Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: «Χάθηκαν» οι ταχυδρόμοι

Δημοσιεύθηκε

στις

Εδώ και 20 ημέρες, οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι, σύμφωνα με καταγγελίες συμπολιτών, έχουν «εξαφανισθεί» από κεντρικές περιοχές της Πάτρας, μεταξύ των οποίων και η Τριών Ναυάρχων.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στους πολίτες, που διαπιστώνουν ότι η καθυστερημένη άφιξη της αλληλογραφίας, έχει επιβαρύνσεις στην εξόφληση λογαριασμών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ, αλλά και σε τράπεζες. Και δικαιολογημένα αναρωτιούνται: Το καλοκαίρι τα ΕΛΤΑ, δεν έχουν προβλέψει ότι χρειάζονται εποχικοί για την κάλυψη των αναγκών που προκύπτουν λόγω αδειών κ.α.

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΑΧΑΪΑ: “Εφυγε” οπρώην αντινομάρχης Θανάσης Κυριακόπουλος

Δημοσιεύθηκε

στις

Θλίψη προκάλεσε στην τοπική κοινωνία της Πάτρας, η είδηση του θανάτου του Θανάση Κυριακόπουλου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή την Τρίτη σε ηλικία 68 ετών μετά από μάχη με ασθένεια.

 

Ο Θανάσης Κυριακόπουλος ήταν οικονομολόγος, ενώ ασχολήθηκε με τα κοινά, καθώς διετέλεσε αντινομάρχης Αχαΐας, επί νομαρχίας Δημήτρη Κατσικόπουλου. Παράλληλα, εργάστηκε επί σειρά ετών στον ΟΛΠΑ ως διευθυντής.

 

Ο Θανάσης Κυριακόπουλος είχε αποκτήσει με τη σύζυγό του δύο κόρες, ενώ η κηδεία του, πιθανότατα θα γίνει αύριο Πέμπτη, στον ΙΝ Αγίου Ανδρέα και η ταφή στο Ίσωμα.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ: Κατάρρευση μαντρότοιχου σε σχολείο

Δημοσιεύθηκε

στις

Ένα μεγάλο τμήμα του τοιχίου αντιστήριξης του προαύλιου χώρου του Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιγαλείας (που είναι το πιο παλιό), κατέρρευσε πριν από λίγες ημέρες.

Το συγκεκριμένο τμήμα του τοιχίου ήταν χτισμένο πριν από 30 και πλέον χρόνια και από τη πτώση του σημειώθηκαν υλικές ζημιές σε παρακείμενες ιδιοκτησίες.

Μάλιστα το τελευταίο διάστημα είχε τοποθετηθεί και πλέγμα στο προαύλιο χώρο του σχολείου για την ασφάλεια των μαθητών.

Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Ζαχάρως κ. Κώστας Αλεξανδρόπουλος, «θα ακολουθήσουμε την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε παρόμοιες περιπτώσεις, ενώ θα ζητήσουμε και την συνδρομή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας».

Τις προσεχείς ημέρες οι τεχνικές υπηρεσίες αναμένεται να προχωρήσουν σε εκ νέου αυτοψία με μηχανικούς για να διαπιστωθούν τα αίτια της κατάρρευσης, ώστε να δοθεί η καλύτερη δυνατή λύση καθώς το φαινόμενο είναι σε εξέλιξη, με το χειμώνα να είναι ακόμα μπροστά και ο κίνδυνος εκ νέου κατάρρευσης και παράσυρσης αδρανών υλικών να είναι ορατός.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πατρών-Πύργου: Οι αλλαγές που θα γίνουν – Σύσκεψη με Μπονάνο και Γιαννόπουλο

Δημοσιεύθηκε

στις

Επτά νέους κόμβους, δεκαεπτά νέες εσοχές έκτακτης ανάγκης, μείωση πλάτους νησίδων αποκλεισμού εντός οικισμών, και άλλες τροποποιήσεις που θα βελτιώσουν σημαντικά την λειτουργικότητα της Ε.Ο Πατρών-Πύργου, περιλαμβάνονται στην εφαρμογή της μελέτης του έργου αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας στη Ν.Ε.Ο Πατρών Πύργου.

Οι τροποποιήσεις έρχονται ως αποτέλεσμα των επισημάνσεων του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας Βασίλη Γιαννόπουλου και του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαϊας Χαράλαμπου Μπονάνου, στις συσκέψεις που είχαν πραγματοποιηθεί σε Πύργο και Πάτρα – και των αυτοψιών – τον περασμένο Ιούνιο.

Παρουσιάστηκε με λεπτομέρεια το σύνολο των επεμβάσεων που υλοποιούνται υπέρ της οδικής ασφάλειας και αποσαφηνίστηκαν αναλυτικά οι προσθήκες των αλλαγών που επιφέρουν στη λειτουργικότητα της οδού Πατρών – Πύργου. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, και προς διευκρίνιση, ότι στην εγκεκριμένη μελέτη του έργου προβλέπονται, 19 οδικά τμήματα προσπέρασης (2 λωρίδες) στην κατεύθυνση προς Πύργο και 18 οδικά τμήματα προσπέρασης (2 λωρίδες), στην κατεύθυνση προς Πάτρα, με δυνατότητα ασφαλούς προσπέρασης οχημάτων.

Οι νέες παρεμβάσεις που θα γίνουν αφορούν:

  • Διατήρηση λειτουργίας  επτά (7) νέων κόμβων, με αντίστοιχη τροποποίηση των διαμορφώσεων διατομής

Γομοστό – 2 (Αχαΐα)

Μποντέικα (Αχαΐα)

Νέο Βουπράσιο (Ηλεία)

Θανασουλέικα – 2 (Ηλεία)

Χανάκια (Ηλεία)

  • Δημιουργία δεκαεπτά (17) νέων εσοχών έκτακτης ανάγκης στα υπεραστικά τμήματα μονής λωρίδας στις δύο κατευθύνσεις.
  • Εντός των οικισμών, μείωση της επιφάνειας αποκλεισμού στην κεντρική νησίδα (από 4 μ. σε 0,5 μ.) και δημιουργία επιφάνειας αποκλεισμού πλευρικά της οδού με πλάτος 1,75 μ. εκατέρωθεν.

Αξίζει να σημειωθεί πως, πέραν των προαναφερθέντων, το Υπουργείο εξετάζει την διαχείριση περαιτέρω αιτημάτων για τυχόν συμπληρώσεις, οι οποίες – όπως σημείωσαν οι κ.κ Γιαννόπουλος και Μπονάνος – θα βελτιώσουν τη λειτουργικότητα, αλλά δε θα αλλοιώσουν τον χαρακτήρα της παρέμβασης και κυρίως, δε θα επηρεάσουν αρνητικά την οδική ασφάλεια, το οποίο είναι και το ζητούμενο του εν λόγω έργου.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα