Τρίτη 21 Μαρτίου 2023
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στη «ρουλέτα» δεκάδες οικογένειες-Άγνωστο παραμένει το μέλλον του Καζίνο του Ρίου, στον «αέρα» οι εργαζόμενοι

Δημοσιεύθηκε

στις

Αντιμέτωποι με τον Εφιάλτη της ανεργίας βρίσκονται οι εργαζόμενοι στο Καζίνο του Ρίου, το οποίο παραμένει κλειστό από τον περασμένο Μάιο.

Το προσωπικό μέχρι τέλος Ιουλίου τελούσε υπό καθεστώς αναστολής εργασίας λόγω της πανδημίας, ενώ πλέον βρίσκεται στον αέρα, καθώς ο ιδιοκτήτης του Ομίλου, την ώρα που έχει θέσει σε λειτουργία τα Καζίνο της Κέρκυρας και της Αλεξανδρούπολης κρατά κλειστή την επιχείρηση της Πάτρας, χωρίς να ξεκαθαρίζει τις προθέσεις του.

Έτσι, οι εργαζόμενοι Αύγουστο και Σεπτέμβριο δεν θα πληρωθούν, ενώ κανείς δεν γνωρίζει τι μέλλει γενέσθαι. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου των εργαζομένων, Δημήτρη Καραγεωργόπουλο, η αίτηση της επιχείρησης να ενταχθεί στο πτωχευτικό νόμο απορρίφθηκε με αποτέλεσμα να χαθεί η ευκαιρία εξυγίανσής της, ενώ την ίδια ώρα το Καζίνο Ρίου δεν μπορούσε να ανοίξει εξαιτίας ποινής που του είχε επιβληθεί από την αρμόδια Επιτροπή λόγω των οφειλών στον ΕΦΚΑ. Στις 24 Οκτωβρίου ωστόσο, ολοκληρώνεται το 60ημερο της ποινής και το Καζίνο θα μπορούσε να ανοίξει και να λειτουργήσει, όμως υπάρχει απόφαση μερίδας εργαζόμενων για κατάσχεση. Την ίδια ώρα, η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να καταθέσει νέα αίτηση για την ένταξή της στον πτωχευτικό νόμο μετά και την ευνοϊκή νομοθετική ρύθμιση, όμως κάτι τέτοιο προς το παρόν τουλάχιστον φαντάζει αδύνατο, καθώς το επενδυτικό σχήμα που είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον κατά την πρώτη αίτηση αποσύρθηκε μετά την απόρριψή της από το δικαστήριο.
Μετά απ’ όλες αυτές τις εξελίξεις με πρωτοβουλία του προέδρου του σωματείου, Δημήτρη Καραγεωργόπουλου πραγματοποιήθηκε συνάντηση των εργαζομένων για να ενημερωθούν και να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους.

«Ελπίδα ένα νέο σχέδιο εξυγίανσης»

«Αυτό που θα μπορούσε να γίνει για να αναζωπυρωθεί η ελπίδα είναι να κατατεθεί νέο σχέδιο εξυγίανσης και με την αξιοποίηση της νέας νομοθετικής ρύθμισης να υποβληθεί νέα αίτηση στον πτωχευτικό. Απορούμε πραγματικά με τη στάση κάποιων συναδέλφων που όταν απορρίφθηκε η πρώτη αίτηση πανηγύριζαν. Είναι δυνατόν να θέλουμε ως εργαζόμενοι κλειστή την επιχείρηση; Πως θα μας ευνοήσει αυτό; Το σωματείο μας αποφάσισε να δώσει ένα τελεσίγραφο στον εργοδότη, προκειμένου να μας απαντήσει ποιες είναι οι προθέσεις του, αλλά και τα επόμενα βήματα που σχεδιάζει για το Καζίνο του Ρίου. Αν δεν λάβουμε απάντηση θα αποφασίσουμε τις περαιτέρω κινήσεις. Αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει τότε το Καζίνο του Ρίου θα χάσει την άδεια λειτουργία τους, θα παραμείνει ένα κουφάρι κι όλοι οι εργαζόμενοι θα είμαστε εγκλωβισμένοι», δήλωσε ο κ. Καραγεωργόπουλος.

ΜΑΡ.ΟΡΦ.

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στον «χορό» των Ρίχτερ η Αμφιλοχία: Ξεπέρασαν τους 80 οι μετασεισμοί

Δημοσιεύθηκε

στις

Στον «χορό» των Ρίχτερ έχει μπει η Αμφιλοχία. Ο σεισμός των 4,6 Ρίχτερ που έγινε τα ξημερώματα και συγκεκριμένα λίγη ώρα μετά τις 2 π.μ. ξύπνησε τους κατοίκους καθώς έγινε ιδιαίτερα αισθητός.

Όπως είπε ο διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Άκης Τσελέντης στο enikos.gr, «έως τώρα έχουν καταγραφεί περισσότεροι από 80 μετασεισμοί, μεγέθους κάτω των 3 Ρίχτερ. Η εξέλιξη αυτή είναι πολύ καλή, καθώς εκτονώνεται η ενέργεια».

Ο σεισμολόγος τόνισε ότι «η πιθανότητα να είναι προσεισμική δράση είναι μικρή, αλλά για να σιγουρευτούμε 100% θα δούμε την εξέλιξη του φαινομένου και τα επόμενα 24ωρα».

Πάντως σύμφωνα με τον κ. Τσελέντη, «δεν διαπιστώνεται μετατόπιση σε γειτονικές μεγάλες ρηξιγενείς ζώνες, αλλά επειδή έχουμε πολλά όργανα στην περιοχή παρακολουθούμε το φαινόμενο με πολύ μεγάλη ακρίβεια».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «η περιοχή δεν δίνει μεγάλα γεγονότα γι’ αυτό και δεν μας ανησυχεί. Ωστόσο παρακολουθούμε την εξέλιξη».

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το εστιακό βάθος του σεισμού των 4,6 Ρίχτερ υπολογίστηκε στα 10χλμ, ενώ το επίκεντρο της δόνησης εντοπίστηκε στα 23χλμ νότια-νοτιοανατολικά της Άρτας.

enikos.gr

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αντίστροφη μέτρηση για τραίνα και προαστιακό – Αύριο τα πρώτα δρομολόγια

Δημοσιεύθηκε

στις

Την Τετάρτη, 22 Μαρτίου, αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια στα τραίνα και τον Προαστιακό τα οποία είχαν παύσει μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Χθες Δευτέρα (20/3)  συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα ασφάλειας.

Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και την αναστολή των δρομολογίων με τα τραίνα, η Hellenic Train ξεκίνησε δρομολόγια με τα λεωφορεία για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό.

Η επιβατική γραμμή που αναμένεται να τεθεί πρώτη σε λειτουργία αύριο Τετάρτη είναι αυτή που εξυπηρετεί την γραμμή Αθήνα – Χαλκίδα – Αεροδρόμιο, ενώ το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναμένεται να επανεκκινήσει στις αρχές Απριλίου.

Τι αποφασίστηκε για την επανεκκίνηση τραίνων και προαστιακού

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα (20/3) συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τραίνων. Σύμφωνα με τις τελικές αποφάσεις, οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, προκειμένου να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν, σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.

Ταυτόχρονα, αποφασίστηκε να υπάρχουν δύο μηχανοδηγοί σε όλα τα δρομολόγια των τραίνων και του προαστιακού, τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες, σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα, ήταν μόνο ένας.

Στα δρομολογια των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη, οι συνοδοί αυξάνονται σε τρεις από δύο που ήταν έως τώρα. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση

Ακόμη συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες.

Τα δρομολόγια που ξεκινούν από την Τετάρτη 22 Μαρτίου

Ο Προαστιακός Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Λιόσια – Χαλκίδα

Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα & Δράμα

Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη

Προαστιακός Πάτρα – Ρίο

Τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων

Θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).

Από αύριο θα υπάρχουν σε όλα τα δρομολόγια και του προαστιακού αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας σύνοδος αλλά και δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν ένας όπως σε Παλαιοφάρσαλο, Λιτόχωρο, Πλατύ. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Μείωση ταχύτητας:

80 χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς

100 χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Την ίδια ώρα θα υπάρξει σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας.

Διαξιφισμοί στη Βουλή για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης

Μέσα σε κλίμα έντασης, ανάλογη της όξυνσης που κυριαρχεί στο δημόσιο διάλογο για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη πραγματοποιήθηκε χθες 20 Μαρτίου η ενημέρωση του Κώστα Καραμανλή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Στη συζήτηση που προκλήθηκε με αίτημα της ΝΔ και στην οποία είχαν κληθεί προς ακρόαση, εκτός από τον Κώστα Καραμανλή οι πρώην υπουργοί Χρήστος Σπίρτζης επί ΣΥΡΙΖΑ και Μιχάλης Χρυσοχοίδης την περίοδο 2013-2015 που υπογράφηκε η αρχική σύμβαση «717» για την τηλεδιοίκηση-σηματοδότηση, αλλά και ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για ζητήματα υποδομών και μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, που διήρκεσε περίπου 8 ώρες, η κυβέρνηση επέμεινε στον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους, επιρρίπτοντας ευθύνες στον σταθμάρχη για όσα συνέβησαν τη μοιραία νύχτα.

Στη Λάρισσα ο Αλέξης Τσίπρας

Χθες, Δευτέρα (20/3) ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκε στη Λάρισσα όπου μαζί με μηχανοδηγούς και σταθμάρχες επισκέφθηκε το κέντρο τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού σταθμού της πόλης.

Κατά την επίσκεψή του ο κ. Τσίπρας συζήτησε με εργαζόμενους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συντελέστηκε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, καθώς και για τις δικλείδες ασφαλείας που υπήρχαν μέχρι το 2019 και οι οποίες εν συνεχεία είτε απαξιώθηκαν είτε καταργήθηκαν.

Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε πως το Κέντρο Τηλεδιοίκησης της Λάρισσας, το οποίο «έβλεπε» την κίνηση των τρένων από το Δομοκό μέχρι το Πλατύ – δηλαδή και το σημείο του δυστυχήματος – και που λειτουργούσε ως τον Ιούλιο του 2019, έχει καταστραφεί πλήρως και μέχρι και σήμερα βρίσκεται εκτός λειτουργίας.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΠΑΤΡΑ: Τί δήλωσε ο Άκης Τσελέντης για τους σεισμούς της νύχτας

Δημοσιεύθηκε

στις

«Η πιθανότητα να είναι προσεισμική δράση είναι μικρή αλλά για να σιγουρευτούμε 100% πρέπει να δούμε την εξέλιξη του φαινομένου τα επόμενα 24ωρα», επισημαίνει σε ανάρτησή του ο  διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Άκης Τσελέντης, μετά τον πρωινό σεισμό των 4,6 Ρίχτερ στην Αμφιλοχία.

Η ανάρτηση Τσελέντη

Αναλυτικά ο κ. Τσελέντης αναφέρει:

«Το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών ανακοινώνει ότι σήμερα, στις 02:20 ώρα Ελλάδος, τα σεισμολογικά δίκτυα του κατέγραψαν ασθενή σεισμική δόνηση με μέγεθος 4.6 στην κλίμακα Richter. σε απόσταση 245 χλμ. ΔΒΔ των Αθηνών.

Το εστιακό βάθος υπολογίζεται στα 17,8 χιλιόμετρα ενώ το επίκεντρο βρίσκεται 12 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Αμφιλοχίας.

Έκτοτε παρατηρείται μια έντονη (μετά)-σεισμική δράση στην περιοχή με δεκάδες σεισμούς κάτω των 3 Richter.
Ο σεισμός είχε διάρκεια και έγινε αισθητός σε αρκετές περιοχές.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, δεν έχουν αναφερθεί ζημιές από τη σεισμική δόνηση.

==>Κατά τη γνώμη μου, λαμβάνοντας υπ´ όψη και το σεισμικό ιστορικό της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ περιοχής η πιθανότητα να είναι προσεισμική δράση είναι μικρή αλλά για να σιγουρευτούμε 100% πρέπει να δούμε την εξέλιξη του φαινομένου τα επόμενα 24ωρα.

Μετατόπιση προς τις γειτονικές μεγάλες ρηξιγενής ζώνες (που έχουν σεισμικό δυναμικό για πάνω απο 6 Richter) δεν έχουμε δει αλλά επειδή έχουμε πολλά όργανα στη περιοχή παρακολουθούμε το φαινόμενο με πολύ μεγάλη ακρίβεια.

Φυσικά οι κάτοικοι πρέπει να ακολουθούν ευλαβικά τα γνωστά μέτρα σεισμικής προφύλαξης».

 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα