Σάββατο 20 Απριλίου 2024
Connect with us

Διεθνή

Στην εποχή του… «μεταδιαστήματος»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

H απόφαση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να αλλάξει το όνομα στον τεχνολογικό κολοσσό του Facebook και να το μετατρέψει σε «Meta» είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξουν πολλά σε διάστημα λίγων ωρών. Πέραν του νέου λογότυπου, αλλά και της πρόθεσης του ιδρυτή της εταιρείας να μιλάμε περισσότερο για το περιβόητο metaverse («μεταδιάστημα») και λιγότερο για το Facebook, οι πρώτες αλλαγές έγιναν άμεσα στους λογαριασμούς της εταιρείας σε ανταγωνιστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Από την πρώτη στιγμή, το προφίλ της Facebook στο YouTube άλλαξε και έγινε Meta. Μια κίνηση λογική, αν αναλογιστεί κανείς πως εκεί αναρτήθηκαν όλα τα βίντεο του πανευτυχή Αμερικανού που έδινε μια πρώτη γεύση από το «μεταδιάστημα». Ωστόσο, ο τρόπος μετάβασης στο Twitter ήταν ακόμη πιο… φαραωνικός. Ο λογαριασμός που εξακολουθεί να αναγράφει το όνομα Facebook κλείδωσε και είναι προσβάσιμος μόνο για όσους χρήστες έχουν «εγκριθεί» από τον διαχειριστή του. Αντίθετα, στη θέση του δημιουργήθηκε ένας νέος με το όνομα Meta και ένα Tweet που οπτικοποιούσε τη μετάβαση της εταιρείας στη νέα εποχή. Τώρα, για ποιο λόγο αλλάζει το όνομα της εταιρείας, μάλλον θα το μάθουμε αργότερα…

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement