Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Άρθρο του Κώστα Καραμανλή στη «Γ»

Αναστήσαμε το έργο και τώρα πρέπει να τρέξουμε ακόμη πιο γρήγορα

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

 

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, γράφει αποκλειστικά για τη «Γ» με την ευκαιρία της σημερινής επίσκεψης:

«Μία εκκρεμότητα ετών κλείνει επιτέλους: Μπήκαν μπροστά τα εργοτάξια στο πολύπαθο Πάτρα- Πύργος.

Ένα έργο απολύτως αναγκαίο για την ανάπτυξη της περιοχής, αλλά κυρίως για να μη χάνονται άδικα άνθρωποι στην άσφαλτο. Ένα έργο, που κινδύνευε να μη γίνει ποτέ, επιτέλους ξεκινά και τα πρώτα χιλιόμετρα θ’ αρχίσουν να παραδίδονται εντός του 2024.

Οι πολίτες γνωρίζουν πολύ καλά ότι το Πάτρα- Πύργος θα είχε ήδη δοθεί στην κυκλοφορία καθώς είχε δημοπρατηθεί ενιαίο το 2014, εάν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επέλεγε να το σπάσει σε ούτε δύο, ούτε τρία, αλλά οκτώ κομμάτια. Και γνωρίζουν πολύ καλά γιατί το έκανε αυτό η προηγούμενη Κυβέρνηση. Για να ευνοήσει συγκεκριμένο εργολάβο, τον οποίο ήθελε να κάνει και καναλάρχη.

Οι κατατμήσεις όμως έχουν ως αποτέλεσμα τα έργα να οδηγούνται σε αδιέξοδο και εκεί οδηγούνταν και το Πάτρα- Πύργος. Η Κυβέρνηση μας όμως, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, έδωσε λύση. Τη μόνη λύση που μπορούσε να δοθεί για να μην πληρώνουν οι πολίτες τις καταστροφικές επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ.

Το Πάτρα-Πύργος έπρεπε να επιστρέψει στην Παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού. Δεν ήταν όμως απλή υπόθεση η επαναφορά, καθώς έπρεπε να εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Με την επιμονή του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και τη συστηματική δουλειά που κάναμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καταφέραμε να “αναστήσουμε” το έργο της Πατρών – Πύργου.

Η έγκριση της συμφωνίας τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης διασφάλισε ότι και το έργο θα γίνει και λιγότερα χρήματα θα καταβάλλει το ελληνικό Δημόσιο.

Με τις οκτώ εργολαβίες του ΣΥΡΙΖΑ το ελληνικό δημόσιο -δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος- θα πλήρωνε 290 εκ ευρώ, χωρίς κανέναν απολύτως λόγο! Ενώ τώρα πετύχαμε η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου, που εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να είναι 216 εκατομμύρια ευρώ!

Αν και πολύ σημαντικό, εντούτοις, το χρηματικό κόστος είναι το λιγότερο. Το πιο σημαντικό, είναι να σταματήσουμε να πληρώνουμε κόστος σε ανθρώπινες ζωές. Για αυτό άλλωστε, εν τω μεταξύ προχωρήσαμε σε παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στον υπάρχοντα οδικό άξονα. Και δεν σταματήσαμε στιγμή την προσπάθεια μέχρι να διασφαλίσουμε ότι θα έπιαναν δουλειά τα μηχανήματα.

Τώρα όμως είναι που πρέπει να τρέξουμε ακόμη πιο γρήγορα, για να ολοκληρωθεί το έργο σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και οι πολίτες της Ηλείας, της Πάτρας, της Πελοποννήσου, οι χιλιάδες επισκέπτες της πανέμορφης αυτής περιοχής, να οδηγούν σε ένα δρόμο σύγχρονο και πάνω από όλα ασφαλή.


Ροή ειδήσεων

Advertisement