Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Δρομολόγια σε δύο χρόνια Ραγδαίες εξελίξεις για τη δημοπράτηση σ «Κάτω Αχαΐα – Πύργος»

Published

on

Η αντίστροφη μέτρηση για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κάτω Αχαΐας – Πύργου και της σύνδεσης της Αρχαίας Ολυμπίας με την Πάτρα φαίνεται πως έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Πατρίς» του Πύργου.

Το δημοσίευμα αναφέρει, ότι η μελέτη κόστους οφέλους για το έργο «Α΄ Φάση Αναβάθμισης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Μεταξύ ΣΣ Κάτω Αχαΐας και ΣΣ Πύργου» ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα από την εταιρεία στην οποία είχε ανατεθεί και αφού το έργο κρίθηκε ωφέλιμο, ήδη ο ΟΣΕ στον οποίο κατατέθηκε, ετοίμασε το τεχνικό δελτίο το οποίο το οποίο θα προωθηθεί στα Υπουργεία Υποδομών & Μεταφορών και Ανάπτυξης προκειμένου να εγκριθεί η χρηματοδότηση.
ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
Πλέον, αναμένεται η προκήρυξη του διαγωνισμού από τον ΟΣΕ ο οποίος υπολογίζεται μέχρι τέλος του Ιουνίου με αρχές Ιουλίου. έτσι ώστε σε έξι μήνες να έχει βρεθεί ο ανάδοχος που θα πιάσει δουλειά προκειμένου να είναι εφικτός ο στόχος επαναλειτουργίας της γραμμής μέσα σε δυο χρόνια!
Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Κάτω Αχαΐα – Πύργος, αποτελεί μέρος του συνολικότερου έργου σιδηροδρομικής διασύνδεσης μεταξύ της Πάτρας και του Πύργου και είναι συνέχεια της διασύνδεσης που πραγματοποιήθηκε σε πρώτη φάση μεταξύ της Πάτρας και της Κάτω Αχαΐας.
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 48 εκατ. ευρώ και συνολικού μήκους 77 χιλιομέτρων περιλαμβάνει την ανακαίνιση και αναβάθμιση της υπάρχουσας γραμμής που είναι ανενεργή μέχρι και τον Πύργο, ενώ περιλαμβάνεται σε αυτό η ανακαίνιση των επτά σταθμών από την Κάτω Αχαΐα μέχρι τον Πύργο.
Στο πλαίσιο του έργου θα υλοποιηθεί ανακαίνιση της υποδομής, επιδομής και θα γίνει αντικατάσταση στρωτήρων, ενώ πρόσθετα θα τοποθετηθούν αυτόματα συστήματα ισόπεδων διαβάσεων και πλέον η διάρκεια της διαδρομής θα είναι μία ώρα.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Την ικανοποίηση του για τις θετικές εξελίξεις, εξέφρασε με δηλώσεις του, ο βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ. Ανδρέας Νικολακόπουλος,
Πρόκειται – όπως είπε – για ένα από τα πλέον σημαντικά, και από πλευράς μεταφορών και από πλευράς τουριστικής ανάπτυξης έργα, και εξαιρετικώς χρήσιμο για την εξυπηρέτηση πολιτών, για το οποίο ο ίδιος ο κ. Νικολακόπουλος είχε εξαντλήσει κάθε προσπάθεια ασκώντας την μεγαλύτερη δυνατή πίεση για να προχωρήσουν οι μελέτες του, κάτι που τελικώς γίνεται με αρχή την ολοκλήρωση εκείνης που αφορά στην Α΄ Φάση Αναβάθμισης του σιδηρόδρομου που φθάνει μέχρι και τον Πύργο…
Να σημειωθεί ότι ο κ. Νικολακόπουλος είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Αθανάσιο Κοτταρά, με τον οποίο υπήρξε αναλυτικού επιπέδου συνεργασία για όσα εκκρεμούσαν και έπρεπε να γίνουν.
ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΛΛΗΝΗ
Μάλιστα στις συναντήσεις ο βουλευτής της ΝΔ έθετε πάντα και το ζήτημα της σύνδεσης της Κυλλήνης, με το υπό ενεργοποίηση σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω της μεγάλης κίνησης του λιμανιού για τα νησιά του Ιονίου αλλά και της έντονης τουριστικής εξέλιξης της περιοχής ώστε να προχωρήσει η διαδικασία για την σχετική μελέτη. Παλαιότερα υπήρχαν τακτικά δρομολόγια στη γραμμή Καβασίλων-Κυλλήνης

Ροή ειδήσεων

Advertisement