Παρασκευή 27 Μαΐου 2022
Connect with us

Ελλάδα

1555: Ρεκόρ κλήσεων από πολίτες την πρώτη εβδομάδα της πλήρους λειτουργίας του

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο νέος ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, 1555, έχει ξεκινήσει την πλήρη λειτουργία του και ήδη σημείωσε ρεκόρ κλήσεων από τους πολίτες.

Καλύπτει, δηλαδή, επιπλέον το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ), υπηρεσίες κοινωνικής αλληλεγγύης, εργασιακά θέματα (ΕΡΓΑΝΗ), ισότητα φύλων και δημογραφική πολιτική. Επίσης, μέσω του 1555, παρέχεται η δυνατότητα επικοινωνίας με τη Γραμμή 15900 για τη Βία κατά των Γυναικών, στην περίπτωση αυτή όμως οι κλήσεις διαβιβάζονται άμεσα στους ειδικούς για το θέμα επιστήμονες.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η εκτεταμένη προβολή του 1555 από τα ΜΜΕ κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας βοήθησε στο να πληροφορηθούν περισσότεροι πολίτες την ύπαρξή του και να σπεύσουν να καλέσουν, για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλουν αιτήματα και να ενημερωθούν για εκκρεμείς υποθέσεις τους.

Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία

Από τις 10 έως τις 14 Νοεμβρίου, το νέο τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε συνολικά 37.840 τηλεφωνήματα, με τον μέσο όρο ανά ημέρα να φθάνει τις 7.500 κλήσεις. Ρεκόρ σημειώθηκε τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, όπου οι κλήσεις έφθασαν τις 14.217 μέσα σε μια ημέρα.

Η κίνηση που γνωρίζει το 1555 τις τελευταίες ημέρες είναι σημαντικά αυξημένη, σε σχέση με την πιλοτική φάση λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, ιδιαίτερα μάλιστα σε συγκεκριμένες ώρες αιχμής. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώνει σε ημερήσια βάση το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, την Τετάρτη 10 και την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου υπήρξαν διαστήματα όπου καλούσαν ταυτόχρονα στο 1555 πάνω από 500 πολίτες.

«Στόχος η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πολιτών»

Όπως επισημαίνουν, ωστόσο, στελέχη του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, παρά την αυξημένη ροή, η συντριπτική πλειονότητα όσων τηλεφωνούν εξυπηρετούνται γρήγορα και χωρίς προβλήματα.

Ειδικότερα, κατά τις πρώτες πέντε ημέρες πλήρους λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, εξυπηρετήθηκε το 92,5% των κλήσεων, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται σε 1,23 λεπτά και τη μέση διάρκεια κλήσης σε 4,21 λεπτά. Για τις κλήσεις που, λόγω φόρτου των τηλεφωνικών γραμμών, δεν μπορούν να απαντηθούν εντός 5′ λεπτών, ενεργοποιείται ειδική υπηρεσία call back, μέσω της οποίας το τηλεφωνικό κέντρο καλεί πίσω τους πολίτες.

Στόχος, σύμφωνα με τους εκπροσώπους του υπουργείου, είναι «καμία κλήση να μην μένει αναπάντητη».

Τι ρωτούν πιο συχνά οι πολίτες

Όσον αφορά το περιεχόμενο των κλήσεων, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, τα θέματα αρμοδιότητας του ΕΦΚΑ και κυρίως οι συντάξεις, είναι αυτά που τίθενται με τη μεγαλύτερη συχνότητα από τους πολίτες. Κατά τις πρώτες πέντε ημέρες πλήρους λειτουργίας του, το 1555 δέχθηκε 28.976 κλήσεις για θέματα ΕΦΚΑ, ενώ ακολούθησαν ο ΟΑΕΔ και ο ΟΠΕΚΑ με 3.796 και 3.201 κλήσεις αντίστοιχα. Οι διαδικασίες συνταξιοδότησης μισθωτών βρέθηκαν στην κορυφή του ενδιαφέροντος των καλούντων, με 1.314 κλήσεις συνολικά.

Άλλα θέματα που απασχόλησαν τους πολίτες ήταν κατά σειρά, με βάση τον αριθμό κλήσεων, η καταβολή αναδρομικών, η απονομή επικουρικών συντάξεων σε συνταξιούχους του ιδιωτικού τομέα, θέματα που αφορούν το μητρώο ασφαλισμένων, οι παροχές αναπηρίας μέσω των ΚΕ.Π.Α., η απονομή συντάξεων, λόγω γήρατος, η χορήγηση επιδομάτων ασθενείας και η διαδικασία συνταξιοδότησης μη μισθωτών.

Πώς λειτουργεί

Για τη διαχείριση των κλήσεων των πολιτών, το 1555 υποστηρίζεται από ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξυπηρέτησης δύο επιπέδων. Στο επίπεδο της υποδοχής βρίσκονται τα στελέχη που απαντούν σε όλες τις κλήσεις, παρέχουν πληροφορίες και καθοδηγούν τους πολίτες στη χρήση διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα εξατομικευμένα ή σύνθετα αιτήματα προωθούνται στο δεύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, με το άνοιγμα ειδικής καρτέλας (ticket) για κάθε περίπτωση. Σε αυτό το επίπεδο, λειτουργούν ομάδες ειδικά εκπαιδευμένων στελεχών των φορέων, που αναλαμβάνουν τη διαχείριση κάθε θέματος και την επικοινωνία με τον πολίτη, μέχρι την τελική διευθέτηση.

Με αυτόν τον τρόπο, τονίζουν τα στελέχη του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «ο πολίτης που καλεί στο 1555 γνωρίζει όχι μόνο ότι κάποιος θα απαντήσει στην κλήση του, αλλά και ότι θα βρει άκρη στο θέμα που τον απασχολεί».

Επιπλέον, όπως σημειώνουν, μέσα από τη συστηματική καταχώριση και παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων, εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τις διαδικασίες όπου εντοπίζονται τα περισσότερα εμπόδια στην εξυπηρέτηση των πολιτών, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.

Τα επόμενα βήματα

Στον σχεδιασμό του υπουργείου βρίσκεται η περαιτέρω υποστήριξη της λειτουργίας του 1555, με δράσεις που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως η αναβάθμιση της ιστοσελίδας του 1555, η δημιουργία chat room και ειδικής ψηφιακής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ελλάδα

Αλλάζει πλήρως η αντιπυρική περίοδος: Μόνο ο στρατός στις περιπολίες – Έρχονται πυροσβέστες από 6 χώρες

Δημοσιεύθηκε

στις

O σχεδιασμός για την φετινή αντιπυρική περίοδο αλλάζει πλήρως, καθώς τις πυροσβεστικές δυνάμεις στη μάχη με τις φωτιές θα συνδράμουν συνάδελφοι τους από το εξωτερικό, ενώ στις περιπολίες θα συμμετέχει μόνο ο στρατός, ώστε να απελευθερωθεί περισσότερο προσωπικό.

Στη σχετική σύσκεψη που έγινε υπό τον πρωθυπουργό στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, αποφασίστηκε να αυξηθεί σημαντικά η επίγεια παρατήρηση με τη συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων, ειδικότερα στις πλέον επικίνδυνες περιοχές ενώ οι περίπολοι μετατρέπονται σε αμιγώς στρατιωτικές, απελευθερώνοντας δυνάμεις του Πυροσβεστικού Σώματος και της Ελληνικής Αστυνομίας.

Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Προστασίας του Πολίτη

Ταυτόχρονα θα αυξηθούν και οι εναέριες περιπολίες από έμφορτα μονοκινητήρια αεροσκάφη τύπου Air Tractor και PZL τις ημέρες με δείκτη κινδύνου πυρκαγιάς 4 ή 5, με σκοπό την έγκαιρη αναγγελία πυρκαγιάς και άμεση πρώτη προσβολή. Υπογραμμίζεται ότι τα εναέρια μέσα ενισχύθηκαν σημαντικά ενώ έχει γίνει πιο εξειδικευμένη στόχευση. Παράλληλα, έχουν αξιοποιηθεί χορηγίες και χρηματοδότηση από το rescEU για την αύξηση του διαθέσιμου στόλου ενώ κομβικής σημασίας για την έγκαιρη μίσθωση των απαραίτητων εναέριων μέσων ήταν φέτος η οριστική επίλυση της οφειλής της χώρας προς την υπηρεσία NSPA.

Επίσης, το Πυροσβεστικό Σώμα ενισχύεται με 500 Πυροσβέστες Δασικών Επιχειρήσεων, οι οποίοι θα στελεχώσουν τις Ειδικές Μονάδες Δασικών Επιχειρήσεων (ΕΜΟΔΕ). H συνολική δύναμη των ΕΜΟΔΕ φτάνει τα 590 στελέχη συμπεριλαμβανομένων των 90 ειδικά εκπαιδευμένων Πυροσβεστών.

Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Προστασίας του Πολίτη

Πυροσβέστες από έξι διαφορετικές χώρες

Μάλιστα, για πρώτη φορά, φέτος, η χώρα μας θα φιλοξενήσει εκ των προτέρων πυροσβέστες από έξι ευρωπαϊκές χώρες, με στόχο αφενός την άμεση επιχειρησιακή τους ετοιμότητα χωρίς να χάνεται χρόνος για τη μεταφορά δυνάμεων αλλά και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας στην καταπολέμηση δασικών πυρκαγιών. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα φιλοξενηθούν πυροσβέστες από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Φινλανδία, και τη Νορβηγία. Οι μονάδες θα προεγκατασταθούν στην Αθήνα, τη Λάρισα και την Τρίπολη.

Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Προστασίας του Πολίτη

Αναβαθμισμένη είναι επίσης η συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, με στόχο Δήμοι και Περιφέρειες να αποκτήσουν ρόλο – κλειδί στην πρόληψη των δασικών πυρκαγιών. Προς τον σκοπό αυτό, πραγματοποιούνται επισκέψεις της πολιτικής ηγεσίας των Υπουργείων Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος και Ενέργειας σε περιοχές υψηλού κινδύνου, με τη συμμετοχή των κατά τόπους πυροσβεστικών και δασικών υπηρεσιών καθώς και στελεχών της Αυτοδιοίκησης. Επιπλέον, ύστερα από θεσμική παρέμβαση, οι Δήμοι έχουν η δυνατότητα να διενεργούν άμεσα καθαρισμούς οικοπεδικών χώρων σε περίπτωση αμέλειας του ιδιοκτήτη ή αγνώστου ιδιοκτήτη.

Στο ίδιο πλαίσιο, για πρώτη φορά σχεδιάζονται και υλοποιούνται ασκήσεις πολιτικής προστασίας με έμφαση στην οργανωμένη απομάκρυνση σε περιοχές υψηλής επικινδυνότητας με μεγάλη τουριστική κίνηση αλλά και σε αρχαιολογικούς χώρους.

Περισσότερα

Ελλάδα

Συγκέντρωση και πορεία στο Σύνταγμα για την Γεωργία Μπίκα: «Αδερφή μου εγώ σε πιστεύω πάντα»

Δημοσιεύθηκε

στις

Αδερφή μου εγώ σε πιστεύω πάντα!». Με αυτό το σύνθημα, γυναίκες και άντρες κάθε ηλικίας πραγματοποιούν συγκέντρωση αυτήν την ώρα στην πλατεία Συντάγματος με αίτημα την πλήρη δικαίωση της Γεωργίας Μπίκα.

Υπενθυμίζεται πως η Γεωργία Μπίκα έχει καταγγείλει πως έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού σε σουίτα ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

«Αδερφή μου εγώ σε πιστεύω πάντα! Καμία συγκάλυψη του κυκλώματος πλουσίων βιαστών. Πλήρη δικαίωση για τον ομαδικό βιασμό της Γεωργίας Μπίκα. SABBAT Burn the rich not the witch» έγραφε η αφίσα με την οποία καλούσε στην συγκέντρωση και την πορεία στην πλατεία Συντάγματος.

Δείτε φωτορεπορτάζ του Newsbeast:

Περισσότερα

Ελλάδα

Επίθεση με μαχαίρι στο Μενίδι – Στο νοσοκομείο μια γυναίκα

Δημοσιεύθηκε

στις

Άγριο επεισόδιο εκτυλίχθηκε στο Μενίδι όταν άγνωστοι εισέβαλαν σε κατάστημα με κινεζικά είδη και μαχαίρωσαν μια γυναίκα.

Η τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» ενώ οι έρευνες της αστυνομίας συνεχίζονται.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα