Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022
Connect with us

Χωρίς κατηγορία

Τελικός με γκολ στην Ολλανδία

Δημοσιεύθηκε

στις

Μάθετε τα πάντα για τις στοιχηματικες εταιριες

Δύσκολες στιγμές περνάει η χώρα μας, η οποία έχει παραδοθεί στο έλεος της «πύρινης λαίλαπας», με τις ευχές όλων μας στους συνανθρώπους μας. Εμείς στη στήλη μας θα συνεχίσουμε κανονικά, έχοντας πάντα το νου μας σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.

Μια εβδομάδα από σήμερα ξεκινάει το πολύ θεαματικό Ολλανδικό πρωτάθλημα και όπως συμβαίνει στις περισσότερες χώρες, πριν τη σέντρα, υπάρχει το Σούπερ Καπ. Εκεί, ο νταμπλούχος Άγιαξ θα υποδεχθεί στο Άμστερνταμ τη δευτεραθλήτρια Αϊντχόφεν, σε μια αναμέτρηση που θα δείξει την ετοιμότητα των δυο ομάδων.

Άγιαξ: Ο τελικός του Σούπερ Καπ, που έχει ονομαστεί σε «Τρόπαιο Γιόχαν Κρόιφ», είναι ουσιαστικά το πρώτο επίσημο ματς που θα δώσει ο Άγιαξ για φέτος. Ο «Αίαντας» εδώ και 2-3 χρόνια παίζει πολύ όμορφο ποδόσφαιρο και πέρσι δικαίως κατέκτησε πρωτάθλημα και Κύπελλο, μιας και η αντίσταση που βρήκε δεν ήταν κάτι αξιοσημείωτο. Φέτος δεν έχει αλλάξει πολλά πράγματα στο ρόστερ της, με πιο σημαντική προσθήκη αυτή του πρώην αρχηγού της Φέγερνορντ, Στίβεν Μπέργκχαους, η οποία έφερε και αναταραχές στην ομάδα του Ρότερνταμ. Στα φιλικά τους, οι πρωταθλητές ήταν εξαιρετικοί, σκοράροντας κατά… βούληση.

Αϊντχόφεν: Μπαίνει σε αυτό τον τελικό με ανεβασμένο ηθικό και πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση η Αϊντχόφεν, μιας και έχει ήδη 3 επίσημα ματς στα πόδια της, στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Οι «ερυθρόλευκοι» της Ολλανδίας πέρσι τερμάτισαν πίσω από τον Άγιαξ, όμως με τα όσα έχουμε δει φέτος, είναι αποφασισμένοι να αλλάξουν τα… κόζια φέτος, έχοντας μια άκρως επιθετική και γρήγορη ομάδα. Από το ρόστερ μπορεί να έχασε τον Ντάνιλ Μάλεν, όμως ενισχύθηκε στην άμυνα και το κέντρο με παίκτες όπως οι Ραμάλιο και Πρόπερ. Για τον τελικό, θέλει να συνεχίσει το καλό της πρόσωπο, μιας και ήδη έχει νικήσει 2 φορές τη Γαλατά και μια τη Μίντιλαντ στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.

ΕΚΤΙΜΗΣΗ: Αποφασισμένες να επιστρέψουν στους τίτλους είναι και οι δυο ομάδες, με πρώτη τους αναμέτρηση για φέτος στο Σούπερ Καπ. Η PSV έχει επίσημα ματς στα πόδια της, όμως ο «Αίαντας» πέρα από την έδρα, έκανε πολύ καλή προετοιμασία. Αξίζει ο συνδυασμός του over 2.5 με το γκολ-γκολ, στο 1.87 του Stoiximan.

Δωρεάν προγνωστικά Άρχοντας σε νόμιμες Στοιχηματικές εταιρίες στην Ελλάδα. (*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις)

Χωρίς κατηγορία

Σιδηρόδρομος: Με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ η ολοκλήρωση της γραμμής με ηλεκτροκίνηση για το τμήμα Κιάτο-Αίγιο- Πώς θα  φτάσει το τρένο στην Πάτρα

Στις 6 Ιουλίου «πέφτουν» οι υπογραφές στη σύμβαση

Δημοσιεύθηκε

στις

Στις 6 Ιουλίου “κλείδωσε” η υπογραφή της σύμβασης για το έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Αίγιο. Στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ θα πέσουν οι υπογραφές με το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ η οποία αναλαμβάνει το έργο με ποσοστό έκπτωσης 18,34%. Το έργο αυτό ολοκληρώνει την γραμμή μέχρι το Αίγιο και δίνει νέες δυνατότητες στις σιδηροδρομικές μεταφορές της Πελοποννήσου, σύμφωνα με το ypodomes.com.

Το συνολικό αρχικό κόστος του έργου είναι ποσού με ΦΠΑ 83,97 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 67,72 εκατ. ευρώ). Αναθέτουσα αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.

Να θυμίσουμε πως η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ πέρα από το έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Αίγιο, έχει ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος και στο έργο ολοκλήρωσης του τμήματος Αίγιο-Ρίο. Με αυτή τη διπλή επιτυχία η κοινοπραξία αυτή πρόκειται να αναλάβει την πλήρη αποπεράτωση των σιδηροδρομικών έργων από το Κιάτο μέχρι το Ρίο.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ

H χρηματοδότηση καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 ενώ το έργο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί ως έργο-γέφυρα από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Να θυμίσουμε ότι το 2018 είχε βγει στον αέρα το συγκεκριμένο έργο αλλά τελικά ο διαγωνισμός ακυρώθηκε, όπως είχε αποκαλύψει το ypodomes.com, άδοξα, λόγω προβλημάτων.

Η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο θα ολοκληρώσει την νέα διπλή γραμμή η οποια λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2020. Με την ολοκλήρωση των έργων το 2025, θα μπορούν να κινούνται τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα σε διπλές γραμμές με ταχύτητες που φτάνουν κατά τμήματα μέχρι και τα 200 χλμ/ώρα.

Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης για την ολοκλήρωση των απαραίτητων έργων είναι 30 μήνες. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.

Τα έργα έχουν μήκος 70,6 χιλιόμετρα και με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα. Παράλληλα περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία.

Ποια έργα προβλέπονται με τη σύμβαση

Το φυσικό αντικείμενο του  έργου αφορά γενικότερα σε:

-Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.

-Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.

-Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.

-Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.

-Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System (PIS).

-Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).

-Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.

-Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.

-Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο παρόν έργο.

 

Πώς θα  φτάσει το τρένο στην Πάτρα

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω ταυτόχρονα προχωρά και ο διαγωνισμός για το έργο ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία της γραμμής Αίγιο-Ρίο που θα φέρει το τρένο στην πόρτα της Πάτρας.

Το έργο με κόστος 179 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει τις γραμμές, ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση και ETCS αλλά και την κατασκευή νέων σταθμών.

Στις αρχές του έτους ξεκίνησε και ο διαγωνισμός για το πολυσυζητημένο τμήμα από το Ρίο μέχρι την πόλη (Άγιος Διονύσιος) και το νέο λιμάνι της Πάτρας (Άγιος Ανδρέας).

Τα έργα εντάσσονται στην εξαγγελία του υπουργείου Υποδομών για την προώθηση έργων 4 δισ. ευρώ που θα αναβαθμίσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα ενώσουν λιμάνια και ΒΙΠΕ με αυτό και θα συμβάλουν στην προσπάθεια της χώρας να καταστεί διεθνής κόμβος μεταφορών.

 

Περισσότερα

Χωρίς κατηγορία

Πυρκαγιά σε δασική περιοχή της Ρόδου – Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Δημοσιεύθηκε

στις

Πυρκαγιά από άγνωστη αιτία, εκδηλώθηκε στις 7 μ.μ σε δασική περιοχή κοντά στο χωριό Πλατάνια της Ρόδου.

Για την αντιμετώπιση της έχουν σπεύσει στην περιοχή ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις και εθελοντές, ενώ πριν από λίγο ξεκίνησαν να γίνονται και ρίψεις νερού από δύο πυροσβεστικά αεροπλάνα και ένα ελικόπτερο.

Στο σημείο επιχειρούν 20 πυροσβέστες με οκτώ οχήματα.

 

Περισσότερα

Χωρίς κατηγορία

Καλαμάτα: Αναστάτωση στην παραλία από θαλάσσιο κήτος

Δημοσιεύθηκε

στις

Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε χθες το μεσημέρι λίγο μετά τις 3, στην ανατολική παραλία της Καλαμάτας, όταν ένα δελφίνι ξεβράστηκε στην ακτή.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, το δελφίνι ήταν βαριά τραυματισμένο όταν βγήκε στην ακτή και πέθανε λίγο αργότερα.

Την ίδια στιγμή λουόμενοι, αντίκρυσαν ένα θαλάσσιο κήτος, μήκους 2,5 μέτρων, σε πολύ κοντινή απόσταση απ’ την ακτή.

Πανικός στην παραλία

Όπως ήταν φυσικό, επικράτησε προς στιγμήν πανικός, με όσους βρίσκονταν μέσα στη θάλασσα να βγαίνουν στην ακτή ενώ στο σημείο έτρεξε και ο ναυαγοσώστης του δήμου Καλαμάτας, ο οποίος ειδοποίησε και το λιμενικό Σώμα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι αρχικές εκτιμήσεις ήταν ότι επρόκειτο για το «ταίρι» του άτυχου δελφινιού, ωστόσο οι περισσότεροι που είδαν από κοντά το θαλάσσιο κήτος πιστεύουν ότι ήταν σκυλόψαρο, το οποίο είτε ακολούθησε το τραυματισμένο δελφίνι ως την ακτή, είτε ευθύνεται και για τον θάνατο του.

Αξίζει να σημειωθεί πως άμεσα σκάφος του λιμενικού σώματος βρέθηκε στην ακτή έως αργά το βράδυ, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει τίποτε πλέον στην ακτή ενώ συστήνουν στον κόσμο ψυχραιμία και όχι πανικό.

Να προσθέσουμε, ότι ουδέποτε έχουν καταγραφεί επιθέσεις σε ανθρώπους από σκυλόψαρα.

Προληπτικά πάντως, έχει υπάρξει από χθες και για τις επόμενες μέρες, επέκταση στο ωράριο των ναυαγοσωστών στην παραλία της Καλαμάτας ενώ στην περιοχή έχουν αυξηθεί και οι περιπολίες απ’ το λιμενικό Σώμα.

in.gr

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα