Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
Connect with us

Οικονομία

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στην ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φορολογούμενους

Δημοσιεύθηκε

στις

Αλλαγές στην ηλεκτρονική επικοινωνία των φορολογουμένων με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προβλέπει απόφαση που εξέδωσε ο Διοικητής της Γιώργος Πιτσιλής.

Σύμφωνα με την απόφαση Πιτσιλή, τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και οι νομικές οντότητες, που είναι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, οφείλουν να επικαιροποιούν στην ψηφιακή πύλη myAADE, στην επιλογή «Μητρώο και Επικοινωνία» και στην ενότητα «Στοιχεία Επικοινωνίας», τα στοιχεία ηλεκτρονικής επικοινωνίας τους, ήτοι τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail) και τα τηλέφωνα τους (κινητό και σταθερό τηλέφωνο).

Τα στοιχεία αυτά δύναται, κατ’ επιλογή του ενδιαφερόμενου, να συγχρονίζονται με το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

Η απόφαση
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, για την ηλεκτρονική επικοινωνία ο συναλλασσόμενος με την ΑΑΔΕ δηλώνει τουλάχιστον ένα εκ των εξής mail:

Ροή ειδήσεων

Advertisement