Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

«Φρενάρει» στις αστοχίες-Φορείς και σύλλογοι της Δυτικής Αχαΐας εκφράζουν φόβους για το μέλλον του Προαστιακού

Δημοσιεύθηκε

στις

Στις αστοχίες και κυρίως, στον περιορισμένο αριθμό των δρομολογίων που δεν εξυπηρετούν ούτε τους εργαζόμενους, ούτε τους λουόμενους, «φρενάρει» ο Προαστιακός στη διαδρομή του προς την Κάτω Αχαΐα, με αποτέλεσμα να εκφράζονται φόβοι για το μέλλον του.

Συγκεκριμένα, παρά το γεγονός ότι η επέκταση του Προαστιακού μέχρι την Κάτω Αχαΐα αποτελούσε ένα διαχρονικό αίτημα των φορέων και κατοίκων της περιοχής, δυστυχώς όταν ξεκίνησε τα δρομολόγιά του δεν συνάντησε την αναμενόμενη απήχηση, με αποτέλεσμα να αμφισβητείται έντονα το τελευταίο χρονικό διάστημα η βιωσιμότητα της γραμμής.
Τα προβλήματα εστιάζονται σε δύο κυρίαρχα σημεία. Πρώτον ότι το τρένο δεν έχει διασύνδεση με το κέντρο της Κάτω Αχαΐας. Αποτέλεσμα είναι όσοι επιλέγουν για τις μετακινήσεις τους τον Προαστιακό να αναγκάζονται να διανύουν με τα πόδια μια αρκετά μεγάλη απόσταση, η οποία φαντάζει ακόμη μεγαλύτερη τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω των υψηλών θερμοκρασιών

Δεύτερον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αποφασίζει για αύξηση των δρομολογίων, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που ο Προαστιακός θα μπορούσε να εξυπηρετεί τους λουόμενους από την Πάτρα. Σήμερα τα δρομολόγια είναι λίγα και το σημαντικότερο δεν βολεύουν, αφού το τελευταίο φεύγει από την Πάτρα στις 5 το απόγευμα, ενώ αντίστοιχα, το πρωί για όσους Αχαγιώτες εργάζονται στην Πάτρα θα πρέπει να επιβιβαστούν στο δρομολόγιο των 7 το πρωί, διαφορετικά μετά έχει δύο ώρες μετά, δηλαδή στις 9 το πρωί.
Έτσι ο Προαστιακός δεν εξυπηρετεί ούτε τους λουόμενους, ούτε τους εργαζόμενους.
Αντίστοιχα, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των λουομένων, δυστυχώς με υπάρχει ανταπόκριση με τις κοντινές παραλίες, όπως συνέβαινε στο παρελθόν, όπου οι επιχειρηματίες της περιοχής δρομολογούσαν λεωφορεία τα οποία μετέφεραν δωρεάν τον κόσμο στα παραλιακά καταστήματα. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι τα δρομολόγια προς την Κ. Αχαΐα, κυρίως μετά τα Καμίνια να μην έχουν επιβάτες και επειδή και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρωτίστως μετρά νούμερα, δεν αποκλείεται να θέσει εκ νέου θέμα βιωσιμότητας της γραμμής.
Σε κάθε περίπτωση όλες αυτές οι αστοχίες, υποσκάπτουν τη λειτουργία του Προαστιακού μέχρι την Κάτω Αχαΐα και ελπίζουμε πως θα ληφθούν σοβαρά υπόψη όλα τα προαναφερόμενα ώστε η περιοχή να μην χάσει για ακόμη μία φορά το… τρένο!
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ «ΠΕΙΡΟΥ»
Διαπιστώνοντας τις προαναφερόμενες αστοχίες, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αλισσαίων «Πείρος» που πρωτοστάτησε για την επέκταση του Προαστιακού, έκανε νέα παρέμβαση και με επιστολή του προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φ. Τσαλίδη, ζητά την αύξηση των δρομολογίων.
Όπως αναφέρει και ο πρόεδρος του Συλλόγου, Δημήτρης Μπαρμπούνης, «μετά την έναρξη δρομολογίων του Προαστιακού από Πάτρα προς Κάτω Αχαΐα με λύπη διαπιστώνουμε τις διαφορές που υπάρχουν στις ώρες και στην συχνότητα των δρομολογίων με αυτές της Βόρειας Πάτρας δηλαδή από Πάτρα προς Ρίο. Ειδικότερα λόγω καλοκαιρινής περιόδου τα δρομολόγια θα έπρεπε να είναι κάθε 1 ώρα και το τελευταίο να μην είναι στις 17:00 αλλά πιο αργά ώστε να εξυπηρετεί και το επιβατικό κοινό και να αγκαλιάσει τον Προαστιακό. Ας μην υποβαθμίζεται και απαξιώνεται η γραμμή Πάτρα-Κάτω Αχαΐα που μετά από τόσα προβλήματα ξεκίνησε. Βέβαια τα προβλήματα δεν παύουν να υπάρχουν καθώς οι γραμμές είναι πολύ παλιές και χρειάζονται κάποια συντήρηση και αναβάθμιση.
Ακόμα θέλουμε και εμείς οι κάτοικοι της Δυτικής Αχαΐας να μην αισθανόμαστε πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Παρακαλούμε όπως και ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας να βρει τρόπο (μικρό λεωφορείο) και οι επιβάτες του Προαστιακού που θέλουν πρόσβαση στη θάλασσα της Κάτω Αχαΐας να διευκολύνονται στην μεταφορά τους».


Ροή ειδήσεων

Advertisement