Σάββατο 21 Μαΐου 2022
Connect with us

Τοπική αγορά

Ο νέος «γίγαντας» στο χώρο των τροφίμων προχωρά στην συγκρότηση αυτόνομου δικτύου πωλητών στη Δυτική Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Σε διαδικασία διερεύνησης και αναζήτησης προσωπικού και στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, το οποίο θα κληθεί να στελεχώσει τις ανάγκες του δικτύου πωλήσεων των εταιρειών που έχει αποκτήσει ο ιδιοκτήτης της Chipita AE, Σπύρος Θεοδωρόπουλος.

Με την κίνηση για την απόκτηση του το 100% της Νίκας (Αλλαντικά) Α.Ε. και την απόκτηση του 45% της Σοκολατοποιίας ΙΟΝ, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος βρίσκεται σε αναζήτηση στελεχών, τα οποία θα δημιουργήσουν έναν ενιαίο δίκτυο πωλήσεων στη Δυτική Ελλάδα. Το δίκτυο θα απευθύνεται στα σημεία λιανικής πώλησης σε ΑχαΪΑ, Ηλεία και Αιτ/νια, με τα οποία θα συνεργάζονται όλες οι εξαγορασθείσες επιχειρήσεις αλλά και ευρύτερα οι επιχειρήσεις που έχει στην ομπρέλα του αυτή τη στιγμή ο επιχειρηματίας.
Στην Πάτρα ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος και διανομέας της Chipita AE και Νίκας Α.Ε. εργάζεται η εταιρεία «ΜΠΑΓΙΩΡΓΟΣ» η οποία ξεκίνησε σαν ατομική επιχείρηση το 1987 και το 1998, και μετά από μία πετυχημένη και ανοδική πορεία, έγινε Α.Ε. πάντα κάτω από την πετυχημένη διοίκηση του ιδρυτού και διευθυντή της Γεώργιου Μπαγιώργου. Από το 2002 η εταιρεία μεταφέρθηκε σε ιδιόκτητες σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις 1.200 τ.μ. στο Άνω Καστρίτσι
Εκτός από Chipita, Νίκας και ΙΟΝ, ο όμιλος Σ. Θεοδωρόπουλος θα εκπροσωπεί στην Δυτική Ελλάδα και άλλες εαγορασθείσες επιχιερήσεις, Έδεσμα – Αμβροσία, Ελληνικοί Χυμοί κά.
Επιδίωξη αποτελεί αφενός η ενοποίηση των πωλήσεων προς τα σημεία λιανικής και η επίτευξη οικονομικών κλίμακας, όσο και η επαναστελέχωση από μηδενικής βάσης του συγκεκριμένου, νευραλγικού τομέα επιχειρηματικής λειτουργίας.
To δίκτυο πωλήσεων που σκοπεύει να δημιουργήσει ο Αθηναίος επιχειρηματίας αφορά στα μικρότερα σημεία πώλησης, δεδομένου ότι η βασική διαφορά με την λειτουργία των σούπερ μάρκετ, είναι ότι τα δεύτερα λειτουργούν μέσω κεντρικών αποθηκών, σε αντίθεση με τα μικρότερα καταστήματα στα οποία η διανομή γίνεται επί τόπου στα επιμέρους σημεία πώλησης.

Περισσότερα

Τοπική αγορά

Μαρλαφέκας: “Να στηριχθούν οι επιχειρήσεις για να παραμείνουν όρθιες”

Δημοσιεύθηκε

στις

Στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (Κ.Ε.Ε.Ε.) που φιλοξενήθηκαν στο Ναύπλιο συμμετείχε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, Πλάτωνας Μαρλαφέκας.

Ο κ. Μαρλαφέκας έλαβε μέρος στο πάνελ με θέμα: «Επιχειρηματικότητα και βιωσιμότητα Επιμελητηρίων». Μεταξύ άλλων τόνισε στην τοποθέτησή του ότι η βιωσιμότητα του επιχειρηματικού κόσμου αποτελεί εγγύηση για να εξασφαλιστεί και η βιωσιμότητα του επιμελητηριακού θεσμού. Επίσης, με την παράλληλη ιδιότητα του προέδρου του Ενδιάμεσου Φορέα Επιχειρησιακών Προγραμμάτων Ανταγωνιστικότητας και Επιχειρηματικότητας (ΕΦΕΠΑΕ) υπενθύμισε ότι ο εν λόγω φορέας πρόσφερε στην αγορά ρευστότητα ύψους 1,6 δισ. ευρώ το τελευταίο έτος, στηρίζοντας έμπρακτα τις επιχειρήσεις σε μία εξαιρετικά δύσκολη οικονομική περίοδο.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας πρόσθεσε ότι είναι καθήκον της Κυβέρνησης να στηρίξει από κοινού με τον επιμελητηριακό κόσμο της
επιχειρήσεις να παραμείνουν όρθιες και να αντιμετωπίσουν τα οξύτατα προβλήματα που τις απειλούν.
Η Γενική Συνέλευση της Κ.Ε.Ε.Ε. είχε το μήνυμα: «Στηρίζουμε, Αναπτύσσουμε , Καινοτομούμε» και τις εργασίες της παρακολούθησαν ο υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταΐκούρας, Ανάπτυξης, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Παναγιώτης Νίκας, γενικοί γραμματείς Υπουργείων, βουλευτές και εκπρόσωποι κομμάτων, της τοπικής αυτοδιοίκησης και 180 σύνεδροι επιχειρηματίες από όλη τη χώρα.

Περισσότερα

Τοπική αγορά

Φώτης Δούβρης: Δήλωση στήριξης της «Εμπορικής Ανανέωσης»

Δημοσιεύθηκε

στις

Tη στήριξή του στην «Εμπορική Ανανέωση» ανακοίνωσε μεταξύ άλλων και ο Πατρινός έμπορος ηλεκτρικών ειδών, Φώτης Δούβρης, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «υποδεχτήκαμε την ανακοίνωση του νέου συνδυασμού με ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά, αφενός γιατί οι συνάδελφοι- ιδρυτικά του μέλη είναι γνώστες της αγοράς με πολυετή εμπειρία κι αφετέρου γιατί το ενδιαφέρον τους για τον τόπο μας είναι έμπρακτο και ανιδιοτελές.

Σ’ ένα συνεχές μεταβαλλόμενο περιβάλλον που οι προκλήσεις είναι μεγάλες, το εμπόριο έχει ανάγκη από καθαρές φωνές και ανθρώπους που μπορούν να εγγυηθούν την ενότητα, τη συνεργασία και τη σύνθεση. Υπό αυτό το πρίσμα στηρίζω τον ανεξάρτητο συνδυασμό «Εμπορική Ανανέωση» και όλους όσοι επιδιώκουν την ανανέωση και στην πράξη».

«Η Εμπορική Ανανέωση, ο συνδυασμός όλων των πατρινών εμπόρων,

διευρύνεται και συνεχίζει δυναμικά, συστρατεύοντας τις δυνάμεις όλων, χωρίς κομματικό αποτύπωμα, με γνώμονα το κοινό συμφέρον των επαγγελματιών», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του συνδυασμού.

 

Περισσότερα

Τοπική αγορά

Στον… αέρα η νέα Collection “Reinventing Elegance”

Δημοσιεύθηκε

στις

H DUR προσφέρει για αυτή την περίοδο εκπτώσεις έως -30% σε όλη τη νέα συλλογή «Reinventing Elegance» με στόχο την ανανέωση της διάθεσης του ανδρικού κοινού με ενδύματα που θα ξεχωρίσουν για τα σχέδια και την ποιότητά τους.

Ειδικότερα, από την Τρίτη 3 Μαΐου, η DUR προσφέρει εκπτώσεις έως και -30% στη νέα συλλογή «Reinventing Elegance», που αποτυπώνει τη διαχρονική κομψότητα με έναν τρόπο απόλυτα σύγχρονο, βασισμένο στις έννοιες της συμμετρίας, της ισότητας και της αποδοχής.
Στην μεγάλη ποικιλία ενδυμάτων που προσφέρει η DUR σε μοναδικές τιμές, ξεχωρίζει το ημίλινο ύφασμα σε απόχρωση blue marine που με ίσια λιτή γραμμή συνδυάζεται με ζέρσεϊ μπλούζα και ολοκληρώνεται με boat shoe παπούτσια σε τριχρωμία. Εξίσου σημαντικό είναι το στοιχείο της θάλασσας το οποίο αποτυπώνεται σε ένα από τα must have looks, στο οποίο πρωταγωνιστεί η πικέ μπλούζα με ναυτική ρίγα σε συνδυασμό με το γιλέκο capitone, ιδανικό για τις ηλιόλουστες μέρες της άνοιξης ή τις δροσερές νύχτες του καλοκαιριού. Με στόχο την άνεση στην καθημερινότητα στα new entries της “Reinventing Elegance” υπάρχουν τα φαρδιά ημίλινα πουκάμισα από τους ιστορικούς μύλους πλεκτικής “Getzner” που συνδυάζονται με παντελόνια και βερμούδες, ενώ οι ανοιξιάτικες βαμβακερές μαρινιέρες γίνονται απαραίτητο στοιχείο της ανδρικής γκαρνταρόμπας.
Κατά τη διάρκεια του Mid Season Sale έως -30% τα φυσικά και online καταστήματα του brand μετατρέπονται σε hotspot σημεία για το ανδρικό κοινό που επιθυμεί να ανανεώσει το στιλ του με κλασικά ρούχα συνώνυμο της ανδρικής μόδας, που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και προνομιακές τιμές.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα