Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021
Connect with us

Τοπική αγορά

Πάτρα: Προσλήψεις για τα Δημοτικά Κοιμητήρια

Δημοσιεύθηκε

στις

Ξεκίνησε σήμερα, Πέμπτη 7 Οκτωβρίου, στο Δήμο, η υποβολή αιτήσεων, από τους ενδιαφερόμενους, για την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου 8 μηνών, συνολικά δέκα (10) ατόμων, ειδικότητας ταφέων, για την κάλυψη αναγκών της υπηρεσίας δημοτικών κοιμητηρίων, ανακοίνωσε ο Δήμος.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021.

Για περισσότερες πληροφορίες (Δικαιολογητικά κλπ) οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου Πατρέων https://www.e-patras.gr/el/anakoinosi-yp-arithm-soh-22021-gia-tin-proslipsi-prosopikoy-me-symbasi-ergasias-orismenoy-hronoy

Τοπική αγορά

H DUR στηρίζει το “Pink the City”

Δημοσιεύθηκε

στις

H DUR συμμετέχει ενεργά και φέτος στην εκδήλωση Pink the City, και υποστηρίζει το σημαντικό έργο της για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού σχετικά τον καρκίνο του μαστού.

Η εκδήλωση – θεσμός για τη Δυτική Ελλάδα, διεξάγεται στην αχαϊκή πρωτεύουσα από την 1η έως τις 24 Οκτωβρίου με χορηγό της τη DUR. Οι εθελοντές που συμμετέχουν στις πρωτότυπες δράσεις της διοργάνωσης ντύθηκαν με τα χαρακτηριστικά t-shirts DUR για μια ακόμα χρονιά, καθώς η εταιρεία αποτελεί σταθερό σύμμαχο της πρωτοβουλίας τα τελευταία χρόνια. Μέσα από τις δεκάδες δράσεις του “Pink the City” μεταδίδεται το ηχηρό μήνυμα της πρόληψης και καταπολέμησης του καρκίνου του μαστού, στη διάδοση του οποίου συμβάλλει η DUR με τις δικές της δυνάμεις.
Η DUR, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ένδυσης για πάνω από 60 χρόνια, δρα με γνώμονα τον άνθρωπο και δηλώνει την υποστήριξή της σε αξιόλογες πρωτοβουλίες, που στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση των κοινοτήτων σχετικά με σημαντικά κοινωνικά ζητήματα. Γίνετε κι εσείς μέρος του Pink the City 2021 ακολουθώντας τους τρόπους συμμετοχής που μπορείτε να βρείτε στο www.pinkthecity.gr.

Περισσότερα

Τοπική αγορά

Κ. Κωνσταντινόπουλος: «Ανατιμήσεις στον καφέ, επιπτώσεις και τα σχέδια της Coffee Island»

Δημοσιεύθηκε

στις

Για τις ανατιμήσεις στον καφέ, τις επιβαρύνσεις που θα φέρει στην τσέπη του καταναλωτή και τις επιπτώσεις στον κλάδο της εστίασης, συζητάνε στο newsit.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος με τη Μαίρη Παπακωνσταντίνου.

Επιπλέον, με την ιδιότητα του προέδρου στον Σύνδεσμο Franchise Ελλάδος ο κ. Κωνσταντινόπουλος αποκαλύπτει τις πτυχές που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους όσοι θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση στον κλάδο του καφέ.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε, ο CEO της Coffee Island, μιλάει ακόμα για τα σχέδια σε Ελλάδα και εξωτερικό και τη στρατηγική της επόμενης ημέρας, ενώ διαβεβαιώνει ότι, παρά τις επερχόμενες ανατιμήσεις στον κλάδο του καφέ η εταιρεία θα διατηρήσει τις θέσεις εργασίας.

Αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Coffee Island ξεπερνά τα 430 καταστήματα, ενώ ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 40 εκατ. ευρώ το 2020.

Περισσότερα

Τοπική αγορά

Μετατίθεται για Αρχές Δεκεμβρίου η έκθεση Patras IQ

Δημοσιεύθηκε

στις

Η Οργανωτική Επιτροπή της Patras IQ, στην από 9/9/2021 Συνεδρίασή της αποφάσισε την μετάθεση διεξαγωγής της έκθεσης για τις ημερομηνίες
4 έως και 6 Δεκεμβρίου 2021, 7 έως και 12 Δεκεμβρίου 2021 (παραμένει επισκέψιμη).

Με την μετάθεση των ημερομηνιών, η Οργανωτική Επιτροπή στοχεύει:
στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους εκθέτες (εγγεγραμμένους και δυνητικούς),
στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μακροπρόθεσμα η διατήρηση των ψηφιακών τους αναρτήσεων στο διαδίκτυο,
στη διευκόλυνση των συμμετεχόντων για την κατάλληλη προετοιμασία του προς ανάρτηση ψηφιακού υλικού τους,
στην περαιτέρω παρουσίαση των ώριμων και καινοτόμων ιδεών και προϊόντων τους &
στην αναβάθμιση των υπηρεσιών δικτύωσης.
Επιπρόσθετα, η Οργανωτική Επιτροπή της Patras IQ αποφάσισε:
την επιμήκυνση των ημερομηνιών εγγραφής ως εξής:

1η περίοδος εγγραφών (early registration) έως 31/10/2021, κόστος εγγραφής 50€ (πλέον ΦΠΑ)

2η περίοδος εγγραφών (late registration) 1/11/2021 έως 10/11/2021, κόστος εγγραφής 100€ (πλέον ΦΠΑ)

καθώς και την ανανέωση του κόστους δέσμευσης των ψηφιακών περιπτέρων ως εξής:
για την 1η περίοδο εγγραφών (early registration)

Basic & Comfort Booth (Type 1 & 2): 150€ (πλέον ΦΠΑ)
Premium Booth Type 3: 350€ (πλέον ΦΠΑ)
για την 2η περίοδο εγγραφών (late registration)

Basic & Comfort Booth (Type 1 & 2): 200€ (πλέον ΦΠΑ)
Premium Booth (Type 3): 400€ (πλέον ΦΠΑ)

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα