της Πάτρας και είναι εκεί ακίνητο σαν τεράστιος «τοίχος», στερώντας από τους Πατρινούς το να απολαμβάνουν τη θέα της θάλασσας. Αντί για θάλασσα το βλέμμα «φυλακίζεται» μέσα στις λαμαρίνες του πλοίου! Η μετατροπή μέρους του λιμανιού της πόλης σε μόνιμο πάρκινγκ κρουαζιερόπλοιων είναι η ανάπτυξη που οραματίζονται για την πόλη όλοι όσοι συμμετέχουν και αραδιάζουν προτάσεις και σχεδιασμούς στα «αναπτυξιακά» τους συνέδρια; Η Δημοτική Αρχή δεν θα επιτρέπει και θα αντιδράσει δυναμικά στην μετατροπή τμήματος του θαλάσσιου μετώπου της Πάτρας σε χώρο «μόνιμου πάρκινγκ» για τα παροπλισμένα καράβια. Το παραλιακό μέτωπο διεκδικήθηκε και αποκτήθηκε για το λαό και τις ανάγκες του στην αναψυχή, στον πολιτισμό και στον αθλητισμό και όχι για τα συμφέροντα και τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών».

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠΑ

Άμεση ήταν η απάντηση του ΟΛΠΑ, ο οποίος εγκαλεί τη δημοτική Αρχή γα όψιμο ενδιαφέρον, καθώς όπως επισημαίνει «γνωρίζουν πολύ καλά τα μέλη της Δημοτικής Αρχής ότι ο λόγος που έχει ελλιμενιστεί εκεί προσωρινά το κρουαζιερόπλοιο είναι η πανδημία και πως οι λιμενικές υποδομές της χώρας μας είναι εκείνες που θα τα φιλοξενήσουν μέχρι να περάσει η υγειονομική κρίση».

Ακόμη, ο ΟΛΠΑ υπενθυμίζει πως «από την έναρξη λειτουργίας του νέου λιμένα, το 2011, το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από την προβλήτα της Άστιγγος μέχρι την πύλη Νο 7 προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων. Μάλιστα, η συγκεκριμένη θέση στην οποία βρίσκεται το κρουαζιερόπλοιο είναι η προβλεπόμενη με βάση το εγκεκριμένο master plan του Λιμένα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, το 2017».

Τέλος, ο ΟΛΠΑ απαντά δια της εξής ερωτήσεως: «συμφωνούμε ότι η κρουαζιέρα

αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής ναυτιλίας και κατά συνέπεια της εθνικής

οικονομίας ή όχι; Δεν πρέπει να στηριχθεί ο κλάδος και οι εργαζόμενοι στην

ελληνική κρουαζιέρα μέχρι να επανεκκινήσει αυτή; Χιλιάδες ναυτικοί περιμένουν να ξεκινήσει και πάλι η κρουαζιέρα για να ζήσουν τις οικογένειές τους. Αν δεν βοηθήσουν τώρα τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, όπως είναι αυτό της Πάτρας, να μείνει ζωντανός ο κλάδος, πως θα διασωθούν οι χιλιάδες θέσεις εργασίας του τουρισμού κρουαζιέρας; Προτιμά η Δημοτική Αρχή να χάσουν τη εργασία τους ή να τεθούν σε

αναστολή 35 εργαζόμενοι με το πρόσχημα ότι στερεί από ορισμένους τη θέα προς

τη θάλασσα; Πιστεύει η Δημοτική Αρχή ότι έχουν την πολυτέλεια οι ναυτικοί μας να

χάνουν θέσεις εργασίας και μεροκάματα; Η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ απέναντι σε αυτά τα ερωτήματα είναι ξεκάθαρη: Δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια θέση εργασίας!».

 


Ροή ειδήσεων

Advertisement