Δημοσιεύθηκε
3 έτη πρνστις
Πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της www.pde.gov.gr.
O πολίτης έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί και να αναζητήσει πληροφορίες σχετικά με τη διεργασία που επιθυμεί να διεκπεραιώσει με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας. Η αναζήτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τρεις διαφορετικούς τρόπους: Αλφαβητικά, κατά Γενική Διεύθυνση ή με λέξεις-κλειδιά.
Όταν ο χρήστης βρει τη διεπαφή που τον ενδιαφέρει, πατώντας απλά στον τίτλο της μεταφέρεται σε νέο παράθυρο, όπου περιέχονται αναλυτικά οι πληροφορίες και τα βήματα που απαιτούνται για την αντίστοιχη διεργασία, υποδείγματα-φόρμες εγγράφων τα οποία είναι απαραίτητα για συμπλήρωση, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας με τη συγκεκριμένη υπηρεσία σε περίπτωση που χρειαστούν περισσότερες πληροφορίες.
Το portal χαρακτηρίζεται από την αρχή της φορητότητας μιας και είναι απολύτως συμβατό με σταθερούς υπολογιστές, tablet και κινητά τηλέφωνα. Ταυτόχρονα και με την αρχή της προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Με τον νέο ηλεκτρονικό οδηγό επιτυγχάνεται η ελαχιστοποίηση της φυσικής παρουσίας του πολίτη στην υπηρεσία καθώς και η ετοιμότητα κατάθεσης των παραστατικών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου, τόσο για τον ενδιαφερόμενο όσο και για τους εργαζομένους, συμβάλλοντας έτσι στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.
Ο ηλεκτρονικός οδηγός του πολίτη υλοποιήθηκε χωρίς καμία επιβάρυνση για το Ελληνικό Δημόσιο, με τη συμβολή της Διεύθυνσης Διαφάνειας και της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης του πολίτη αποκλειστικά από νέους επιστήμονες που υπηρετούν στην Περιφέρεια μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
«Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας βρίσκεται εδώ και καιρό με σταθερά βήματα προς την ψηφιακή μετάβαση για μια νέα εποχή. Ο ηλεκτρονικός οδηγός του Πολίτη αποτελεί ένα πρώτο βήμα. Ακολουθεί εντός του μήνα η εισαγωγή προς ψήφιση του νέου οργανισμού της Περιφέρειας ο οποίος σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, εκσυγχρονίζει και βελτιώνει τη διάρθρωση των υπηρεσιών, ενώ ταυτόχρονα ομογενοποιεί τις διαδικασίες, αντιμετωπίζει τις αλληλοκαλύψεις και βελτιώνει τις ροές των διαδικασιών, ώστε να ακολουθήσει το επόμενο έργο που ήδη ωριμάζει το οποίο θα οδηγήσει στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών και ολοκλήρωση αυτών από απόσταση με ελάχιστη φυσική παρουσία του πολίτη» ανέφερε κατά την τοποθέτησή του ο αντιπεριφερειάρχης Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διαβούλευσης Α. Φίλιας και πρόσθεσε: «Θέλω να εκφράσω δημοσίως τις ευχαριστίες μου στον προκάτοχό μου αντιπεριφερειάρχη κ. Σακελλαρόπουλο ο οποίος είχε αρχικά την ευθύνη του έργου και τις υπηρεσίες της Περιφέρειας οι οποίες δούλεψαν όλους αυτούς τους μήνες με επικεφαλής τη Διεύθυνση Διαφάνειας και τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης του Πολίτη. Κυρίως όμως να ευχαριστήσω του νέους επιστήμονες οι οποίοι υπηρετούσαν με ολιγόμηνες συμβάσεις έργου μέσω προγραμμάτων αντιμετώπισης της ανεργίας και κατάφεραν, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους, να ολοκληρώσουν το συγκεκριμένο έργο χωρίς καμία επιβάρυνση για το ελληνικό Δημόσιο, υπενθυμίζοντάς μας ταυτόχρονα την ευθύνη που όλοι έχουμε να σκύψουμε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η νεολαία μας η οποία, ενώ διαθέτει τη γνώση και τη διάθεση για εργασία και προσφορά είναι αντιμέτωπη καθημερινά με τη μάστιγα της ανεργίας».
Η ψηφιακή στρατηγική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στην συνάντηση Βασιλόπουλου-Παπαστεργίου
Αχαΐα: Συνεχίζονται τα δωρεάν rapid test την Πέμπτη
Οι «Δημοκράτες» βρήκαν… κέντρο-Από την Αχαΐα, ξεκίνησε ο Ανδρέας Λοβέρδος
Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ Αχαϊας με Σολωμού και Μοίραλη επισκέφθηκαν δομές υγείας και κατέγραψαν τα προβλήματα
15χρονος επιτέθηκε σε 17χρονο μαθητή-Ανησυχία από το νέο σοβαρό περιστατικό ανήλικης παραβατικότητας στην Αχαΐα
Ομόφωνο ΟΧΙ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στην εγκατάσταση αιολικού πάρκου στο Πλατάνι Αχαΐας