Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Την Πέμπτη η επίσκεψη Μητσοτάκη στο εργοτάξιο του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου στην Αμαλιάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Την προσεχή Πέμπτη 31 Μαρτίου, σύμφωνα με πληροφορίες της «Γ» θα γίνει η επίσκεψη του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή στα εργοτάξια της Πατρών – Πύργου.

Η επίσκεψη, που οριστικοποιήθηκε χθες μετά τον καθορισμό της ημερομηνίας ομιλίας στη Βουλή του Ουκρανού προέδρου, Β. Ζελένσκι, θα περιλαμβάνει, όπως είχε γράψει από το περασμένο Σάββατο η «Γ», επίσκεψη εργοτάξιο της Αμαλιάδας, πιθανότατα στις 11 το πρωϊ,
Πιθανότατα ο πρωθυπουργός θα φτάσει στην περιοχή με ελικόπτερο, χρησιμοποιώντας τα αεροδρόμια της Ανδραβίδας και εφόσον το επιτρέψει το πρόγραμμα του, στην ατζέντα της επίσκεψης αναμένεται να περιλαμβάνονται και άλλα ζητήματα που αφορούν την περιοχή, όπως η πορεία αποκατάστασης των πυρόπληκτων περιοχών της Ηλείας κ.ά.

Ο πρωθυπουργός, μετά την οριστική έγκριση του έργου, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, είχε τονίσει ότι «ύστερα από δύο χρόνια μεθοδικής και επίμονης δουλειάς, οι προσπάθειές μας δικαιώνονται και ένα μεγάλο έργο, επιτέλους, ξεκινά. Το έργο είχε δημοπρατηθεί το 2014 με μία μόνο εργολαβία, προϋπολογισμού 443.000.000 ευρώ και με εγκεκριμένη χρηματοδότηση. Αν προχωρούσε το έργο, τότε, θα ήταν ήδη έτοιμο. Όμως, μία από τις πρώτες αποφάσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το 2015, ήταν να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να κατατμήσει το έργο σε 8 ξεχωριστές εργολαβίες. Κι αυτό, προκειμένου να ευνοηθεί ένας συγκεκριμένος κατασκευαστής, φιλικά διακείμενος προς εκείνη» σημειώνει ο πρωθυπουργός και επισημαίνει:

«Η εξέλιξη αυτή καθυστέρησε το έργο για δύο ακόμη χρόνια, αυξάνοντας το κόστος του κατά 70.000.000 και προκαλώντας δικαστικές διαμάχες μεταξύ των εργολάβων. Έτσι, τον Ιούλιο του 2019, η κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε την υπόθεση σε τέλμα: με τον «εκλεκτό εργολάβο» του ΣΥΡΙΖΑ έκπτωτο και υπό χρεοκοπία και τις σχετικές συμβάσεις σε νομική εκκρεμότητα.
Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, αποφάσισα να ενταχθεί το κρίσιμο αυτό έργο των 75 χλμ. στην Ολυμπία Οδό. Και να διεκδικήσω, πλέον, προσωπικά και σε συνεργασία με τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, την έγκριση και χρηματοδότησή του από τους κοινοτικούς θεσμούς. Ήταν η μόνη λύση για να προχωρήσει. Μία λύση που τώρα γίνεται πραγματικότητα».

Ο κ. Μητσοτάκης είχε αναφέρει επίσης πως ο νέος άξονας θα έχει ταχύτητα μελέτης 120 χλμ./ώρα, 8 ανισόπεδους κόμβους, 15 γέφυρες και 64 διαβάσεις. Θα διαθέτει Κέντρο Λειτουργίας και Συντήρησης με Μονάδα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και αστυνομικό σταθμό. Ξεκινά αμέσως με προβλεπόμενο χρόνο κατασκευής 40 μήνες. Τα πρώτα 56 χλμ., ωστόσο, ξεκινώντας απ’ τον Πύργο, θα ολοκληρωθούν νωρίτερα. Και με τον παραχωρησιούχο να αναλαμβάνει και τη συντήρηση του δρόμου για 23 χρόνια.
«Όλα αυτά σημαίνουν ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία. Διασύνδεση των πόλεων, διευκόλυνση του εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα έργο ανάπτυξης της οικονομίας και ανακούφισης της κοινωνίας. Και για μία ακόμη δέσμευση της κυβέρνησής μας που γίνεται πραγματικότητα. Συνεπείς με το σύνθημά μας: Το είπαμε, το κάναμε!», κατέληγε στη δήλωσή του ο πρωθυπουργός.

 


Ροή ειδήσεων

Advertisement