Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στις «ράγες» από το 2023

Το πρώτο εξάμηνο του 2023 θα υπάρχει σύμβαση για το σύγχρονο τρένο μέχρι το λιμάνι της Πάτρας, είπε ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

 

Το έργο της Πατρών – Πύργου ξεκίνησε και το πρώτο τμήμα της Αχαΐας  θα είναι έτοιμο τέλος του 2023 και τα υπόλοιπα θα παραδοθούν το 2024, ενώ το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ρίου – Πάτρα –που περιλαμβάνει μεγάλο μέρος της υπογειοποίησης-  θα συμβασιοποιηθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2023 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλος του 2027 με αρχές του 2028.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, παρουσιάζοντας σαφή χρονοδιαγράμματα για τα μεγάλα έργα που θα αλλάξουν τον οδικό και σιδηροδρομικό χάρτη της Δυτικής Ελλάδας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του με την οποία άνοιξε η αυλαία των εκδηλώσεων της δεύτερης μέρας του 1ου Συνεδρίου IMPACT 2022, το οποίο διοργανώνει το ΙΤΥ- Ε Διόφαντος, ο ΣΤΕΔΕ και η εφημερίδα «ΓΝΩΜΗ» σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, στο αμφιθέατρο του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών – Εκδόσεων.

«Η Δυτική Ελλάδα και ιδιαίτερα η Αχαΐα θα έχει πρωτεύοντα ρόλο στην ανάπτυξη και την πρόοδο» υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής μιλώντας στην ενότητα «Έρευνα και Υποδομές», όπου συνεχάρη τους διοργανωτές και τόνισε την σημαντική συμβολή των έργων υποδομής στην ανάπτυξη και στην τόνωση της παραγωγικής δραστηριότητας αλλά και της επιστροφής των «λαμπρών μυαλών» που έφυγαν από τη χώρα μας, εφόσον πλέον ο κατασκευαστικός τομέας θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο.

«Είναι η πρώτη φορά που έχουμε καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων ύψους 13 δις ευρώ και εντάσσονται σε έναν ενιαίο στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο να αποκτήσουμε, προστιθέμενη αξία, βελτίωση της καθημερινότητας και ενίσχυση της απασχόλησης με νέες καλά αμειβόμενες δουλειές. Σήμερα τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν. Μέσα σε τρία χρόνια δημοπρατήσαμε άνω των 8 δις ευρώ, εκ των οποίων τα 3,5 δις έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί, κάτι που δεν είχε γίνει ποτέ. Πλέον, υλοποιούνται έργα που όλοι περιμέναμε επί πολλά χρόνια και γίνονται επιτέλους πραγματικότητα», υπογραμμίζοντας πως «η κατάσταση που παραλάβαμε ήταν προβληματική. Όλα τα μεγάλα έργα ήταν μπλοκαρισμένα» και ένα από αυτά ήταν η Πατρών – Πύργου.  Σημείωσε, επίσης, πως προχωρά και το μεγάλο οδικό έργο Ακτιο- Αμβρακίας.

Αναφερόμενος, στο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο σύνδεσης Ρίου με λιμάνι –που περιλαμβάνει μεγάλο μέρος της υπογειοποίησης- λέγοντας «και εδώ η προηγούμενη κυβέρνηση είπε μεγάλα λόγια. Μελετήσαμε όλα τα ενδεχόμενα, καταλήξαμε σε ένα ρεαλιστικό έργο, το οποίο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2023 και να ολοκληρωθεί τέλος του 2027 και τις αρχές του 2028», είπε χαρακτηριστικά ο Υπουργός, ενώ μίλησε, ακόμα για τη δημοπράτηση της γραμμής Πάτρα- Πύργος, έργο ύψους 79 εκατ. ευρώ.

Χ. ΜΠΟΝΑΝΟΣ: «ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ»

Τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Καραμανλής προκάλεσαν κλίμα αισιοδοξίας στους εκπροσώπους της περιοχής που συμμετείχαν στο πάνελ των ομιλητών, που συντόνιζε ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Χαράλαμπος Μπονάνος επισημαίνοντας εισαγωγικά πως είναι αδήριτη ανάγκη να αποκτήσει ο δυτικός άξονας βασικές υποδομές και να βγει από την δεινή θέση στην οποία βρίσκεται εδώ και χρόνια. «Σε όλες τις υποδομές ο δυτικός άξονας υπολείπεται εδώ και χρόνια και γι’ αυτό η Περιφερειακή Αρχή από την πρώτη στιγμή έθεσε ως προτεραιότητα να θέσει την ατμομηχανή να δουλεύει, έβγαλε από την ύπνωση αρκετά έργα και κάνει προσπάθειες στηρίζοντας την έρευνα και την σύνδεσή της με την παραγωγή», ανέφερε, ενώ καταλήγοντας και μετά τα όσα ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών τόνισε πως «πλέον είμαι αισιόδοξος πως μπαίνουν στις ράγες έργα που διεκδικούσαμε τόσα χρόνια».

Λ. ΔΗΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ: «ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ»

Ο αντιπεριφερειάρχης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος ΠΔΕ Λάμπρος Δημητρογιάννης τόνισε πως «η περιοχή μας εδώ και χρόνια ήταν δύο ταχυτήτων στον τομέα των υποδομών, οι οποίες πρέπει να αναπτυχθούν καθώς επί χρόνια η χώρα μας έγερνε μόνον ανατολικά».  Υπογράμμισε πως «θα πρέπει να εστιάσουμε στις υποδομές στο περιβάλλον, την ενέργεια, τη βιώσιμη ανάπτυξη – κυκλική οικονομία, ώστε να διοχετευθεί η γνώση που ήταν σε αδράνεια. Χρειάζεται στόχευση και συνεργασίες (Πολιτεία, Αυτοδιοίκηση, Κοινωνία) για να καταρτίσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, διότι μπορεί η περιοχή μας να παράγει υψηλού επιπέδου έρευνα, όμως υπάρχουν ελλείψεις σε υποδομές». Ανακοίνωσε, μάλιστα, πως η Περιφέρεια θα συνάψει προγραμματική σύμβαση με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Β. ΑΪΒΑΛΗΣ: «ΜΕΓΑΛΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ»

Ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΔΕ Βασίλης Αϊβαλής αναγνώρισε πως πλέον γίνονται σοβαρές κινήσεις, όμως, σημείωσε πως «η υστέρηση των υποδομών στην Δυτική Ελλάδα έχει αποτελέσει τροχοπέδη στην ανάπτυξή της» και μάλιστα «μιλώντας με αλήθειες» όπως χαρακτηριστικά είπε, σκιαγράφησε τα προβλήματα που υπάρχουν σε όλους τους χώρους. «Δεν έχουμε ολοκληρωμένη οδική σύνδεση στην Δυτική Ελλάδα, ο σιδηρόδρομος φθάνει μόνο μέχρι τη Βόρεια Αχαΐα, έχουμε τέσσερα αεροδρόμια, αλλά με κανένα δεν μπορεί να έρθει ο τουρίστας του εξωτερικού, έχουμε υστερήσεις στις συνδυασμένες μεταφορές και αυτό καθιστά και το λιμάνι μη ανταγωνιστικό». Αναφέρθηκε και στις ενεργειακές υποδομές λέγοντας πως «οι μονάδες παραγωγής ενέργειας θα μπορούσαν να ήταν πολύ περισσότερες εάν υπήρχε άμεση διασύνδεση γιατί δεν υπήρξε ένας σωστός αρχικός σχεδιασμός στην ανάπτυξη από τον ΑΔΜΗΕ και τον ΔΕΔΔΗΕ. Ήδη, εκκρεμούν αιτήματα στη ΡΑΕ του 2012 και του 2013», τόνισε, ενώ έθεσε ζήτημα ενεργειακής ασφάλειας της χώρας γι’ αυτό επεσήμανε πως οι πιστώσεις του Ταμείου Ανάκαμψης θα πρέπει να έχουν στόχευση στην αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Π. ΤΣΩΝΗΣ: «ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ»

«Το λιμάνι της Πάτρας επί πολλά χρόνια είναι «κοιμώμενος γίγαντας»! Χωρίς τις συνδυασμένες μεταφορές και τα αναγκαία έργα υποδομής δεν μπορεί να προσφέρει στην ανάπτυξη της πόλης» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Παναγιώτης Τσώνης θέτοντας επί τάπητος τον έντονο προβληματισμό του διότι πολλές υποδομές έχουν βαλτώσει στην πόλη μας συνεχίζοντας στο δρόμο που χάραξε ο κ. Αϊβαλής «μιλώντας με αλήθειες».

«Το παλιό λιμάνι που παραχωρήθηκε στον Δήμο σήμερα έχει μετατραπεί σε ένα άναρχο πάρκινγκ, ούτε το πλοίο της Κεφαλονιάς δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί. Παραχωρήσαμε τέσσερα μέτρα για να γίνει ποδηλατόδρομος εντός του λιμένα και αυτός έγινε εκτός και πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε ατυχήματα.  Ο Δήμος διεκδικεί και το εμπορικό τμήμα του λιμανιού.  Είναι γεγονός ότι η προηγούμενη κυβέρνηση το απένταξε αλλά ούτε τώρα έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και είναι το πιο σημαντικό έργο για να ελλιμενίζονται κοντέινερ. Πώς θα γίνει η Πάτρα διαμετακομιστικό κέντρο χωρίς λιμάνι, χωρίς σιδηρόδρομο; Θα μπορούμε να τροφοδοτούμε τα πλοία με LNG; Πρέπει να υπάρξουν συνδυασμένες μεταφορές, συνεννόηση όλων των φορέων και στόχοι για να επέλθει ανάπτυξη, αλλιώς θα μείνει όπως είναι και θα μαραζώσει».

Κλείνοντας, πάντως, ανακοίνωσε πως οι εργαζόμενοι του ΟΛΠΑ κατά τη διάρκεια της πανδημίας εργάστηκαν εκπονώντας Master Plan για την ανάπτυξη του λιμανιού που περιλαμβάνει όρους δόμησης και χρήσης γης, το οποίο θα τεθεί σύντομα σε διαβούλευση καθώς  έχει λάβει θετική γνωμοδότηση.

Φ. ΚΑΤΡΙΒΕΣΗΣ: «ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ»

Την αναγκαιότητα να προχωρήσουν όλα τα μεγάλα έργα υποδομής της περιοχής μας σε συνύπαρξη με την έρευνα για να επέλθει ανάπτυξη στην περιοχής και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας επεσήμανε από την πλευρά του και ο πρόεδρος της ΕΕΤΕΜ Φώτης Κατριβέσης, ο οποίος μίλησε για την καινοτομία στην παραγωγή και τις υποδομές.

«Η καινοτομία στην Δυτική Ελλάδα φαίνεται να υστερεί σημαντικά σε δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη, δαπάνες για εκσυγχρονισμό, καινοτομικές συνεργασίες με Τριτοβάθμια Ιδρύματα και Ερευνητικά Ινστιτούτα, εξειδικευμένο προσωπικό και δια βίου μάθηση, κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου και επιχορήγηση από το δημόσιο», κατέληξε, τονίζοντας πως η ΕΕΤΕΜ θα συνδράμει με κάθε τρόπο τους μηχανικούς του ΤΕ για να ενισχυθεί η ερευνητική προσπάθεια και η εφαρμογή της τεχνολογίας σε κρίσιμους τομείς της τεχνικής ανάπτυξης.

 

 

 

 

Διανοητική ιδιοκτησία: «Η τεχνολογία τρέχει μπροστά από το Νόμο»

 

Την ανάγκη να αποκτήσει η χώρα ένας πλήρες και εναρμονισμένο με το διεθνές δίκαιο νομοθετικό πλαίσιο για την προστασία της διανοητικής ιδιοκτησίας, επεσήμαναν οι εισηγητές στην 3η συνεδρία του 1ου Συνεδρίου IMPACT 2022, το απόγευμα της Παρασκευής.

Ο Τάκης Παπαδόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Συντονισμού Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΕ, νομικός αναφέρθηκε με συγκεκριμένα παραδείγματα στα NFTs και στις σύγχρονες προκλήσεις. Όπως είπε, τα NFTs είναι κατά κάποιον τρόπο κρυπτονομίσματα, τα οποία εσωκλείουν περισσότερο τον όρο της πληροφορίας. «Πρόκειται για μονάδες ψηφιακών δεδομένων που δεν ανταλλάσσονται, όμως έχει αρχίσει να πιστοποιείται η αυθεντικότητά τους και έτσι αποτελούν ένα προσοδοφόρο κανάλι για τους ψηφιακούς δημιουργούς τους», είπε και ανέφερε ως παράδειγμα την αγοραπωλησία του πρώτου tweet. Όπως τόνισε «τα NFTs αναγνωρίζονται πλέον ακόμη και από τους μεγάλους οίκους δημοπρασιών, ενώ έχουν καταγραφεί και οι πρώτες αντιδικίες. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο για την αγοραπωλησία τους, ούτε και δίκαιο με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται ένα καινούριο τοπίο από το οποίο θα προκύπτουν συνεχώς νέα δεδομένα και προβληματισμοί».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, Αθανάσιος Ζούπας έκανε μία σύντομη αναδρομή και παραδέχτηκε πως «η τεχνολογία

τρέχει μπροστά από το Νόμο». Όπως είπε, η πνευματική ιδιοκτησία αφορά την βιομηχανική ιδιοκτησία και την πνευματική ιδιοκτησία, η οποία εμφανίστηκε με την ανακάλυψη της τυπογραφίας.  Ακόμη, τόνισε πως σύντομα θα δημιουργεί και το Ενιαίο Δικαστήριο για τα Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ακολούθως, ο Μαρίνος Σκανδάμης, Διδάκτωρ Νομικής – Δικηγόρος, Πρώην Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Δικαιοσύνης μίλησε για την «Ποινική προστασία της διανοητικής ιδιοκτησίας», λέγοντας πως λειτουργεί και αποτρεπτικά, καθώς πολλές φορές οι διοικητικές κυρώσεις ή τα πρόστιμα δεν είναι αρκετά για να ανακόψουν παράνομες πράξεις, όπως η αναπαραγωγή έργων, μεταφράσεων, διασκευών, κ.α.

Ενδιαφέρον είχε η τοποθέτηση του Δημήτρη Σταφυλά, προϊσταμένου του τμήματος εφευρέσεων πληροφορικής και επικοινωνιών και μέλους του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ο οποίος ανέλυσε το πλαίσιο της προστασίας της Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας μέσω του πιστοποιημένου οργανισμού, αναφέροντας πως τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την καταχώρηση ευρεσιτεχνιών, εξαιτίας φορολογικών κι άλλων κινήτρων που δόθηκαν.

Οι εισηγήσεις της εκδήλωσης έκλεισαν με τις τοποθετήσεις του George Likourezos, Partner I Carter, DeLuca & Farrell LLP για το «US Trademark and Patent Protection Strategies for European Startups» και του Δικηγόρου GDPR, Περικλή Πασχάκη για τις σύγχρονες τεχνολογίες και τα προσωπικά δεδομένα, ο οποίος έκανε λόγο για έναν «νέο κόσμο, ένα παρθένο έδαφος που αφορά την έρευνα και την παραγωγή και πρέπει να αναζητηθεί νομικό πλέγμα».

Την εκδήλωση συντόνισε ο συνάδελφος και συνεργάτης της «Γ» Διονύσης Ζακυνθινός.

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Προς παραχώρηση ο Άραξος

Περιλαμβάνεται στο «πακέτο» των 22 περιφερειακών αεροδρομίων που θα προκηρυχθεί από το Υπερταμείο

Δημοσιεύθηκε

στις

Προς παραχώρηση οδεύει το πολιτικό αεροδρόμιο του Αράξου, συμπεριλαμβανόμενο στο «πακέτο» των 22 περιφερειακών αεροδρομίων που βρίσκονται ακόμα υπό κρατικό έλεγχο.

Όπως ανέφερε, ο διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου, Γρηγόρης Δημητριάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το επιχειρησιακό σχέδιο 2022-2024, τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια που έχει στο χαρτοφυλάκιό του το Υπερταμείο, θα προκηρυχθούν ως “πακέτο” με την περίοδο παραχώρησης να εκτιμάται σε 30 – 40 έτη.

Τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία διαχειρίζεται σήμερα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, είναι τα ακόλουθα: Άραξος, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη.

Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ… ΤΑ ΑΛΛΑ

Σημειώνεται ότι η υπόθεση παραχώρησης των κρατικών αεροδρομίων είναι παλιά, αλλά μέχρι τώρα δεν τελεσφόρησε και δεν προχώρησε για πολλούς και διάφορους λόγους. Ένας από τους πιο σοβαρούς είναι πως η «εξίσωση» αξιοποίησης των 22 περιφερειακών αεροδρομίων είναι δύσκολη, καθώς πολλά από τα εν λόγω αεροδρόμια δεν διαθέτουν την κίνηση και τις αεροπορικές συνδέσεις που θα τα καθιστούσαν ελκυστικά για ιδιώτες επενδυτές. Όπως αναφέρουν παράγοντες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα αεροδρόμια αυτά παρουσιάζουν ανομοιογενή χαρακτηριστικά σε ό,τι αφορά την επιβατική και τη διεθνή κίνηση, τις προοπτικές ανάπτυξης, τις υποδομές και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πτήσεων, αλλά και τις επενδυτικές και χρηματοδοτικές ανάγκες.

Μοναδική εξαίρεση είναι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο ξεχώρισε από το υπόλοιπο «πακέτο» αφενός γιατί βρίσκεται στην κορυφή της κίνησης – το 2019 εξυπηρέτησε περισσότερους από 330.000 επιβάτες- και αφετέρου γιατί ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αξιοποίησή του έχει επιδείξει ο κ. Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος. Ως γνωστόν, ο ομώνυμος όμιλος έχει ταυτίσει την επιχειρηματική πορεία του µε την ανάπτυξη της Μεσσηνίας, την οποία έχει αναδείξει σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό χάρη στις υποδομές και τις υπηρεσίες στο «Costa Navarino». Στο αεροδρόμιο θα πρέπει να γίνουν σημαντικές παρεμβάσεις για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του (επέκταση κτηρίου και αεροσταθμού κατά 2.500 τ.μ., επέκταση του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 32.000 τ.μ., αναβάθμιση διαδρόμου και τροχοδρόμου κ.ά.), αρχής γενομένης από απαλλοτριώσεις, με το υπουργείο Υποδομών να έχει υπολογίσει τις δαπάνες αυτές από 60 έως 80 εκατ. ευρώ.

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Σφροδρή χαλαζόπτωση στο Αγρίνιο

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Βροντές άκουγαν οι Πατρινοί χθες τα ξημερώματα, όμως η Πάτρα δεν επλήγη από κάποια κακοκαιρία. Δεν συνέβη το ίδιο όμως και σε άλλες γειτονικές περιοχές, όπως η Αιτωλοακαρνανία. Μάλιστα, στο Αγρίνιο υπήρξε σφοδρή χαλαζόπτωση που είχε ως αποτέλεσμα σοβαρές καταστροφές σε καλλιέργειες. Το χαλάζι που έπεφτε δε, είχε το μέγεθος… καρυδιού!

 

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Τα εφημερεύοντα φαρμακεία (30/6)

Δημοσιεύθηκε

στις

ΠΕΜΠΤΗ 30-6-2022

 

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΔΙΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00: Σοφιανόπουλος Ανδρέας Πλ. Υψηλών Αλωνίων 16.

 

ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΟΝΤΑ

21:00-02:00: Μιχαλοπούλου Γεωργία Ρήγα Φεραίου 105, Σοφιανόπουλος Ανδρέας Πλ. Υψηλών Αλωνίων 16.

02:00-08:00 πρωί: Μιχαλοπούλου Γεωργία Ρήγα Φεραίου 105.

 

ΜΕΣΣΑΤΙΔΑ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00 & 21:00-22:30: Βασιλόπουλος Νικόλαος Ειρήνης και Φιλίας 3 (Δεμένικα).

 

ΡΙΟ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00 & 21:00-22:30: Ιντζές Δημήτριος Πλησίον Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ρίου.

 

ΠΑΡΑΛΙΑ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00 & 21:00-22:30: Παυλίδου Αγγελική Πατρών-Πύργου 87 (Τσαούση).

 

ΒΡΑΧΝΕΪΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00: Μακρυγένη Γεωργία Ι. Σταυροπούλου 22 (Παραλία Μονοδένδρι).

 

ΔΥΜΗ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00& 21:00 πρωί: Κοντογιάννη Βασιλική Αλισσός.

 

ΛΑΠΠΑ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00- 08:00 πρωί: Οικονομόπουλος Παναγιώτης.

 

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00 & 21:00-22:30: Παπαδοπούλου Μαρία Συγγρού 12.

 

ΝΕΟΣ ΕΡΙΝΕΟΣ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ

14:00-17:00: Δακορωνιάς Βασίλειος Καμάρες.

 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα