Σάββατο 20 Απριλίου 2024
Connect with us

Ελλάδα

Πώς να αποφύγετε ενοχλητικά τηλεφωνήματα και κλήσεις από απόκρυψη

Δημοσιεύθηκε

στις

Είναι συχνό φαινόμενο οι εισπρακτικές εταιρείες ή διαφημιστικές να καλούν από απόκρυψη και οι υπάλληλοί τους να γίνονται ιδιαίτερα επίμονοι κι ενοχλητικοί. Υπάρχουν φυσικά και τα φαινόμενα φάρσας από απόκρυψη ή ενοχλήσεις για προσωπικούς λόγους.

Διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε όταν σας παρενοχλούν τηλεφωνώντας σας από απόκρυψη:
Ζητήστε από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής να μη δέχεστε κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Έτσι όταν σας καλεί κάποιος με απόκρυψη αριθμού θα του δείχνει ότι ο αριθμός σας είναι κατειλημμένος.

Κάντε αίτηση στον πάροχό σας για εξουδετέρωση της απόκρυψης του καλούντος για περιορισμένο χρονικό διάστημα με σκοπό να εντοπιστούν οι ενοχλητικές ή κακόβουλες κλήσεις (ΦΕΚ B 1853 – 21.12.2006). Σε αυτή την περίπτωση όταν σας καλεί κάποιος με απόκρυψη αριθμού θα ακούει ηχογραφημένο μήνυμα μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ότι η απόκρυψή του έχει εξουδετερωθεί. Έτσι μπορείτε να μάθετε ποιο νούμερο σας καλεί με απόκρυψη και στη συνέχεια να εντοπιστεί το άτομο που κάνει τις ενοχλητικές κλήσεις και να προχωρήσετε σε έγκληση αυτού που σας ενοχλεί.
Οι εισαγγελικές, ανακριτικές και προανακριτικές Αρχές έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν από τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας, τα ηλεκτρονικά ίχνη μιας εγκληματικής πράξης μέσω internet, καθώς και την ημεροχρονολογία και τα στοιχεία του ατόμου στο οποίο αντιστοιχεί το ηλεκτρονικό ίχνος.

Από τους λοιπούς παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας οι Αρχές δικαιούνται να ζητήσουν τα «εξωτερικά στοιχεία» της επικοινωνίας, δηλαδή τον αριθμό κλήσεις, τα στοιχεία καλούντος – καλούμενου και την ώρα κλήσης, με τον πάροχο να είναι υποχρεωμένος να τα παραδώσει χωρίς να είναι απαραίτητο να προηγηθεί άδεια της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ).

Ροή ειδήσεων

Advertisement