Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023
Connect with us

Υγεία

Εύκολα υγιεινά φαγητά για τους πολυάσχολους!

Δημοσιεύθηκε

στις

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας μάς κάνουν πολλές φορές να ξεχνάμε τι είναι σημαντικό και τι όχι στη διατροφή μας. Έτσι, καταλήγουμε στο να τρεφόμαστε με φαγητά που δεν κάνουν καλό στον οργανισμό αλλά και στην υγεία μας. Αν είστε πολυάσχολοι και δεν βρίσκετε χρόνο να ετοιμάσετε το αγαπημένο, αλλά και υγιεινό γεύμα για το γραφείο, σάς έχουμε τη λύση, με προτάσεις yummy φαγητών που θα σας ενθουσιάσουν!

Πάμε να δούμε μαζί, τις κατηγορίες γευμάτων που χρειαζόμαστε μέσα σε μία μέρα, φτιάχνοντας μαζί το ταπεράκι μας.

But first, breakfast!

Το πρωινό είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας, καθώς μάς δίνει το κατάλληλο boost ενέργειας που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε δυναμικά. Επίσης, είναι και ένα από αυτά που συνήθως παραλείπουμε, με αποτέλεσμα αυτό να επηρεάζει κατά πολύ τις διατροφικές μας συνήθειες. Αν δεν προλαβαίνετε να πάρετε το πρωινό σας στο σπίτι, μπορείτε να ακολουθήσετε ένα τέλειο κόλπο, προετοιμάζοντας το από το προηγούμενο βράδυ. Επιλέξτε το αγαπημένο σας γιαούρτι, φρούτα, δημητριακά και μέλι και τοποθετήστε τα όλα σε ένα αεροστεγές βαζάκι, μέσα στο ψυγείο. Έτσι, θα έχετε ένα υγιεινό και απολαυστικό πρωινό, έτοιμο για να το γευτείτε, με το ξεκίνημα της ημέρας.

Εκτός από το γιαούρτι, εύκολο και γρήγορο πρωινό μπορεί να είναι το avocado toast με αυγά αλλά και ένα τοστάκι, με υλικά της επιλογής σας.

Διάλειμμα για μεσημεριανό

Ένα γεύμα, το οποίο δεν πρέπει να παραλείπουμε είναι και το μεσημεριανό, το οποίο και οι περισσότεροι δυσκολεύονται να ετοιμάσουν, λόγω χρόνου. Αν θέλετε να έχετε ένα οργανωμένο main γεύμα στη δουλειά, μπορείτε να «παίξετε» με επιλογές όπως τορτίγια με κοτόπουλο και λαχανικά αλλά και γρήγορη υγιεινή πίτσα με βάση την αραβική πίτα. Είναι σημαντικό να ετοιμάζετε ένα ταπεράκι, που θα περιέχει όλα αυτά που χρειάζεστε για το γεύμα σας, όπως κρέας ή υδατάνθρακες, αλλά και λαχανικά σε σαλάτα ή σε άλλη μορφή.

Επίσης εύκολη και γρήγορη επιλογή αποτελεί και η σούπα, την οποία μπορείτε να φτιάξετε σε λίγα λεπτά και να την απολαύσετε ζεστή και μυρωδάτη.

Snacks

Τα snacks ολοκληρώνουν τη γευματική «παλέτα» της ημέρας μας και αποτελούν μια τέλεια λύση για αναπληρώσουμε την ενέργεια  που χρειαζόμαστε και να φτιάξουμε τη διάθεσή μας. Τα ίδια αποτελούν τη μορφή γεύματος-φαγητού που πάντα μπορούμε να έχουμε μέσα στην τσάντα μας.

Οι επιλογές που μπορείτε να δοκιμάσετε σε snacks είναι τα φρούτα, οι ξηροί καρποί αλλά και οι μπάρες σε διάφορες γεύσεις και με ποικιλία υλικών, όπως τα δημητριακά. Εξίσου τέλεια επιλογή αποτελεί και η μαύρη σοκολάτα, που βοηθά στη δημιουργικότητα και τη μνήμη.

Η top επιλογή σας, στην υγιεινή και πλούσια διατροφή!

Αν ο χρόνος σας είναι τόσο περιορισμένος και δεν σας επιτρέπει να ετοιμάσετε το καθημερινό σας φαγητό, η λύση βρίσκεται στα υγιεινά γεύματα Fitness Meals. Οι σεφ της Fitness Meals ετοιμάζουν τα γεύματά σας με τις πιο αγνές και ποιοτικές πρώτες ύλες για να σας προσφέρουν καθημερινά τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Και τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ…! Μπορείτε να επιλέξετε το μενού σας μέσα από μια μεγάλη ποικιλία με yummy εκδοχές ανά εβδομάδα , μήνα ή με μεμονωμένη παραγγελία και να οργανώσετε την καθημερινότητά σας, εύκολα και γρήγορα!

Μπείτε σε πρόγραμμα, με τα γεύματα που κάνουν καλό στη διατροφή αλλά και στη διάθεσή σας και κάντε την οργάνωση της εβδομάδας σας … παιχνιδάκι!

Events

Στην Πάτρα ο διεθνούς φήμης Dr. Ανδρέας Τζάκης σε εκδήλωση για την “Μεταμόσχευση μήτρας”

Δημοσιεύθηκε

στις

Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση πραγματοποιεί ο Όμιλος Inner Wheel Πατρών Βορά – Ρίου το Σάββατο στις 28 Ιανουαρίου στις 18.30 στο αμφιθέατρο του Αρχαιολογικού Μουσείου.

Θέμα της εκδήλωσης είναι «Η μεταμόσχευση μήτρας» και ομιλητής θα είναι ο διακεκριμένος παγκοσμίως επιστήμονας, Ανδρέας Τζάκης.

Είναι ένα θέμα που απασχολεί αρκετές γυναίκες στις ημέρες μας, με τον Όμιλο να φέρνει έναν επιστήμονα που μπορεί να το αναπτύξει εμπεριστατώμενα.

Περισσότερα

Υγεία

Η αλήθεια πίσω από 5 μύθους σχετικά με τη διατροφή

Δημοσιεύθηκε

στις

Η διατροφή είναι ένα πεδίο που τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει ραγδαία εξέλιξη.

Νέα ευρήματα σχετικά με τις διατροφικές μας συνήθειες έρχονται να ανατρέψουν τα παλιά, με αποτέλεσμα τα δεδομένα και οι προτεινόμενες «βέλτιστες πρακτικές» να μεταβάλλονται διαρκώς. Ακριβώς επειδή τα πράγματα εξελίσσονται με τέτοιους ρυθμούς που είναι δύσκολο να συμβαδίσει κανείς με τα νέα πρότυπα, πολλές εδραιωμένες αντιλήψεις και μύθοι για τη διατροφή φαίνεται να κρατούν καλά, παρόλο που η ορθότητά τους έχει ήδη καταρριφθεί από τους ειδικούς.

Ακολουθούν μερικοί από τους μεγαλύτερους μύθους σχετικά με τη διατροφή σου – και η αλήθεια πίσω από αυτούς.

Μύθος #1: Δεν έχει σημασία τι τρώω, αρκεί να καταναλώνω τον σωστό αριθμό θερμίδων

Αλήθεια: Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι οι θερμίδες είναι απλά ένας αριθμός και ότι αρκεί να μην τον υπερβεί κανείς για να ελέγξει το βάρος του. Το να μείνεις πιστός στις θερμίδες συντήρησης που αντιστοιχούν στο δικό σου σωματικό βάρος, το φύλο και τη σωματική σου δραστηριότητα θα σου επιτρέψει πράγματι να παραμείνεις «στα κιλά σου». Ωστόσο, δεν έχουν όλες οι τροφές την ίδια επενέργεια στο σώμα σου. Η ποιότητα της τροφής που καταναλώνεις θα καθορίσει τα επίπεδα της ενέργειάς σου και θα ρυθμίσει με διαφορετικό τρόπο το αίσθημα του κορεσμού – στοιχείο σημαντικό αν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος.

Μύθος #2: Τα λιπαρά κάνουν κακό και θα πρέπει να αποφεύγονται

Αλήθεια: Για χρόνια τα λιπαρά είχαν… δαιμονοποιηθεί στους διατροφικούς κύκλους, ως αποκλειστικός υπεύθυνος για παραπανίσια κιλά και επικίνδυνες παθήσεις. Στην πραγματικότητα όμως τα καλά λιπαρά αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και η πλήρης απουσία τους από το διαιτολόγιό σου μπορεί να σαμποτάρει την ομαλή λειτουργία του οργανισμού σου. Κι αυτό γιατί βοηθούν στην απορρόφηση των βιταμινών Α, D και Ε, που είναι αποκλειστικά λιποδιαλυτές, από τους ιστούς του σώματος. Μη διστάσεις, λοιπόν, να τα συμπεριλάβεις στα γεύματά σου με τη μορφή των ξηρών καρπών, του ελαιόλαδου ή ενός ψαριού πλούσιου σε λιπαρά.

Μύθος #3: Οι υδατάνθρακες παχαίνουν

Αλήθεια: O πιο ανθεκτικός ίσως στον χρόνο διατροφικός μύθος απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Όπως κάθε άλλη ομάδα τροφίμων, οι υδατάνθρακες μπορούν να είναι ωφέλιμοι για το σώμα και δεν οδηγούν αυτόματα σε αύξηση βάρους, εφόσον καταναλώνονται με μέτρο. Στην πραγματικότητα, μάλιστα, το σώμα μας χρειάζεται τους υδατάνθρακες για να λειτουργήσει σωστά, καθώς αυτοί αποτελούν τη βασικότερη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Είναι το «καύσιμο» των μυών σου και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του εγκεφάλου και την ομαλή λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος. Αντί λοιπόν να προσπαθήσεις να τους εξαφανίσεις πλήρως από τη διατροφή σου, φρόντισε να τους καταναλώνεις με μέτρο σε συνδυασμό με τροφές από όλες τις υπόλοιπες διατροφικές ομάδες.

Μύθος #4: Για να χάσω κιλά πρέπει να κόψω το αλάτι

Αλήθεια: Το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών στο σώμα μας και η πλήρης αποχή από αυτό μπορεί πράγματι να οδηγήσει σε μια μικρή απώλεια βάρους. Πέρα από αυτή την αρχική απώλεια υγρών, όμως, το νούμερο στη ζυγαριά είναι απίθανο να πέσει περισσότερο κόβοντάς το αλάτι. Το νάτριο που περιέχεται στο αλάτι, μάλιστα, είναι ένα μεταλλικό στοιχείο απαραίτητο για πολλές από τις λειτουργίες του οργανισμού – όπως η λειτουργία των μυών και του νευρικού συστήματος. Όπως καθετί στη διατροφή μας πάντως, πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.

Μύθος #5: Η ζάχαρη πρέπει να αποφεύγεται σε κάθε της μορφή

Αλήθεια: Άλλος ένας συνήθης ύποπτος ανάμεσα στις τροφές που κατηγορούνται πως οδηγούν σε αύξηση βάρους, η ζάχαρη, όπως και τα λιπαρά έχει λάβει και αυτή το δικό της μερίδιο… κακής δημοσιότητας επί σειρά ετών. Στην πραγματικότητα, όλα εξαρτώνται από το είδος ζάχαρης για το οποίο γίνεται λόγος. Υπάρχει, δηλαδή, τεράστια διαφορά ανάμεσα στην επεξεργασμένη ζάχαρη που περιέχει ένα αναψυκτικό ή την επιπρόσθετη ζάχαρη που θα βρεις σε γλυκίσματα και επιδόρπια, και τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, τα οποία είναι απαραίτητα για να τροφοδοτείται ο οργανισμός με ενέργεια και να λειτουργεί ομαλά.

Συχνά είναι δύσκολο να διακρίνεις τους μύθους γύρω από τη διατροφή σου, ειδικά όταν κάποιοι από αυτούς μοιάζουν τόσο παγιωμένοι. Γι’ αυτό μείνε ενημερωμένος σχετικά με τις πιο πρόσφατες μελέτες από έγκυρες πηγές και μην ξεχνάς: το μέτρο είναι πάντα ένας καλός οδηγός για μια ισορροπημένη διατροφή!

Περισσότερα

Υγεία

Επείγον περιστατικό: Τέσσερα πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε για το καλό του ασθενούς

Δημοσιεύθηκε

στις

Η στιγμή που ένα αγαπημένο μας πρόσωπο καταρρέει μπροστά μας ή σταματά να αναπνέει είναι η στιγμή που η λογική μας εγκαταλείπει και το ένστικτο αρχίζει να καθοδηγεί κάθε μας κίνηση.

Οι γιατροί όμως τονίζουν ότι σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή το συναίσθημα δεν έχει θέση. Μην το αφήσετε να σας κυριεύσει λοιπόν επειδή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί μοιραία.

Συγκεκριμένα υπάρχουν τέσσερα πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε σε μια έκτακτη ανάγκη και τα επισημαίνει ο δρ John Torres εντατικολόγος στο Κέντρο Επειγόντων Premier Urgent Care & Occ Med στο Colorado Springs.

Οι συμβουλές του έρχονται επ’ αφορμή της πρόσφατης είδησης ότι στις 02/01/2023 ο Damar Hamlin παίκτης του αμερικανικού ποδοσφαίρου υπέστη καρδιακή ανακοπή στην έναρξη του αγώνα και έλαβε επί τόπου τις σωτήριες πρώτες βοήθειες. Χάρη στην επείγουσα καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) η καρδιά του αθλητή άρχισε να χτυπά και σήμερα πλέον είναι εκτός κινδύνου (αν και έχει μια μακρόχρονη πορεία ανάνηψης μπροστά του).

Photo: Shutterstock

Ποια είναι λοιπόν τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουμε σε ένα επείγον περιστατικό σύμφωνα με τον δρ Torres;

Το πρώτο λάθος που κάνουν πολλοί είναι να τηλεφωνήσουν σε ένα αγαπημένο τους πρόσωπο – γονιό, παιδί, αδελφό/ή – ζητώντας βοήθεια και φυσικά χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Η σωστή κίνηση είναι να καλέσετε το 166 άμεσα.

Το δεύτερο λάθος είναι να μετακινήσετε τον ασθενή και να το οδηγήσετε στο νοσοκομείο. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται η πιθανότητα ατυχήματος στο δρόμο, ενώ ο ασθενής χάνει την ευκαιρία να λάβει νωρίτερα φροντίδα εντός του ασθενοφόρου. Φυσικά θα πρέπει να προσθέσουμε εδώ, ότι ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης του ασθενοφόρου παίζει καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για μεταφορά του ασθενούς με δικό μας μέσο στο νοσοκομείο.

Όταν φτάσετε στο νοσοκομείο μείνετε μαζί με τον ασθενή, ενημερώστε για την κατάστασή του και πιέστε αν χρειαστεί να λάβει άμεσα την απαραίτητη φροντίδα. Μην τον αφήσετε μόνο στα επείγοντα – αυτό είναι το τρίτο λάθος.

Τέλος μην ξεχάσετε τον φορτιστή του κινητού σας. Ο δρ Torres αναφέρει πολλά παραδείγματα συνοδών των οποίων η μπαταρία του κινητού έσβησε, κάτι διόλου απρόσμενο αν αναλογιστεί κανείς ότι ο μέσος όρος αναμονής στα επείγοντα μπορεί να φτάσει τις δύο ώρες (ο ίδιος αναφέρεται στις ΗΠΑ), ενώ σπανίως οι συνοδοί/συγγενείς σκέφτονται εκ των προτέρων ότι μπορεί να περάσουν μέρες στο νοσοκομείο.

ygeiamou.gr

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα