Ελλάδα
Μάσκα ΚΝ-95 – Η μάσκα που θα χρησιμοποιούμε σε σούπερ μάρκετ και μέσα μεταφοράς
Δημοσιεύθηκε
2 έτη πρνστις
Υποχρεωτική θα είναι πλέον η χρήση της μάσκας ΚΝ-95, για είσοδο των πολιτών σούπερ μάρκετ και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Μετά τις ανακοινώσεις του υπουργού Υγείας, Θ. Πλεύρη, τη συγκεκριμένη μάσκα θα την έχουμε πλέον όλοι μαζί, ειδικά όσοι πηγαίνουν για ψώνια ή χρησιμοποιούν μέσα μεταφοράς.
Αλλά τι είναι αυτή η μάσκα;
Πρόκειται για μάσκα με πέντε επίπεδα προστασίας και ειδικά σχεδιασμένα στρώματα φιλτραρίσματος που εξασφαλίζουν μεγάλη προστασία από τους ιογενείς ιούς, χάρη στη τεχνολογία διήθησης νανοϊνών.
Σε σχέση με την αποτελεσματικότητα της ΚΝ95, ο συγκεκριμένος τύπος μάσκας, παρέχει αναπνευστική προστασία σχεδιασμένη με μια αρκετά σφιχτή εφαρμογή στο δέρμα του προσώπου, ώστε να φιλτράρει αποτελεσματικά τα σωματίδια στον αέρα, συμπεριλαμβανομένων των βακτηρίων.
Όπως αναφέρουν οι ειδικοί, η ΚΝ95 μπορεί να φιλτράρει έως και 95% των επικίνδυνων σωματιδίων μεγέθους 0,3 μικρών: σκόνη, σταγόνες υγρασίας, ατμοί.
Η προστασία που παρέχουν
Σύμφωνα με παλαιότερη εγκύκλιο, οι μάσκες υψηλής αναπνευστικής προστασίας Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2 προσφέρουν προστασία 94-95%, είναι μίας χρήσης και δεν πρέπει να συνδυάζονται με δεύτερη μάσκα, αλλά να φοριούνται μόνες τους.
Θα πρέπει απαραιτήτως να φέρουν το πιστοποιητικό CE και να μην διαθέτουν βαλβίδα εκπνοής, η οποία επιτρέπει στα αναπνευστικά σταγονίδια που περιέχουν τον ιό να διαφύγουν.
Παράλληλα, η συγκεκριμένη μάσκα φέρει ρυθμιζόμενο έλασμα στην περιοχή της μύτης, ώστε να εφαρμόζεται πιο κοντά στο πρόσωπο για αυστηρότερη προστασία.
Είναι ένας εξοπλισμός ατομικής προστασίας που σύμφωνα με τους ειδικούς απαιτείται σε χώρους με αυξημένο κίνδυνο μετάδοσης του ιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος της συγκεκριμένης μάσκας είναι μεγαλύτερο από τις χειρουργικές μάσκες μίας χρήσης.
Σχετικά θέματα
Επόμενο «μέτωπο» ο βακαλάος-Πτώση στις πωλήσεις στα Σαρακοστιανά, στροφή καταναλωτών στα καταψυγμένα ψάρια και θαλασσινά
Τα 4 νέα μέτρα – Η λίστα με τις μειώσεις τιμών σε 108 διαφορετικά brands στα σούπερ μάρκετ
«Περικοπές» στις τιμές-Από αυτή την εβδομάδα οι νέοι μειωμένοι τιμοκατάλογοι στα Σούπερ Μάρκετ
Αύξηση τζίρου 9,5% για τα σούπερ μάρκετ στο 11μηνο- Οι πρωταθλητές των ανατιμήσεων και η στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Επιβίβαση στα ΜΜΜ με τραπεζική κάρτα – Πολλαπλά τα οφέλη για το επιβατικό κοινό
Αλυσίδα σούπερ μάρκετ είχε στήσει παράνομο εργαστήριο μαϊμού απορρυπαντικών – Θα πληρώσει €300.000 στην Ariel