Ελλάδα
Σύμβαση – οδηγός για τις «άγονες γραμμές»
Δημοσιεύθηκε
2 έτη πρνστις
Νέα σύμβαση για τις λεγόμενες «άγονες σιδηροδρομικές γραμμές» υπέγραψαν χθες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής και ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Country Manager/Greece, Maurizio Capotorto. Σύμφωνα με αυτή, το ελληνικό κράτος θα δίνει 50 εκ. ευρώ ετησίως στην εταιρεία για τα επόμενα 10 χρόνια, προκειμένου να διατηρεί τις γραμμές που δεν έχουν κέρδος. Δεν είναι η πρώτη φορά που το κράτος επιδοτεί τις «άγονες γραμμές». Είναι όμως η πρώτη φορά που μπαίνουν ρήτρες και κυρώσεις και τα χρήματα θα καταβάλλονται αφού επιβεβαιώνεται πως έχουν γίνει τα δρομολόγια. Και κάτι ακόμα: Όπως είπε ο κ. Καραμανλής, από τα 500 εκ. ευρώ που θα διατεθούν σε βάθος δεκαετίας, τα 453 θα επιστραφούν στο ελληνικό δημόσιο ως επενδύσεις. Σημειωτέον, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε το 2017 έναντι 45 εκ. ευρώ, δηλαδή… 5 εκ. ευρώ λιγότερα από αυτά που πληρώνει το κράτος κάθε χρόνο για τις άγονες γραμμές!
Σχετικά θέματα
Σοβαρά τραυματίστηκε 19χρονος οδηγός όταν το όχημά του έπεσε σε σταθμευμένα Ι.Χ.
Πάτρα: Μεθυσμένος οδηγός χωρίς δίπλωμα προκάλεσε τροχαίο και τραυμάτισε παιδί 7,5 ετών
Ζητείται οδηγός για μόνιμη απασχόληση
Τρικυμία στις άγονες γραμμές – Πάνω από 30 εκατ. ευρώ χρωστάει το υπουργείο Ναυτιλίας στις ακτοπλοϊκές
ΠΑΤΡΑ: “Μίλησε” το αυτοκίνητο του απανθρακωμένου οδηγού – ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΨΙΑ
Βόλος: Πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια το αλκοόλ στο αίμα του οδηγού της μηχανής που παρέσυρε και σκότωσε το βρέφος