Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022
Connect with us

Συνεργασίες

«Βράβευση του ΟΚΑΑ στα GREEN AWARDS 2022»

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Μία ακόμη τιμητική διάκριση για τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ ΑΕ), στα GREEN AWARDS 2022, στην κατηγορία Best Green Project,  για την συμβολή του στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσω της ανακύκλωσης και ανάκτησης υλικών και την μείωση της σπατάλης τροφίμων.

Το βραβείο παρέλαβαν, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 17/03/2022 στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel Athens οι κ.κ. Χρήστος Κρομμύδας (πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΚΑΑ) και Απόστολος Αποστολάκος (Διευθύνων Σύμβουλος ΟΚΑΑ). 

Με την συνεργασία των εργαζόμενων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις του ΟΚΑΑ, θα συνεχίσουν να κρατούν τον Οργανισμό στις πρώτες θέσεις των εταιριών, οι οποίες με καινοτόμες τεχνολογίες και προγράμματα ESG, συμβάλουν στην διαμόρφωση υγιούς περιβάλλοντος και οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.

Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή, ο ΟΚΑΑ υλοποιεί ένα καινοτόμο πρόγραμμα διαχείρισης απορριμμάτων και ζωικών υποπροϊόντων στις εγκαταστάσεις του, στην Κεντρική Αγορά του Ρέντη και των Ιχθυοσκαλών Πειραιά, Θεσσαλονίκης και Καβάλας, παράλληλα με ένα πρόγραμμα διαχείρισης των βιοαποβλήτων με μείωση της σπατάλης τροφίμων.  

Στην σύντομη τοποθέτησή του, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΚΑΑ, κ. Χρήστος Κρομμύδας, αναφέρθηκε στην επίτευξη της ανακύκλωσης του 80% των οργανικών αποβλήτων που παράγονται από τις 400 και πλέον επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού, καθώς επίσης και στους στόχους του Οργανισμού στην κατεύθυνση της περεταίρω βελτίωσης του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος. 

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΚΑΑ, κ. Απόστολος Αποστολάκος, αναφέρθηκε στο σημαντικό επίτευγμα της μείωσης της σπατάλης τροφίμων, τονίζοντας ότι ο Οργανισμός σε συνεργασία με το Υπερταμείο, θα συνεχίσει την ενημερωτική εκστρατεία των καταναλωτών, ώστε να αγοράζουν όσα χρειάζονται και να περιοριστεί η σπατάλη τροφίμων.

Ο κ.Αποστολάκος έκλεισε την ευχαριστήρια ομιλία του τονίζοντας ότι το αγαθό της τροφής, δεν πρέπει να το θυμόμαστε και να το εκτιμάμε λόγω κλιματικής αλλαγής ή όταν έχουμε πόλεμο – όπως αυτήν την περίοδο, αλλά κάθε στιγμή. Ότι θα πρέπει να θυμόμαστε ότι η τροφή είναι πολύτιμο αγαθό και ως τέτοιο πρέπει να την αντιμετωπίζουμε, να μην το θυμόμαστε όταν μας λείψει! 

Συνεργασίες

Πρεσβευτής Βιώσιμης Ανάπτυξης

Βραβείο στην Ολυμπία Οδό για τη Βιώσιμη Κινητικότητα και την Ενεργειακή Πρωτοπορία στα Bravo Sustainability Awards 2022

Δημοσιεύθηκε

στις

Μία σημαντική διάκριση απέσπασε η Ολυμπία Οδός στα φετινά Bravo Sustainability Awards. H εταιρεία ξεχώρισε στον πυλώνα «Περιβάλλον» για το πρόγραμμα «Βιώσιμη Κινητικότητα & Ενεργειακή Πρωτοπορία στην Ολυμπία Οδό». Η Ολυμπία Οδός έλαβε, επίσης, το σήμα του Πρεσβευτή Βιώσιμης Ανάπτυξης ως οργανισμός που προάγει τα θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, υλοποιεί πρωτοβουλίες και δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική ευημερία, την οικονομική ανάπτυξη και την καινοτομία, με στόχο να αποτελέσει μέρος ενός δικτύου ανταλλαγής γνώσης και εμπειριών μέσω των εταιρικών της επιτευγμάτων.

Στην Ολυμπία Οδό οι περιβαλλοντικά βιώσιμες οδικές υποδομές αποτελούν επένδυση στη μακροχρόνια ευημερία της κοινωνίας και του πλανήτη. Στόχος είναι η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο. Η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για την προστασία του περιβάλλοντος και την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής, είναι μέρος της στρατηγικής για το Περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία επενδύει στην ηλεκτροκίνηση ενισχύοντας το στόλο της με ηλεκτροκίνητα οχήματα και τοποθετώντας ηλεκτρο-φορτιστές στους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ). Οι ΣΕΑ Ψαθόπυργου ήταν τα πρώτα σημεία σε αυτοκινητόδρομο που παρέχουν όλους τους τύπους καυσίμων.

Επιπλέον, η Ολυμπία Οδός συντάσσει Εκθέσεις Αειφόρου Ανάπτυξης αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της απέναντι σε όλους τους κοινωνικούς εταίρους της για υπεύθυνη λειτουργία και διαχείριση, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα. Στοχεύοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος κατά 30% έως το 2030, εφαρμόζει καινοτομίες που στηρίζονται σε τεχνολογίες αιχμής όπως η βελτιστοποίηση του φωτισμού σε σήραγγες και lane cover και ο φωτισμός LED σε 17 σήραγγες του δρόμου που απέφεραν μείωση ενέργειας πάνω από 60% σε σχέση με την προηγούμενη κατανάλωση.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ BRAVO

Κάθε χρόνο ο Θεσμός Bravo αναπτύσσει κοινωνικό διάλογο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη με βάση τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται στη χώρα μας. Φέτος, σημείωσε «ρεκόρ» συμμετοχών, με περισσότερες από 300 πρωτοβουλίες, από 185 συμμετέχοντες Οργανισμούς από το κλάδο των Επιχειρήσεων, των Οργανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Οργανισμών της Κοινωνίας Πολιτών και των Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων. H αξιολόγηση των πρωτοβουλιών που αναδεικνύονται γίνεται από τις επιστημονικές επιτροπές του Θεσμού -οι οποίες αποτελούνται από 170 μέλη- και με την ενεργή συμμετοχή περισσότερων από 16.000 Ενεργών Πολιτών.

H τελετή απονομής των Bravo Sustainability Awards 2022 πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο της Παλιάς Βουλής, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Βιώσιμης Ανάπτυξης Bravo Sustainability Week 2022, που διοργανώνεται από το QualityNet Foundation. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό της Ολυμπίας Οδού, ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Αλέξανδρος Αρχοντίδης (Photo 1 +2).

 

 

 

 

Περισσότερα

Συνεργασίες

Ταξίδι επιβράβευσης στην Αθήνα από την Interamerican και την Universal Life για τους συνεργάτες της Universal Insurance Agency

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Στην Αθήνα ταξίδεψαν οι επιτυχόντες συνεργάτες της Universal Insurance Agency, θυγατρικής εταιρείας της Universal Life,  συνεργάτιδας εταιρείας της Interamerican στην Κύπρο, στο πλαίσιο Διαγωνισμού Πωλήσεων που πραγματοποιήθηκε και αφορούσε τα παραγωγικά αποτελέσματα του 2021.  

 

Το πρόγραμμα του τριήμερου ταξιδιού στην Αθήνα, περιελάβανε επίσκεψη των επιτυχόντων στα κεντρικά γραφεία της Interamerican, όπου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις τόσο με διοικητικά στελέχη, όσο και με διακεκριμένους ασφαλιστικούς συμβούλους της Interamerican. Αμφότεροι όλοι οι συμμετέχοντες, είχαν τη δυνατότητα και την ευκαιρία να συζητήσουν διάφορα θέματα της ασφαλιστικής αγοράς σε Ελλάδα και Κύπρο και να ανταλλάξουν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες. Με το πέρας των εργασιών, το πρόγραμμα προέβλεπε πολιτιστικές και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.  

 

Τους επιτυχόντες συνεργάτες συνόδευσαν τα διοικητικά στελέχη της Universal Life,
Έβαν Γαβάς – Πρώτος Εκτελεστικός Διευθυντής, Κούλλης Σαββίδης – Διευθυντής Πωλήσεων και  Μαρία Παναγιωτίδου – Διευθύντρια της Universal Insurance Agency. 

 

Interamerican και Universal Life, εγκαινίασαν τη συνεργασία τους πριν ακριβώς από ένα χρόνο, την 1η Ιουνίου 2021, μέσω της παρουσίας της Interamerican στην Κύπρο και της θυγατρικής εταιρείας της Universal Life, της Universal Insurance Agency. Βασικός στόχος της συνεργασίας τους ήταν η προσφορά καινοτόμου εμπειρίας στην Κυπριακή Αγορά, αξιοποιώντας τη ψηφιακή τεχνολογία της Interamerican και την εμπειρία και τεχνογνωσία της Universal Life και του Δικτύου Πωλήσεων της. Η συνεργασία επικεντρώνεται στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, με εξαιρετικά αποτελέσματα κατά τον πρώτο χρόνο από την υλοποίηση της.

 

Λεζάντα

Στελέχη και συνεργάτες της Interamerican και της Universal Life Agency, στα κεντρικά γραφεία της Interamerican, στην Αθήνα.

 

 

Περισσότερα

Συνεργασίες

Ανταλλαγή θέσεων για τους CFOs της Union στη Σλοβακία και της Interamerican στην Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Ο René Scholten, CFO της Union από τον Μάιο του 2017 στη Σλοβακία, αναλαμβάνει τη θέση του Chief Financial Officer (CFO) του ομίλου Interamerican στην Ελλάδα από την 1η Ιουλίου 2022. Σε αντίστροφη κατεύθυνση, ο Murat Erzincanli, ο οποίος κατέχει σήμερα τη θέση του CFO της Interamerican από τον Ιούλιο του 2018, θα αλλάξει θέση και θα αναλάβει τα καθήκοντα CFO της Union με ισχύ την ίδια ημερομηνία. 

Η Union και η Interamerican ανήκουν στον όμιλο Achmea και οι δύο εταιρίες δραστηριοποιούνται στους κλάδους Ζημιών, Υγείας και Ζωής.

O Robert Otto, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Achmea δήλωσε: «Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της ανταλλαγής θέσεων των René και Murat είναι ότι οι γνώσεις και η εμπειρία που έχουν αποκτήσει θα αξιοποιηθούν σε διαφορετικά σημεία μέσα στον όμιλο της Αchmea. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η στρατηγική μας «The Sum of Us» να αναπτυχθεί περαιτέρω και με συνέπεια τόσο στην Union, όσο  και στην Interamerican. Επιπλέον, αυτή η μορφή εσωτερικής μετακίνησης προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία για ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των δύο εταιρειών». 

Αμφότεροι, οι Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Interamerican και Michal Spanar, Διευθύνων Σύμβουλος της Union ευχαριστούν θερμά τους Murat και René αντίστοιχα για το έργο τους τα τελευταία χρόνια και εύχονται κάθε επιτυχία στις νέες θέσεις και στο νέο εργασιακό τους περιβάλλον».

 

 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα